Het is ook wel weer best een goede lineup ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:26 schreef truSteh het volgende:
Gewoon elke game die in het eerste plaatje zit wil ik spelenZien er ook allemaal zo cool uit
Geloof het wel ja, Xbox en PC versie zouden eerder uitkomen, maar die zijn uitgesteldquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:29 schreef speknek het volgende:
Komt SC:CT voor alledrie de consoles tegelijkertijd?
Dat hoeft in het geval van Republic Commando geen obstakel te zijn. Bij Kotor is het wat meer gewenst.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:05 schreef R-Alph het volgende:
Ben eens benieuwd hoe gta sa zich laat spelen op de xbox
Verder ben ik niet zo'n starwars fan![]()
ja eigenlijk wel.. maar kwam GT4 nog een keer uit dan? En als het uitkomt... heeft het ook een coole LIVE ondersteuning?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens, ik zag gisteren bij Gamekings een vergelijking tussen Gran Turismo 4 en Forza Motorsport, en tot mijn verbazing was te zien dat GT4 mooiere graphics heeft....
Toch wel apart, je zou denken dat een racespel op de XBox mooier MOET zijn ??
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens, ik zag gisteren bij Gamekings een vergelijking tussen Gran Turismo 4 en Forza Motorsport, en tot mijn verbazing was te zien dat GT4 mooiere graphics heeft....
Toch wel apart, je zou denken dat een racespel op de XBox mooier MOET zijn ??
You know me, Live boeit me niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel.. maar kwam GT4 nog een keer uit dan? En als het uitkomt... heeft het ook een coole LIVE ondersteuning?
Volgens mij zuigt dat online als ik de verhalen zo hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel.. maar kwam GT4 nog een keer uit dan? En als het uitkomt... heeft het ook een coole LIVE ondersteuning?
ja dat kan je raar vinden, maar als je bekijkt hoeveel fucking jaar ze al bezig zijn met dit spel.. waarvan dan steeds een klein deel van uitkomt... dan mag je dat toch wel op zijn minst verwachten denk ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
You know me, Live boeit me niet.
Het enige pluspunt dat Forza had was dat de tuning veel beter is uitgewerkt, qua physics en graphics was GT4 de winnaar.
En dat vind ik toch raar....
Haal alleen gta sa. Als ik brothers in arms ga spelen raak ik weer verslaafdquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik haal alleen GTA SA, Jade Empire en Brothers in Arms ZEKER uit dat plaatje....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |