Het is ook wel weer best een goede lineup ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:26 schreef truSteh het volgende:
Gewoon elke game die in het eerste plaatje zit wil ik spelenZien er ook allemaal zo cool uit
Geloof het wel ja, Xbox en PC versie zouden eerder uitkomen, maar die zijn uitgesteldquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:29 schreef speknek het volgende:
Komt SC:CT voor alledrie de consoles tegelijkertijd?
Dat hoeft in het geval van Republic Commando geen obstakel te zijn. Bij Kotor is het wat meer gewenst.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:05 schreef R-Alph het volgende:
Ben eens benieuwd hoe gta sa zich laat spelen op de xbox
Verder ben ik niet zo'n starwars fan![]()
ja eigenlijk wel.. maar kwam GT4 nog een keer uit dan? En als het uitkomt... heeft het ook een coole LIVE ondersteuning?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens, ik zag gisteren bij Gamekings een vergelijking tussen Gran Turismo 4 en Forza Motorsport, en tot mijn verbazing was te zien dat GT4 mooiere graphics heeft....
Toch wel apart, je zou denken dat een racespel op de XBox mooier MOET zijn ??
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens, ik zag gisteren bij Gamekings een vergelijking tussen Gran Turismo 4 en Forza Motorsport, en tot mijn verbazing was te zien dat GT4 mooiere graphics heeft....
Toch wel apart, je zou denken dat een racespel op de XBox mooier MOET zijn ??
You know me, Live boeit me niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel.. maar kwam GT4 nog een keer uit dan? En als het uitkomt... heeft het ook een coole LIVE ondersteuning?
Volgens mij zuigt dat online als ik de verhalen zo hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel.. maar kwam GT4 nog een keer uit dan? En als het uitkomt... heeft het ook een coole LIVE ondersteuning?
ja dat kan je raar vinden, maar als je bekijkt hoeveel fucking jaar ze al bezig zijn met dit spel.. waarvan dan steeds een klein deel van uitkomt... dan mag je dat toch wel op zijn minst verwachten denk ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
You know me, Live boeit me niet.
Het enige pluspunt dat Forza had was dat de tuning veel beter is uitgewerkt, qua physics en graphics was GT4 de winnaar.
En dat vind ik toch raar....
Haal alleen gta sa. Als ik brothers in arms ga spelen raak ik weer verslaafdquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik haal alleen GTA SA, Jade Empire en Brothers in Arms ZEKER uit dat plaatje....
Volgens die lui van Gamekings reed GT4 beter, elke auto had een specifieke handling/suspensie etc.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja dat kan je raar vinden, maar als je bekijkt hoeveel fucking jaar ze al bezig zijn met dit spel.. waarvan dan steeds een klein deel van uitkomt... dan mag je dat toch wel op zijn minst verwachten denk ik.
Wat zeiden ze eigenlijk over de handling van de voertuigen, daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. Welk spel "reed" lekkerder.
Wat betreft gfx maakt me dan minder uit eigenlijk, als het spel maar lekker speelt.
Daar hoef je niet op te rekenen. Geziend e onderdelen die gebruikt worden heeft de xbox nogal wat koeling nodig, en zal de grote casing wel moeten blijven.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:22 schreef P8R het volgende:
Vraagje, komt er iets als een kleinere versie van de X-Box (qua formaat)? (Een M-Box ofzo :S)
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:17 schreef pkwarts het volgende:
quasar, neem je ook even de plaatjes uit de OP over?
Bedankt! Dan ga ik maar eens op zoek naar een mooi pakketquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:26 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet op te rekenen. Geziend e onderdelen die gebruikt worden heeft de xbox nogal wat koeling nodig, en zal de grote casing wel moeten blijven.
Verder komt over een jaartje de xbox 2 ongeveer. Ik denk niet dat MS nog zin heeft ontwikkelkosten te steken in een vernieuwde xbox als de opvolger al klaar staat. Als ze het al hadden gedaan hadden ze het deze kerst moeten doen.
+400 euroquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
1. Kotor II
2. San Andreas
3. Republic Commando
4. Brothers in Arms
5. SplinterCell
6. Jade Empire
7. Doom III
8. Mercenaries
9. Forza Motorsport
Dat wordt hem.
quote:
Bij mij is het de één na duurste. Op 1 staat dvd's.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:31 schreef Rodie83 het volgende:
Gamen is met stip toch wel de duurste hobby die ik heb
na bier drinken, uiteraard![]()
same herequote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb nu al 3x geprobeerd mijn naam in het XBOX live lijstje te krijgen maar ik sta er nog niet bij:
DanIsHetJanG
Denk dat KOTOR2 daar meer last van zal hebben !quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:34 schreef Retarded het volgende:
San Andreas zal ik wel halen, maar heb toch het gevoel dat het meer van hetzelfde is/wordt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:46 schreef BMH het volgende:
Even zien.. xbox 2005: Splinter cell: chaos theory en daarna in gaat mijn xbox naar ebay. Rare & splinter cell waren de redenen om een xbox te kopen. Splinter cell valt niet tegen, maar Rare is gewoon lachwekkend vergeleken met haar vroegere werk.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:46 schreef BMH het volgende:
Even zien.. xbox 2005: Splinter cell: chaos theory en daarna in gaat mijn xbox naar ebay. Rare & splinter cell waren de redenen om een xbox te kopen. Splinter cell valt niet tegen, maar Rare is gewoon lachwekkend vergeleken met haar vroegere werk.
Jezus, dat werd tijd.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:46 schreef BMH het volgende:
Geen KOTOR2 ?quote:Op woensdag 5 januari 2005 08:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus, dat werd tijd.
Goed zo man, gewoon verkopen dat ding..
De games waar ik op wacht:
Fifa Street.
Spy vs Spy!!!
Psychonauts.
NBA Street v3
Jade Empire Klik voor 7 filmpjes
SC:CT
Brothers in Arms
Conker
Far Cry Instincts
Starcraft: Ghost
Die ga ik blind halen dus..
Lang leve creditcards en een fulltime baan.quote:Op woensdag 5 januari 2005 08:57 schreef Tain het volgende:
Tijd voor een salarisverhoging als ik al die spellen zo zie...
Check en Checkquote:Op woensdag 5 januari 2005 08:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lang leve creditcards en een fulltime baan..
Herkenbaar, dat heb ik ook.quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Check en Check
Ik mis alleen de tijd om echt al die spellen te gaan spelen
Dat is ook de reden dat ik ze niet allemaal ga kopen, ieder geval niet bij de releasequote:Op woensdag 5 januari 2005 09:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat heb ik ook.
Ik heb nog tig games liggen die uitgespeeld moeten worden..
Ik ben ook van plan om niet meer als een dolle die release datum te halen.. als ik zin heb in een spel koop ik hem dan wel. Zonde van mn andere spellen anders waar ik me ook prima mee vermaak. Keuze's maken!quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik ze niet allemaal ga kopen, ieder geval niet bij de release
Ben er juist blij mee, kan nu al mijn vrije game-tijd steken in mijn verslavingen. (FM2005, WCIII The Frozen Throne, Ghost Recon II, Pro Evo 4 en Paper Mario.)quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:43 schreef Rodie83 het volgende:
Het is echt irritant dat er heel januari geen kut uitkomt. Aan de andere kant; ik vermaak me best met zo nu en dan een mooi potje live
Er staan nog dingen in de OP gelinkt naar mijn webspace. Als je de OP maakt, moet je hem ook helemaal overnemen en onderhoudenquote:
laat ik het zo zeggen:quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:33 schreef H.Flick het volgende:
Ik zit eraan te denken om nog een spel te gaan kopen... Nu zegt iedereen dat KOTOR zo'n geweldig spel is, maar ik vind Star Wars dus helemaal niet leuk en hoewel ik graag RPG's speel zijn dat toch meestal meer de Final Fantasy-achtige RPG's en niet de Morrowind/Baldurs Gate dingen. Is KOTOR dan wel iets voor mij?
Ok, ga ik doenquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:37 schreef pkwarts het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen:
als je star wars heeeeeelemaal niet leuk vind:
halen
Maar ik ben de TS niet.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:17 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Er staan nog dingen in de OP gelinkt naar mijn webspace. Als je de OP maakt, moet je hem ook helemaal overnemen en onderhouden
Het verhaal in Kotor is totaal anders dan in de films. Daarmee kan je het niet vergelijken. Het speelt zich duizenden jaren vóór het verhaal uit de films af. Het gaat wel zoals altijd in het Star Wars universum over goed en kwaad. Als je een RPG fan bent zou ik het spel zeker even proberen, grote kans dat je het top vindt.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:33 schreef H.Flick het volgende:
Ik zit eraan te denken om nog een spel te gaan kopen... Nu zegt iedereen dat KOTOR zo'n geweldig spel is, maar ik vind Star Wars dus helemaal niet leuk en hoewel ik graag RPG's speel zijn dat toch meestal meer de Final Fantasy-achtige RPG's en niet de Morrowind/Baldurs Gate dingen. Is KOTOR dan wel iets voor mij?
Sterker nog, een vriend van mij is juist door KOTOR heel het Star Wars gebeuren leuk gaan vinden. Dan heb je als spel toch wel een goed punt lijkt mequote:Op woensdag 5 januari 2005 12:33 schreef H.Flick het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en elke keer als er iemand een topic opent moet diegene de plaatjes overnemen op zijn/haar webspace?quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Maar ik ben de TS niet.Dat is kepler.
Jawel, dat doen we gewoon. Althans, dat was de intensie.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
en elke keer als er iemand een topic opent moet diegene de plaatjes overnemen op zijn/haar webspace?Je hebt aangeboden de OP van het xbox topic te veranderen, dan moet je ook meteen de hele OP overnemen. We gaan niet 1 belangrijk plaatje maken, onze naam hieronder zetten om vervolgens niks met de rest te gaan doen.
Hmm, heb het zelfde probleem nu ik weer op een oude versie van MSN draai.quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:09 schreef gijsje79 het volgende:
Weet er zo iemand hoe je je msn insteld.
Hoe je kan zien dat je friends online zijn?
Ben namelijk de link kwijt.
instellen dat je in florida woont.quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:09 schreef gijsje79 het volgende:
Weet er zo iemand hoe je je msn insteld.
Hoe je kan zien dat je friends online zijn?
Ben namelijk de link kwijt.
Mooie screens.. weet alleen niet of ik het spel helemaal trek als "actiefanaat" maar zal wel bloedjemooi zijn!!quote:
Deze plaatjes moet gewoon iedereen zien en wat vond je KotOR?quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooie screens.. weet alleen niet of ik het spel helemaal trek als "actiefanaat" maar zal wel bloedjemooi zijn!!
ps. Cool dat je plaatjes ook hier post!
Niet gespeeld.. Star Wars trek ik niet.. dus denk dat ik het minder cool vind.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Deze plaatjes moet gewoon iedereen zien en wat vond je KotOR?
ik heb Kotor geleend, maar ik vind het niks.... Het is ook turnbasedquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:39 schreef Tain het volgende:
Zoveel spellen die er moeten komen als ze een leuker prijsje hebben
En KotOR heeft helemaal niks te maken met de films en is echt een vermakelijke RPG, niet voor niets dat het Game of the Year is geweest
quote:Op donderdag 6 januari 2005 08:30 schreef Bastard het volgende:
Nee, die xbox tab.. die is weg bij mij..
Thx zit nu alleen met de zipcode.quote:Op donderdag 6 januari 2005 07:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
instellen dat je in florida woont.
aleen die friendslist werkt de laatste tijd vaak niet , denk dat het met halo 2 te maken heeft en overbelasting
Nooit 90210 gezien zeker?quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Thx zit nu alleen met de zipcode.
Ik wist dat er eerst een site er van was van hoe en wat.
Ik zoek het wel uit.![]()
Doet het niet meer..quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nooit 90210 gezien zeker?
Dus je woont in Beverly Hills, postcode 90210, California,,
Atari icon ookquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:47 schreef gijsje79 het volgende:
Heb de site gevonden.
http://www.xboxworld.nl/news/5339
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |