Klaar?quote:Op woensdag 8 december 2004 13:15 schreef Chevalric het volgende:
Hij mag alleen wel eens aangepast worden... Halo 2 is nu wel uit en Pro Evo is ook niet de eerstvolgende grote release... Oh en de kop (met de topic titel enzo) zie ik ook niet...
Duitserquote:
Fable - Halo 2 - Jade Empirequote:Op woensdag 8 december 2004 13:50 schreef NullPointer het volgende:
welke games zijn dat allemaal in dat grote plaatje?
Hoezo sta jij in zo goed als niemands friendlist van Live meer?quote:
Ze heeft mij ook verwijderd, ze zal zich wel te goed voelen voor ons denk ik.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:24 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Hoezo sta jij in zo goed als niemands friendlist van Live meer?
Op het moment dat ik in een lobby binnenkom, en ik krijg tot 2 keer toe te horen: hey met haar erbij gaan we verliezen. En iedereen houdt zijn mond dicht houd inclusief de topicstarter van het topic ''Kinderachtig gedrag tijdens het gamen'' En vervolgens nog wat rotopmerkingen mag aanhoren tijdens het gamen(omdat iemand gefrustreerd is dat een ''looser'' als ik meedoet met de game) Dan is het duidelijk dat ik niet welkom benquote:Op woensdag 8 december 2004 14:24 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Hoezo sta jij in zo goed als niemands friendlist van Live meer?
Joh, je vete met Gamedemon, daar bemoei ik me verder niet mee. Ik lees niet elke reactie van jou en van Gamedemon, maar goed, ik vond op dat moment dat Gamedemon EN op normale toon EN een serieuze vraag stelde, dus al geef je een heel kort kutantwoord...nuja goed je snpa mn punt wel.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Op het moment dat ik in een lobby binnenkom, en ik krijg tot 2 keer toe te horen: hey met haar erbij gaan we verliezen. En iedereen houdt zijn mond dicht houd inclusief de topicstarter van het topic ''Kinderachtig gedrag tijdens het gamen'' En vervolgens nog wat rotopmerkingen mag aanhoren tijdens het gamen(omdat iemand gefrustreerd is dat een ''looser'' als ik meedoet met de game) Dan is het duidelijk dat ik niet welkom ben![]()
Vooral als je bedenkt dat degene die die opmerking plaatste vervolgens een week later glashard in de slowchat aan het liegen is dat hij nooit rotopmerkingen maakt naar mij toe en jij (Rodie83) daar geen opmerking over maakt, maar wel een opmerking maakt over het feit dat ik hem negeer op fok.
If love is not being served you have to leave the table![]()
Ik vaak genoeg wat gezegd over het geflame op live van een bepaald persoon maar helpen doet het niet, integendeel meneer loopt glashard te liegen dat hij dat niet doet, met zo iemand valt niet te praten. Lees Kinderachtig gedrag bij online gamen zul je zien dat sommige personen nogal hardleers zijn. En dat sommige het wel voor andere opnemen, maar de ongeschreven regel is kennelijk dan dat je wel een goede gamer moet zijn.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:55 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Wat betreft live, ik weet niet waarvandaan dat komt, maar ook ik speel voor de lol, niet om te winnen. Dat er eens een opmerking uitschiet van met jou gaan we verliezen, tsja, so what.
Joh, ik vind het best. Als dat voor jou reden iedereen er per direct uit te klappen, allaquote:Op woensdag 8 december 2004 15:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het was ''eens'' een opmerking maar behoorlijk vaak, maar ach de persoon in kwestie weet dat hij ermee wegkomt![]()
Dat staat zeker zo geschrevenquote:
Heb je mij ook verlaten dan?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
If love is not being served you have to leave the table![]()
Kheb geen idee, van de week heb ik nog met jou gegamed vlgs mij, en dat was geloof ik gewoon gezellig.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:31 schreef Rodie83 het volgende:
Mij wel terwijl ik niet eens de boze flamer ben
Onzin natuurlijk. Ik heb nog nooit enig probleem met je gehad of gemaakt, maar ben er ook vanaf gesodemieterd. Beetje raar dus, maargoed als dat je keuze is, vind ik dat prima, no hard feelings.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:44 schreef GinaG het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |