Klaar?quote:Op woensdag 8 december 2004 13:15 schreef Chevalric het volgende:
Hij mag alleen wel eens aangepast worden... Halo 2 is nu wel uit en Pro Evo is ook niet de eerstvolgende grote release... Oh en de kop (met de topic titel enzo) zie ik ook niet...
Duitserquote:
Fable - Halo 2 - Jade Empirequote:Op woensdag 8 december 2004 13:50 schreef NullPointer het volgende:
welke games zijn dat allemaal in dat grote plaatje?
Hoezo sta jij in zo goed als niemands friendlist van Live meer?quote:
Ze heeft mij ook verwijderd, ze zal zich wel te goed voelen voor ons denk ik.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:24 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Hoezo sta jij in zo goed als niemands friendlist van Live meer?
Op het moment dat ik in een lobby binnenkom, en ik krijg tot 2 keer toe te horen: hey met haar erbij gaan we verliezen. En iedereen houdt zijn mond dicht houd inclusief de topicstarter van het topic ''Kinderachtig gedrag tijdens het gamen'' En vervolgens nog wat rotopmerkingen mag aanhoren tijdens het gamen(omdat iemand gefrustreerd is dat een ''looser'' als ik meedoet met de game) Dan is het duidelijk dat ik niet welkom benquote:Op woensdag 8 december 2004 14:24 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Hoezo sta jij in zo goed als niemands friendlist van Live meer?
Joh, je vete met Gamedemon, daar bemoei ik me verder niet mee. Ik lees niet elke reactie van jou en van Gamedemon, maar goed, ik vond op dat moment dat Gamedemon EN op normale toon EN een serieuze vraag stelde, dus al geef je een heel kort kutantwoord...nuja goed je snpa mn punt wel.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Op het moment dat ik in een lobby binnenkom, en ik krijg tot 2 keer toe te horen: hey met haar erbij gaan we verliezen. En iedereen houdt zijn mond dicht houd inclusief de topicstarter van het topic ''Kinderachtig gedrag tijdens het gamen'' En vervolgens nog wat rotopmerkingen mag aanhoren tijdens het gamen(omdat iemand gefrustreerd is dat een ''looser'' als ik meedoet met de game) Dan is het duidelijk dat ik niet welkom ben![]()
Vooral als je bedenkt dat degene die die opmerking plaatste vervolgens een week later glashard in de slowchat aan het liegen is dat hij nooit rotopmerkingen maakt naar mij toe en jij (Rodie83) daar geen opmerking over maakt, maar wel een opmerking maakt over het feit dat ik hem negeer op fok.
If love is not being served you have to leave the table![]()
Ik vaak genoeg wat gezegd over het geflame op live van een bepaald persoon maar helpen doet het niet, integendeel meneer loopt glashard te liegen dat hij dat niet doet, met zo iemand valt niet te praten. Lees Kinderachtig gedrag bij online gamen zul je zien dat sommige personen nogal hardleers zijn. En dat sommige het wel voor andere opnemen, maar de ongeschreven regel is kennelijk dan dat je wel een goede gamer moet zijn.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:55 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Wat betreft live, ik weet niet waarvandaan dat komt, maar ook ik speel voor de lol, niet om te winnen. Dat er eens een opmerking uitschiet van met jou gaan we verliezen, tsja, so what.
Joh, ik vind het best. Als dat voor jou reden iedereen er per direct uit te klappen, allaquote:Op woensdag 8 december 2004 15:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het was ''eens'' een opmerking maar behoorlijk vaak, maar ach de persoon in kwestie weet dat hij ermee wegkomt![]()
Dat staat zeker zo geschrevenquote:
Heb je mij ook verlaten dan?quote:Op woensdag 8 december 2004 14:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
If love is not being served you have to leave the table![]()
Kheb geen idee, van de week heb ik nog met jou gegamed vlgs mij, en dat was geloof ik gewoon gezellig.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:31 schreef Rodie83 het volgende:
Mij wel terwijl ik niet eens de boze flamer ben
Onzin natuurlijk. Ik heb nog nooit enig probleem met je gehad of gemaakt, maar ben er ook vanaf gesodemieterd. Beetje raar dus, maargoed als dat je keuze is, vind ik dat prima, no hard feelings.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:44 schreef GinaG het volgende:
Tegen die Duitsersquote:Op woensdag 8 december 2004 15:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb geen idee, van de week heb ik nog met jou gegamed vlgs mij, en dat was geloof ik gewoon gezellig.
Zoals ik al in een andere reactie poste, neemt men het kennelijk alleen voor je op als je een goede gamer bent. Had van jou wel verwacht, dat toen er geroepen werd tot 2 keer toe ''hey met haar erbij gaan we verliezen'' , je er iets van zou zeggen. Aangezien je toch wel door schijnt te hebben dat soort dingen het gameplezier kunnen bederven voor anderen gezien het feit dat je ooit dit topic geopend hebt Kinderachtig gedrag bij online gamenquote:Op woensdag 8 december 2004 15:42 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Ik heb nog nooit enig probleem met je gehad of gemaakt, maar ben er ook vanaf gesodemieterd. Beetje raar dus, maargoed als dat je keuze is, vind ik dat prima, no hard feelings.
Heb vaak genoeg mijn open getrokken hoor, geloof me, helpen doet het nietquote:Op woensdag 8 december 2004 15:58 schreef Rodie83 het volgende:
Misschien dat iedereen vind dat je een huilie bent? Dat je constant hier je bek open trekt en niet op live zelf?
Maar een gedachte hoor....
En als IEMAND niet te betichten is van gedoe op live is het twi wel. We zijn verdomme niet allemaal live savers. Go help yourself.
Met je gewhine over niks is het misschien maar goed ook dat je iedereen hebt gedelete, want niemand heeft problemen met elkaar, schijnbaar alleen met jou.
Zekersquote:
Like I Ker.. Heb ik weer plaats voor andere mensen die in mijn friendslist willenquote:Op woensdag 8 december 2004 16:04 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Zekers![]()
[GinaG style]Ik ga je overigens wel uit mn friendslist gooien want je noemde me die student met een hete aardappel in de keel[/GinaG style]
In tegenstelling tot dat topic word je niet gekicked omdat je geen Gijsje bent, maar krijg je zelfs wanneer je online bent invites naar je toe geslingerd. Tenminste, van mij wel. Er worden over mij ook wel eens wat dingen gezegd, met name wanneer ik de Warthog weer eens om laat kukelen met 2 passagiers erin, maar dat soort dingen laat ik zelf dan maar gebeuren. Geen problemen mee.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:53 schreef GinaG het volgende:
Zoals ik al in een andere reactie poste, neemt men het kennelijk alleen voor je op als je een goede gamer bent. Had van jou wel verwacht, dat toen er geroepen werd tot 2 keer toe ''hey met haar erbij gaan we verliezen'' , je er iets van zou zeggen. Aangezien je toch wel door schijnt te hebben dat soort dingen het gameplezier kunnen bederven voor anderen gezien het feit dat je ooit dit topic geopend hebt Kinderachtig gedrag bij online gamen![]()
Sorry, ik had al getyptquote:Op woensdag 8 december 2004 16:05 schreef Bastard het volgende:
En nu allemaal lief doenDit is het coole XBOX topic
Waar gepraat word over games, en/of plaatjes post van nieuwe games
Ruzie maken kan op MSN
Precies. Ik heb het idee dat zij ene Gamedemon niet mag (wat uiteraard kan, je kan niet iedereen leuk vinden) maar dat ze vervolgens heel livend Fok het kwalijk neemt dat we het niet voor haar opnemen. Pfft.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
In tegenstelling tot dat topic word je niet gekicked omdat je geen Gijsje bent, maar krijg je zelfs wanneer je online bent invites naar je toe geslingerd. Tenminste, van mij wel. Er worden over mij ook wel eens wat dingen gezegd, met name wanneer ik de Warthog weer eens om laat kukelen met 2 passagiers erin, maar dat soort dingen laat ik zelf dan maar gebeuren. Geen problemen mee.
Da's wat anders dan dat al je teamgenoten je betrayen voor de lol en je de server uit schoppen, omdat je niet in een bepaald onzin-topic post. Vind het eerlijk gezegd wel prettig gamen met jou in het team. Is 't tenminste niet zo stil![]()
![]()
Jij snapt hetquote:Op woensdag 8 december 2004 16:10 schreef Bastard het volgende:
Ik snap het gedoe niet hoor.. als het niet leuk is in een room (any room for that matter) ga je toch gewoon weg? Das juist mooi die vrijheid die je hebt.
En hetzelfde geldt voor de host, als die het niet naar zn zin heeft met iemand Boot je iemand gewoon.
Dat klopt, maar je kunt 't ook van de andere kant bekijken. Als we je niet zouden missen, zouden we ook niet klagenquote:Op woensdag 8 december 2004 16:11 schreef GinaG het volgende:
Jij snapt hetHeb de vrijheid genomen om weg te gaan en weg te blijven
![]()
Romanticusquote:Op woensdag 8 december 2004 16:13 schreef twi het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je kunt 't ook van de andere kant bekijken. Als we je niet zouden missen, zouden we ook niet klagen
Je bedoelt toch niet die ene keer dat ik zei dat je als een wijf reed he?quote:Op woensdag 8 december 2004 16:06 schreef twi het volgende:
Er worden over mij ook wel eens wat dingen gezegd, met name wanneer ik de Warthog weer eens om laat kukelen met 2 passagiers erin, maar dat soort dingen laat ik zelf dan maar gebeuren. Geen problemen mee.
Wanneer ga je dat ding kopen danquote:Op woensdag 8 december 2004 16:15 schreef Jumparound het volgende:
Awhhh, verbroedering at last
wtf doe ik hier![]()
ik heb niet eensch een xdoosch
maar daar komt echt verandering in, en ja.. dan neem ik ook live![]()
Ene keerquote:Op woensdag 8 december 2004 16:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die ene keer dat ik zei dat je als een wijf reed he?
GinaG, ik vind het jammer dat je blijkbaar niet met een aantal mensen kan opschieten, maar ik vind het wel erg laf van je dat je twi aanvalt omdat hij niet voor je opkomt.
Zoals je ziet staan er aardig wat titels tussen waarvan we ondertussen weten dat het CRAP is. Ik zal de screens ook eens vervangenquote:Op woensdag 8 december 2004 13:58 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Fable - Halo 2 - Jade Empire
Star Wars: battlefront - Sudeki - Ninja Gaiden
Burnout 3 - Brothers in Arms - DoA: Ultimate
Forza Motorsport - Doom 3 - Conker: L&U
Kameo - Riddick - Full Spectrum Warrior
RalliSport 2 - zelf ook vergetenJuiced?- RB6 3
PoP: Sands of Time - KOTOR - TOCA Race Driver
PGR2 - Flatout - Splinter Cell 2
B.C. - SW: Republic Commando - Starcraft: ghost
Shellshock nam '67 - The Movies - Silent Hill 4
Outrun 2 - GTA:VC - KOTOR
PES 4 - Mechassault 2 - Goldeneye Rogue agent
quote:
Eigenlijk word het tijd voor een geheel nieuwe insteek voor dit topic. Of eigenlijk, terug naar de oude insteek.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:27 schreef pkwarts het volgende:
is er trouwens wel belangstelling voor een nieuw plaatje met allerlei screens? Of is dat alleen maar teveel kb's die gedownload moeten worden en kan hij net zo goed wegblijven?
nu games.fok er is reageer ik liever op het nieuws daar dan alle plaatjes weer hier te gaan posten.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:35 schreef Bastard het volgende:
Alleeeeen maar geouwehoer (Slowchat als je wil) en voor de rest geen nieuws..
*2 cents neerlegd*
Als dat de algehele tendens is dan moet er eens goed worden gekeken naar de meerwaarde nog van dit topic..quote:Op woensdag 8 december 2004 16:52 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nu games.fok er is reageer ik liever op het nieuws daar dan alle plaatjes weer hier te gaan posten.
Ii vind games.fok steeds beter worden en het nieuws wordt er goed gebrachtquote:Op woensdag 8 december 2004 17:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als dat de algehele tendens is dan moet er eens goed worden gekeken naar de meerwaarde nog van dit topic..
Xbox live topic + Xbox topic = integreerd xbox topic?
Wel jammer, kom zelf weinig tot nooit op games.fok
Nee weet niet waarom niet.. misschien omdat de layout te druk is.. dat het niet lekker reageert, geen idee. Vond de info hier altijd heerlijk, en die mis ik echt.
Geniaal,...quote:Op woensdag 8 december 2004 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kameo, oh Kameo, where are thy Kameo?
[afbeelding]
Serieus ?? XBOX is leuk manquote:Op woensdag 8 december 2004 19:32 schreef Kremers het volgende:
Hmm, duivelse MS, dat HALO2 pack is niet meer te krijgen, hij was zeer limited
Nou ja, dan maar geen XBOX....
Ja, maar als ik HALO2 der nog eens los bij moet gaan kopen wordt het me teveel geld, Fable+PGR2 boeien mij niet, Burnout 3 evenmin.quote:
Volgens mij is een gewone xbox met de gewone versie van HALO een stuk goedkoper dan die packquote:Op woensdag 8 december 2004 19:50 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ja, maar als ik HALO2 der nog eens los bij moet gaan kopen wordt het me teveel geld, Fable+PGR2 boeien mij niet, Burnout 3 evenmin.
Wel dom van MS trouwens, om dat ding rond kerst niet opnieuw uit te brengen
Das nou juist het probleem, ik wil dan ook PoP:WW en Ghost REcon 2, Live en RGB kabel.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens mij is een gewone xbox met de gewone versie van HALO een stuk goedkoper dan die packBovendien zo een console koop je toch ook om er meerdere games op te spelen? En evt. op live te gaan
![]()
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 8 december 2004 19:59 schreef Kremers het volgende:
[..]
Das nou juist het probleem, ik wil dan ook PoP:WW en Ghost REcon 2, Live en RGB kabel.
Dit bij elkaar opgeteld vind ik teveel geld, bovendien vind ik die Crystal XBOX juist zo cool, die standaard zwarte is lelijk
Kijk in rainbow six 3 heb ik je vaak geflamed zeg maar...quote:Op woensdag 8 december 2004 15:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik vaak genoeg wat gezegd over het geflame op live van een bepaald persoon maar helpen doet het niet, integendeel meneer loopt glashard te liegen dat hij dat niet doet, met zo iemand valt niet te praten. Lees Kinderachtig gedrag bij online gamen zul je zien dat sommige personen nogal hardleers zijn. En dat sommige het wel voor andere opnemen, maar de ongeschreven regel is kennelijk dan dat je wel een goede gamer moet zijn.
Het was niet ''eens'' een opmerking maar behoorlijk vaak, maar ach de persoon in kwestie weet dat hij ermee wegkomtEn nee het is niet direct de reden geweest om er mee te kappen anders was ik er al bij Black Arrow weggeweest denk je niet
Tsja jij loopt altijd iedereen aftezeiken en dat moeten we maar slikken.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zoals ik al in een andere reactie poste, neemt men het kennelijk alleen voor je op als je een goede gamer bent. Had van jou wel verwacht, dat toen er geroepen werd tot 2 keer toe ''hey met haar erbij gaan we verliezen'' , je er iets van zou zeggen. Aangezien je toch wel door schijnt te hebben dat soort dingen het gameplezier kunnen bederven voor anderen gezien het feit dat je ooit dit topic geopend hebt Kinderachtig gedrag bij online gamen![]()
Gebruik de witte knop zodat iedereen je hoortquote:Op woensdag 8 december 2004 16:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb vaak genoeg mijn open getrokken hoor, geloof me, helpen doet het niet![]()
ik heb em nog geen 2 weken terug bij dixons op het vredenburg gekocht in utrechtquote:Op woensdag 8 december 2004 19:32 schreef Kremers het volgende:
Hmm, duivelse MS, dat HALO2 pack is niet meer te krijgen, hij was zeer limited
Nou ja, dan maar geen XBOX....
Blijf maar lekker liegen en de boel verdraaien had ik ook niks anders van je verwachtquote:Op woensdag 8 december 2004 20:08 schreef Gamedemon het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2004 20:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Blijf maar lekker liegen en de boel verdraaien had ik ook niks anders van je verwacht![]()
misschien dat die kleine opmerkingen in Halo2 verkeerd zijn gevallen omdat je tijdens RBS3 altijd irritant deed tegen haar? Althans dat kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]Lachwekkend mens ben je
wat probeer je te bereiken met mij zwart maken?
ik geef toe dat ik in rainbow six 3 altijd irritant tegen je deed...maar in halo 2 heb ik je niet de grond in gestampt of wat dan ook...aleen kleine opmerkingen zoals ik hierboven beschrijf ...Maargoed blijf maar dingen verzinnen hoor ik vind het goed
Het feit dat hij dus ontkend dat hij ''hey met haar erbij gaan we verliezen'' theeft gezegd och wel veelzeggend...quote:Op woensdag 8 december 2004 22:25 schreef kepler het volgende:
[..]
misschien dat die kleine opmerkingen in Halo2 verkeerd zijn gevallen omdat je tijdens RBS3 altijd irritant deed tegen haar? Althans dat kan ik me heel goed voorstellen.
1. Tuurlijk kom ik ermee weg...tis op live tis niet zo dat ik hier loop te flamen op je, ik had wat ergers verwacht...maar dat je die opmerking bedoelde ..jezus wat erg....nee klopt MODS ik kan zoiets gezegd hebben in die trend...was dat nou de erge opmerking waardoor je iedereen uit je friendslist gooit? nogmaals lachwekkendquote:Op woensdag 8 december 2004 22:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het feit dat hij dus ontkend dat hij ''hey met haar erbij gaan we verliezen'' theeft gezegd och wel veelzeggend...
Als je een lobby binnenkomt en je hoort dat, dat is gewoon niet leuk. Maar zoals eerder gezegd, hij weet dat hij ermee wegkomt, het is niet anders.![]()
En de kleine opmerkingen als vrouwen achter het stuur etc. heb ik van genoeg andere mensen ''gepikt'' . Het gaat ook vaak om de toon waarmee dingen gezegd worden.
Na jou betoog gelezen te hebben blijf ik maar niet snappen waarom Kinderachtig gedrag bij online gamen dit topic ooit geopend moest worden, en waarom je daarin bepaalde opmerkingen moest plaatsen naar andere gebruikers toe.quote:
Ik hoop het zo...quote:Op woensdag 8 december 2004 19:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geniaal,...Ach hij komt echt wel Noot
Het duurt gewoon nog even !
Conkerquote:Op donderdag 9 december 2004 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop het zo...![]()
Als dat spel tegen valt dan neem ik een enkeltje Rare en trap ik de verantwoordelijke persoon een Xbox in zijn reetIk zit nu al zo lang op die game te wachten
Ja, dat sowiesoquote:Op donderdag 9 december 2004 00:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ConkerBLIND kopen
Dat wordt het eerste meesterwerkje van ze ! En dan de multiplayer helemaal links laten liggen. Ga die SP ervaren
Voor de xbox danquote:Op donderdag 9 december 2004 00:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat wordt het eerste meesterwerkje van ze !
Eensch, en niet zozeer omdat ik wel of geen live heb maar meer omdat het zo een "clubje" wordt die inside grappen maken of ruzies hier proberen uit te vechten. Dan moet je dus als toeschouwer je door 4 a 5 paginas slowchat worstelen om ook maar iets van info te vinden. {sub] en idd ik bezoek games.fok.nl ook bijna nooit [/sub] Verder haatte ik ook altijd post in de trant van: "Twi, kom je online" en dan dus verder helemaal niks. Dus liever daar ook niet in te vervallen.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:19 schreef rockstah het volgende:
Doe maar niet, ik weet nog dat ik het altijd stront irritant vond dat het hele xbox topic vol met live en slowchat posts zat toen ik nog geen live had, en ik ben vast niet de enige.
maar je hebt idd gelijk...een half jaar terug was het xbox topic nog 6 bladzijdes gameinfo + screenshots.quote:Op donderdag 9 december 2004 07:51 schreef pmponer het volgende:
[..]
Verder haatte ik ook altijd post in de trant van: "Twi, kom je online" en dan dus verder helemaal niks. Dus liever daar ook niet in te vervallen.Doe ik al een hele tijd niet meer..ik was toen nog n00b man
Mijn vraag aan gamedaemon en Gina is dan ook om de zaak te laten rustten of het via msn of mail uit te vechtten. Want inmiddels is al wel gebleken dan jullie er hier samen niet uit komenToen ik hierboven neerzetten dat het mijn laatste post erover was meende ik dat ook
Verder kom ik nog steeds met plezier in dit topic, maar eigenlijk moet het maar over een ding gaan. De xbox en haar games![]()
Uiteraard,... Op de N64 hebben ze zich al bewezenquote:
Mooiquote:Op donderdag 9 december 2004 08:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
maar je hebt idd gelijk...een half jaar terug was het xbox topic nog 6 bladzijdes gameinfo + screenshots.
maargoed ook dat zal wel weer goed komen, kheb der vertrouwen in
Ik ook niet, schandalig lage snelheid voor een race-spel....quote:Op donderdag 9 december 2004 12:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mooi![]()
Forza... Ik hoop dat het spel echt stukken beter wordt dan de demo...
Ik heb er eerlijk gezegd niet veel vertrouwen in.
demo? demoquote:Op donderdag 9 december 2004 12:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mooi![]()
Forza... Ik hoop dat het spel echt stukken beter wordt dan de demo...
Ik heb er eerlijk gezegd niet veel vertrouwen in.
Veel servers kicken je als je dinges uit staat.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ook niet, schandalig lage snelheid voor een race-spel....
Oh, en voor die mensen die klagen over gescheld op Live, waarom zetten jullie de headset niet uit ?
Nergens last meer van....
Die game beurs in Sept. heb je hem kunnen spelen.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:58 schreef kepler het volgende:
[..]
demo? demo
waar kan ik die krijgen ?
Ik klikte ff inderdaadquote:
Triest....quote:Op donderdag 9 december 2004 13:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Veel servers kicken je als je dinges uit staat.
De groene blokjes zijn Xbox (dus interessant voor jou) nieuws.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik klikte ff inderdaad
Maar zoveel nieuws wat niet intressant is voor mij. Kan er niet gesorteert worden op console gerelateerde nieuwssubmits? Misschien een X teken voor de intressante nieuwtjes zetten?
mwah, gebeurde vooral veel in RBS3. In halo 2 heb je dat niet meer dankzij matchmaking. Maar sowieso, live is nog niet half zo leuk zonder headset dan met.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Triest....
Blij dan dat ik geen Live heb.....
Ik speel via Xlink online, en ik zou absoluut GEEN headset willen....quote:Op donderdag 9 december 2004 14:14 schreef rockstah het volgende:
[..]
mwah, gebeurde vooral veel in RBS3. In halo 2 heb je dat niet meer dankzij matchmaking. Maar sowieso, live is nog niet half zo leuk zonder headset dan met.
Weet ik niet maar ik speelde hem op een gemodde box, die gozer had hem van het internet gedownload. Wat mij vooral opviel was dat de AI BAR en BOOS was.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:58 schreef kepler het volgende:
[..]
demo? demo
waar kan ik die krijgen ?
Burnout 3 was ook zo leuk om te horen dat iemand weer gecrashed was en ik zou nu ook niet meer zonder headset kunnen eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:28 schreef DinoPK het volgende:
Je weet echt niet wat je mist moet ik zeggen. Ik snap best dat je dat gewauwel van die warez gasten op Kai niet wilt horen, maar als je een vast clubje mensen hebt voegt het welzeker veel toe. En hoe wil je in godsnaam een tactical shooter als Rainbow Six of Halo2 in een teamplay mode goed spelen zonder een headset op te hebben. Samenwerking is dan gewoon niet goed mogelijk, waardoor er echt een deel van de spelervaring verloren gaat.
Ook een game als Midtown Madness 3 is geen zak aan zonder headset, heerlijk juist om die reacties te horen.
Nah, ligt niet aan router, maar aan modem van Casema... (geen TCP/IP maar DCHPP ofzo...)quote:Op donderdag 9 december 2004 14:59 schreef twi het volgende:
Ik ook niet, maar PBateman zegt dat ook alleen omdat 'ie vanwege z'n brakke router geen Live kan nemen
Door per ongeluk een ONZ post in GAM te zettenquote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 15:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Door per ongeluk een ONZ post in GAM te zetten
quote:Op donderdag 9 december 2004 15:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Door per ongeluk een ONZ post in GAM te zetten
vooral vandeweek was leuk dino..."He ik heb de vlag ik zat achter een steen verkocht bij het vijandelijke kamp"quote:Op donderdag 9 december 2004 14:28 schreef DinoPK het volgende:
Je weet echt niet wat je mist moet ik zeggen. Ik snap best dat je dat gewauwel van die warez gasten op Kai niet wilt horen, maar als je een vast clubje mensen hebt voegt het welzeker veel toe. En hoe wil je in godsnaam een tactical shooter als Rainbow Six of Halo2 in een teamplay mode goed spelen zonder een headset op te hebben. Samenwerking is dan gewoon niet goed mogelijk, waardoor er echt een deel van de spelervaring verloren gaat.
Ook een game als Midtown Madness 3 is geen zak aan zonder headset, heerlijk juist om die reacties te horen.
man dat potje...49-50....damn die was erg...quote:Op donderdag 9 december 2004 20:35 schreef Rodie83 het volgende:
Zonet weer gruwelijk lopen ownen met demon in matchmaking
Wie o wie komt online voor een goed fragfest??
Oh vanaaf es checken danquote:Op vrijdag 10 december 2004 08:30 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
Star Wars: Republic Commando gameplay video
Jezus, jij maakt wat mee zeg...quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
man dat potje...49-50....damn die was erg...
et ging ZO gelijk op....twas eerst 49-48...ik snipe iemand neer...en op hetzelfde moment pakte iemand anders nog een kill...op het laatste moment nog gewonnen
http://www.bungie.net/Sta(...)916&player=G%20Demon
dat was dus die wedstrijd...1 van de spannendste potjes ooit
we hadden ook 1 iemand in het team die GEEN kills had gemaakt...maar wel 16 keer stierf
Als er nou gewoon weer meer gediscusieerd wordt dan is alles prima en dat games.fok er nu is, hoeft toch niet te betekenen dat je hier niet meer mag praten over een screenshot van een gehypte titel omdat het al op games.fok staat? Die discussie werd voor games.fok ook al hier gevoerd en nog veel meer dan dat het nu het geval is.quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:48 schreef DinoPK het volgende:
Vindt je?
Ik vind het leuker om te lezen dat al het gewauwel tussendoor. Het is ontopic, een xbox game ervaring, dan is dit topic juist een uitermate geschikte plek voor dit soort posts. Als mensen nou eens meer gaan schrijven over hun spel ervaringen, en niet alleen maar's posten op weer een nieuwe screenshot van een gehypte titel (wat naar mijn mening dus meer op games.fok.nl plaatshoort), dan was dit topic echt een stuk leuker om te lezen hoor.
Valt wat voor te zeggen aan de ene kant. Maar ik dacht dat dit soort dingen in het live topic hoorde.quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:48 schreef DinoPK het volgende:
Vindt je?
Ik vind het leuker om te lezen dat al het gewauwel tussendoor. Het is ontopic, een xbox game ervaring, dan is dit topic juist een uitermate geschikte plek voor dit soort posts. Als mensen nou eens meer gaan schrijven over hun spel ervaringen, en niet alleen maar's posten op weer een nieuwe screenshot van een gehypte titel (wat naar mijn mening dus meer op games.fok.nl plaatshoort), dan was dit topic echt een stuk leuker om te lezen hoor.
Dat zeker, maar over screens van toekomstige spellen zou idd wat meer gepraat kunnen worden ipv de standaardquote:Op vrijdag 10 december 2004 10:07 schreef DinoPK het volgende:
Dat bedoel ik ook niet met mijn post; ik vind het een beetje vreemd als iemand een game ervaring post dat er dan een post komt van 'het kan mij geen hol schelen dat je dat meemaakt, pleur het maar in het live topic' (want zo leest pmponer's post wel).
Het xbox topic moet overal over kunnen gaan, hetzij de screenshots en reacties (waar ik dan wat minder fan van ben zoals ik probeerde te omschrijven), hetzij game ervaringen. Live afspraakjes en connectie problemen horen wat meer in het live topic. Imho.
Goed gelezen iigquote:Op vrijdag 10 december 2004 10:07 schreef DinoPK het volgende:
Dat bedoel ik ook niet met mijn post; ik vind het een beetje vreemd als iemand een game ervaring post dat er dan een post komt van 'het kan mij geen hol schelen dat je dat meemaakt, pleur het maar in het live topic' (want zo leest pmponer's post wel).
Pff, voorlopig eigenlijk even helemaal niets.quote:Wat zijn nu games waar men naar uitkijkt?
Ik zoek gewoon werk. Ik zit al bijna 2 jaar thuis zonder werk (uitgezonderd wat kleine klusjes), dankzij de wanstaltige economische situatie in het land. Liefst (senior) service verlenend ICT in de buurt van Utrecht (OV afhankelijk helaas), maar eigenlijk vind ik alles best. Er moet toch elke dag wat eten op de plank komen en dat lukt gewoon niet meer, vandaar.quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:15 schreef pmponer het volgende:
[offtopic] wat voor baan zoek je Dino[/offtopic]
Wat zijn nu games waar men naar uitkijkt?
Ik zit eignelijk erg te wachtten op Forza, maar ik denk niet dat ik hem meteen koop en dat ik eerst reviews ga lezen, dit vanwege mijn ervaringen met de demo
Je mist Jade Empire, dat lijkt me echt een geweldig spel worden net zoals star wars Republic Commandoquote:Op vrijdag 10 december 2004 10:29 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon werk. Ik zit al bijna 2 jaar thuis zonder werk (uitgezonderd wat kleine klusjes), dankzij de wanstaltige economische situatie in het land. Liefst (senior) service verlenend ICT in de buurt van Utrecht (OV afhankelijk helaas), maar eigenlijk vind ik alles best. Er moet toch elke dag wat eten op de plank komen en dat lukt gewoon niet meer, vandaar.
Games waarnaar ik uitkijk:
- Kotor. Stom genoeg, ik vond het eerste uur van deel 1 vreselijk, maar toch wil ik het nog eens een kans geven. En dan deel 2 er gelijk achteraan (belachelijk late EU release trouwens).
- Brothers in Arms. HET spel waar ik naar uitkijk. Medal of Honor kan ik altijd van genieten, en ik ben een zwaar fan van Band of Brothers. Mijn ultieme game? Zou stiekem best wel eens zo kunnen zijn
- Halo3 : whehehehe
- Fuzion Frenzy 2: Alleen wat is het stil rond deze game...?
Voor de rest zie ik het allemaal wel; Forza, Conker, ze zullen allemaal wel de moeite waard worden , alleen echte pareltjes zijn het nog niet.
Geen idee, ik dacht alleen, ik plant ff wat nieuwe screenshots hier...quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:35 schreef pmponer het volgende:
Vol 3 ziet er goed uit voor zover.
Ik vraag me alleen af of het meerwaarde gaat bieden bij mensen die vol 2. al hebben.
Komt er online play in?
Ik zit echt te wachtten op een goede (realistische) racegame.. en hoop ook dat forza dat waar kan maken
Dino heeft mail![]()
Jammer dat er nog geen screens te vinden zijn...quote:Interview with a Made Man is based on real-world events and will allow players to assume the role of Joey Verola as he is indoctrinated into the dark world of organized crime and relive his life – every moment, every kill – as he rises through the ranks to become a "Made Man".
Game created in conjunction with David Fisher, an accomplished author and respected authority on the Mafia, who possesses unparalleled knowledge and access into the inner workings of organized crime;
Authentic Mafia-inspired gameplay scenarios, including bookmaking, racketeering, loan sharking, hijacking, assassinations, numbers running and high body count family wars;
Over 25 weapons to master, including a Beretta, shotgun, machine gun and more;
Full complement of melee weapons; chairs, pool cues and balls, bats, telephones in the environments that can be used to wreak havoc, unleash pain and gain respect;
Human shield/disarm mechanics for taking cover and getting out of sticky situations;
Cinematic camera direction, celebrity voice talent (to be announced shortly) and a licensed music soundtrack from the 60's, 70's and 80's;
Picture in Picture system, providing the player with greater awareness of the in-game action;
Motion-captured animations from leading stunt men for greater realism;
20 diverse and fully-deformable environments;
Acclaim Studios' proprietary physics and rendering engine, resulting in ultra-realistic character behaviors, lighting and environments;
al dat customizen vind ik altijd een beetje jammer... kheb er geen tijd/zin in om mijn eigen auto te bouwen/tunen. Geef mij maar PGR2 dan, je kiest een baan en standaardauto en racen maarquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Customization opties Forza :
voor
[afbeelding]
na
[afbeelding]
voor
[afbeelding]
na
[afbeelding]
voor
[afbeelding]
na
[afbeelding]
Ik vond dat juist het verslavende aspect aan GT serie.. kopen, sparen, tunen, racen..quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:11 schreef kepler het volgende:
[..]
al dat customizen vind ik altijd een beetje jammer... kheb er geen tijd/zin in om mijn eigen auto te bouwen/tunen. Geef mij maar PGR2 dan, je kiest een baan en standaardauto en racen maar
Anders gaan we even mierenneuken?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:10 schreef Rahl het volgende:
[..]
(dr staat trouwens wel een gruwelijke typo in de TT)
Ik constateerde slechtsquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders gaan we even mierenneuken?
Hey vriendelijke vriend, wat denk je dat je nu zelf doet met deze topic ???quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:34 schreef Mister_T het volgende:
Wat een kut topic
Gaat tegenwoordig echt nergens meer over, iedereen loopt op elkaar te zeiken!
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hey vriendelijke vriend, wat denk je dat je nu zelf doet met deze topic ???![]()
ga huilen dan krijg je een fietsquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:34 schreef Mister_T het volgende:
Wat een kut topic
Gaat tegenwoordig echt nergens meer over, iedereen loopt op elkaar te zeiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |