Daar was ik net al mee bezig, maar internet deed vaag!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:11 schreef speknek het volgende:
Next big release Animal Crossing 3 september.
Maak daar eens snel Donkey Konga of Paper Mario 2 van.
Zet gelijk ook even Paper Mario 2 en Metroid Prime 2 enzo in je pricecompare als je dan toch tijd over hebtquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:03 schreef MeZZiN in het vorige topic het volgende:
maar willen we een europese release lijst of een US release lijst (Roy tnx voor de tip)
Rustig aan ben net weer aan het werk en zo kom van vakantie terug.... komt allemaal goed... was toch al van plan om de DB van de pricecompare op te schonen en te updatenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Zet gelijk ook even Paper Mario 2 en Metroid Prime 2 enzo in je pricecompare als je dan toch tijd over hebt.
Dixons heeft hem als ????... heb nog niets gehoord van de FRS ... zal hem dan ook al hebben denk ik...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:33 schreef RaymanNL het volgende:
YES! Donkey KOnga is binnen bij de Dixons! Ik kan hem vanmiddag ophalen!
Was maar een grapje, ik ben je al oneindig dankbaar hiervoor, dus doe rustig aan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:37 schreef MeZZiN het volgende:
Rustig aan ben net weer aan het werk en zo kom van vakantie terug.... komt allemaal goed... was toch al van plan om de DB van de pricecompare op te schonen en te updaten
Die heb ikquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:11 schreef speknek het volgende:
Next big release Animal Crossing 3 september.
Ik heb m;'n nurmmer achter gelaten bij de dixons, als ze hem hadden zouden ze me bellen. en dat gebeurde net! YEAH! BOng BONG!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:38 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Dixons heeft hem als ????... heb nog niets gehoord van de FRS ... zal hem dan ook al hebben denk ik...
Hier linkje van tothegame gesorteerd op eureleasequote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:37 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Rustig aan ben net weer aan het werk en zo kom van vakantie terug.... komt allemaal goed... was toch al van plan om de DB van de pricecompare op te schonen en te updaten
Ik ga dit projectje volgende week starten eerst met Europese release lijst en dan met een US... kijken of het makelijk lukt.
Het is okquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Was maar een grapje, ik ben je al oneindig dankbaar hiervoor, dus doe rustig aan zou ik zeggen.
ik zie geen halo 2 hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:08 schreef philipnorth het volgende:
tvp en melding van het feit dat ik konga wil, maar m eerst wil spelen.
En ik wil ToS, en PM2 eigenlijk ook wel en waarom staat er een plaatje van halo 2 in de OP?
Mezzin, zou je die price compare ook voor de andere consoles kunnen maken?
Hij kan het wel maar ik doe het niet. sorry had het in het vorige berichtje willen zetten maar je ben te zoveelste al die dat vraag. ik snap je wel maar ik heb te tijd niet en ook geen zin om iets anders dan nintendoquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:08 schreef philipnorth het volgende:
Mezzin, zou je die price compare ook voor de andere consoles kunnen maken?
geeft niet, was gewoon een vraagquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:16 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Hij kan het wel maar ik doe het niet. sorry had het in het vorige berichtje willen zetten maar je ben te zoveelste al die dat vraag. ik snap je wel maar ik heb te tijd niet en ook geen zin om iets anders dan nintendoin te voeren de database bestaat nu al uit ongeveer 500-600 cross links... plus hij is wat out of date dus er komen er nog 100 + bij als ik de nieuwe games opneem. maar heel misschien als ik ooit in een goede bui ben maak het het beschikbaar voor de foute consoles
(in mijn ogen dan) maar dan moeten jullie zelf gaan vullen maar die tijd is nog niet aangebroken sorry.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:16 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Hij kan het wel maar ik doe het niet. sorry had het in het vorige berichtje willen zetten maar je ben te zoveelste al die dat vraag. ik snap je wel maar ik heb te tijd niet en ook geen zin om iets anders dan nintendoin te voeren de database bestaat nu al uit ongeveer 500-600 cross links... plus hij is wat out of date dus er komen er nog 100 + bij als ik de nieuwe games opneem. maar heel misschien als ik ooit in een goede bui ben maak het het beschikbaar voor de foute consoles
(in mijn ogen dan) maar dan moeten jullie zelf gaan vullen maar die tijd is nog niet aangebroken sorry.
Tnx! ik zal alleen wel een FAQ maken bij de site waar dit soort vragen worden beantwoord scheeld iedereen tijdquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:18 schreef philipnorth het volgende:
[..]
geeft niet, was gewoon een vraag
Vind het sowieso geweldig wat je gedaan hebt
flauwquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier rayman:
[afbeelding]
Rechtsonder. Dat was een garpje van BMH (![]()
![]()
) maar hij blijft erin
ik zou toevallig niet je script mogen gebruiken om die aan te passen voor ps2 en xbox games?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:24 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Tnx! ik zal alleen wel een FAQ maken bij de site waar dit soort vragen worden beantwoord scheeld iedereen tijd
En ja nintendo rulez ze maken gewoon de beste games!
grappigquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier rayman:
[afbeelding]
Rechtsonder. Dat was een garpje van BMH (![]()
![]()
) maar hij blijft erin
De eerste keer was het grappig jaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
grappig
de eerste keer was het ook niet grappig...de xbox hanteert realistische graphics en wij nog steeds dezelfde graphics als de SNES 10 jaar terug...leuk manquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De eerste keer was het grappig jaAlleen wordt de OP nu steeds niet aangepast waardoor het plaatje erin blijft. Dát is niet grappig.
Euhm, je zit nu irritant te doen. Dat jij de humor er niet van inziet, prima, maar ga hier niet irritant lopen doenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
de eerste keer was het ook niet grappig...de xbox hanteert realistische graphics en wij nog steeds dezelfde graphics als de SNES 10 jaar terug...leuk man
dat was toch de bedoeling van het plaatje? ik probeer de humor te begrijpen maar grappig is het nietquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Euhm, je zit nu irritant te doen. Dat jij de humor er niet van inziet, prima, maar ga hier niet irritant lopen doen
Sorry nee er zit software in die ik niet wil publiseren nu... moet nog een goede licentie verzinnen. Teven hoeft het niet te worden aangepast het werk al voor de PS2 en XBox alleen heb ik geen zin om ze in te voeren.... Sorry...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:46 schreef Tain het volgende:
[..]
ik zou toevallig niet je script mogen gebruiken om die aan te passen voor ps2 en xbox games?
eej waar heb je donkey konga nu al vandaan?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Donkey Konga wordt nu wel moeilijk zegHeb een aantal expert liedjes vrijgespeeld, maar dat lukt me nog niet
![]()
quote:Retro Studios, die we kennen van de Metroid Prime spellen op de GameCube, werkt aan een nieuw spel voor de Nintendo Revolution, meldt CubeIGN. Het is nog niet bekend om welk spel het gaat.
Daarnaast schijnt een tweede team van Retro Studios te werken aan één van de volgende titels, Car Combat (Thunder Rally), Retro NFL Football of Raven Blade.
Retro Studios heeft nog niet op de geruchten gereageerd
Ja, ik vind het echt moeilijkquote:edit: PS: is de moeilijkste graad ook wel écht moeilijk? heb namelijk al een beetje lopen meetrommelen op filmpjes van ign en het leek me anders een beetje simpel in het begin.
Kinderachtig maarquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:46 schreef MeZZiN het volgende:
maar dan met een banner er boven in de trant van echte games speel je op een nintendo
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1008quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:06 schreef Thomper het volgende:
Volgens mij nog niet gepost dus dan komen we er nu maar even mee. Nintendo dumpt een hele lijst games de Players Choice range in!
Inderdaad, sommigen waren al Players Choice maar dan pas sinds een maandje. In ieder geval is de rest ook Players Choice vanaf 22 oktober dus das prima..:D
Ja, sorry, maar goed, dit is wel het GameCube topic dus mag er gerust tussen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1008
Normale adviesprijs. Waarom vraag je dat?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:02 schreef Ghandixx het volgende:
Weet iemand hoe duur Alien Hominid word? Als het 30 euro is, is Alien Hominid mine....
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:41 schreef BMH het volgende:
Normale adviesprijs. Waarom vraag je dat?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:02 schreef Ghandixx het volgende:
Weet iemand hoe duur Alien Hominid word? Als het 30 euro is, is Alien Hominid mine....
Ik kan lezen. Maar ik vroeg me af waarom hij geen 55 euro zou moeten kosten. Alle games die nu uitkomen zijn 55 euro, dus waarom deze niet?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
.... Owjah. Ik was even vergeten dat 2d graphics minderwaardig waren aan 3d. sorry. my fault.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:49 schreef Gamedemon het volgende:
je vraagt waarom hij vraagt of het spel 30 euro word...dat noemen ze begrijpend lezen...
en waarom deze niet? omdat het een 2D met flash gemaakt spel is...daarom
geweldig nog piepen ook.....quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Kinderachtig maar.
Kan je misschien wat meer vertellen over de moeilijkheidsgraad? toen ik de filmpjes zag op ign.com kwamen het spel me een beetje simpel over, maar ik weet niet hoe de hogere moeilijkheidsgraad isquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:29 schreef RaymanNL het volgende:
Nou ik heb Donkey Konga gekochtEcht super spel! Zelfs alleen is het leuk
GC Shop is altijd goedkoper ja. De prijzen fluctueren een paar euro, maar ze blijven goedkoper. Overigens is Paper Mario bij DVDBoxoffice nog geen 40 euro.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:29 schreef koei het volgende:
Ik heb Donkey Konga ook besteld bij play. Ik hoop dat hij volgende week binnenkomt!
Bij gcshop kan je mario paper pre orderen voor 47,50 euro. Is dit een normale prijs daar of is dit een goedkopere prijs die enkel voor pre-orders geldt en niet als je het spel een week later daar besteld?
best wel asociaal dat het in canada nog geen 40 euro is terwijl het bij ons altijd 60 euro is en 3 maanden laterquote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GC Shop is altijd goedkoper ja. De prijzen fluctueren een paar euro, maar ze blijven goedkoper. Overigens is Paper Mario bij DVDBoxoffice nog geen 40 euro.
Tsja, die vlieger gaat op voor vrij veel dingen (games, dvd's etc).quote:Op donderdag 14 oktober 2004 07:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
best wel asociaal dat het in canada nog geen 40 euro is terwijl het bij ons altijd 60 euro is en 3 maanden later
Dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is vrij logisch hoorVertalen (duits, spaans, frans, etc), omzetten TV systeem (NTSC naar PAL) en ander belastingsysteem.
Niet dat ik het tof vind overigens
ik heb ook Zelda: Four Swords, erg leuk spel hoor!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:14 schreef Wunk het volgende:
* gamecube_master heeft ondertussen 4swords besteld en zit er op te wachten
Trage snailmail !!!
Door? (als ik vragen magquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:17 schreef ShadoW17 het volgende:
Donkey Konga is vandaag verzonden
Goh, de meeste mensen hebben 'm ook pas zes weken geleden besteld... of is het alleen de winkelvoorraad?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:37 schreef Adelante het volgende:
FRS heeft niet voldoende voorraad Donkey Konga![]()
hoorde dat ze pas over 1,5 week komen, best wel stom eigenlijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:07 schreef Munkel het volgende:
Ik heb vandaag gekeken naar Donkey Konga en de meeste winkels hadden hem wel op voorraad, maar geen één had er losse bongo's bijWeet iemand waar ik extra losse bongo's vandaag kan halen of moet ik wachten tot ze gewoon overal beschikbaar komen?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:14 schreef ShadoW17 het volgende:
[..]
hoorde dat ze pas over 1,5 week komen, best wel stom eigenlijk![]()
Niet zo moeilijk om dat de bedenken wanneer dat isquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 07:32 schreef Ghandixx het volgende:
Damn, is het net vakantie en kan ik lekker trommelen, en dan is het weer niet op vooraad. Nu moet ik wachten op week 44. (ik heb trouwens geen idee wanneer dat is)
quote:All in all, Baten Kaitos is shaping up to be one pretty game.
Goh, dat is niet de eerste keer dat ik dat hoor. Nintendo Beneluxquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 07:07 schreef Tain het volgende:
Officiele bericht van de FRS is dat ze te weinig hebben binnen gekregen van Nintendo Benelux...
Bedoel je dat ze de losse bongo op voorraad hadden? waar waar!?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk, ik hoor genoeg verhalen van mensen dat ze hem nog gewoon kunnen kopen bij bijvoorbeeld de Dixons. Het ligt echt aan de FRS
Niet dat ik het heel erg vind, ik ben alweer 4 dagen aan het trommelen
Is niet alleen een internetwinkel, hebben meerdere vestigingen, iig in Groningen en volgens mij ook Amersfoort. Heb er nog nooit online wat besteld, maar de winkel in Gr. is prima, goede service, veel aanbod (wat wil je met een games-winkel...).quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:10 schreef Munkel het volgende:
Eeej ik zie net op nedgame dat ze daar losse bongo's aanbieden. Ik heb daar nog nooit iets gekocht, heeft iemand ervaring met deze internetwinkel?
Bij play.com staat 03/12/2004, maar dat neem ik maar met een korreltje zout, want dat is eerder dan de US releasequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:32 schreef speknek het volgende:
Is er al een release datum bekend voor Mario Party 6? Ik vrees ineens dat ze wel eens heel lang over het lokaliseren naar de Europese markt kunnen doen, wat met die microfoon..
4 dagen? Tering, waar hadden ze ze eerder?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk, ik hoor genoeg verhalen van mensen dat ze hem nog gewoon kunnen kopen bij bijvoorbeeld de Dixons. Het ligt echt aan de FRS
Niet dat ik het heel erg vind, ik ben alweer 4 dagen aan het trommelen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:51 schreef TheTh1ng het volgende:
...
Echt een onwijs gaaf spel... Alleen m'n ouders vinden het nogal kinderachtig voor iemand van 18..
...
En ik ben 24, en je had me ma moeten zien kijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:55 schreef Munkel het volgende:
[..]
ik ben 23 en ga strax ook echt als een malle tekeer op die bongo's
oe kan echt niet wachten op een mooie multiplayer avond!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:07 schreef thaduck het volgende:
[..]
En ik ben 24, en je had me ma moeten zien kijken
Bart Smit, Winkelcentrum Woensel bij Eindhoven, voor 35 euro.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:02 schreef Munkel het volgende:
[..]
Bedoel je dat ze de losse bongo op voorraad hadden? waar waar!?![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:42 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb gisteravond mijn gamecube verkochtik speelde er nauwelijks nog op en ik vind dat er maar weinig interessante titels uitkomen, van de nieuwe spellen leek alleen paper mario 2 me wel leuk. toch zal ik mario kart wel missen.
er zit in ieder geval weinig van mijn smaak tussen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
![]()
Als je Resi 4 fan bent moet je dit niet missen gok ik.quote:Resident Evil 4: Live from Japan
We travel to Osaka to get all the answers on the mysterious bosses, the weapons, the gore, and more. This is an in-depth look at the entire project.
October 15, 2004 - This is the first time in the history of IGN that we've been allowed into Capcom's headquarter offices in Japan. They are pretty much off-limits when it comes to the press. However, during a recent visit, IGN was allowed inside.
The Resident Evil 4 team, located on one of the top floors of the downtown-Osaka complex, was busy polishing this sequel to what is one of the most acclaimed videogame franchises ever. They had little time to spare, being so intensely focused on setting a new standard for the horror genre. Thankfully, though, three key team members agreed to meet with us for interviews:
* Hiroyuki Kobayashi, Producer
* Yoshiaki Hirabayashi, Event Team
* Masaki Yamanaka, Lead Character Design
The result is this near-20-minute featurette, which covers everything from RE4's multi-faced roots (did you know they relate to Devil May Cry?) to mysterious boss fights to how much gore will be featured and so much more.
If you have to watch one video interview in 2004, this is the one. You'll find tons of gameplay footage from the demos and trailers overlayed into the piece, and that alone is always worth seeing as far as we're concerned.
Enough delaying, though. Just choose your resolution and download now.
Ut ken aan mij liggen, maar de animaties vind ik niet echt belangrijk eik..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:23 schreef Roi het volgende:
Donkey Konga gisteren gespeeld, erg leuk maar Namco had het echt veeel beter kunnen maken!
Echt een slechte animatie van Donkey en bijv. dat olifantje tijdens de liedjes. Ook erg saaie mini-games.
Het is wel een leuk spel maar het had zoveel beter kunnen zijn ! Ik geef het een 7.7.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:23 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ut ken aan mij liggen, maar de animaties vind ik niet echt belangrijk eik..
lees me Userreview maar http://games.fok.nl/userreview.php?urid=1070quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:15 schreef ShadoW17 het volgende:
donkey konga (J) heeft toch andere songs, die moet ik dan ook hebbenen 2 ook
was volgens mij samen in een pak te koop
EDIT; ja bij lik-sang samen met een bongo controller.
maar das 70 euro en dan nog is de verzendkosten en invoerkosten waarschijnlijk (omdat het een groot pakketje is)
Alleen op de Dreamcast uitgekomen en in de arcadehallenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:52 schreef RaymanNL het volgende:
Smba de Amigo Trailer AAAARGH! Wat een cool spel! jammer dat het niet op de gamecube is!
Ja die achtergrond bij dat spel ziet er ook mooi uit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:27 schreef Roi het volgende:
[..]
Alleen op de Dreamcast uitgekomen en in de arcadehallen. Maar nu je dat hebt gezien, weet je nu dus ook dat Namco het veel uitgebreider had kunnen doen! (kwa bijna alles.)
Ik wou samba de amigo ook eerst kopen maar het was echt stervensduur toendertijd. nu kun je het wel ergens voor een leuk prijsje vinden lijkt mijquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:52 schreef RaymanNL het volgende:
Smba de Amigo Trailer AAAARGH! Wat een cool spel! jammer dat het niet op de gamecube is!
De europese versie is erg duur! Voor een compleet setje (met Samba's) betaal je al snel 200euro.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:01 schreef ShadoW17 het volgende:
[..]
Ik wou samba de amigo ook eerst kopen maar het was echt stervensduur toendertijd. nu kun je het wel ergens voor een leuk prijsje vinden lijkt mij
Ik ben van mening van wel. Er loopt overigens ook een apart topic over, Animal Crossing Topic Part 3! en er is een FOK!-review over: http://games.fok.nl/review.php?reviewid=779quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:07 schreef StarGazer het volgende:
mensen, is Animal Crossing een beetje de moeite waard?
welke bedoel je, Donkey Konga 2 of Donkey Kong: Junglebeatquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:03 schreef Oksel het volgende:
Wanneer komt de 2e trommelgame uit?
quote:Presentation 0.5
It's a game and it's printed on a disc that spins in your system. The disc is not cracked in half.
wie wil dat spel nou niet op z'n console hebbenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:27 schreef speknek het volgende:
Kunnen jullie ook allemaal niet wachten totdat Trigger Man hier gereleased wordt?:
http://cube.ign.com/articles/557/557688p1.html
[..]
dat word weer een week voor de officieele release de dixons en de frs en de bart smit afbellen ofze e m hebbenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:27 schreef speknek het volgende:
Kunnen jullie ook allemaal niet wachten totdat Trigger Man hier gereleased wordt?:
http://cube.ign.com/articles/557/557688p1.html
[..]
Lijkt me echt vet!quote:0.1 Lasting Appeal
If you play through the entire game and enjoy yourself enough to play through it again, someone will actually come to your home and take your picture for a book of records.
ik denk toch echt dat je dan veel te hard slaat, je hoeft er alleen maar op te drukken, niet op te rammenquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:39 schreef RaymanNL het volgende:
Hmm, ligt het nou aan mij of werken die trommels nu al niet meer 100%, want hij reageerd al neit meer als ik snel op één trommel moet slaan. In de handleiding van de DK Bongo's staat dast het spel het aangeeeft wanneer je te hard slaat, en dat ik nog niet gebeurd bij mij.
Maar het spel zou het aangeven als ik te hard sloeg, (zo hard sla ik er neit op) dat staat zelfs in de handleiding!quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:01 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik denk toch echt dat je dan veel te hard slaat, je hoeft er alleen maar op te drukken, niet op te rammen
moet je de klap gevoeligheid lager zettenquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:06 schreef Aliendrone het volgende:
Die trommels zijn niet echt nauwkeurig moet ik zeggen.
Als je bijv. die paarse dingen moet doen (dus linker en rechter trommel tegelijk), vangt het ingebouwde microfoontje 75% van de keren op als een klap, waardoor je dus opeens helemaal de fout ingaat waardoor je zo 5 beats mist... erg frustrerend na een half uurtje spelen moet ik zeggen.... dat hadden ze van mij best beter uit kunnen werken...
Toevoeging: in DK town bij the elektric hutquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:14 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
moet je de klap gevoeligheid lager zetten
Beetje laatquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:10 schreef Munkel het volgende:
Eeej ik zie net op nedgame dat ze daar losse bongo's aanbieden. Ik heb daar nog nooit iets gekocht, heeft iemand ervaring met deze internetwinkel?
Ik schreeuw gewoon altijdquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:10 schreef Thomper het volgende:
En in plaats van klappen bij zo'n klaprits moet je in dat microfoontje blazen.
Ben je linkshandig?quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:08 schreef Platina het volgende:
Ik klap me een ongeluk, Hoe verwachten ze in Gorilla mode trouwens dat ik in 2 seconden klap en direct daarna mijn linker bongo of rechter indruk o_0
Om nog maar te spreken over Gorilla Jamdan moet je dat spel echt 5 jaar non stop spelen om dat voor elkaar te krijgen.
@shadow17
Klappen is beteris precieser
edit:
Ik moet de rechtbongo wel steeds harder indrukken, die reageert minder precies dan de linker :S
Je staat ook best wel voor gek, vooral als je klaptquote:Op zondag 17 oktober 2004 19:03 schreef ShadoW17 het volgende:
mij ouders verklaren me ook helemaal voor gek
ik vind da K.Rool Bash wel gaaf, alleen erg kortquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:05 schreef Roi het volgende:
Dat touwklim minigame is saaai ! Nog niet een keer afgemaak!
Na de 2e moeilijkheids graad wordt het trouwens echt onmogelijk!
Ja! Die is cool! Jongeleren is ook wel cool, maar als je daar het trukje van weet is het makkelijkquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:57 schreef ShadoW17 het volgende:
[..]
ik vind da K.Rool Bash wel gaaf, alleen erg kortze hadden dat beter uitkunnen werken
en sneller niveau etc.
dat klopt, er komt ook nog een pakket voor 130 euro, daar zit pokemon colosseum, een memorycard 59 blocks, cube en controller inquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Welke packs zijn er nu allemaal voor de cube
dus met welke games en zo en welke prijs
ik las net nog ergens dat er binnekort een pack komt met Een cube,1 controller en mario kaart
voor maar 100 euro of zo
is dit waar?
ik heb even gezocht maar kon niks vinden, maar als je die lijst zou hebben is het altijd maar een gelukje of je hem ergens kan vinden, de meeste winkels hebben maar iets van 2/3 packs, een paar packs die ik uit me hoofd weet zijn:quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:26 schreef Max-Westerman het volgende:
is er ergens ook een lijst met de huidige packs?
Verheug je er niet teveel op, ik wacht al 8 weken op een mp3speler van de Dixons.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Net de Dixons gebeld en gevraagd of ze vrijdag die mario kart pack binnenkrijgen hij wist het niet zeker blabla maar hij denkt het van wel
dus aanstaande vrijdag ben ik waarschijnlijk weer gamecube bezitter
Ik had Donkey Konga 3 2 dagen voor de release bij de dizonsquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:37 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Verheug je er niet teveel op, ik wacht al 8 weken op een mp3speler van de Dixons.
Dixons vind ik wel goedquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:37 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Verheug je er niet teveel op, ik wacht al 8 weken op een mp3speler van de Dixons.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik had Donkey Konga 3 2 dagen voor de release bij de dizons
ik denk wel dat hij 3/2 voor de release bedoeltquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:53 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je hem 32 dagen voor de release had?
of dat je Donkey Konga deel 3, 2 dagen voor de release had?
Die winkel: Dizons van jou, loopt wel zijn tijd vooruit
Morgen zet ik wel een paar highscores neerquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Al die trommelende mensen hier![]()
Heerlijk! Iemand al alle liedjes op goud? Ik ben nu bijna klaar met de middelste moeilijkheidsgraad en heb er een paar op gorilla al goud.
De minigames zijn best ok, vooral dat jongleren is geniaal![]()
Ja sorry, ik had eerst 3 dagen staan en toen kwam ik tot de conclusie dat het 2 dagen waren. En van Dizons, de Z zit dicht bij de X op het toetsenbordquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:53 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je hem 32 dagen voor de release had?
of dat je Donkey Konga deel 3, 2 dagen voor de release had?
Die winkel: Dizons van jou, loopt wel zijn tijd vooruit
Ikke trommel ff een deuntje mee, want me muis van me PC is toch leeg en moet opgeladenquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:29 schreef Lexie het volgende:
*vingers opwarmt*
*handpalmen warmwrijft*
*armen losschudt*
*afrikaanse rimboemuziek opzet*
*hommmmmmm*
Potver, ik ga een smiley proberen te maken nuquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:38 schreef chibibo het volgende:
[afbeelding]
Bring it on bitch.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:08 schreef Lexie het volgende:
[..]
Morgen zet ik wel een paar highscores neer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:19 schreef chibibo het volgende:
Zooo, ik heb nu op Monkey en Chimp bij alle liedjes goud gehaald en genoeg munten bij elkaar geschraapt om de laatste liedjes van Gorilla vrij te kopen.Heb je dit weekend ook nog andere dingen gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een respect, nu al nivo 1 en 2 alles goud
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Weinig.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je dit weekend ook nog andere dingen gedaan?
Zo terecht ookquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:28 schreef chibibo het volgende:
[..]
Weinig.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo terecht ookMorgen ga ik mijn laatste liedjes goud halen, en dan begin ik aan Gorilla
Ik houd het bij de standaard bongo geluiden, die andere vind ik alleen maar irritant.quote:Ik gebruik trouwens die muntjes niet voor die andere drum geluidjes, dat is wel zo extreem sufDaar heb je eeeeeeeeeeeeeecht niets aan
Ik had een 9 voor ritme op de muziekschoolquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bring it on bitch.
Jij bent stiekem een neger?quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:49 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik had een 9 voor ritme op de muziekschool.
Nee. Dan is de hele lol van het 'met z'n allen met je dronken harses op de bank zitten te trommelen' weg. Nintendo is voor entertainment in één huiskamer, niet iedereen in z'n eentje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:26 schreef thaduck het volgende:
1 heel klein minpuntje, ze hadden er wel online meuk in mogen proppen vinden jullie ook niet? Dan hadden we een Fok Trommel Competitie gehad
Mwoah, ik zie het toch echt iets andersquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:34 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nee. Dan is de hele lol van het 'met z'n allen met je dronken harses op de bank zitten te trommelen' weg. Nintendo is voor entertainment in één huiskamer, niet iedereen in z'n eentje.
Monkey: Bijna alles goud, maar wel alles zilverquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je dit weekend ook nog andere dingen gedaan?Wat een respect, nu al nivo 1 en 2 alles goud
ik heb nog steeds geen zin om als een idioot te gaan trommelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:10 schreef philipnorth het volgende:
damn al die trommelende mensen.....begint toch te kriebelen nu.....
pssshquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:11 schreef Tain het volgende:
ik heb nog steeds geen zin om als een idioot te gaan trommelen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:23 schreef Munkel het volgende:
[..]
pssshje hebt alleen jezelf ermee hoor
![]()
tot dat je het hebt gespeeldquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:11 schreef Tain het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen zin om als een idioot te gaan trommelen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:47 schreef Lexie het volgende:
Nu een uur nonstop gespeeld, het blijft wel allemaal een beetje draaien van die fucking scrollende balk.
Niet echt, maar gelukkig is het dan ook een kutreclame.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:23 schreef BMH het volgende:
Nintendo maakt reclame voor MP2:echoes!
Wie had dat verwacht?
ja, waarom zijn ze nou weer zo stom om alleen TEKST in de reclame te gebruiken!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Niet echt, maar gelukkig is het dan ook een kutreclame.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:20 schreef Henkmanz het volgende:
Ik mocht van mijn moeder gisteravond niet meer zo laat herrie schoppen (Konga'en dus).
Free record shop 3-2 actie, en twee gewillige medekopersquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:49 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Waarom 2 keer het game/bongopack?
maar het is ook een cool spelquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:52 schreef Lexie het volgende:
[..]
Free record shop 3-2 actie, en twee gewillige medekopers.
Komt dat niet omdat ie gewoon overal verkocht is?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:48 schreef Lexie het volgende:
Twee gamesshops, Free Record Shop, V&D, Dixons, overal geen Konga's. Bij Intertiys hadden ze er wel een hele losse binnengekregen. Die was dus van mij, maar way to go Nintendo
.
Dat had ik ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:56 schreef Munkel het volgende:
[..]Precies dat had ik ook ! Heel de tv bleef gewoon naar rechts schuiven toen ik ff stopte
![]()
Bron? Hoe kom je hier aan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:44 schreef BMH het volgende:
I love bees ala metroid?
Ik heb volgende week herfstvakantie, dus dan heb ik tijd genoegquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:06 schreef Oksel het volgende:
.. ik heb Donkey Konga al opzij geschoven.. moet binnen een maand ToS uitspelen..![]()
Ik heb btw Chimp & Monkey alles op goud..![]()
Lexie, Roy & Speknek.. wanneer trommelmeet?
Roy niet. Die's weer druk. Maarja, hoeveel Bonga's heb jij? Mijn vriendin kan ook trommelen..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:16 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik heb volgende week herfstvakantie, dus dan heb ik tijd genoeg
Tweequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:20 schreef Oksel het volgende:
[..]
Roy niet. Die's weer druk. Maarja, hoeveel Bonga's heb jij? Mijn vriendin kan ook trommelen..
Na 4 november heb ik tijdquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:20 schreef Oksel het volgende:
[..]
Roy niet. Die's weer druk. Maarja, hoeveel Bonga's heb jij? Mijn vriendin kan ook trommelen..
Ja! We wil rock you, daar dacht ik nog aan! Waarom zit die er niet inquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:25 schreef ShadoW17 het volgende:
http://db.gamefaqs.com/co(...)key_konga_tracks.txt
amerika heeft: we wil rock you, pokemon theme en kirby theme
pff ik wil die ook wel hoor
Het bewijs:quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:44 schreef BMH het volgende:
I love bees ala metroid?
*splet*quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:59 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Bron : Nintendo.nlquote:Titelschermpret
Wist je dat je met je controller heel wat lol kunt hebben op het titelscherm? Hier lees je hoe.
Druk op X om de Bulborb te doen verschijnen. Beweeg 'm met de C-stick en eet Pikmin met de Z-knop.
Druk op Y om een Flint Beetle te doen verschijnen. Bestuur 'm met de C-stick.
Druk op L om alles weer normaal te laten worden.
Druk op R en de Pikmin zullen het woord "Nintendo" vormen.
Met je is trommelen bij de intro van Donkey Kongaquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:50 schreef ShadoW17 het volgende:
Voor de mensen met Pikmin 2 is wel grappig
[..]
Bron : Nintendo.nl
Klappenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:52 schreef Roi het volgende:
[..]
Met je is trommelen bij de intro van Donkey Konga!
wow...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:59 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Dat had ik ook vandaag! IK moest gewoon een liedje spelen! Dus dan maar tijdens de reclame ff beneden. Ik ben nu aan het sparen voor the electrick drum setquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:58 schreef ShadoW17 het volgende:
het is al laat ouders liggen in bed![]()
en dan weet ik zeker dat ik nog een liedje wil doen
idd voorral jammer dat we will rock you er niet bijzitquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:25 schreef ShadoW17 het volgende:
http://db.gamefaqs.com/co(...)key_konga_tracks.txt
amerika heeft: we wil rock you, pokemon theme en kirby theme
pff ik wil die ook wel hoor
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:26 schreef speknek het volgende:
Is een Freeloader zelf eigenlijk regiovrij?
Hij moet toch weten waar hij het beeld naartoe moet converteren?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
![]()
![]()
Sorry SpekkieMaar ik vind het een beetje een gekke vraag
Ja, hij is regio vrij, je kan NTSC op PAL spelen, en PAL op NTSC en alle mogelijke varianten.
Overigens heeft DVDBoxoffice nu een actie, bestel een Cube game en krijg er een Freeloader bij voor 10 CAD.
Ik weet ook niet hoe het precies werkt, maar zo staat het op het hoesjequote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij moet toch weten waar hij het beeld naartoe moet converteren?.
Dat is inderdaad wel een mooie actie, maar m'n Paper Mario zit nu al op de bus vanaf dvdsoon.com.
Dat zat ik me laatst ook te bedenkenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:44 schreef RaymanNL het volgende:
Weet je wat wel cool zou zijn, Als je bij Donkey Konga zelf liedjes kon importeren, en daar je eigen notenbalk op kon maken, zodat je het een vriend kunt laten spelen. Maar je kunt geen liedjes op de gamecube zetten. Helaas, dat kan alleen op de Xbox
Volgens mij komt het gamecube logo niet alleen bij de reclames van van die voetbal gasten die slecht engels praten!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:52 schreef Roi het volgende:
Het valt me trouwens op dat na elk Fifa 2005 reclame je het Gamecube logo ziet ! Op zich wel goed maar laten ze eerst maar is hun eigen games promoten..
Eindelijk! Ga je direct Donkey Konga er bij halen?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:07 schreef Max-Westerman het volgende:
dixons heeft net gebeld
ze hebben de cube's binnen:D
Enjoyquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:07 schreef Max-Westerman het volgende:
dixons heeft net gebeld
En dit keer moet je hem neit weer gaan verkopen hehquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:07 schreef Max-Westerman het volgende:
dixons heeft net gebeld
Is de bedoeling van welquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Eindelijk! Ga je direct Donkey Konga er bij halen?
Denk ook niet dat ik hem ga verkopenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En dit keer moet je hem neit weer gaan verkopen heh
Maar er zou toch ook een Dokey Konga gamecube Pack komen?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Is de bedoeling van wel
alleen denk ik dat dan een beetje geld van iemand moet lenen
Zover als ik weet alleen een mario kart pack en die pokemon packquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar er zou toch ook een Dokey Konga gamecube Pack komen?
Kort antwoord: Jaquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoezit dat eigenlijk met freeloader?
als ik dat ding koop werken dan alle games die ik bijv in de USA koop op me pal cube??
Ga morgen naar de winkel en koop Metroid Prime. Dan praten we weer verderquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:20 schreef Max-Westerman het volgende:
OMG
wat een vet spel is donkey konga toch
je wilt stoppen omdat je pijn aan je handen krijgt maar toch ga je door
Mjah iddquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:06 schreef _Supreme het volgende:
je kunt niet echt alleen op de bongo's drukken als het zo snel gaat, dan moet je wel RAMMEN!!
[GameCube] 87: Tijd voor de E3quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:26 schreef Chocobo het volgende:
Zelda screens van de Extended backstage trailer op E3. Het water is voor het eerst te bewonderen. De screen is wat blurry maar degene die het gezien hebben zeggen dat het een van de mooiste stroompjes water is die zo ooit in een game gezien hebben
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee. Deze beelden worden ook gebruikt in de extended trailer. Dezelfde beelden waren 5 maand geleden ook al gecaptured op screenshots.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:35 schreef Thomper het volgende:
Ja, maar dit is de extended trailer...
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:06 schreef Thomper het volgende:
Ja, sorry, foutje.
Wrijf het maar in Tijs..
Nah hoeft niet, ik wou toch al een nieuwe kopenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:06 schreef Oksel het volgende:
Speknek; voor Animal Crossing mag je mijn Freeloader wel ff lenen, als ik die van jouw mag lenen voor ToS. Kom je hem halen in Schiedam..!?
Hey, nog een Schiedammerquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:06 schreef Oksel het volgende:
Speknek; voor Animal Crossing mag je mijn Freeloader wel ff lenen, als ik die van jouw mag lenen voor ToS. Kom je hem halen in Schiedam..!?
Zijn er nog meer mensen die deze spellen willen hebben? Geen player's choice?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:53 schreef StarGazer het volgende:
En wat bracht de postbode vandaag?
Mario Sunshine & Starfox Adventures , via marktplaats geregeld en geen Player's Choice.
Heersch
Dennis, mail me ff: mordor@kabelfoon.nl ! Ik heb wel interesse in game's die niet Player's Choice zijn.. helemaal als je in Schiedam woont!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:01 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Zijn er nog meer mensen die deze spellen willen hebben? Geen player's choice?![]()
ja, alleen het doosje ziet er gewoon goedkoop uitquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:15 schreef Munkel het volgende:
FF vraagje, wat is er tegen op een player's choice editie? Afgezien van het doosje is het toch precies hetzelfde??
Donequote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:05 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dennis, mail me ff: mordor@kabelfoon.nl ! Ik heb wel interesse in game's die niet Player's Choice zijn.. helemaal als je in Schiedam woont!
Dat wilde ik net ook vragenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:15 schreef Munkel het volgende:
FF vraagje, wat is er tegen op een player's choice editie? Afgezien van het doosje is het toch precies hetzelfde??
Ik zie dat het geen rode doosjes meer zijn, die doosjes van Mario Kartquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:38 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb cube
Donkey konga lijkt me wel vet snap het alleen nog niet zo goed
best jammer dat je ook gewoon opde bongo's kunt drukken
[afbeelding]
Waren dat niet alleen de aller eersten?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:10 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik zie dat het geen rode doosjes meer zijn, die doosjes van Mario Kart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |