Verkapt Fanboy bericht...quote:vrijdag 8 oktober 2004 15:20 schreef BMH het volgende:
GO M$!
Ga nou niet meteen lopen zeiken als ie een keer iets half anti M$ zegt. Als hij al 2 kapotte controllers heeft gehad is dat kut.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Verkapt Fanboy bericht...
dat soort dingen kan je dus ook op een normale manier vragen...en het had zelfs met de gamecube controller kunnen gebeuren...dus doe in het vervolg ff normaal
hij post nooit hier...en als ie wat post is het anti M$....op zo'n manier van : dat zal me nou nooit met de gamecube gebeurenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga nou niet meteen lopen zeiken als ie een keer iets half anti M$ zegt. Als hij al 2 kapotte controllers heeft gehad is dat kut.
Idd ! je hebt gelijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hij post nooit hier...en als ie wat post is het anti M$....op zo'n manier van : dat zal me nou nooit met de gamecube gebeuren
Dat ligt meer aan jezelf dan aan MS ben ik bangquote:Mijn controller is nu ook al kapot! Het is me reserve controller (+- 2 uur gebruikt). GO M$!
Welk nummer kan ik bellen?
ik ook niet hoor.. ook al 2 jaar mn box.. 3 controller, en ze doen het allemaal nog steeds even goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:32 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Toch typisch, als een jaar een xbox met 2 controllers, nog nooit 1 probleem gehad![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 06:09 schreef twi het volgende:
Ik mis m'n Xbox en Live
Ben halverwege het Halo boek First Strike, en da's echt een must have voor alle Halo-liefhebbers. Boek 1 is goed, boek 2 is acceptabel (omdat 't verhaal bekend is) en boek 3 is echt super!
Groeten vanuit Thailand
quote:Bungie's update voor deze week is in het water gelopen omdet, volgens eigen zeggen, de webmaster van Bungie.net dronken en buiten bewustzijn was. Geen nood dat gebeurt wel vaker met Bungie personeel en als goedmakertje zullen we maandag niets minder dan een video-update krijgen!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:06 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
Halo 2
Twi, groeten uit NL, het land met live en Fable
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:07 schreef pkwarts het volgende:
[..]
bij mij is ie gisteren verstuurd van de frs, dus of maandag maar waarschijnlijk dinsdag binnenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:09 schreef Chocobo het volgende:
Hopelijk komt Fable vandaag binnen
Rembours ? Komt idd niet op zaterdag. Mijn Fable had gisteren al binnen moeten zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:11 schreef Tain het volgende:
[..]
bij mij is ie gisteren verstuurd van de frs, dus of maandag maar waarschijnlijk dinsdag binnen
nee gewoon normale verzending, maar frs doet er hier tegenwoordig altijd 2 dagen over van verzenden en ontvangenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rembours ? Komt idd niet op zaterdag. Mijn Fable had gisteren al binnen moeten zijn
Het is ook nog een hele oude op, zijn bezig met aanpassingenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:44 schreef philipnorth het volgende:
Prijzen in de OP kloppen niet helemaal toch?
Ben dus ook van plan zo'n xbox toch maar te gaan kopen
Iemand tips waar ik t topspin pakket zou kunnen vinden?
Regio gouda/den haag/rotterdam/utrecht zeg maar
Ja, maar ben niet zo'n race liefhebberquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is ook nog een hele oude op, zijn bezig met aanpassingen
geen idee of het top spin pakket nog ergens te halen is, meest populaire is nu wel het burnout 3 pakket
nog een weekje doorbijten Twi! we missen je wel hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 06:09 schreef twi het volgende:
Ik mis m'n Xbox en Live
Ben halverwege het Halo boek First Strike, en da's echt een must have voor alle Halo-liefhebbers. Boek 1 is goed, boek 2 is acceptabel (omdat 't verhaal bekend is) en boek 3 is echt super!
Groeten vanuit Thailand
Rainbow Six 3quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:18 schreef jimjim1983 het volgende:
welke shooters zijn nog meer leuk naast halo 2?
Als je geluk hebt, kun je misschien nog ergens een Grand Slam Pack vinden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:44 schreef philipnorth het volgende:
Prijzen in de OP kloppen niet helemaal toch?
Ben dus ook van plan zo'n xbox toch maar te gaan kopen
Iemand tips waar ik t topspin pakket zou kunnen vinden?
Regio gouda/den haag/rotterdam/utrecht zeg maar
hehe ik zat ook al te denken ... Ik wist dat vliegen snel was maar thailand - weetikveelwaarinnederland in 6 uurtjes is wel erg snelquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:47 schreef Mister_T het volgende:
Hoe kan Twi nu online zijn in burnout 3, heeft hij nog 1 broertje of zusje ofzo
dat je een warezhoer bent? of dat je 1 van de weinige nederlanders bent met een amerikaanse xbox...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:51 schreef Maikuuul het volgende:
Lolik heb fable al ongeveer 3 weken / een maand
hoe zou dat komen ?
wow, jij bent echt mijn grote voorbeeldquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:05 schreef Maikuuul het volgende:
Dat zou best kunnen maarja ... ik bespaar natuurlijk veel geld voor andere leuke dingen
Ik vraag mij echt af wat voor nut deze opmerking nou eigenlijk heeft. Voel je jezelf nou stoer of beter dan de rest ofzo?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:51 schreef Maikuuul het volgende:
hoe zou dat komen ?
en dat is heel irriterend voor betalende gebruikersquote:Op zondag 10 oktober 2004 01:46 schreef Maikuuul het volgende:
Tjehik vind et gewoon leuk om dingen 3 weken eerder te hebben dan anderen
, en trouwens ik had toch al een vraag gesteld over het spel : bij die 4 stenen moet je een god's naam kiezen die heet HITS maarja als ik het in die volgorde doe gebeurt er nix :/ wazig wie kan me helpen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
je bent gewoon een cogno... neem nou maar van mij aan dat je veel meer waarde hecht aan een game waarvoor je betaald.... jij hebt waarschijnlijk 100 kopieen, waarvan je misschien 2 of 3 games hebt uitgespeeld...quote:Op zondag 10 oktober 2004 02:01 schreef Maikuuul het volgende:
Tjehze kunnen toch kiezen ? ombouwen of veelste veel betalen voor games ... het is hun keuze
ik heb een slimme keuze gemaakt in ieder geval ...
Goh hee. Held. En dan nog van die domme vragen stellen ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:51 schreef Maikuuul het volgende:
hoe zou dat komen ?
quote:Op zondag 10 oktober 2004 02:52 schreef Gamedemon het volgende:
lol degene die bij twi heeft zitten liven is vergeten de xbox uit te zetten
quote:Op zondag 10 oktober 2004 03:36 schreef Rodie83 het volgende:
Ninja Gaiden uitgespeeld heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Ja de losse xbox/Ninja+burnout3 packs kom ik genoeg tegenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:06 schreef BGN het volgende:
[..]
Als je geluk hebt, kun je misschien nog ergens een Grand Slam Pack vinden.
Anders vind je misschien het Top Spin/Project Gotham Racing 2 pack wat ik enkele weken geleden gekocht heb.
Voor de rest heb je nog een losse XBOX voor 149, een Ninja Gaiden en Burnout3 pakket. Binnenkort komt FIFA2005pack en Halo2pack
quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:59 schreef taart het volgende:
[..]
![]()
http://games.fok.nl/news.php?newsid=933quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:03 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Is er ook al bekend wanneer die komt?
(linkje?)
Daggla hangt meer in Uitgaan & Vrije Tijd en Speknek zit meer in de gamecube zooi...quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:58 schreef Bastard het volgende:
Waar zijn trouwens onze GAM mods gebleven
Toch eens leren om ook games.fok.nl te checkenquote:Op zondag 10 oktober 2004 11:20 schreef taart het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=933
jah, die heb ik echt al een tijdje niet meer gezienquote:Op zondag 10 oktober 2004 10:58 schreef Bastard het volgende:
quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:30 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Toch eens leren om ook games.fok.nl te checken
quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij Dixons, voor 170 euro drie weken geleden. Er zit maar 1 controller bij. Het was in Gouda al het laatste pack, en de XBOX is nu al weer bij Microsoft voor een reparatie.quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:53 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Waar heb jij dat Topspin/PGR2 pack gekocht?
(en zitten daar 2 controllers bij?)
dat heb ik ook vrij vaak, alleen niet met mijn spelcomputers gelukkig, al het andere moet gewoon binnen zoveel dagen het begevenquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:15 schreef BGN het volgende:
[..]
Bij Dixons, voor 170 euro drie weken geleden. Er zit maar 1 controller bij. Het was in Gouda al het laatste pack, en de XBOX is nu al weer bij Microsoft voor een reparatie.
Geen idee of dat komt omdat het al een wat ouder pack was, denk het eigenlijk niet. De wereld is op dit gebied gewoon tegen me....
jaja, ik schaam me kapotquote:Op zondag 10 oktober 2004 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ik ben niet verslaafd, nergens aanquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:56 schreef taart het volgende:
[..]
zegt de games.fok verslaafde![]()
je kan het altijd proberen en anders die belg op de helpdesk bellenquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:36 schreef Chocobo het volgende:
Mijn Xbox geeft de laatste tijd vaak aan: 'disc is dirty or damaged' maar mijn cd's zijn tiptop in orde. zou een lenscleaner werken en werkt een lenscleaner ook goed?
Nee want dan ben ik mijn xbox kwijt tegen een te hoge prijs zeg maarquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:46 schreef Tain het volgende:
[..]
je kan het altijd proberen en anders die belg op de helpdesk bellen
kheb et aleen bij burnout 3 en rallisport 2quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:36 schreef Chocobo het volgende:
Mijn Xbox geeft de laatste tijd vaak aan: 'disc is dirty or damaged' maar mijn cd's zijn tiptop in orde. zou een lenscleaner werken en werkt een lenscleaner ook goed?
Eensquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:30 schreef Chocobo het volgende:
Zelden een spel als Fable gespeeld ! Meester adventure
Wat een spel hequote:Op maandag 11 oktober 2004 07:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee want dan ben ik mijn xbox kwijt tegen een te hoge prijs zeg maar![]()
Dat mag je niet doen! Garantievoorschriftenquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:36 schreef Chocobo het volgende:
Vond je vorige icon mooier.quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:32 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dat mag je niet doen! Garantievoorschriften
koop je toch een nieuwe, zoveel zijn die dingen niet meer en ben je al door je garantie heen van 2 jaar dan?quote:Op maandag 11 oktober 2004 07:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee want dan ben ik mijn xbox kwijt tegen een te hoge prijs zeg maar![]()
Ja, moet af en toe weer es wat anders he, en deze week ben ik weer helemaal verliefd op mn XBOX.quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:33 schreef Rahl het volgende:
[..]
Vond je vorige icon mooier.
[/offtopic]
hij heeft etzelfde als mij...aleen bij mij is het vrij willekeurig...Rallisport 2 en burnout 3 doen moeilijk...ach ja als die lens het helemaal begeeft is het vroeg genoeg voor een nieuwe...save files kan ik dan nog overzettenquote:Op maandag 11 oktober 2004 08:46 schreef Tain het volgende:
[..]
koop je toch een nieuwe, zoveel zijn die dingen niet meer en ben je al door je garantie heen van 2 jaar dan?
Is toch gewoon zo'n afspeel dvdquote:Op maandag 11 oktober 2004 08:32 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dat mag je niet doen! Garantievoorschriften
Kheb het ook geprobeerd toendertijd, het helpt geen fuck en de kans is groot dat je meer kapot maakt dan goed. Ik heb het gehoord van de XBOX helpdesk.quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo'n afspeel dvd? Heb de lens nooit schoongemaakt... ga het wel proberen !
quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:04 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Kheb het ook geprobeerd toendertijd, het helpt geen fuck en de kans is groot dat je meer kapot maakt dan goed. Ik heb het gehoord van de XBOX helpdesk.
welke dvd-speler zit er in je xbox ? de thomson had wat problemen zover ik begreep.quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:36 schreef Chocobo het volgende:
Thanks,... ik heb de Thompson uiteraardquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
welke dvd-speler zit er in je xbox ? de thomson had wat problemen zover ik begreep.
[afbeelding]
http://www.llamma.com/xbox/Repairs/xbox_dvd_repair.htm
ik had de thomson drive en ook vaak dirty-disc meldingen. die xbox weggeven en zelf een crystal gekocht. nooit meer problemen gehad
in de crystal xbox zit toch ook een Thompson?quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
welke dvd-speler zit er in je xbox ? de thomson had wat problemen zover ik begreep.
[afbeelding]
http://www.llamma.com/xbox/Repairs/xbox_dvd_repair.htm
ik had de thomson drive en ook vaak dirty-disc meldingen. die xbox weggeven en zelf een crystal gekocht. nooit meer problemen gehad
Ja maar iedere keer een disc crash is ook niet grappig... als je hem vandaag belt, morgen word ie gehaald, Vrijdag heb je hem dan weer terug met een nieuwe drive.quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks,... ik heb de Thompson uiteraard![]()
De slechte ! Ik probeer het eerst wel met een cleaner want nu helemaal met Fable kan en WIL ik mijn Xbox niet kwijt
in die van mij zit een philipsquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:35 schreef Tain het volgende:
[..]
in de crystal xbox zit toch ook een Thompson?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:40 schreef gijsje79 het volgende:
En geef geen spellen af.
Ken namelijk iemand die was zijn PGR 2 een tijd kwijt.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:40 schreef gijsje79 het volgende:
En geef geen spellen af.
Ken namelijk iemand die was zijn PGR 2 een tijd kwijt.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:54 schreef SailingAce het volgende:
[..]
whahhaaaaaaquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:54 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Zo snelquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:36 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja maar iedere keer een disc crash is ook niet grappig... als je hem vandaag belt, morgen word ie gehaald, Vrijdag heb je hem dan weer terug met een nieuwe drive.
Heb hemquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:15 schreef Chocobo het volgende:
Nummer van die helpdesk ?
Nee hoor, voor discchange niet.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo snel![]()
maar wel zeker al mijn data van de harde schijf af
Bij mij was garantie ook afgelopen, toch nog gratis gemaakt....quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb hemKijk het wel nog even aan. Ten eerste heb ik geen garantie meer en ten tweede kan ik deze week ECHT niet zonder Fable !! Het is te goed !
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:35 schreef HomerJ het volgende:
1 Gebrande game geprobeerd en werkte ook
kan niet! want een gebrand xbox spel heeft dat stuk er niet meer voor zitten waar dat filmpje op staat. een origineel xbox spel is ook niet te lezen op de pc! zelfs niet met die isoprogs voor de xbox.quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:35 schreef HomerJ het volgende:
Ik wil ook
Ik heb de Phillips drive en die speelt echt alles af! Zelfs gebrande DVD's van alle merken en 1 Gebrande game geprobeerd en werkte ook, ik ben benieuwd of hij ook PS-2 spellen afspeelt
Duhquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:36 schreef SailingAce het volgende:
AMSTERDAM - Drie Nederlanders hebben 'goud' behaald tijdens de World Cyber Games in San Francicso. Laurens Pluymaekers werd eerste bij het spel Unreal Tournament 2004, Manuel Schenkhuizen werd koning van WarCraft III: Frozen Throne en Arthur Vankan uit Geldrop was het snelste tijdens het spel Project Gotham Racing 2.
Pluymaekers en Schenkhuizen krijgen allebei 25.000 dollar, Vankan mag 20.000 dollar op zijn bankrekeing bijschrijven.
Door deze prestaties, en de prestatie van Max Haverkamp Begemann door brons te halen bij Project Gotham Racing 2, is Nederland op de eerste plaats geëindigd bij de landenklassering.
In Aziatische landen is het al veel langer populair om geld te verdienen met het spelen van computerspellen. Daar zijn mensen die hun baan of school hebben opgegeven om proberen rond te komen met het spelen van computergames.
De totale prijzenpot van Cyber World Games 2004 was 2,5 miljoen dollar en er deden 700 deelnemers uit 61 verschillende landen mee.
Die King arthur heeft gewoon gewonnen ook
Ow ik dacht iemand poste dat hij mee zou doenquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:04 schreef febster het volgende:
[..]
Duhdat postte ik zondag al
Hij heeft 20.000 dollar gehouden en houdt daar ongeveer 10.000 euro netto aan over![]()
Netwerk kaartje ¤ 9,-quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:01 schreef kepler het volgende:Xbox live krijg ik niet meer aan de praat. Waarschijnlijk netwerkkaart kaduuk
gelukkig heb ik voor Fable geen live nodig
Misschien moet je wat duurdere kaarten halenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 07:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Netwerk kaartje ¤ 9,-
Als je xbox zegt dat de kabels niet aangesloten zijn dan is je netwerk kaart doorgebrand.
Heb het hier geregeld alleen over 2004 heeft me al 3 kaarten gekost.![]()
Ja die verkopen ze hier niet bij de pc shop.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 07:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien moet je wat duurdere kaarten halen
die van mij is ook kapot. Alleen hij zegt wel dat de kabels zijn aangesloten. Dit probleem heb ik wel meer gehad. Maar ga toch over 3-4 weken een nieuwe PC kopen, en in die tussentijd heb ik toch geen tijd om live te gaan. Dan wacht ik wel ff op die nieuwe PC (hopelijk op tijd voor Halo2)quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 07:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Netwerk kaartje ¤ 9,-
Als je xbox zegt dat de kabels niet aangesloten zijn dan is je netwerk kaart doorgebrand.
Heb het hier geregeld alleen over 2004 heeft me al 3 kaarten gekost.![]()
gewoon 1x een broadband routertje kopen van smc/asus ofzo en je hebt geen problemen meerquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 07:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja die verkopen ze hier niet bij de pc shop.
Heb SMC kaart dus opzich geen verkeerde kaart.
Tis allemaal begonnen sinds ik een nieuwe voeding in me pc heb.
Ach 1x in de 3 maanden een netwerk kaartje halen is opzich ook niet duur.
Heb het nu geprobeerd in een ander slot misschien helpt dat wel.
Een router werkt toch ook via netwerkkaart?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:28 schreef Tain het volgende:
[..]
gewoon 1x een broadband routertje kopen van smc/asus ofzo en je hebt geen problemen meer![]()
Enige wat ik nu nog thuis heb is dat mijn kabelmodem er af en toe uitklapt
Dan zal het wel aan de instellingen liggen en is je netwerk kaart dus niet stuk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:24 schreef kepler het volgende:
[..]
die van mij is ook kapot. Alleen hij zegt wel dat de kabels zijn aangesloten. Dit probleem heb ik wel meer gehad. Maar ga toch over 3-4 weken een nieuwe PC kopen, en in die tussentijd heb ik toch geen tijd om live te gaan. Dan wacht ik wel ff op die nieuwe PC (hopelijk op tijd voor Halo2)
broadbandroutertjes gaan niet echt snel stuk ofzo, en dan kan je gewoon xbox liven ook al staat je pc uitquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:50 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Een router werkt toch ook via netwerkkaart?
Zo ja dan heeft het nog weinig zin.
Dat's opzich wel relax, zal es rond kijken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:52 schreef Tain het volgende:
[..]
broadbandroutertjes gaan niet echt snel stuk ofzo, en dan kan je gewoon xbox liven ook al staat je pc uit
koop trouwens absoluut geen edimax, prut dingen zijn datquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat's opzich wel relax, zal es rond kijken.
Ga nu eerst slapen.![]()
ja ach. Ik krijg hem iig niet aan de praatquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan de instellingen liggen en is je netwerk kaart dus niet stuk.
ja, khoop niet dat tie in mijn xbox kaduuk is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:53 schreef BGN het volgende:
Ik neem aan dat jullie de netwerkkaart in je pc bedoelen?
omg!! die camera op je gun...zo vet!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:49 schreef gijsje79 het volgende:
Gameplay Ghost Recon 2
Lijkt me een leuk spel.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welke game is dat? Four Horsemen?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:09 schreef gijsje79 het volgende:
Darkwatch
ik vind het wel een leuk spel alleen het wordt niet zoveel online gespeeld en de single player valt tegenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:01 schreef philipnorth het volgende:
is star wars: battlefront een beetje de moeite waard?
Idd wel creepy ja, vind alleen de rode ogen beetje een Killzone rip off maar goedquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:41 schreef Jheronimus het volgende:
Ziet er behoorlijk creepy uit... Maar ja, als ik al een FPS speel doe ik dat wel op de pc...
Ik ben er nog steeds hoor. Ben een tijde op vakantie geweest. (Was wel bekend toch?)quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:58 schreef Bastard het volgende:
Ok, zag jullie al een tijdje niet namelijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds hoor. Ben een tijde op vakantie geweest. (Was wel bekend toch?)
En verder beperk ik me de laatste tijd alleen tot het modden en lezen aangezien ik full-time (overwerk).
Maar het is weer winter, er zal dus wel weer flink gegamed gaan worden..
bron?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Halo 2 leaked
verschillende fora melden het, het gaat om een franstalige versie met engelse subs die vanmorgen is geleaked....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:29 schreef kepler het volgende:
[..]
bron?
khad het al gevonden. Maar hoe kan ditquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
verschillende fora melden het, het gaat om een franstalige versie met engelse subs die vanmorgen is geleaked....
Boze meneertjes bij MS games of Bungie lijkt me...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:42 schreef kepler het volgende:
[..]
khad het al gevonden. Maar hoe kan dit![]()
diegene die het gelekt heeft krijgt zoveel problemenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Boze meneertjes bij MS games of Bungie lijkt me...
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:45 schreef Cutie het volgende:
Vanaf morgen hoor ik ook bij de Xbox club mensen
lolquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://gbxforums.gearboxsoftware.com/showflat.php?Number=357586![]()
![]()
![]()
![]()
whoehahahaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://gbxforums.gearboxsoftware.com/showflat.php?Number=357586![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ben je toch heerlijk simpel,quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:54 schreef BMH het volgende:
Halo 2 gelekt..... Ik zie Bill Gates nu met een hitler snorretje snel de FBI bellen.
Dit gaat echt wel tot een paar arrestaties leiden.
hopelijk stuurt die download een berichtje naar de FBI zodat ze allemaal opgepakt worden. Maar dat zal wel nietquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Naja, die kneuzen die hem zouden downloaden doen dat toch wel.
Ik zie em nu echt helemaal woest voor mij. Echt met zo'n woeste hitler kop.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:05 schreef Chevalric het volgende:
Waarom zou Bill Gates daar nu weer een hitler snorretje voor moeten hebben??
Typische BMH-opmerking weer, hoor...
quote:Pirates release Halo 2
Microsoft's biggest Xbox release for 2004 has been leaked onto the Internet.
Late last night, 27 days before its officially scheduled retail release, an allegedly complete version of Microsoft's upcoming first-person shooter, Halo 2, was leaked onto the Internet. The pirated release, said to be a PAL version of the game with French-language dialogue, is currently making its way around various Usenet newsgroups and peer-to-peer networks. There has been no word on where, or how the game originally surfaced at this time. It should be noted that players who download the game illegally could face a maximum penalty of $100,000 per infringement for copyright violations.
Halo 2, which continues the adventures of Master Chief with an all-new single-player adventure, as well as Xbox Live support for Internet-based multiplayer, is scheduled to hit retail shelves on November 9. We'll have more on this story as it develops.
By Staff -- GameSpot
POSTED: 10/14/04 01:23 AM PST
Nogmaals, het is natuurlijk vervelend maar het zal bitterweinig uitmaken voor de verkopen, denk ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zie em nu echt helemaal woest voor mij. Echt met zo'n woeste hitler kop.![]()
Ah, frans.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt het niet veel uit (kijk maar naar het doom 3 gebeuren). Maar het lijkt me echt zo vervelend (& teleurstellend) als HET spel van je eigen console een maand voor de release al te download is.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nogmaals, het is natuurlijk vervelend maar het zal bitterweinig uitmaken voor de verkopen, denk ik.
De warezscene download games wanneer ze uitkomen. Als dat voor de releasedate is spelen zij de game eerder, so fucking what? De mensen die hem willen kopen doen dat toch wel.
zo lang ik nog geen screens/filmpjes heb gezien geloof ik het eigenlijk nog niet zo heel ergquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt het niet veel uit (kijk maar naar het doom 3 gebeuren). Maar het lijkt me echt zo vervelend (& teleurstellend) als HET spel van je eigen console een maand voor de release al te download is.
Ik zou echt helemaal flippen als ik bill was.
Eerste screenshot:quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:17 schreef kepler het volgende:
[..]
zo lang ik nog geen screens/filmpjes heb gezien geloof ik het eigenlijk nog niet zo heel erg
(ja dat xbox connect ding is er wel, maar dat kan je makkelijk veranderen denk ik zo)
Kijk op al die sites kan ik niet zien of je het spel met meerdere mensen kan spelen. Er staat wel tig soorten multiplayer maar wat ze daar allemaal mee bedoelen weet ik niet. Dat is live, en andere gekke dingen. Ik wil gewoon een soort medal of honor of vietnamspel met een vriend thuis spelen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:01 schreef gijsje79 het volgende:
purple haze is wel al uit.
Dacht dat dit spel een 6,5 heeft gescoord dus die kan je beter laten liggen.
Geloof me, hij is ECHT ''uit''......quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:17 schreef kepler het volgende:
[..]
zo lang ik nog geen screens/filmpjes heb gezien geloof ik het eigenlijk nog niet zo heel erg
(ja dat xbox connect ding is er wel, maar dat kan je makkelijk veranderen denk ik zo)
ik geloof jequote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geloof me, hij is ECHT ''uit''......
Dat ben ik met je eens..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt het niet veel uit (kijk maar naar het doom 3 gebeuren). Maar het lijkt me echt zo vervelend (& teleurstellend) als HET spel van je eigen console een maand voor de release al te download is.
Ik zou echt helemaal flippen als ik bill was.
Op nforce staat dat het de normale PAL is. Dus met de volgende talen: UK, Fr, Ger, Ita & spa.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens..
Gelukkig is het een Franse versie.. Dat zal een hele hoop downloads schelen...
Audio is frans, ondertitels in engels, duits, italiaans en spaans....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Op nforce staat dat het de normale PAL is. Dus met de volgende talen: UK, Fr, Ger, Ita & spa.
"bonjour monjeur chief"quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:48 schreef Mister_T het volgende:
Ik ga halo toch niet mer franse audio spelen, wat denk jij nou
Stelletje nerds, iets minder xboxen en iets meer opletten bij frans ?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:48 schreef Mister_T het volgende:
Ik ga halo toch niet mer franse audio spelen, wat denk jij nou
Ja, alsof je tijdens Franse les dat soort dingen leert,quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:18 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Stelletje nerds, iets minder xboxen en iets meer opletten bij frans ?
ook welkom in GAMquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:18 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Toen ik Frans kreeg was de Atari 1200 net uit.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:18 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
En trouwens, Frans is een stinktaal.
http://forum.fok.nl/topic/524923quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:57 schreef Tain het volgende:
Spam http://games.fok.nl/news.php?newsid=1049
nieuw flat-out filmpje
* heeft gespamtquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:57 schreef Tain het volgende:
Spam http://games.fok.nl/news.php?newsid=1049
nieuw flat-out filmpje
kotorquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:33 schreef philipnorth het volgende:
yay vanavond de xbox ophalen
Iemand nog tips voor leuke (goedkope) spellen?
Xbox zou eigenlijk voornamelijk om online gamen moeten gaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:15 schreef philipnorth het volgende:
gaat me idd om offline
en Fable valt niet echt in de goedkoop categorie
Kotor lijkt me idd wel leuk ja, Tony Hawk is ook altijd wel leuk, PoP speel ik op cube.
dan heb je wel erg pechquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:46 schreef BGN het volgende:
En mijn XBOX is weer kapot
Eerst ging de disclade vrijwel nooit meer open, dus opgestuurd naar MSoft. Na een weekje weggeweest te zijn kwam hij gisteren weer terug, en nu heeft in in 24 uur tijd al vijftien keer een disc read error gegeven. Vreemd, zeker bij twee spellen die zo uit de verpakking komen en waar geen krasje op zit. Het komt ook pas tijdens het spelen van het spel aan het licht. Als de console de disc niet kan lezen, dan lijkt het me niet dat ie daar na 50 minuten opeens pas achter komt.
Dus gaan we maar weer opsturen. Heb ook een oudere discdrive, wat ik op zich ook al vreemd vindt als je de console een maand geleden gekocht hebt. Maar de klantenservice is voor de rest erg goed, dus misschien kan ik nu wat gaan regelen. Het lijkt me voor hen ook niet echt goedkoop om de XBOX twee keer naar Duitsland te moeten vervoeren....
EDIT: Fable en Madden zijn trouwens wel errug vet. Vooral Fable
Onzin.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:48 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Xbox zou eigenlijk voornamelijk om online gamen moeten gaan
Tuurlijk is het onzin, vandaar de smileyquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Onzin.
Smiley gemist blijkbaarquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:10 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Tuurlijk is het onzin, vandaar de smiley
Alhoewel... het is natuurlijk wel pluspunt nr1 wat de xbox heeft tegen opzichte van de andere 2 consoles (tenminste, fatsoenlijke online mogelijkheden hebben we het dan over).
inderdaad Xbox is toch het bestequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:57 schreef philipnorth het volgende:
Beste console discussie vind ik een beetje zinloos
Galgje: 1 woord, 5 lettersquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:57 schreef philipnorth het volgende:
Maar ik ga vanavond/morgen maar eens kijken dan voor een leuk goedkoop spel
Heb iig DOA3 geleend van collega, dus vervelen zal ik me niet
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:52 schreef Smeich het volgende:
[..]
Galgje: 1 woord, 5 letters
K _ T _ R
_ _ _
I I
I O_
I I
I
I___
n p n a i t r p w b k
vroeg pre-orderen en je bent er zowat zeker van dat je hem op de releasedatum hebt liggen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:05 schreef Neverstop het volgende:
Heb ik de 11e Fable besteld bij GCShop, omdat ie daar 10 euro goedkoper is en binnen 1 a 2 dagen binnen is (volgens de site).
De volgende dag hadden ze m'n betaling goed gekeurd.
En nu heb ik nog steeds geen Fable.
Is dat vaker zo bij gcshop? (ja ik ben waarschijnlijk een zeikerd, maar ik wil Fable!)
Wat een respectquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:33 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb net dit gekocht:
[afbeelding]
en ook nog Freedom Fighters, die was maar 10 euro.
ja freedom fighters is een erg leuk spel idd, en zeker voor 10 euroquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een respectFreedom Fighters ook.. toevallig laatst nog gespeeld met wat vrienden.
Ik ben al zeker dat ik hem heb.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:23 schreef piet_pelle het volgende:
Jammer dat je de L.E. versie van Halo 2 er niet bij krijgt. Die is trouwens helemaal uitverkocht.
Coole packquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:33 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb net dit gekocht:
[afbeelding]
en ook nog Freedom Fighters, die was maar 10 euro.
Ja heb hem veel gespeeld en als ie ¤10,- is is het zeker de moeite waard om hem te halen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:51 schreef Retarded het volgende:
Freedom Fighters is een van de "onbekende" games die zeker gespeeld moet worden! Jammer dattie zo kort was... ik hoop op een deel 2!
nee nog niet. dat ga ik morgen ff doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:40 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Coole pack
Ook al Live?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee nog niet. dat ga ik morgen ff doen.
wie speelt er hier allemaal burnout3 live?
zin om morgenmiddag afgemaakt te worden?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Speel nu toch liever Burnout dan DOA3.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:42 schreef philipnorth het volgende:
* gijsje79 en cutie hebben het burnout3 pack ook.
Alleen dat hele Burnout boeit ons niet
MOrgen alleen nog ff een extra controller scoren+ wel een leuk spel en we're off to go
Oh ja, en ff lekker knokken met DOA3 die we geleend hebben
Ja moet ff kijken, heb ook nog andere dingen te doen vandaag.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zin om morgenmiddag afgemaakt te worden?![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:13 schreef Cutie het volgende:
Ik heb een Xbox
Kulandra, ik denk niet dat Philip wil ruilen, spel is al verkocht als 't goed is.
iddquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:53 schreef kulandra het volgende:
Ennu phillipnorth als je Burnout wil ruilen voor een andere game (of 2 oudere games ofzo) laat me t dan ff weten via een pm ofzo, dan kan ik je even een lijstje met mijn ruiltitels sturen
Ja die zijn er. Er is alleen tot nog toe maar 1 dance game(dancing stage unleashed) voor de xbox.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:28 schreef Skull-splitter het volgende:
zijn er eigenlijk ook dansmatten voor de Xbox?
Er komt toch in de herfts/winter toch nog eentje uitquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:05 schreef globox het volgende:
[..]
Ja die zijn er. Er is alleen tot nog toe maar 1 dance game(dancing stage unleashed) voor de xbox.
In november komt i.i.g de Amerikaanse versie met een andere naam(DDR ultramix 2) uit, maar dan zal het waarschijnlijk nog wel ff duren voordat de Europese verise uitkomt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Er komt toch in de herfts/winter toch nog eentje uit![]()
mjah, maar al vorig jaar tijdens die game xpo in Tilburg wil mijn moeder er eentjequote:Op zondag 17 oktober 2004 01:20 schreef taart het volgende:
jij hebt kopspijkers gekeken?
Maakt dat nou veel herrie zo een stalen dansmat?quote:Op zondag 17 oktober 2004 09:57 schreef Chevalric het volgende:
Voor dansmatten kun je terecht bij Futuremax.nl. Ik heb daar enige tijd geleden ook een dansmat gekocht, een MayFlash TX1000. Da's een metalen dansmat, vergelijkbaar met de dansmatten die je ook in de arcades ziet. De mat is redelijk duur (99,95), maar het is wel kwaliteit. Je kunt 'm zowel voor de xbox als de ps2 gebruiken, maar je moet voor de xbox wel een extra controller kastje erbij kopen (voor 12,95).
laagje vilt onder leggenquote:Op zondag 17 oktober 2004 11:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Maakt dat nou veel herrie zo een stalen dansmat?
*me houten vloeren heeft![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ey hoe kan je eigenlijk kiezen of je zeg maar evolueert in zoeen boze gast zeg maar of heel goed bent ? want mijn poppetje is gewoon zoals in het begin niet dat kind maar tienier zeg maar en ik ben al best ver :S wie kan me helpen ?de plaats waar ik ben is : ik moet met zoeen stenen de naam van een god vormen.
Het komt vanzelf wel. En die plaats met stenen is niet moeilijk. Niet op zoek gaan naar die dude die de naam weet, gewoon even wat proberen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ey hoe kan je eigenlijk kiezen of je zeg maar evolueert in zoeen boze gast zeg maar of heel goed bent ? want mijn poppetje is gewoon zoals in het begin niet dat kind maar tienier zeg maar en ik ben al best ver :S wie kan me helpen ?de plaats waar ik ben is : ik moet met zoeen stenen de naam van een god vormen.
Koop een playstation als je niet van westerse (concretere) spellen houdt...quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:18 schreef piet_pelle het volgende:
Ik vind fable behoorlijk tegenvallen, ik ga hem zelf niet kopen iig.
Het is allemaal wel erg simpel en kort. Beetje kinderachtig eigenlijk, ook de sfeer, die er wel goed in zit, behoort niet tot mijn favorieten. Ik hou toch meer van vage Japanse shit.
Jammer.
vanavond wil ik wel burnouten denk ik...voeg me maar toequote:Op zondag 17 oktober 2004 16:39 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ben nu ook live. mijn usertag is: jimjim1983
iemand die burnout 3 of PGR2 wilt spelen?
ok, ik weet niet of dan tijd heb maar ik zal je iig toevoegen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vanavond wil ik wel burnouten denk ik...voeg me maar toe
Volwassenere spellen bedoel je? Misschien wel een goed idee, thanks.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Koop een playstation als je niet van westerse (concretere) spellen houdt...
Volgens mij begrijp je zijn opmerking niet helemaalquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:54 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Volwassenere spellen bedoel je? Misschien wel een goed idee, thanks.
Better safe than sorryquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:13 schreef Gamedemon het volgende:
... en hoe zit het met het behoud van je savegames? moet je die van te voren redden"?
Lijkt me voor iemand die meer dan een jaar game-ervaring heeft opgeslagen op zn xbox wel nuttig om ff die data te backuppen. Maarja, moet je voor jezelf afwegen : prijs mem.card vs. waarde savesquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:46 schreef BGN het volgende:
In principe blijven ze erop staan, maar voor principes krijg je geen brood.
Maar dan moet je dus een memory card van 40 euro kopen?
Dan laat ik mijn 4 weken progress maar lekker risico lopen
Eerder andersom dus. Azie heeft een kick op fantasy dingen en zweverige prullaria, waarvan de helft echt leuk is en de rest maar so so, naast de overdreven geweld-explosies en dergelijke. Het westen echter houdt over het algemeen juist van wat meer herkenbare visuals en handelingen, en als ze al iets overdreven doen dan doen ze dat op een afgevlakte ipv aangedikte manier.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:54 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Volwassenere spellen bedoel je? Misschien wel een goed idee, thanks.
Ik ben achter het probleem gekomen. Mijn zoon heeft port 1 gesloopt van mijn Xbox en dat gaf denk ik conflicten, want sinds ik in port 2 game heb ik geen error meer gezienquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:13 schreef Gamedemon het volgende:
hms mischien morgen toch maar ff met de belg van de xboxklanten service bellen...die dirty disc errors duiken steeds vaker op...
wel lastig, maar op zich maakt het niet echt uit, je hebt er toch 4quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben achter het probleem gekomen. Mijn zoon heeft port 1 gesloopt van mijn Xbox en dat gaf denk ik conflicten, want sinds ik in port 2 game heb ik geen error meer gezien
bij lik-sang zijn afdekdingetjes voor de poorten van je xbox te bestellen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben achter het probleem gekomen. Mijn zoon heeft port 1 gesloopt van mijn Xbox en dat gaf denk ik conflicten, want sinds ik in port 2 game heb ik geen error meer gezien
hms dat zou ik ook wel ff kunnen proberen...lijkt me aleen erg stug...quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
moet je bij lik-sang zo'n memory card van 32MB kopen, dan kan je al je savegames gewoon op je pc gooienquote:Op maandag 18 oktober 2004 12:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hms dat zou ik ook wel ff kunnen proberen...lijkt me aleen erg stug...
ennuh ik heb meer dan 2 jaar game saves erop staan van zo'n 60 spellen...en ik heb een memory kaart..aleen ik moet dan alles op iemand anders zen xbox zien te dumpen als ik em af wil laten halen...
maargoed kheb liever dat ze em nu fixen dan over een maand waneer halo 2 er is..
maar dan ben ik ook minimaal een week me leven kwijt
en ik weet niet of het nog kosteloos gebeurt aangezien me garantie weg is
62 seconden nadat ik mijn controller in port stopte, kreeg ik een dirty disc error. Of al mijn controllerports zijn natuurlijk kapot.quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
hoe duur zijn die krengen dan?quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:25 schreef Tain het volgende:
[..]
moet je bij lik-sang zo'n memory card van 32MB kopen, dan kan je al je savegames gewoon op je pc gooien
had ik ook maar ff iets erger.quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:21 schreef SailingAce het volgende:
Ik had gisteren bij Fable ook iets vreemds bij opstarten..
Start op maar ik kon niet op start drukken ... weer opnieuw opgestart.. weer niet. Controller er uit en erin geduwd.. en toen deed ie wel
http://www.lik-sang.com/info.php?category=83&products_id=3034"e:Op maandag 18 oktober 2004 14:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hoe duur zijn die krengen dan?
Als je xbox niet meer reageert en het helpt om je controller eruit te halen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:36 schreef GinaG het volgende:
Waarom zou je uberhaupt de controller uit de poort willen halen![]()
* herkenningquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:36 schreef GinaG het volgende:
Waarom zou je uberhaupt de controller uit de poort willen halenMijn controller zit al sinds april in poort 1. Ik laat gewoon de controller op de grond slingeren, en dan vloeken als een bootwerker als ik erover struikel uiteraard
![]()
Nog geen last van gehadquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:40 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Als je xbox niet meer reageert en het helpt om je controller eruit te halen.
hms beetje duur ...nee dan maar de lange weg nemen...ah wat ik koop wel de eerst volgende bundel die uitkomt met een coole game erbij...is mischien slimmerquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:30 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.lik-sang.com/info.php?category=83&products_id=3034&
34,95 uit de europese tak
maar dan weet je nu wel waarom iemand zijn controller eruit zou halen......quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nog geen last van gehad![]()
Ja heb ik ook een keer gehad.. vlgs mij is mijn port 2 ook mol, heb voor player 2 standaard port 4 nu.quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:28 schreef pkwarts het volgende:
[..]
had ik ook maar ff iets erger.
opstarten, door filmpjes willen klikken, werkt niet. in poort 2, werkt niet. andere controller in poort 1, werkt niet, andere controller in poort 2, werkt niet.
herstart, riedel hierboven gedaan, werkte allemaal weer niet. toen weer de normale controller in poort 1 en hij deed het
Dat ook inderdaadquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:36 schreef GinaG het volgende:
Ik laat gewoon de controller op de grond slingeren, en dan vloeken als een bootwerker als ik erover struikel uiteraard![]()
gelukkig schiet tie los op dat slimme stukjequote:Op maandag 18 oktober 2004 15:03 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad
quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:04 schreef kepler het volgende:
[..]
gelukkig schiet tie los op dat slimme stukje
anders was tie allang kapot geweest bij mij
whehehe, dat is naarquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:11 schreef SailingAce het volgende:
[..]Ja precies.. dan ga je zitten *SNOK* kut weer los
Volgens mij is dat wel wat voor mijquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:44 schreef pkwarts het volgende:
nog een leuke hands-on van yourself!fitness
http://previews.teamxbox.com/xbox/894/YourselfFitness/p1
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
serieus?quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel wat voor mij![]()
tenminste niet zo eng als Silent Hill enzo :x
die staan ook al tijden op games.fokquote:
boeie, het topic moet volquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:52 schreef Tain het volgende:
[..]
die staan ook al tijden op games.fok
Een vriendin (ze woont in Amerika) is er heel erg over te spreken dus ach waarom nietquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
serieus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |