het is idd een heel erg leuk spel alleen is de humor gericht op 3 jarigen. Wij lachen meer om hoe vreselijk niet leuk de grappen zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:23 schreef Kiff het volgende:
Ik wil bij deze de gelegenheid grijpen om te melden dat het geweldig is om Beyond Good & Evil in het Nederlands te spelen. Goede stemmen gecast, erg tof. Aanrader dat spel (en nog goedkoop ook, 17,50 bij de FRS)
ik heb het ook, erg leuk spel maar wel een beetje kort ( ik had het namelijk in een week uitgespeeld....quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:23 schreef Kiff het volgende:
Ik wil bij deze de gelegenheid grijpen om te melden dat het geweldig is om Beyond Good & Evil in het Nederlands te spelen. Goede stemmen gecast, erg tof. Aanrader dat spel (en nog goedkoop ook, 17,50 bij de FRS)
Kom op. Bij: Wilt u kinderpostzegels mevrouw (of zoiets) heb ik vreselijk in een deuk gelegen. Zelfde bij die rastafari Neushoorn garage waar ze met een Surinaams accent praten. Ik heb zelden zo om een game moeten lachen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:28 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
het is idd een heel erg leuk spel alleen is de humor gericht op 3 jarigen. Wij lachen meer om hoe vreselijk niet leuk de grappen zijn.
quote:Op woensdag 15 september 2004 09:53 schreef nikk het volgende:
D'r zit trouwens een plaatje tussen van Halo 2...
Komt die niet op de Cube dan?quote:Op woensdag 15 september 2004 09:53 schreef nikk het volgende:
Goed zo! Hier een stickerquote:Op woensdag 15 september 2004 09:53 schreef nikk het volgende:
quote:Op woensdag 15 september 2004 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn Cube staat tot november nog uit denk ik hoorBurnout, Fable, GTA SA, Halo2
Voor 150 euro heb je strax een Cube met Resi 4, en die game is het zeker waard om een Cube te kopenquote:Op woensdag 15 september 2004 10:52 schreef Newien het volgende:
Res evil 4 wordt de bom!bah jammer dak geen cube heb, dat wordt ff lenen van een vriend danmaar, die game kan ikniet missen als survival-horror fan
quote:1 GCN MADDEN NFL 2005 87,404 $4,307,765
2 GCN TALES OF SYMPHONIA 67,172 $3,339,223
3 GCN SPIDER-MAN:THE MOVIE2 45,769 $2,171,678
4 GCN SUPER SMASH BRO MELEE 38,328 $1,151,505
5 GCN ZELDA: FOUR SWORDS 31,955 $1,517,783
6 GCN SONIC MEGA COLLECTION 28,589 $574,998
7 GCN MARIO KART: DOUBLE 27,034 $1,297,581
8 GCN MEGA MAN ANNIVERSARY 26,214 $781,931
9 GCN SOUL CALIBUR II 25,382 $504,563
10 GCN POKEMON COLOSSEUM 21,263 $1,045,701
Bij Dimension Plus hebben ze in iedergeval nog een pack met Pokemon C en een met Need for Speed U. Zelda is er ook nog geweest, maar weet niet of die nog te krijgen is.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hoeveel GC-packs zijn er te koop? Alleen die met Mariokart? Ben van plan er een te halen.
Zelda packs zijn geweldig. Ze zijn nog wel te koop. Je krijgt: Gamecube, controller, Zelda: Wind waker + 4 zelda klassiekers (incl. Ocarina of Time).quote:Op woensdag 15 september 2004 16:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hoeveel GC-packs zijn er te koop? Alleen die met Mariokart? Ben van plan er een te halen.
quote:Op woensdag 15 september 2004 17:20 schreef Adelante het volgende:
Mario golf een topper? en Mario tennis in 2004?
hij blijft gigantisch goedquote:Op woensdag 15 september 2004 19:58 schreef BMH het volgende:
Let there be light!:
[afbeelding]
Reactie van het publiek op de eerste Zelda trailer @ E3 04
Dit pack bestaat volgens mij niet.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Zelda packs zijn geweldig. Ze zijn nog wel te koop. Je krijgt: Gamecube, controller, Zelda: Wind waker + 4 zelda klassiekers (incl. Ocarina of Time).
indd echt zo grappig, en als je in de weg staat voor Pey'J dan zegt ie wel eens "Pas op! Hete soep"quote:Op woensdag 15 september 2004 09:51 schreef nikk het volgende:
[..]
Kom op. Bij: Wilt u kinderpostzegels mevrouw (of zoiets) heb ik vreselijk in een deuk gelegen. Zelfde bij die rastafari Neushoorn garage waar ze met een Surinaams accent praten. Ik heb zelden zo om een game moeten lachen.
Je hebt helemaal gelijk. Ik haalde ze even doorelkaar.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:08 schreef koei het volgende:
[..]
Dit pack bestaat volgens mij niet.
Je hebt het mariokart pakket met een gewone cube, Mario kart, een demo van zelda the windwaker en de volledige versies van Zelda OoT, MM, zelda 1 en zelda 2 en natuurlijk een controller
Het echte zelda pack bestaat uit een platinum cube, Zelda the windwaker (limited edition, dit is met extra cd waarop Zelda OoT staat en Zelda Oot masterquest) en een platinum controller.
In de VS komt er binnenkort een pack uit met enkel de zelda collectors edition (zoals die ook bij het mariokartpack zit) maar deze is voor europa nog niet bevestigd.
Ik zou zelf gaan voor een mario kart pakket omdat je dan erg veel voor je geld krijgt, hoewel de platinum cube uit het zelda pakket ook erg mooi is. Dit zelda pakket is trouwens al wel ongeveer ander half jaar uit en is moeilijk te vinden. De FRS heeft er in veel winkels nogwel eentje ergens staan (iig de FRS's bij mij in de buurt)
toch bljif ik het E3 filmpje van HALO 2 cooler vinden... was volgens mij van 2 jaar geleden of vorig jaar... publiek werd helemaal gek.. en terecht, want het zag er toen al beestachtig goed uitquote:Op woensdag 15 september 2004 19:58 schreef BMH het volgende:
Let there be light!:
[afbeelding]
serieus jij hebt echt een kut instellingquote:Op woensdag 15 september 2004 09:25 schreef BMH het volgende:
Als ik zo naar de OP kijk, met al die verschillende plaatjes denk ik echt van: "WOW!". Zoveel verschillende grafische stijlen en genres. Dit vind je niet zo snel op de andere consoles. En daarom luv ik me Cube nog altijd!
dit wordt echt zo'n goed spelquote:Op woensdag 15 september 2004 19:58 schreef BMH het volgende:
Let there be light!:
[afbeelding]
hee leatherface van the texas chainsaw massacrequote:
Ik hoop nog steeds dat ie fake isquote:
zal wel niet als ie op de officiele capcom usa site staatquote:Op donderdag 16 september 2004 08:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ie fake is. Het is een slecht ge-photoshopte box art. Check de afgezaagde Leon. En de El-cheapo blending options effecten bij het logo
.
Misschien wen ik er wel aan.
Topquote:
al onder je kasten gekeken voor kakkerlakken?quote:Op donderdag 16 september 2004 10:44 schreef Oksel het volgende:
Mijn vriendin is beter in Wario Ware dan ik..
Anyway, ik gister weer even in mijn Animal Crossing dorp geweest.. krijg ik van alle bewoners op mijn flikker dat ik al 17 weken niet meer geweest ben enzo..
Half uur staan onkruid wieden..
Alien Hominid & Geist.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:23 schreef Oksel het volgende:
Hehe, ja, overal kakkerlakken..
Waarom staat dit plaatje in de OP? :
[afbeelding]
En welke game is dit? :
[afbeelding]
Btw, Killer7 ziet er apart uit.. cool!
quote:Burnout
====================================
PS2 - 303,882 (50.3% of total sales)
GCN - 229,055 (37.9% of total sales)
XBX - 71,490 (11.8% of total sales)
All Systems Combined - 604,427
Burnout 2: Point of Impact
====================================
PS2 - 366,611 (60.4% of total sales)
XBX - 138,205 (22.8% of total sales)
GCN - 101,864 (16.8% of total sales)
All Systems Combined - 606,680
-Ja, er komen nog genoeg leuke games uit en het duurt toch nog wel even voor dat de volgende komen. Bovendien moet je nog veel goede games inhalenquote:Op donderdag 16 september 2004 16:51 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ik zat eens rond te kijken op dimension plus en ik zag dat dat ding maar 89¤ kost...
tussen de games zitten genoeg titels die me wel erg leuk lijken
dus opzich heb ik wel zin om zo'n ding aan te schaffen
- is dit een goed moment op zo'n ding te kopen (aangezien er binnenkort een hoop nieuwe consoles uitkomen)?
- waar kan ik het beste dat ding kopen (de goedkoopste als het kan)?
- waar kan je goedkope games kopen?
- en wat heb je allemaal nodig voordat je echt aan de slag kan?
Dat ding heet Nintendo GameCubequote:Op donderdag 16 september 2004 16:51 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ik zat eens rond te kijken op dimension plus en ik zag dat dat ding maar 89¤ kost...
tussen de games zitten genoeg titels die me wel erg leuk lijken
dus opzich heb ik wel zin om zo'n ding aan te schaffen
Ja, er komen veel goede titels aan dit jaar en volgend jaar (zie de screens in de openingspost) en de volgende generatie komt pas in 2006quote:- is dit een goed moment op zo'n ding te kopen (aangezien er binnenkort een hoop nieuwe consoles uitkomen)?
Dimension Plus als je in de buurt woont dus. Verder maakt het niet zoveel uit, los kost ie overal 90 tot 100 euro, met een bundel rond de 150quote:- waar kan ik het beste dat ding kopen (de goedkoopste als het kan)?
Als je een creditcard hebt bij Play.com of DVDBoxoffice (laatste vereist Freeloader). Heb je dat niet dan is GCShop.nl een goed alternatief.quote:- waar kan je goedkope games kopen?
Cube, controller, memory card, gamesquote:- en wat heb je allemaal nodig voordat je echt aan de slag kan?
Gebeurt automatisch, mocht je wat willen wissen dan is dat ook een eitje.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:43 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
kan je makkelijk terugvinden wat je op zo'n card hebt staan?
Nope 2.quote:er is maar 1 input voor zo'n kart?
Hardware koop ik altijd Nintendo, maar er zijn ook genoeg mensen die andere merken kopen.quote:ik las ook al dat er verschillende merken memorycards zijn en dat sommige niet zo goed zijn en dat je die dus beter niet kan kopen
Wederom een nee (jammergenoeg)...quote:ik zat te denken aan het double dash pakket
dat spel lijkt me erg leuk en die zelda games zijn volgens mij ook wel vermakent...
kan je met de GC ook DVD's afspelen?
Ja, als je de cube start met deksel open kom je in het hoofdmenu[/q]quote:Op donderdag 16 september 2004 17:43 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
kan je makkelijk terugvinden wat je op zo'n card hebt staan?
Ik blijf trouw aan Nintendo's eigen stuff.quote:ik las ook al dat er verschillende merken memorycards zijn en dat sommige niet zo goed zijn en dat je die dus beter niet kan kopen
Die is tofquote:ik zat te denken aan het double dash pakket
Preciesquote:dat spel lijkt me erg leuk en die zelda games zijn volgens mij ook wel vermakent...
Nopequote:kan je met de GC ook DVD's afspelen?
Daar zijn we voor.quote:(sorry voor al de vragen maar ik probeer me een beetje te oriënteren)
om DVD's te kunnen kijken bedoel je?quote:Op donderdag 16 september 2004 17:50 schreef rockstah het volgende:
of je moet 500 euro neer willen leggen...
Er zitten 3 stekkertjes bij. Deze stop je in het bijgeleverde scart blokje (geel in geel etc). Scart in je TV. Klaarquote:Op donderdag 16 september 2004 17:54 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
om DVD's te kunnen kijken bedoel je?
dan kan je beter een DVD speler kopen
is die gamecube eigenlijk makkelijk aan te sluiten? of krijg je geklier als je ook al een video en dvd speler op je tv hebt aangesloten?
Zoals BMH zegt is het super simpel, als je in je TV geen scart meer vrij hebt stop je het scart blokje in je video of DVD spelerquote:Op donderdag 16 september 2004 17:54 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
om DVD's te kunnen kijken bedoel je?
dan kan je beter een DVD speler kopen
is die gamecube eigenlijk makkelijk aan te sluiten? of krijg je geklier als je ook al een video en dvd speler op je tv hebt aangesloten?
quote:Op donderdag 16 september 2004 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zoals BMH zegt is het super simpel, als je in je TV geen scart meer vrij hebt stop je het scart blokje in je video of DVD speler
Ik zeg alleen dat het kanquote:Op donderdag 16 september 2004 18:52 schreef BMH het volgende:
[..]
. Volgens mij heb jij je DVD speler ook via je Senseo crema naar je Video recorder met een S-video snoertje in je tv zitten
.
Direct in je TV = Beste
RGB (scart) = Beter dan S-video & componentjes.
tsja dat krijg je he als de cube geen normale racers heeft..dan verkoopt het goedquote:Op donderdag 16 september 2004 15:28 schreef BMH het volgende:
[Burnout grafiek]
Third party is net als "the third place". Dus het geld niet waardquote:Op donderdag 16 september 2004 19:11 schreef drdolittle het volgende:
Wie heeft er hier ervaring met Third Party Memorycards ??
Mijn 2 officiele cards zijn vol en ik heb er eentje nodigi met veel capaciteit..
Aangezien de nieuwe 1018 bloks Nintendo-card nog wel even op zich laat wachten.
Ik wil Res. Evil 0 kunnen spelen en mijn savegames opslaan.
quote:Op donderdag 16 september 2004 19:20 schreef drdolittle het volgende:
En wannneer komt dat eindelijk eens die memoriecard met voldoende opslagcapaciteiti uit??
Ik blijf geen oneindig aantal kaarten kopen natuurlijk!
Gemiddeld Nintendo zpel is denk ik 5 blocks. Sommige 3rd party developers kunnen nogal gek doen. EA vind het leuk om 50 blocks voor 1 spel te gebruiken.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:49 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Hoeveel block heeft een gemiddelde game dan nodig?
ik vind het een beetje vrekkerig dat ze er niet zo'n ding bij stoppen... als je zo'n cube koopt en een spel zou je gewoon meteen moeten kunnen spelen en saven...
foto's.quote:Op donderdag 16 september 2004 20:11 schreef P8R het volgende:
Waarom BG&E er 55 nodig had snap ik nog steeds niet...
zo'n sd card werkt alleen bij bepaalde games dus dat lijkt me niet zo'n goed plan (ik had er zelf bijna een gekocht totdat ik hier achterkwam). Die grotere officiele memorycards kan je alwel gewoon importeren via lik sang bijvoorbeeld, de verzendkosten vallen voor zo'n klein iets ook wel mee.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:36 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
NINTENDO GAMECUBE Memory Card 1019
In Amerika is hij er al. Dus hij komt hier ook nog wel een keer. Anders import je de SD card. Hiermee kun je je compactflashcards in je cube stoppen.
[afbeelding]
Yep deze dingen zijn er zekerweten. Ik d8 dat Futuremax er wel 1 had.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:00 schreef ShadoW17 het volgende:
Is er niet iets op de markt dat je je mem.card op je pc aansluit en savegames op je pc kan zetten?
Bij gameshops en de grotere electronica winkels kan je een apparaatje kopen waar 4 scart ingangen opzitten en 1 scart uitgang en een knop waarmee je kan kiezen welke scartingang je op dat moment aangesloten wil hebben (een soort switch). Degene die ik heb is van madcatz volgens mij en was zo'n 15 euro en werkt perfect! (Ik heb een PS1, N64, GC, Xbox en DVDspeler tegelijk aangesloten terwijl ik maar 2 scart ingangen op mn tv heb). Overigens ondersteunt dit apparaat ook RGB, maar dan moet je wel een RGB kabel hebben voor elk apparaat waarbij je gebruik wil maken van RGB.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:41 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Wij hebben dus geen Scart ingang over voor op de tv...
kan je de GC en je andere apparaten niet via een Scartbox op je tv aansluiten ofzo?
op school hebben ze dat ook, maar ik heb er niet al te veel verstand van dus ik weet niet precies hoe dat werkt...
iemand tips?
Hoe zit het nou precies?quote:Op donderdag 16 september 2004 22:51 schreef koei het volgende:
[..]
Bij gameshops en de grotere electronica winkels kan je een apparaatje kopen waar 4 scart ingangen opzitten en 1 scart uitgang en een knop waarmee je kan kiezen welke scartingang je op dat moment aangesloten wil hebben (een soort switch). Degene die ik heb is van madcatz volgens mij en was zo'n 15 euro en werkt perfect! (Ik heb een PS1, N64, GC, Xbox en DVDspeler tegelijk aangesloten terwijl ik maar 2 scart ingangen op mn tv heb). Overigens ondersteunt dit apparaat ook RGB, maar dan moet je wel een RGB kabel hebben voor elk apparaat waarbij je gebruik wil maken van RGB.
dat vind ik dan weer net niet nodig...quote:Overigens heb je ook hele mooie apparaten die ook 5.1 geluid mee kunnen nemen maar die zijn een flink stuk duurder (80 euro volgens mij..)
De standaard kabel die erbij zit is een tulpjes kabel, geel, rood en wit. Je kan die in je tv steken als je daar een aansluiting voor hebt. Je kan ook de tulpjes in het (ook bijgeleverde) scartblokje stoppen en zo in je scartingang in je tv stoppen (of in zo'n box, of in de video, etc).quote:Op donderdag 16 september 2004 22:57 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
Hoe zit het nou precies?
eindigt je GameCube nou in een Scart uitgang of met een RGB kabel?
quote:Op donderdag 16 september 2004 19:54 schreef Twizla het volgende:
Vandaag de grote dag, de dag dat ik een xbox kochthihih.
Mijn cube is nu alleen nog maar goed voor zelda, tos, re en de rest van de toppers die nog komen.
Maar volgend maand fable flipppppppppppppppppppp.
game on
Dus er komt een nieuwe Zelda op de Cube? Dat is het beste nieuws wat ik in tijden gehoord heb...quote:Op woensdag 15 september 2004 10:58 schreef Chocobo het volgende:
Ik wacht op RE4, MP2, PM2 en uiteraard de nieuwe Zelda
Ook een (goede) nieuwe Mario maar die zullen we echt niet meer op dit systeem tegenkomen denk ik
Woon je in Friesland?quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dus er komt een nieuwe Zelda op de Cube? Dat is het beste nieuws wat ik in tijden gehoord heb...
Zelda![]()
Nee, helaas, ik woon ik het altijd zonnige zuiden des lands, de lampenstad.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Woon je in Friesland?
Smash Brothers Melee, maar die vind ik persoonlijk alleen maar leuk met z'n vieren. Mario kart kost dan wel meer maar is dan ook erg vermakelijk in je eentje of met 2 personen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:42 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ben ff de link met de Gamecube kwijt![]()
ik woon in zeeland voor als iemand dat graag wil weten
kan niet iemand mij vertellen welke GC Game er leuk is in de 30¤ prijsklasse?
Billy the Hatcher, Beyond good & Evil, Prince of persia, en vrijwel alle players choice titels.quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:42 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
ben ff de link met de Gamecube kwijt![]()
ik woon in zeeland voor als iemand dat graag wil weten
kan niet iemand mij vertellen welke GC Game er leuk is in de 30¤ prijsklasse?
ging het maar zo makkelijk...quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:02 schreef Kiff het volgende:
De 3 voor de prijs van 2 actie loopt nog bij de FRS.
Haal gewoon een multiplayer spel EN Beyond Good & Evil (17,50 euro bij de FRS) en bijvoorbeeld Prince Of Persia (25 euro bij de FRS). Ook SSX3 (snowboardspel), is geniaal (30 euro).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |