Ik vat de titel niet, someone care to explain plsquote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
Geweldige titel![]()
quote:van www.gamez.nl
Via Xbox Live Arcade kunnen gamers over niet al te lange tijd simpele spelletjes downloaden. GarageGames gaat hun populaire puzzelspel via deze dienst aanbieden.
Marble Blast ook via deze dienst aanbieden. De game is al een tijdje beschikbaar voor PC. Zoals de titel doet vermoeden speel je met knikkers in deze game. Spelers moeten zo snel mogelijk door diverse levels vol obstakels heen rollen.
Volgens de ontwikkelaar leent deze game zich prima voor dit nieuwe platform. Xbox Live Arcade is volgens het bedrijf achter de Torque-engine een prima kans voor spelmakers om hun games aan een nieuw publiek te verkopen. Het is nog onduidelijk hoeveel Marble Blast gaat kosten, maar de verwachting is tussen de 5 en de tien euro.
Xbox Live Arcade wordt ergens deze herfst gelanceerd
Bijna geen verschil in graphics. maar het gaat dan ook om gameplayquote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:54 schreef HomerJ het volgende:
Kulaworld op de Playstation:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je had hem toch besteld bij www.gcshop.nl?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:25 schreef Chocobo het volgende:
Morgen maar weer op zoek naar Riddick
Samenwerking zou inderdaad geweldig zijn!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:50 schreef BMH het volgende:
Overname = Booo. Samenwerken = jeee.
Mits Nintendo zich mag bemoeien met de hardware.
Lang verhaal Gijsquote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je had hem toch besteld bij www.gcshop.nl?
quote:TOKYO (AFP) - Japan's Nintendo (news - web sites) flatly denied the possibility of its takeover by US software giant Microsoft, saying the leading game company was not up for grabs.
"Nintendo is not on sale, and there is no such talk at all," Nintendo public relations chief Yasuhiro Minagawa said Thursday, referring to a German magazine report that Microsoft was interested in buying the Japanese firm.
The Wirtschaftswoche magazine said Microsoft chairman Bill Gates (news - web sites) told the weekly on the sidelines of a conference with analysts in the United States that he would immediately make an offer if Nintendo's majority shareholder, billionaire Hiroshi Yamauchi, were ready to sell.
Minagawa said Microsoft had never approached Nintendo for a possible purchase of shares.
Had niks anders verwacht eigenlijk, voor Japanners draait bijna alles om eer en het is volgens mij niet echt eervol om je bedrijf te verkopen aan je concurrent.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:28 schreef BMH het volgende:
[..]
wat het cijfer ook zou zijn, voor 30 euro kan je dit spel eigenlijk niet laten liggen als je live hebtquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer review van Rainbow Six 3: Black Arrow![]()
![]()
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=56232
Ik ben verhuisd.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:05 schreef Tain het volgende:
vanwaar Nieuw-Vennepin je ondertitel?
Dat is zielug, maar je woont nu toch niet bij mij in de straat ofzo hequote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben verhuisd.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:05 schreef Tain het volgende:
[..]
wat het cijfer ook zou zijn, voor 30 euro kan je dit spel eigenlijk niet laten liggen als je live hebt
vanwaar Nieuw-Vennepin je ondertitel?
Woon je ook ergens in NV?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:10 schreef Tain het volgende:
Dat is zielug, maar je woont nu toch niet bij mij in de straat ofzo he
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Woon je ook ergens in NV?
Check, ik ga dadelijk toch naar de FRS om kaartjes voor Zandvoort te halen. Kan ik het gelijk ff vragen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:25 schreef Chocobo het volgende:
Morgen maar weer op zoek naar Riddick
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:52 schreef Tain het volgende:
oude dorpquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Waar ergens? Oude dorp of Getsewoud?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:00 schreef Tain het volgende:
[..]
oude dorp
ik had trouwens mail gestuurd naar gcshop.nl en die wisten niet eens dat riddick dus eerder uitkwam...
LOLquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:57 schreef Mister_T het volgende:
Gamedemon is gebanned, dus die zullen we hier niet meer terug zien
Toen ik dit zag staan: 'More POWER is needed' heb ik het venster snel afgesloten.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:17 schreef pkwarts het volgende:
http://editorials.teamxbo(...)de-and-Out-Part-I/p1
http://editorials.teamxbo(...)e-and-Out-Part-II/p1
2 aardige articles met speculaties over de xbox 2.
mooi, het heeft gewerktquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Toen ik dit zag staan: 'More POWER is needed' heb ik het venster snel afgesloten.
Ow, vandaar dat ze Nintendo willen hebben!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:22 schreef pkwarts het volgende:
[..]
mooi, het heeft gewerkt
overigens benadrukt microsoft NET als nintendo dat het vooral gaat om de software.
hoi ik ben nieuw hier ik vind het wel zielig voor demonquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:10 schreef Mister_T het volgende:
maar demon en ik hadden wel lol gister avond! En hij heb de ban en ik niet!!!!
Snap aan de andere kant niet dat Nintendo niet meewerkt, kunnen ze nog wat leren van marketing enzo...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Ow, vandaar dat ze Nintendo willen hebben!![]()
Ja ik vraag me af of Haaaans mij ook zo lief vindquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:33 schreef Tain het volgende:
Wel toevallig dat Haaaaans een account heeft gemaakt op de dag dat GD wordt gebanned en dan ook nog is hier post
dat weet je goed voor iemand die hier nieuw isquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:40 schreef Haaaaans het volgende:
een ban is ook een IP ban dus maak je geen illusies
Dat is niet waar.. en jij bent er het levende bewijs van.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:40 schreef Haaaaans het volgende:
een ban is ook een IP ban dus maak je geen illusies
Ip scrambler = cool. Toch de.. euuh haaaaansquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:46 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dat is niet waar.. en jij bent er het levende bewijs van.
Eerstvolgende ban, place your bets, deel 10.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:33 schreef Tain het volgende:
Wel toevallig dat Haaaaans een account heeft gemaakt op de dag dat GD wordt gebanned en dan ook nog is hier post
Tis dat ik daar al gebanned ben...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Eerstvolgende ban, place your bets, deel 10.
![]()
quote:Nederlands uitgever Playlogic koopt The Kore Gang!
Het lot van This Side Up's The Kore Gang is al een hele lang tijd onzeker. Een tweetal maanden terug kondigde het bedrijf aan dat ze een nieuwe uitgever hadden gevonden, en vandaag hebben we het verlossende woord voor jullie. Niemand minder dan Playlogic International heeft de rechten gekocht om de titel af te maken en uit te geven. Onze eigen Nederlandse uitgever.
Ironisch genoeg zou Kore Gang wel eens de eerste titel kunnen zijn die door Playlogic op de winkelschappen wordt gezet. Kore Gang zal nu rond het einde van het jaar, begin 2005 zijn intrede doen, terwijl we nog steeds niet zeker weten wanneer titels als Xyanide zullen verschijnen van de uitgever. Het is in ieder geval goed nieuws, en leuk om te horen van zo'n creatieve titels als The Kore Gang onderdak heeft gevonden bij een uitgever.
Volgens het persbericht is The Kore Gang voor 7.8 miljoen Zweedse kronen verkocht, terwijl de titel in totaal zo'n 26 miljoen heeft gekocht. Moederbedrijf Daydream, dat de rechten bezit op de Kore Gang licentie, zal pas na het terughalen van de 7.8 miljoen via verkopen van de PC en Xboxversie beginnen met 'royalties' ontvangen van Playlogic. Hoe This Side Up van de deal profiteert is niet bekend.
We houden jullie op de hoogte van The Kore Gang, en lees ondertussen wat meer informatie en bekijk de vele screenshots en filmpjes die we van de titel hebben door op 'meer info' of op het Kore Gang plaatje rechtsboven te klikken.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:24 schreef Mister_T het volgende:
Haaaaans is ook gebanned! Nu moet hij 1 week en 48 uur wachten!gamedemon!
vrij normaal in een rpg hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:41 schreef wc-eend het volgende:
Tjah.. ligt eraan wat je doet heh.. maarja.. KOTOR rocks.. wel cool dat je party members allemaal XP krijgen haha..
ach, nu heeft ie tijd genoeg voor riddickquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
![]()
Inderdaad en mocht het nog niet in de winkels liggen, kan hij nu alle winkels aflopenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:11 schreef Rahl het volgende:
[..]
ach, nu heeft ie tijd genoeg voor riddick
hij was em al aan het spelen zag ik op livequote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Inderdaad en mocht het nog niet in de winkels liggen, kan hij nu alle winkels aflopen![]()
Hij heeft hem al. Hij speeld em nu al een aantal uur. Volgens mij wil ie em nu snel uitspelen zodat ie em morgen weer kan retouren.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Inderdaad en mocht het nog niet in de winkels liggen, kan hij nu alle winkels aflopen![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:15 schreef wc-eend het volgende:
HAHAHAHHAHA
Spel is niet zo lang hoor. 6, 7 uur en je bent klaar. Ik heb em enkele uren gespeeld, en heb het alweer gezien.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:23 schreef wc-eend het volgende:
ik zou dat echt niet kunnen... ben veels te langzaam haha
op ign hebben ze het over 10-12 uurquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Spel is niet zo lang hoor. 6, 7 uur en je bent klaar. Ik heb em enkele uren gespeeld, en heb het alweer gezien.
wowquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:02 schreef Tain het volgende:
Forza Motorsport
[afbeelding]
[afbeelding]
Kunnen we leuk met alle Fokkers de FokU (FokUsers) clan oprichtenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:41 schreef Rahl het volgende:
[..]
wow
RB6:Black Arrow besteld
Als jullie HALO 2 tot het repoitaire rekenenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Kunnen we leuk met alle Fokkers de FokU (FokUsers) clan oprichten
Een heel cool spel ja.... beter dan ik dachtquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:53 schreef kepler het volgende:
zo riddick gehaald vandaag
tis echt een cool spel, Vin Diesel is cooler dan ik dacht
zijn ook multiconsole spellen hequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 07:41 schreef Strolie75 het volgende:
Die games zien er allemaal een beetje bagger uit.
zekersquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 07:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een heel cool spel ja.... beter dan ik dacht
Iets dat je in het hele spel net 10x mag doen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:58 schreef kepler het volgende:
[..]
zekers
dat nekken breken
Dan heb je op de hele xbox maar 1 racespel op dit moment die jij speelt... (dtm2).quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Forza Motorsport is 30 FPS toch ?
Die komt er niet in dan....
kben net begonnen, dus ik zie het allemaal welquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:22 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Iets dat je in het hele spel net 10x mag doen...
Het leukste gedeelte vond ik de heavy armor tanks ..
Het minst leuke gedeelte het grote backtracking/voorwerp zoek gedeelte (zonder al te veel spoilers vrij te geven) en de eindscene (te makkelijk).
Al met al een zeer cool spel, al moet je soms wel wat mazzel hebben omdat sommige situaties echt onmogelijk zijn als je het normaal bedachtzaam speelt.
PGR2 is ook 30 fp/s , ja ok flikkert ff als je iets anders gewend bent.. maar dan neemt het spelplezier het weer over en stoor je je er niet meer aan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:23 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Dan heb je op de hele xbox maar 1 racespel op dit moment die jij speelt... (dtm2).
Een beetje een loos argument, 30fps is heel even wennen maar als dat eenmaal is gedaan dan heb je nergens last meer van (totdat je overstapt naar weer een 60fps spel)
Het spel blijft ook heersenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:27 schreef kepler het volgende:
[..]
kben net begonnen, dus ik zie het allemaal wel
tot nu toe heerst het spel wel
Eehhquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:23 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Dan heb je op de hele xbox maar 1 racespel op dit moment die jij speelt... (dtm2).
Een beetje een loos argument, 30fps is heel even wennen maar als dat eenmaal is gedaan dan heb je nergens last meer van (totdat je overstapt naar weer een 60fps spel)
quote:Right now, Forza is running at a very steady 30 frames per second and that is not likely to change before it ships. MS, like Bizzare Creations with PGR 2, is going for a high image quality over high frame rate. Before you frame rate whores start to go off on the fact that it is not running at 60 fps, let me tell you that the sense of speed in Forza is extremely fast. I had no idea the game was running at 30 fps until one of the developers told me. It really looks like it is going 60 fps, it is that fast.
Ik heb ook RC2 en PGR2, maar ik merk weinig verschil moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eehh
Ik speel Burnout 2 en Rallisport Challenge 2, die beiden op 60 FPS lopen.
Als ik PGR2 doe na 1 van die 2, lijkt het net ouwe-wijven-racen.....
Absoluut geen loos argument dus, racers die niet op 60 FPS lopen kunnen nog zo uitgebreid zijn, het snelheidsgevoel is te laag.....
Klinkt goed, maar dat zeiden ze bij PGR2 ook...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:13 schreef Tain het volgende:
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=17926
[..]
Oops RSC2 vergeten, burnout zie ik niet echt als een vergelijkbaar racespel. RSC2 heeft trouwens wel een 60fps framerate, echter de resolutie binnen het spel is weer lager dan bij een dtm2. Dan mag het detail wat hoger zijn, als het dan weer allemaal vrij wazig is dan helpt het niet veel (niet dat rsc2 niet mooi is, tis erg mooi maar niet uitzonderlijk)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar dat zeiden ze bij PGR2 ook...
Porsche GT2 op kleinere circuits kun je ook lachen.. gaat toch allemaal net te hard die auto danquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:15 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Op een enkele framedip na is PGR2 voor de rest rete stabiel. Het is nogal logisch dat je geen gevoel voor snelheid hebt in een mr2, maar probeer de radical eens op een ietwat bochtig circuitje zou ik zeggen, je weet niet wat je overkomt.
ja jij zegt eerder dat het jou niet opvalt of je 30 of 60 speelt.. terwijl ik toch echt wel duidelijk verschil meemaak hoor. Maar op den duur went je oog er aan en zie je het ook niet meer als je weer tijdje 30 speelt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:28 schreef kepler het volgende:
maar nog ff over die 30/60 FPS
maakt dat voor de mensen echt iets uit? Want hoeveel FPS nemen wij waar zeg maar?
Ik heb altijd begrepen dat 24 FPS prima is voor ons brein, en dat wij zelf de tussenpauzes invullen (interpolatie zeg maar). Dus of het nu 30 of 60 is, dat zou toch weinig moeten uitmakenZolang het maar constant blijft.
Heeft iemand toevallig een linkje naar meer uitleg hierover?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:28 schreef kepler het volgende:
maar nog ff over die 30/60 FPS
maakt dat voor de mensen echt iets uit? Want hoeveel FPS nemen wij waar zeg maar?
Ik heb altijd begrepen dat 24 FPS prima is voor ons brein, en dat wij zelf de tussenpauzes invullen (interpolatie zeg maar). Dus of het nu 30 of 60 is, dat zou toch weinig moeten uitmakenZolang het maar constant blijft.
Heeft iemand toevallig een linkje naar meer uitleg hierover?
Ik ga ze beiden blind halen, alleen Sudeki stel ik misschien uit aangezien ToS erg groot isquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:36 schreef pkwarts het volgende:
wat vinden jullie dat de eerstvolgende grote release is? sudeki of black arrow?
Ik haal Sudeki misschien als die classic is. Er zijn teveel andere goede games momenteel. Tevens weet ik niet zeker of Sudeki echt wel zo tegenvalt. Een gemiddelde 8 is toch nog steeds erg goed !quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga ze beiden blind halen, alleen Sudeki stel ik misschien uit aangezien ToS erg groot isBA heb ik op de dag vd release as het goed is
ik heb precies hetzelfdequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:36 schreef SailingAce het volgende:
Ik heb er last van dat Burnout 3 en Flat out ws op dezelfde dag worden gereleased.. Kan nu alvast mijn vrouw gaan klaar stomen voor mn grote uitgave in Sept
ben geen racefan, maar burnout 3 moet ik gewoon hebben. Al was het alleen maar om om de 100 meter te crashenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:12 schreef pkwarts het volgende:
blij dat ik geen racefan ben
helaas wel de-rest fan
20 jaar geleden in de arcade hallen.. hoezo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:11 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer verschijnt Outrun 2 eigenlijk?
Funny... Alleen jammer dat er nooit een Outrun 2 is uitgekomen in de arcade hallen, tot vorig jaar. Dit zijn de overige Outrun games:quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:21 schreef SailingAce het volgende:
[..]
20 jaar geleden in de arcade hallen.. hoezo?
Ik hoop dat het spel dan wel af isquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
* SailingAce nieuwsgierg is naar El Matador
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mooie .... kruisjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
* Tain nieuwsgierg is naar El Matador
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Keertje wat anders.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:32 schreef Tain het volgende:
[..]
mooie .... kruisjes
Xboxworld balkje?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:14 schreef pkwarts het volgende:
ik zie ik zie wat jij niet ziet....en het is groen
Hij is echt coolquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:34 schreef pkwarts het volgende:
jeeej! riddick is (eindelijk) verzonden. morgen (?) maar ff spelen
check je mail (nou eens)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:59 schreef twi het volgende:
Heb sinds vandaag Spiderman 2. Is een aardige game tot nu toe, maar niet meer dan dat. Geloof dat 'ie snel uitgespeeld is, in een uur of 6-8. Dan maar ook ergens Riddick op de kop zien te tikkenBen benieuwd.
kotor is zooooo verslavend. ik neem het je dus zeker niet kwalijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:04 schreef twi het volgende:
Ow sorry, ja, had ik gezien. Damn KOTOR ookGa gelijk aan de slag...
Uit een persbericht van een grote third party importeur/publisher hier in NL. Iets van waarheid of bullshit?quote:Apparently xbox console will get a decrease in price during the next holiday
season and will become a mass market product finallly.
Ik denk dat ze bedoelen dat het produkt nu in " volwassen stage " is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:13 schreef twi het volgende:
Is het met 15 miljoen verkopen al niet eenmass market product?
Als zij de hele wereld tot hun market rekenen dan niet neequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:13 schreef twi het volgende:
Is het met 15 miljoen verkopen al niet eenmass market product?
heel mooiquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:04 schreef twi het volgende:
/edit: Ta-daaaaaaaa
Play.com is trouwens sneller geworden met leveren, kreeg vandaag 3 films binnen die ik de 2e had besteldquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:36 schreef twi het volgende:
Heb Riddick ook maar besteld bij Play.com, die kan ik dus over een dag of tien verwachten
En dat op haar verjaardag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:36 schreef SailingAce het volgende:
Ik heb er last van dat Burnout 3 en Flat out ws op dezelfde dag worden gereleased.. Kan nu alvast mijn vrouw gaan klaar stomen voor mn grote uitgave in Sept
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 07:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
En dat op haar verjaardag.![]()
Cool! Je kunt elkaar dus in multiplayer een handje gevenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 09:20 schreef Tain het volgende:
Splinter Cell: Chaos Theory
[afbeelding]
[afbeelding]
zie jij dr wat in dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 09:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Cool! Je kunt elkaar dus in multiplayer een handje geven![]()
* raad Rahl aan om langs de opticien te gaan of om een nieuwe monitor te kopenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 09:39 schreef Rahl het volgende:
[..]
zie jij dr wat in dan?
ik zie alleen een zwart vlak en rechtsbovenin iets groens
NEEEEEEEEEEEEEEee, dat is waar ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 07:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
En dat op haar verjaardag.![]()
ik probeer me in te houden...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:36 schreef SailingAce het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEee, dat is waar ook
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:36 schreef SailingAce het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEee, dat is waar ook
Of anders doe je zeg je erbij''Schat het wordt een tijd dat jij je horizon verbreedt''.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:48 schreef twi het volgende:![]()
![]()
Pak ze in als verjaardagscadeautje.
"Oh, ik dacht dat jij dat leuk vond?!?"
dat ze hem vermoord jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Of anders doe je zeg je erbij''Schat het wordt een tijd dat jij je horizon verbreedt''.
Succes verzekerd![]()
Net Spider-Man 2 uitgespeeld en ik vond de verschijning van Cat ook wel aangenaam om te zien. Jammer dat ze in geen "echte" FMV te zien isquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:38 schreef piet_pelle het volgende:
Ik vind die chick van Jade Empire best lekker.
Dacht toch echt dat het 11 Nov. wasquote:Halo 2 - 30 sep - Bungie Software - Xbox
Hoe durven ze die nog in de release lijst te noemenquote:Duke Nukem Forever - 31 mrt 2005 - 3D Realms - PC
en ten slotte ook nog een lijst met excuses om halo 2 op de launchdag te spelen (ook van bungie)quote:The Collector's Edition comes in a cool metal case, and may contain one or two other surprises.
kan ook gewoon vrij nemenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:34 schreef pkwarts het volgende:
van de bungie site:
[..]
en ten slotte ook nog een lijst met excuses om halo 2 op de launchdag te spelen (ook van bungie)
1. Somebody died: It's mean-spirited and tempts fate, but NOBODY will question it. Make sure the person you choose hasn't died once already, or works at the local Starbucks.
2. You have a genital illness: Again, who's going to ask questions? Nobody is going to ask if it hurts, is flaking or leaking. They're going to shudder and wish you well.
3. Sugar in the gas tank: Claim some local punks put sugar in your gas tank because they hate freedom, or because you saved a kitten from their tattoo factory.
4. Parsons sent me to Iraq: Chances are that Parsons WILL send you somewhere crappy to do something awful, so this one has an air of legitimacy.
5. I'm having a meeting with YOUR boss: Say this to your supervisor at work and he or she will immediately become too paranoid to protest, or even question you.
6. Woman's Troubles: Obviously this is gender specific but if you're a lady and your boss or teacher is a dude, he won't even want to know what's up. You don't even have to specify. For all he knows, your "Woman's Troubles" could be like, acne.
7. Seafood: Don't volunteer the ingredient, but call in with diarrhea and when your boss inevitably asks what you ate last night, say "Clam kebabs and pickled shrimp eggs at an Afghani buffet."
Volgens mij heb je daar iets van 15 dagen ofzo... Ik heb wel gewoon vrijgenomen en jullie?quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:00 schreef Tain het volgende:
[..]
kan ook gewoon vrij nemen
speel hem 's avonds wel, of ik ga nu heel veel overwerken en dan vrij nemenquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar iets van 15 dagen ofzo... Ik heb wel gewoon vrijgenomen en jullie?
Ik voel al koorts op komen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 11:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar iets van 15 dagen ofzo... Ik heb wel gewoon vrijgenomen en jullie?
Die alleen genezen kan worden door intensief contact met je controllerquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik voel al koorts op komen.
Afgezien van dat roken zo herkenbaarquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:21 schreef SailingAce het volgende:
Dat je hem dan eindelijk hebt.. dat ie op tafel ligt .. dat je nog ff een peukie rookt en naar het hoesje kijkt. Je afvragen hoe cool het wel niet gaat worden vanavond.. wetend dat je voorlopig alleen maar Halo2 gaat spelen. En dat het vanaf vandaag, dat eindelijk mag gaan gebeuren.
Nog even afwachten op het juiste moment, telefoon uit gedaan, genoeg drinken in gekocht, wat lekker te eten op tafel. Asbak geleegd, nieuw pakje sigaretten klaar... en dan op staan.
De xbox aan.. tv kanaal springt automatisch op het xbox teken. Het vertrouwde geluidje, la open. Doos met trillende handen openen.. cd er uit peuteren want wat zitten die krengen vast als je ze voor het eerst uit de doos haalt. Cd er in en snel op de bank zitten.. het gevoel dat je voor het eerst een nieuw spel gaat spelen, en dat je al weet dat zon mooi en cool spel gaat worden. Begin schermpje Halo 2 start......................................................![]()
Hoe bedoel je last.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:54 schreef inkie1010 het volgende:
Gisterenavond ff PGR2 gespeeld, toen spel eruit gehaald, ander spel erin, krijg ik ineens een scherm Error 13: Call customer support!
Lampje brandt rood.... Xbox uitgezet, aangezet elke keer hetzelfde... Hij is dus kapot.. Heb hem nog maar 2 maand... morgen maar ff microsoft bellen dan kijken wat ik moet doen.
Baal er wel van
Ik laat hem meestal niet liggen doe hem er meteen in en gamen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:21 schreef SailingAce het volgende:
Dat je hem dan eindelijk hebt.. dat ie op tafel ligt .. dat je nog ff een peukie rookt en naar het hoesje kijkt. Je afvragen hoe cool het wel niet gaat worden vanavond.. wetend dat je voorlopig alleen maar Halo2 gaat spelen. En dat het vanaf vandaag, dat eindelijk mag gaan gebeuren.
Nog even afwachten op het juiste moment, telefoon uit gedaan, genoeg drinken in gekocht, wat lekker te eten op tafel. Asbak geleegd, nieuw pakje sigaretten klaar... en dan op staan.
De xbox aan.. tv kanaal springt automatisch op het xbox teken. Het vertrouwde geluidje, la open. Doos met trillende handen openen.. cd er uit peuteren want wat zitten die krengen vast als je ze voor het eerst uit de doos haalt. Cd er in en snel op de bank zitten.. het gevoel dat je voor het eerst een nieuw spel gaat spelen, en dat je al weet dat zon mooi en cool spel gaat worden. Begin schermpje Halo 2 start......................................................![]()
Nee. Loading vind ik nooit echt interresant.quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:26 schreef TC03 het volgende:
Hehe, hebben jullie ook dat je soms je Xbox aanzet, nieuw spel er in douwt, maar dat dan je TV nog niet aan staat? En dat je dan zodra de TV op het goeie kanaal staat je je Xbox uit en aan doet, omdat je alles vanaf het begin wil zien?
Ik wel![]()
.
quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:21 schreef SailingAce het volgende:
gewoon gewerkt toen ik KotOR kreeg, alleen een stuk minder geslapen...quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:44 schreef Retarded het volgende:
de week dat HALO 2 uitkomt neem ik een paar dagen vrijdeed ik ook bij KOTOR... en bij dat spel was het ook wel nodig....
quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:21 schreef SailingAce het volgende:
Dat heb ik ook altijdquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:28 schreef kepler het volgende:
[..]
ik krijg alleen dat plastic er nooit af![]()
Joh, jij hebt al moeite met een kraslaagquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:47 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd
Inderdaad, 't is juist zo erg met me dat ik gewoon soms spijt heb van het plastic eraf halen. Kunnen ze niet gewoon een extra schijfje meegeven?quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:55 schreef Chocobo het volgende:
Plastic van een spel afhalen is een van de beste momenten
Oneens bij MOH: Frontline had ik het linea recta terug willen brengen.:(quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:55 schreef Chocobo het volgende:
Slecht plastic?quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:02 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Oneens bij MOH: Frontline had ik het linea recta terug willen brengen.:(
Ik vind het 1 van de moeilijkstequote:Op zondag 8 augustus 2004 21:55 schreef Chocobo het volgende:
Of van die mensen die je een half jaar niet gesproken hebt, je opeens gaan bellen en dan maar blijven zeiken om dezelfde avond te gaan stappen.....quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:23 schreef pkwarts het volgende:
op de een of andere manier trek ik mensen en klusjes aan als ik net een nieuw spel heb. vooral wanneer het intro filmpje start waar ik gewoon voluit van wil genieten, komt iedereen opeens mij storen
Barbie Horseriding?quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
Of van die mensen die je een half jaar niet gesproken hebt, je opeens gaan bellen en dan maar blijven zeiken om dezelfde avond te gaan stappen.....Of een onbegripvolle vriend, die gamen voor kindjes vindt
![]()
nou heb ik dit tot nu eigenlijk maar 1 spel gespeeld, raad eens welke![]()
Grrrrrquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Barbie Horseriding?
Whehehehequote:Op maandag 9 augustus 2004 00:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Grrrrr![]()
Wacht maar tot ik je tegen kom in de Gameshop op 11 novemberquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Whehehehe
![]()
Krijg ik dan een hug ofzoquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik je tegen kom in de Gameshop op 11 november![]()
Een harde schop onder je kont kun je krijgenquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Krijg ik dan een hug ofzo![]()
Dat doet mij pijnquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
Een harde schop onder je kont kun je krijgen![]()
Doe het meestal met aansteker of een mesje net wat ik in de buurt heb.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:28 schreef kepler het volgende:
[..]![]()
ik krijg alleen dat plastic er nooit af![]()
Eg welquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:26 schreef TC03 het volgende:
Hehe, hebben jullie ook dat je soms je Xbox aanzet, nieuw spel er in douwt, maar dat dan je TV nog niet aan staat? En dat je dan zodra de TV op het goeie kanaal staat je je Xbox uit en aan doet, omdat je alles vanaf het begin wil zien?
Ik wel![]()
.
na 5 minuten pielen heb ik het er wel meestal af. Maar ze moeten idd wel zo'n treklintje er om heen doenquote:Op maandag 9 augustus 2004 08:07 schreef twi het volgende:
Aansteker? Dan brand je het plastic eronder ook erafMesje of schaar
Eigenlijk zouden ze er zo'n treklintje omheen moeten doen, zoals bij ieen pakje sigaretten ofzo
ik heb altijd iets van, "godverdomme kutding uit de hel"quote:Op maandag 9 augustus 2004 09:39 schreef twi het volgende:
Aan de andere kant voel ik me net een klein blij kindje als ik dat ding aan het uitpakken ben. Die frustratie dat je 'm niet open krijgt is alleen maar mooi![]()
Zoiets zij mijn moeder nou ook altijd tegen mijquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:17 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik heb altijd iets van, "godverdomme kutding uit de hel"
quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
De GameCube heeft treklintjes om hun spellen.
Cube - Xbox
1 - 0
De Xbox heeft Xbox-Live.quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
De GameCube heeft treklintjes om hun spellen.
Cube - Xbox
1 - 0
Lekker voorbarige conclusie,quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:30 schreef Mister_T het volgende:
Kut modjes! Ze kennen geen eens tegen een geintje
Dan doe je het toch echt niet goed,quote:Op maandag 9 augustus 2004 08:07 schreef twi het volgende:
Aansteker? Dan brand je het plastic eronder ook erafMesje of schaar
Eigenlijk zouden ze er zo'n treklintje omheen moeten doen, zoals bij ieen pakje sigaretten ofzo
Kloptquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan doe je het toch echt niet goed,.
Ik doe het ook altijd met een aansteker btw..
quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
KloptDank zij dat soort strakke akties fikt jouw haar af
![]()
![]()
Vervolgens probeer je je fikkende haar te blussen door heel hard met je hand op je hoofd te slaan
![]()
![]()
Zo hard dat je daarna knallende koppijn hebt toch
![]()
Dat topic, is naast ''collega's poepen op het werk'' en 'mozes knetter nagel groeit in mijn teen '' een van mijn favorieten als ik weer eens flink wil lachenquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
OMfG, dat je dat nog weet.!
quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat topic, is naast ''collega's poepen op het werk'' en 'mozes knetter nagel groeit in mijn teen '' een van mijn favorieten als ik weer eens flink wil lachen![]()
Ja jij wilde niet, nou niet mekkeren okquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..],
.
En van die trouwplannen is ook niets terecht gekomen,.
Het was bespreekbaar,quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja jij wilde niet, nou niet mekkeren ok![]()
alhoewel misschien ben ik vanaf morgen dakloosquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het was bespreekbaar,.
Voor de sc-foben: http://www.playfrance.com(...)mages_et_videos.html Nieuwe filmpjes van XMEN: Legends
ok......quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lekker voorbarige conclusie,.
Vast gemist door al dat geouwhoer hierquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:15 schreef pkwarts het volgende:
mensen, het hurricane pack is NU te downloaden.
Ja serieusquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:10 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Vast gemist door al dat geouwhoer hier
en dan is halo 2 nog geeneens uitquote:One 27 year old Florida man and three teenagers have been arrested and charged in the murder of six people that stems from the supposed theft of an Xbox videogame system and clothing. Troy Vitorino, an ex-convict, accused 19-year-old Michelle Ann Nathan of taking his console and some clothing. Vitornio recruited three teenagers to assist him in the murder plot. Sadly, a total of six Deltona, Florida residents living in a rental house were found dead on Friday morning, Volusia County Sheriff Ben Johnson informed.
"This was all over some missing items of clothing and an Xbox that Victorino felt belonged to him," Johnson said at a press conference.
The police office has identified five of the six victims as Michelle Ann Nathan, Anthony Vega, Roberto "Tito" Gonzalez, Francisco Ayo Roman, and Jonathan Gleason. Although the six victims were stabbed, the autopsies determined that the cause of death was as a result of blunt force trauma from baseball bats.
"The instruments used were baseball bats, aluminum baseball bats," Johnson said. "They did severe trauma to all of the victims. A s a matter of fact, one of them was so badly damaged that we've not been able to officially identify her."
The sixth victim is believed to be Erin Belanger but a medical expert has been assigned to help identify the 22-year-old woman.
The four suspects have been charged with first-degree murder.
Is het wat?quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:21 schreef kepler het volgende:
Hurricane Pack is uit
ben het nu aan het binnen halen. Je hoeft het spel niet eens te hebben uitgespeeld om hem te downloaden
kweet niet, ben opnieuw begonnen. Maar ik zag zogauw niksquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Is het wat?
quote:In de nieuwste uitgave van het Official Xbox Magazine heeft Rare enkele interessante uitspraken gedaan over het schietspel Conker: Live and Reloaded. Wij hebben de belangrijkste uitspraken op een rijtje gezet.
Volgens Rare is het bedrijf nog op dezelfde dag van de overname door Microsoft begonnen met het ontwikkelen van Conker: Live and Reloaded. Conker heeft niets van zijn humor ingeleverd, zo drinkt het kwaadaardige beestje nog steeds bier en urineert het op rondlopende mieren.
Inhoudelijk zal de enkelspeleroptie hetzelfde zijn als de Nintendo 64-versie. Wel gaat er een leerproces aan vooraf waar de basisbeginselen van het spel bijgebracht worden. Het spel beschikt over zes verschillende klassen te weten: Long Ranger, Sky Jockey, Grunt, Sneeker, Demolisher en Thermophile.
Het spel zal over de nieuwste opties beschikken op Xbox Live. Zo is het mogelijk om je eigen clan op te richten en andere clans uit te dagen. Nadat het spel in de winkels ligt, zal er veel extra content van Xbox Live te downloaden zijn.
Het volgende project van Rare zal op het volgende platform van Microsoft verschijnen. Wellicht ontwikkelt Rare een titel die tegelijk met het nieuwe platform van Microsoft in de winkels zal liggen.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Must Have die Conker, denk niet dat ik LIVE (veel) zal spelen, gaat me om de singleplayer.
Het volgende project van Rare gaat dus naar de X2, en dat zal Perfect Dark Zero zijn
Nee dit is echt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]![]()
Only on Xbox
Volgens mij is het overigens gesoept, want het lijkt alsof er een wit balkje zit onder "splinetr"
had ik al heeeeeel veeel topics geleden ook gemeld alleen nooit plaatje kunnen vinden maar het blijft een grappige foutquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]![]()
Only on Xbox
Volgens mij is het overigens gesoept, want het lijkt alsof er een wit balkje zit onder "splinetr"
had roy toen al een xboxquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:20 schreef Tain het volgende:
[..]
had ik al heeeeeel veeel topics geleden ook gemeld alleen nooit plaatje kunnen vinden maar het blijft een grappige fout
tis echt, ik heb die ookquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]![]()
Only on Xbox
voor de framerate-hoerenquote:Running at a crisp 60 frames per second, the tracks and cars both earn degradation throughout a race.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 06:42 schreef Tain het volgende:
Conker, weer een spel die ik moet hebben...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:52 schreef SailingAce het volgende:
Burnout 3
Ga je hem ook halen chubby?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al in bestelling staanquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:23 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ga je hem ook halen chubby?
Racen? Gijsssssssss, jij gaat alleen maar muur zien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Al in bestelling staanEindelijk een keer racen op LIVE
aaaaaaaaaaaaarghquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 07:55 schreef Strolie75 het volgende:
Huge hands-on with Fable (Final Game)
http://games.kikizo.com/news/200408/010.asp
Fable has five AI systems running simultaneously, governing the world and its economy, non-player characters and their relationships with you, and enemy monsters. The malleability of these was ably demonstrated during quality control by a teenage tester at Lionhead who sought to determine the depth of the economic system. He moved into a town, and subsequently went on to kill every resident. This caused a severe drop in property prices, which he took advantage of to buy up every building in town. Once people started to move back in, he - as sole landlord for the entire village - simply raised the rent on all his property and proceeded to make a fortune. Albion - the setting for Fable - is imbued with a full economic system, and this is just an example of what's possible. Only your lack of imagination will anchor you down.
Zo lang moet ik ook nog wachten op mijn game van het jaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:37 schreef kepler het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaargh
ik vind dat niemand meer wat over Fable mag posten, weten jullie hoe lang 2 maanden nog duurt![]()
Halo 2quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo lang moet ik ook nog wachten op mijn game van het jaar
Gijs ik rij je helemaal aan strontquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Racen? Gijsssssssss, jij gaat alleen maar muur zien.
Ja mooi hoor... maar ik haal hem lekker niet. Moet EA eerst zorgen dat wij als PAL ook online kunnen spelen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
SAILING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tiger Woods PGA Tour 2005![]()
![]()
Dat kunnen wij toch gewoon? Of zeg jij nou iets wat ik nog niet wist, en waar ik dan ook echt verbaasd om ben?....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:42 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja mooi hoor... maar ik haal hem lekker niet. Moet EA eerst zorgen dat wij als PAL ook online kunnen spelen.
Dat vroeg ik me ook al af?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:59 schreef DinoPK het volgende:
Dat kunnen wij toch gewoon? Of zeg jij nou iets wat ik nog niet wist, en waar ik dan ook echt verbaasd om ben?....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |