ahhh hij is wel lief hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:26 schreef sir_dalord het volgende:
moet ik het nog zeggen?
vooruit dan maar:
vso
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:41 schreef Chirma het volgende:
[..]
ahhh hij is wel lief hoor
duidelijkquote:yvonne (Administrator) - dinsdag 27 juli 2004 @ 12:16
vso, weg en blijft weg, zie oeuvre.
Mag dat meisje oiok van paarden houden??quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:26 schreef Ole het volgende:
Ik ga voor brechtje![]()
![]()
Nee, paarden houden ook niet van haar, forummers houden niet van haar, zelfs haar moeder houdt niet van haar, niemand maar dan ook niemand houdt van dat spammerige stuk vre...quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:29 schreef Chirma het volgende:
[..]
Mag dat meisje oiok van paarden houden??
linkje?quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:32 schreef Croupouque het volgende:
De user Bamboegeit krijgt zeker weten binnen nu en een half uur een permban.
Dat is zonder enige twijfel de grootste baggerkloon die ik ooit heb meegemaakt. Wat een troep. Hij verpest het forum gewoon, ik word er ziek van.
wiequote:Op woensdag 28 juli 2004 22:32 schreef Croupouque het volgende:
Dat is zonder enige twijfel de grootste baggerkloon die ik ooit heb meegemaakt. Wat een troep. Hij verpest het forum gewoon, ik word er ziek van.
Bamboegeitquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:54 schreef Chirma het volgende:
[..]
wie
Bamboegeit,quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:54 schreef Chirma het volgende:
[..]
wie
http://fotoboek.fok.nl/bamboegeitquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:32 schreef Croupouque het volgende:
Vaag,quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:07 schreef jogy het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/bamboegeit
Ik kan em niet vinden..
Ik stond er al van te kijken dat jij ziek werd van een user, maar die hele bamboegeit bestaat niet man!quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:32 schreef Croupouque het volgende:
Croupouque heeft veel geleerd van zijn bagger topicquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:12 schreef Redux het volgende:
Ik stond er al van te kijken dat jij ziek werd van een user, maar die hele bamboegeit bestaat niet man!
quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:15 schreef Croupouque het volgende:
Wehehehehe, iedereen zoekt zich suf naar Bamboegeit.
Etterquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:15 schreef Croupouque het volgende:
Wehehehehe, iedereen zoekt zich suf naar Bamboegeit.
Nou, wat een feest.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:25 schreef LostFormat het volgende:
On-topic: Krachtige_Gozer.
Dolle pret met die jongen.
Een ban zit er zeker in. Waren ze maar wat makkelijker met perm bans.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:25 schreef LostFormat het volgende:
On-topic: Krachtige_Gozer.
Dolle pret met die jongen.
Liever gister dan vandaag voor die jongenquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Een ban zit er zeker in. Waren ze maar wat makkelijker met perm bans.![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:48 schreef Burner2000 het volgende:
Post hier je goorste plaatjes
Genoeg kandidaten.
is allang weer open hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:45 schreef Dirkh het volgende:
Ik zet mijn geld op Danny. Hij heeft het Honingdropje topic gesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |