He tyfus, das lastquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:24 schreef pkwarts het volgende:
eindelijk! het is roy ook overkomen! de OP is fout
de inkoopprijs van een game is +/- 15 euroquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:25 schreef Kiff het volgende:
uh, die retailersprijzen, zijn dat niet gewoon retailer INKOOPsprijzen? Dezelfde prijzen als het altijd al zijn dus...
18quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:27 schreef pkwarts het volgende:
[..]
de inkoopprijs van een game is +/- 15 euro
Texture artist gezocht! Damn!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
2 nieuwe Goldeneye Rogue Agent screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, en ik verveel me dood hier thuisquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:30 schreef pkwarts het volgende:
het gaat lekker he roy? wachtwoorden kwijt, OP verkeerd, images verkeerd neerzetten
Hij had er 75 uur voor nodig.quote:I must say its been the single most engrossing rpg I have ever played its better than all of the ff's chrono trigger star ocean skies lufia valkire profile. the ending is awesome too!
Price Compare volgt alleen de online prijzen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:03 schreef King_of_cubes het volgende:
bij mezzins price compare staat metroid nog voor 26 euro terwijl hij bij ons in de bartsmit toch echt voor ¤15,- ligt!!
Is dat wat? Ik ben al 'n paar keer geneigd geweest 'm mee te nemen bij de FRS, maar tot nu toe heb ik me nog in kunnen houden.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, en ik verveel me dood hier thuisIk ga zo maar eens P.N.03 uitspelen.
leuk maar kort is het geloof ik samengevat.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:12 schreef chibibo het volgende:
[..]
Is dat wat? Ik ben al 'n paar keer geneigd geweest 'm mee te nemen bij de FRS, maar tot nu toe heb ik me nog in kunnen houden.
Ja, waarschijnlijk heb je in een eerder topic al aangegeven wat je er van vindt, maar ik heb geen zin om terug te zoeken.![]()
Stijlvol, ietwat eentonig, makkelijk, leuk. Dat laatste geld overigens niet voor de laatste 2 levelsquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:12 schreef chibibo het volgende:
[..]
Is dat wat? Ik ben al 'n paar keer geneigd geweest 'm mee te nemen bij de FRS, maar tot nu toe heb ik me nog in kunnen houden.
Ja, waarschijnlijk heb je in een eerder topic al aangegeven wat je er van vindt, maar ik heb geen zin om terug te zoeken.![]()
Ik wacht inmiddels al 3 en een halve week op Mario Golf bij DVDBoxoffice. En dat is niet eens een nieuw spelquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:24 schreef BMH het volgende:
Ik bestel nix meer bij DVDsoon.com. W8 nu alweer 2 weken op Four swords. Hij zou binnen 3 tot 5 dagen verstuurd worden. Nu na 14 dagen hebben ze hem nog niet.![]()
Heb hetzelfde probleem..... heb een aantal games waaronder ToS in bestelling staan. Dit kreeg ik gemailed vanmiddag nadat ik een mailtje stuurde....quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik wacht inmiddels al 3 en een halve week op Mario Golf bij DVDBoxoffice. En dat is niet eens een nieuw spel.
Maar DVDSoon zuigt nu ook inderdaad, morgen maar eens een mailtje sturen waarom mijn gepreorderde ToS nog niet binnen is.
Ja maakt meer kans van een snelle levering bij bol.com ofzoquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoef eigenlijk nooit lang te wachten, misschien komt dat omdat ik wel tof ben
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoef eigenlijk nooit lang te wachten, misschien komt dat omdat ik wel tof ben
jij bent echt in een bui van, ik ben de bestequote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
bmh moet zich nu inhoudenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft er nog iemand een mooie hoge resolutie Nintendo (anything, dus NES mag ook) wallpaper?
stofquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:52 schreef Roi het volgende:
Ik mis iets![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:55 schreef pkwarts het volgende:
[..]
stof
ach, dat heeft iedereen geloof ik. mijn xbox gebruik ik ook bijna elke dag maar daar ligt ook een laag stof op. (komt ook door die ()%$@% randjes aan de bovenkant van de xbox)quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet echt vaker stoffen en zuigenIk gebruik de Cube elke dag....
Die heb ik. 3 euro bij Mediamarkt of zow.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ach, dat heeft iedereen geloof ik. mijn xbox gebruik ik ook bijna elke dag maar daar ligt ook een laag stof op. (komt ook door die ()%$@% randjes aan de bovenkant van de xbox)
voor de gamecube was er toch zo'n anti stof kitje (als in geen stof in je controller poorten enz)
bij de mm hier heb je hem alleen in het zwart en oranje, niet in paarsquote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Die heb ik. 3 euro bij Mediamarkt of zow.
Zwart past er wel bij denk ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
bij de mm hier heb je hem alleen in het zwart en oranje, niet in paars
picserver.tk?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:01 schreef Roi het volgende:
Ik heb ook uit verveling een paar foto's gemaakt (Norton scannen.)
Hoe heet die site ook alweer waar je kan uploaden ?
Ik heb hetzelfde probleem als BMH en volgens mij ligt het probleem toch echt bij DVDSoon aangezien daar het spel nog steeds 'on order' staat wat betekent dat het niet in voorraad is en dat zij het besteld hebben bij hun leveranciers.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:33 schreef Gamedemon het volgende:
BMH dat een 4 swords er zo lang over doet ligt waarschijnlijk aan de douane...mijn VJ kwam ook pas na 15 dagen binnen omdat de douane zonnodig het pakje moesten onderscheppen...
¤8 waar?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:39 schreef Retarded het volgende:
Vandaag Freedom Fighters aangeschaft... erg leuk spel moet ik zeggenEn dat voor 8 euro!
Leuk voor live! En als je van FPS en race games houdt dan doe je een hele goede koop. Ik heb 'm ook voor erbij maar eigenlijk alleen voor live, verder hou ik niet zo van het meerendeel van de spellen die ervoor uitkomen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:06 schreef Hellrazor het volgende:
voor de echte Nintendo fans(ik ook dus) , wat vinden jullie nou van de xbox ? want ik ben misschien van plan om er 1 voor erbij te kopen.
Hij is echt zoo anders als de gamecube. De games die er voor uitkomen zul je echt nooit op de gamecube vinden om welke reden dan ook. Houd je echt van de nintendo style gameplay, dan kun je die niet vinden op de Xbox. Koop je de xbox voor de andere style games, dan zit je wel goed.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:06 schreef Hellrazor het volgende:
voor de echte Nintendo fans(ik ook dus) , wat vinden jullie nou van de xbox ? want ik ben misschien van plan om er 1 voor erbij te kopen.
Volgens mij duurde het wel een aantal weekjes voor dat je em binnen had hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:23 schreef gamecube_master het volgende:
Ik heb zelda: Four Swords besteld bij dvdboxoffice en toen ik een mail kreeg na 3 dagen dat hij verscheept was, duurde het 7 dagen voordat ik hem binnen had
nee?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Volgens mij duurde het wel een aantal weekjes voor dat je em binnen had hoor.![]()
Precies. En tevens komen er wel wat mooie games aan hoor: Sudeki eind augustus, en in 2005 komen Conker en Kameo. Dat zijn Nintendo games eigenlijkquote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:16 schreef koei het volgende:
[..]
Leuk voor live! En als je van FPS en race games houdt dan doe je een hele goede koop. Ik heb 'm ook voor erbij maar eigenlijk alleen voor live, verder hou ik niet zo van het meerendeel van de spellen die ervoor uitkomen.
En op dit soort momenten denk je, wat is Nintendo toch verschrikkelijk dom en eigenwijsquote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies. En tevens komen er wel wat mooie games aan hoor: Sudeki eind augustus, en in 2005 komen Conker en Kameo. Dat zijn Nintendo games eigenlijk
Valt mee hoor. Ik denk niet dat Rare voor Nintendo $375 miljoen kon opbrengen met de games die ze in de planning hadden.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:54 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
En op dit soort momenten denk je, wat is Nintendo toch verschrikkelijk dom en eigenwijs![]()
Kameo en Conker zouden dat best op brengen. En ja, Rare maakt niet veel games, maar wel toptitels. Ghoulies is een uitzondering.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Ik denk niet dat Rare voor Nintendo $375 miljoen kon opbrengen met de games die ze in de planning hadden.
Ik zou voor Donkey konga of Pikmin 2 of Wario ware gaanquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:25 schreef Lexie het volgende:
Bah, ik weet geeneens meer wat de volgende game is die ik ga kopen
Nou ja, ik weet nog wel wat ik wil hebben, maar het lijkt allemaal zo ver weg dat ik niet weet wat nou als eerste uitkomtquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:55 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik zou voor Donkey konga of Pikmin 2 of Wario ware gaan
nee tennis is niet echt mijn ding , ik ga denk ik voor een tweedehandsje en anders voor het ninja gaiden pack ofzoquote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:55 schreef HomerJ het volgende:
IK heb trouwens Top spin pack gekocht, is dat niks voor jou Hellrazor?
en hoelang heb je er over gedaan ?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
PN03 uitgespeeld
Maar daar heb ik dus geen zin in. Tijd om VJ weer op te pakken.
2:52uquote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:43 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
en hoelang heb je er over gedaan ?
heiligschennisquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit doe je jouw Cube toch niet aan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Of de controller:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bah wat lelijk. Komt van: http://www.gameconsoleskins.com/default.asp
quote:It is true to say that at this point in time, Nintendo is at a crossroads. Satoru Iwata has made his company's position clear; Nintendo will not simply follow its competitors. It will instead create its own path, with the goal of reconnecting gamers to the feeling of wonder and excitement that they had when they first played classics like Super Mario Bros. and The Legend of Zelda for the first time.
Dus jij denk dat De remake Conker & Kameo (een volledig nieuwe franchise) bijna 400 miljoen dollar zullen opbrengen? :')quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kameo en Conker zouden dat best op brengen. En ja, Rare maakt niet veel games, maar wel toptitels. Ghoulies is een uitzondering.
Moet je eens naar de japanse Paper mario 2 website gaan, daar kun je vele filmpjes downloaden. Echt uber cool die dingen die je nu kunt uithalen als 2D karaktertje (Door trailies lopen, jezelf opvouwen tot vliegtuige etc)quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]!
De rest: http://www.gameqube.nl/article.php?id=6061
maar hou er wel rekening mee dat Rare niet is opgekocht voor de titels die ze maken maar om ze weg te houden bij Nintendo. De samenwerking tussen M$ en Rare zal nooit zo worden als die van Nintendo en Rare. Echt top games die typisch rare zijn met een vleugje Nintendoquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Dus jij denk dat De remake Conker & Kameo (een volledig nieuwe franchise) bijna 400 miljoen dollar zullen opbrengen?![]()
Dan moet elke xbox bezitter het spel meervuldig gaan kopen. En zo zijn de xbox bezitters denk ik niet (aangezien er maar een handje vol milion sellers op de xbox uit zijn gekomen).
bij FRS... 9,99 (met korting 8,-). Zijn er niet zoveel meer te krijgen naar mijn weten, dus snel even bestellen bij je plaatselijke filiaal.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:04 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
¤8 waar?
Zoooooooooo danquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]!
De rest: http://www.gameqube.nl/article.php?id=6061
Ja, en in je achterhoofd de 8-en en 9-ens die Famitsu gaf. Paper Mario 2 is een topper.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zoooooooooo danLeveldesign is cooler dan ik dacht
Nou ja,.... eerst zienquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en in je achterhoofd de 8-en en 9-ens die Famitsu gaf. Paper Mario 2 is een topper.
De map zegt helemaal niets over of het wel of geen railshooter is. Zoals bekent is, krijg je bij kruisingen in het level te keuze om links of rechts te gaan.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerste Killer 7 plaatje dat op een TV draait:
[afbeelding]
Niet veel te zien zou je zeggen, maar het kompas (linksbovenin) en de map (linksonderin) zouden erop kunnen duiden dat het GEEN railshooter is. Dat maakt deze game in één keer NOG aantrekkelijker! Zou dit mijn eerste over the top gewelddadige game worden?!
kun je zo'n gba sp die je daar koopt ook hier gebruiken? Dus met de europese spellen enzo? Ik ga zelf over anderhalve maand naar Japan dus misschien neem ik er dan ook wel 1 mee.quote:Op zondag 18 juli 2004 09:45 schreef ASSpirine het volgende:
Greetings from HongKong
Ik kan hier een GBA SP voor ong 75 euro kopen
een GC-controller kost hier slechts18 euro, das eventjes de helft minder dan in NL
een GC-spel rond de 30 a 40 euro, maar jammer genoeg wel in het japans of chinees
een cube kost dacht ik rond de 50 euro
en dit allemaal zonder afdingen, dus met wat skills en geluk krijg je em nog goedkoper mee
denk dat ik mezelf een GBASP en een extra controller aanschaf
en als het lukt een RGB-kabel, die kan zeker niet duur zijn
iemand nog wat ideetjes wat ik allemaal kan kopen?
zelda TWW ziet er mooi uit in zo'n mini-doosje
Ja, je hebt alleen misschien een andere adapter nodig, ik weet niet wat voor stroom en stekkers ze daar hebben..quote:Op zondag 18 juli 2004 10:44 schreef erikh het volgende:
[..]
kun je zo'n gba sp die je daar koopt ook hier gebruiken? Dus met de europese spellen enzo? Ik ga zelf over anderhalve maand naar Japan dus misschien neem ik er dan ook wel 1 mee.
Ik zou zeker in een gamewinkel Retro stuff gaan kopen!quote:Op zondag 18 juli 2004 09:45 schreef ASSpirine het volgende:
Greetings from HongKong
Ik kan hier een GBA SP voor ong 75 euro kopen
een GC-controller kost hier slechts18 euro, das eventjes de helft minder dan in NL
een GC-spel rond de 30 a 40 euro, maar jammer genoeg wel in het japans of chinees
een cube kost dacht ik rond de 50 euro
en dit allemaal zonder afdingen, dus met wat skills en geluk krijg je em nog goedkoper mee
denk dat ik mezelf een GBASP en een extra controller aanschaf
en als het lukt een RGB-kabel, die kan zeker niet duur zijn
iemand nog wat ideetjes wat ik allemaal kan kopen?
zelda TWW ziet er mooi uit in zo'n mini-doosje
quote:Op zondag 18 juli 2004 17:14 schreef Lexie het volgende:
Kijk mij eens winnen met Mario Kart
[afbeelding].
Ja, na Roy zocht ik een echte uitdaging.quote:Op zondag 18 juli 2004 17:18 schreef koei het volgende:
[..]
![]()
Soort zoekt soort zeggen ze toch altijd..
[afbeelding].
nu je het zegt, hier hebben ze ook 220/230 voltquote:Op zondag 18 juli 2004 15:31 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, je hebt alleen misschien een andere adapter nodig, ik weet niet wat voor stroom en stekkers ze daar hebben..
met die sp boeit dat niet, gewoon doosje uitelkaar vouwen en ergens in je tas, bonnetje in portefeuille, sp in de handquote:Op zondag 18 juli 2004 20:12 schreef Oksel het volgende:
Hou ook ff rekening met de douane..
[afbeelding].
[afbeelding].
Neem er maar 2 meequote:Op zondag 18 juli 2004 19:06 schreef ASSpirine het volgende:
een "nieuwe" SNES, eentje die nog spiksplinternieuw is
telt dat een beetje als retro?
[..]
nu je het zegt, hier hebben ze ook 220/230 volt
je moet alleen een andere stekker ervoor kopen, hier gebruiken ze 3 platte pinnen, koop je ff een reisstekker et voila, je kan em opladen
alleen in Japan weet ik het niet. Trouwens, ik was van plan om wat extra controllers te kopen en hier wat winst op te maken
maarjah, das weer wat extra gewicht en moeite die ik moet doen
als ik nog iets "speciaals" zie, dan zal ik het hier wel melden
kan iemand mij mss uitleggen wat er verschillend is aan de GBASP famicom?
want als blijkt dat dat ding beter is koop ik het wel
wat me een beetje dwarszit is de prijs, ik weet dat ik niet mag klagen over die 75 euro
maar toch...ik blijf zoeken voor goedkoper
ja speeld em wel op adut hequote:Op zondag 18 juli 2004 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Viewtiul Joe lvl 5 nuEindbaas 4 was wel kut
ben je gek ?quote:Op zondag 18 juli 2004 22:39 schreef trith het volgende:
MArio Bros 2 was toch de beste.
quote:Op zondag 18 juli 2004 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, want ik hoorde van iedereen dat ie zo moeilijk was, dus ben maar gewoon op kids begonnenIs wel goed zo denk ik, ga soms dood en het is best lastig, maar nog niet zo frustrerend lastig als Ninja Gaiden bijv
Ik denk het welquote:Op zondag 18 juli 2004 22:58 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
ben je gek ?
Ik ben vrij snel gestopt.... met Ninja Gaiden geen problemen gehad maar er zit een level in VJ op KIDS MODEquote:Op zondag 18 juli 2004 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, want ik hoorde van iedereen dat ie zo moeilijk was, dus ben maar gewoon op kids begonnenIs wel goed zo denk ik, ga soms dood en het is best lastig, maar nog niet zo frustrerend lastig als Ninja Gaiden bijv
Twee afbeeldingen onder elkaar en ik denk gelijk DS....quote:Op maandag 19 juli 2004 11:11 schreef HomerJ het volgende:
Mario Bros 3. was de beste![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehehe! Ik ben benieuwd wat ze met het 2e scherm gaan doen bij New Mario Bros. Al zouden ze niets doen, ik ben al blij met een 2D Mario en vuurballenquote:Op maandag 19 juli 2004 13:18 schreef P8R het volgende:
[..]
Twee afbeeldingen onder elkaar en ik denk gelijk DS....![]()
![]()
Ja dat level iddquote:Op maandag 19 juli 2004 11:20 schreef HomerJ het volgende:
Magnificent 5, ja dat is een kut level
Geen vuurballen, zo'n staartje waarmee je kan vliegen was veel leuker!quote:Op maandag 19 juli 2004 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whehehe! Ik ben benieuwd wat ze met het 2e scherm gaan doen bij New Mario Bros. Al zouden ze niets doen, ik ben al blij met een 2D Mario en vuurballen![]()
Overigens heb ik ook regelmatig dat ik ff goed moet kijken als ik Nintendo DS screens zie![]()
* philipnorth kijkt naar topic titel, kijkt naar plaatjes en texten....quote:Op maandag 19 juli 2004 13:34 schreef koei het volgende:
[..]
Geen vuurballen, zo'n staartje waarmee je kan vliegen was veel leuker!
Ik heb niet voor niks die GBA SP NES uitvoering dinges voor je gekocht!quote:Op maandag 19 juli 2004 13:44 schreef philipnorth het volgende:
[..]
* Cutie kijkt naar topic titel, kijkt naar plaatjes en texten....
zit ik nu wel of niet in t Cube topic?
VJ, tsja, heb m hier ook liggen, moet er toch eens mee verder gaan.
Maar da's best moeilijk als je vriendin de cube in beslag neemt om AC en HM:AWL te spelen
Ach ja, dan toch maar met de GBA/SNES/NES aan de slag ofzo
en SMB3 was/is absoluut de beste
Co-up in marioquote:Op maandag 19 juli 2004 14:06 schreef Young_David het volgende:
Dit weekend sinds tijden weer met een NES gespeeld .... Duckhunt en met z'n tweeën SMB3
Nou, co-op ook weer niet. Zou wel cool zijn. WTF! Mario 64X4 op de NDS word dat misschien wel. AAAAAAAAHquote:Op maandag 19 juli 2004 16:28 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
Co-up in mario![]()
Het Tanooki pakje was het leukste!quote:Op maandag 19 juli 2004 13:34 schreef koei het volgende:
Geen vuurballen, zo'n staartje waarmee je kan vliegen was veel leuker!
nu moet de pic het nog doenquote:Op maandag 19 juli 2004 16:38 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het Tanooki pakje was het leukste!
[afbeelding]
Donkey Kongaquote:Op maandag 19 juli 2004 16:30 schreef Tony-Soprano het volgende:
Tony's Verlanglijstje:
WWE day of reckoning
Starcraft Ghost
Baten Kaitos
Tales of Symphonia
Paper Mario
Pikmin 2
Resident evil 4
Future Perfect
Killer 7
Fire Emblem
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Word die leuk?quote:Op maandag 19 juli 2004 16:30 schreef Tony-Soprano het volgende:
Tony's Verlanglijstje:
WWE day of reckoning
oke een soort vanquote:Op maandag 19 juli 2004 16:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Nou, co-op ook weer niet. Zou wel cool zijn. WTF! Mario 64X4 op de NDS word dat misschien wel. AAAAAAAAH![]()
![]()
Die heette bij mijn buurmeisje (waar ik SMB3 speelde) het berenpakje. Daar heb ik verder maar 1 keer mee gespeeld volgens mij want we begonnen elke keer weer helemaal opnieuw en dat pakje krijg je pas in een latere wereld. (wereld 1 kan ik snel uitspelen maar de levels daarna heb ik niet zo vaak gezien, ook hadden we na het halen van wereld 1 geen zin meer)quote:Op maandag 19 juli 2004 16:38 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het Tanooki pakje was het leukste!
[afbeelding]
psssst fluitquote:Op maandag 19 juli 2004 17:51 schreef koei het volgende:
[..]
Die heette bij mijn buurmeisje (waar ik SMB3 speelde) het berenpakje. Daar heb ik verder maar 1 keer mee gespeeld volgens mij want we begonnen elke keer weer helemaal opnieuw en dat pakje krijg je pas in een latere wereld. (wereld 1 kan ik snel uitspelen maar de levels daarna heb ik niet zo vaak gezien, ook hadden we na het halen van wereld 1 geen zin meer)
quote:Op maandag 19 juli 2004 17:51 schreef koei het volgende:
twijfelgevallen zijn wario ware en mario party 6. Als bij dat laatste spel een leuke gadget zit (zoals de geruchten gaan) dan haal ik die ook nog.
Ik dacht even dat je een scoop had voor de mysterieuze nieuwe gadgetquote:Op maandag 19 juli 2004 17:54 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
psssst fluit![]()
Helemaal vergeten.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:45 schreef speknek het volgende:
Ik dacht dat jij wel voor de Goomba Shoe zou gaan.
Pcies, ik was tenminste Awesome op Adultquote:Op maandag 19 juli 2004 19:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Kids mode!![]()
Ultra V rated
Dat kan je aan die foto's niet zien.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Kids mode!![]()
Ultra V rated
Die heb ik nog niet eens unlocked.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan je aan die foto's niet zien.En tja, Ultra V Rated, dat kan alleen jij, uber game koning
mijn lijstjequote:Op maandag 19 juli 2004 18:57 schreef Lexie het volgende:
Pikmin 2 (Nintendo) 9 oktober
Vierde kwartaal 2004
Tales of Symphonia (Nintendo) <---mischien
Voorjaar 2005
Resident Evil 4 (Capcom)
En rainbow six komt live ook pas echt tot zijn recht na een uur gespeeld te hebben...je Moet em echt eens online proberenquote:Op maandag 19 juli 2004 19:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet eens unlocked.
Damn, wat ben jij tegenwoordig vijandelijk geworden. Ik had eerst nog respect voor je, maar dan begint nu helemaal weg te zakken.
Hoe dan ook, weer ontopic: Viewtiful Joe komt pas echt tot zijn recht in Adult mode roy. Je MOET em daar echt eens op gaan proberen.
Dat is geen lijstje, maar een post it.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mijn lijstje
Zal ik ook zeker nog doen. Veel mensen hier vinden het een top game, dus wil ik nog wel ervaren wat zij ervaren. Ik noemde de game al interresant, dus ik zal em (als ik weer tijd heb) zeker nog wat uren gaan spelen.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En rainbow six komt live ook pas echt tot zijn recht na een uur gespeeld te hebben...je Moet em echt eens online proberen![]()
moet je et wel voor 20 augustus doen anders game je aleenquote:Op maandag 19 juli 2004 19:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Zal ik ook zeker nog doen. Veel mensen hier vinden het een top game, dus wil ik nog wel ervaren wat zij ervaren. Ik noemde de game al interresant, dus ik zal em (als ik weer tijd heb) zeker nog wat uren gaan spelen.
Zeg dan: "niet passend bij mijn gamingsmaak"quote:Op maandag 19 juli 2004 19:28 schreef Gamedemon het volgende:
ja de rest is crap
Voor maximaal 8 dagen ja. Dat is de gemiddelde tijd die een xbox bezitter over een nieuwe game doet.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
moet je et wel voor 20 augustus doen anders game je aleen
ja übergamer.... baasquote:Op maandag 19 juli 2004 19:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Zeg dan: "niet passend bij mijn gamingsmaak"![]()
ff kijken... 300 uur pgr2 delen door 8 is 37.5 per dag dus...das knapquote:Op maandag 19 juli 2004 19:29 schreef BMH het volgende:
Voor maximaal 8 dagen ja. Dat is de gemiddelde tijd die een xbox bezitter over een nieuwe game doet.
Je doet alsof jij de supergamer bent in die postquote:Op maandag 19 juli 2004 19:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Damn, wat ben jij tegenwoordig vijandelijk geworden. Ik had eerst nog respect voor je, maar dan begint nu helemaal weg te zakken.
Zodra ik kids uitheb ga ik weer naar de volgende game. Backlog moet weg en kids is al lastig zatquote:Hoe dan ook, weer ontopic: Viewtiful Joe komt pas echt tot zijn recht in Adult mode roy. Je MOET em daar echt eens op gaan proberen.
300 uur? Dat haal je nietquote:Op maandag 19 juli 2004 19:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ff kijken... 300 uur pgr2 delen door 8 is 37.5 per dag dus...das knap
ja zo speel ik momenteel ook gamesquote:Op maandag 19 juli 2004 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zodra ik kids uitheb ga ik weer naar de volgende game. Backlog moet weg en kids is al lastig zat
Ik zeg ook gemiddeldquote:Op maandag 19 juli 2004 19:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ff kijken... 300 uur pgr2 delen door 8 is 37.5 per dag dus...das knap
Xcus, dat was niet de bedoeling. Ik had bij de release van VJ namelijk al tientallen keren aan verschillende mensen verteld dat je het spel op adult moet spelen om de volledige ervaring te ondergaan, dus wou ik het hier even kort samenvatten.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je doet alsof jij de supergamer bent in die postIk ga er sarcastisch op in
![]()
Misschien he, dat het zo zou kunnen zijn dat als iedereen in jouw ogen iets fout doet/fout bezig is, het niet aan de rest ligt maar aan jezelfquote:Op maandag 19 juli 2004 19:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoe dan ook, weer ontopic: Viewtiful Joe komt pas echt tot zijn recht in Adult mode roy. Je MOET em daar echt eens op gaan proberen.
ik speel em ook op kids hoor niemand had et over ervaring op adult...aleen maar over irritant kutspel dat niet te doen wasquote:Op maandag 19 juli 2004 19:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zeg ook gemiddeld![]()
[..]
[slijmmode]Xcus, dat was niet de bedoeling.[/slijmmode] Ik had bij de release van VJ namelijk al tientallen keren aan verschillende mensen verteld dat je het spel op adult moet spelen om de volledige ervaring te ondergaan, dus wou ik het hier even kort samenvatten.
[slijmmode]Solly[/slijmmode]
(pssst ik zit anders al op de 240quote:Op maandag 19 juli 2004 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
300 uur? Dat haal je niet![]()
S'all good.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:35 schreef BMH het volgende:
Xcus, dat was niet de bedoeling. Ik had bij de release van VJ namelijk al tientallen keren aan verschillende mensen verteld dat je het spel op adult moet spelen om de volledige ervaring te ondergaan, dus wou ik het hier even kort samenvatten.
Solly![]()
Ja precies, de echt leuke multiplayer games blijf ik spelen: Mario Kart, Mario Party en RS3.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja zo speel ik momenteel ook gamesaleen ninja gaiden heb ik 3 keer uitgespeeld voorderest is het van : ok uit...next
Wow... dat vind ik echt knapquote:Op maandag 19 juli 2004 19:38 schreef DinoPK het volgende:
[..]
(pssst ik zit anders al op de 240. Ace zit daar ook nog eens dik overheen)
vaak wil ik ook me backlog inhalen...maar dan krijg ik of op msn de vraag of ik online wil gamen op de pc of op live...en als ik op me xbox game en het heeft live awareness...tsja dan weet je et wel...invites die intresanter zijn dan je backlogquote:Op maandag 19 juli 2004 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
S'all good.
[..]
Ja precies, de echt leuke multiplayer games blijf ik spelen: Mario Kart, Mario Party en RS3.
quote:Op maandag 19 juli 2004 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wow... dat vind ik echt knapIk kan me dat gewoon niet voorstellen
Ik heb bij mijn langste games iets van 70 uur (FFTA) to 90 uur (FFVII). Maar goed, een echt heel toffe LIVE game zal inderdaad ook veel uurtjes eten denk ik. RS3 zit ik inmiddels ook over de 50 denk ik
Inderdaad, als er iemand RS3 speelt ga ik 99 van de 100 gevallen meedoenquote:Op maandag 19 juli 2004 19:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vaak wil ik ook me backlog inhalen...maar dan krijg ik of op msn de vraag of ik online wil gamen op de pc of op live...en als ik op me xbox game en het heeft live awareness...tsja dan weet je et wel...invites die intresanter zijn dan je backlog
TH zit ik op 15 denk ik. Dus geen 50 maar bijna 40quote:
het was zeker wel te doen hoor , je moet alleen wat meer moeite doenquote:Op maandag 19 juli 2004 19:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik speel em ook op kids hoor niemand had et over ervaring op adult...aleen maar over irritant kutspel dat niet te doen was
idd. De nostalgie! Games die je niet in 1 run kunt uitspelen (denkt aan Metroid 1, Super mario 3, Teenage hero ninja turtles op de nes etc).quote:Op maandag 19 juli 2004 19:59 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
het was zeker wel te doen hoor , je moet alleen wat meer moeite doen![]()
en dat maakte VJ voor mij zo leuk hij is gewoon niet te makkelijk zoals veel games van nu.![]()
offtopic maar toch wel leuk om te weten:quote:Op maandag 19 juli 2004 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wow... dat vind ik echt knapIk kan me dat gewoon niet voorstellen
Ik heb bij mijn langste games iets van 70 uur (FFTA) to 90 uur (FFVII). Maar goed, een echt heel toffe LIVE game zal inderdaad ook veel uurtjes eten denk ik. RS3 zit ik inmiddels ook over de 50 denk ik
das dus niet leuk om te spelen als een "goedkoop spelletje" tussendoor..quote:Op maandag 19 juli 2004 19:59 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
het was zeker wel te doen hoor , je moet alleen wat meer moeite doen![]()
en dat maakte VJ voor mij zo leuk hij is gewoon niet te makkelijk zoals veel games van nu.![]()
Nostalgie, toen was jij nog niet eens geborenquote:Op maandag 19 juli 2004 20:02 schreef BMH het volgende:
idd. De nostalgie! Games die je niet in 1 run kunt uitspelen (denkt aan Metroid 1, Super mario 3, Teenage hero ninja turtles op de nes etc).
Ik heb daar ook alleen maar spellen en DVD's besteld en duren echt elke keer 2 weken...tis echt niet de beloofde 3-5 dagen. En nog regelmatig besteld ook....quote:Op maandag 19 juli 2004 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ligt er maar aan wat je besteltMijn PN03 en 3 DVD's (laatste bestellingen die ik er gedaan heb) waren er binnen een week.
Ik vind ze allebei erg mooi! Alleen jammer van dat "Van de makers van timesplitters" op de 2nd Sight box, dat hadden ze beter aan de achterkant kunnen doen, was mooier geweest.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:59 schreef Roi het volgende:
Die eerste vindt ik echt niet zo speciaal zoals de meest wel vinden.
Die van Def Jam is wel erg vet!
Bracht Codemaster trouwens niet geen spellen voor de Gamecube uit ?
[afbeelding]
[afbeelding]
lelijke achtergrond!
Die 3-5 dagen is voor binnen Engelandquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb daar ook alleen maar spellen en DVD's besteld en duren echt elke keer 2 weken...tis echt niet de beloofde 3-5 dagen. En nog regelmatig besteld ook....
Waar moet ik dat lezenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die 3-5 dagen is voor binnen Engeland
Wat een non-nieuws, dat hele artikel.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:11 schreef gamecube_master het volgende:
Nice stukje op gameqube over de zelda trailer
Lik-Sang is een betrouwbare site, maar omdat de spullen vanuit Hong Kong verzonden moeten worden kan het een week of twee duren voordat ze binnen zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:51 schreef Cold_Shadow het volgende:
En heeft iemand ervaring met lik-sang.com ik ben van plan om een oranje controller te importeren, krijg ik dan ook nog xtra kosten ??
Ik game al vanaf ik een geheugen heb, en deze 3 games staan daar heel vroeg al ingeprent. Die tijd was velen malen leuker dan tegenwoordig. Jaren met de zelfde games spelen zonder dat ze gingen vervelen. De nostalgie! aaahhhquote:Op maandag 19 juli 2004 20:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Nostalgie, toen was jij nog niet eens geboren.
Ontwijk zen hamer, dan zoom & Slow meppen. Als je te ver naar een hoek gaat, spring je over em heen en maak je weer wat ruimte. Repeat repeat.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fire Leo
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Ontwijk zen hamer, dan zoom & Slow meppen. Als je te ver naar een hoek gaat, spring je over em heen en maak je weer wat ruimte. Repeat repeat.
Hij lijkt heel mean en sterk, maar je moet juist niet denken dat je et niet kan. Gewoon altijd kalm blijven en zijn aanvallen onthouden.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:17 schreef BMH het volgende:
[..]Alvast bedankt voor de tips (hoop er spoedig te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij lijkt heel mean en sterk, maar je moet juist niet denken dat je et niet kan. Gewoon altijd kalm blijven en zijn aanvallen onthouden.), maar spoiler svp?
Bron: Ik: http://www.cubeparty.nl/nieuws/item/9864/quote:Exclusief: Is Luigi wellicht speelbaar in Paper Mario 2?
Paper Mario 2 is al bijna te koop in Japan, en Nintendo's marketing machine draait op volle toeren. De reclames vliegen ons om de oren, en de Japanse site is ook al een tijdje online. Hij is sinds kort ge-update, en we namen er weer eens een kijkje. Er staat nu informatie over alle characters, en zelfs Luigi staat er, zoals je hier kan zien.
Een beetje opmerkelijk is dit wel te noemen, aangezien Luigi in het origineel alleen maar op het huis hoefde te passen en verder niks deed. Voor het vervolg werd hetzelfde verwacht. Nu zien we op bovengenoemde site echter een plaatje van Luigi, Mario, en een Goomba in een stad met daarbij een ingewikkelde tekst die je kan zien op de site.
Niemand die hiet iets van zal begrijpen, en ook na het gebruik van Babelfish werden we niet veel wijzer. We riepen de hulp in van Stefan Wijnker a.k.a. Stefander, een jongen die toch wel een aardig beetje verstand heeft van Japanse Kanji. Samen met hem kwamen we tot de volgende vertaling:
This time, shall Luigi join? Calling for your help, but this time Mario also joins in. A very large adventure with a not-before-seen extent is about to be unfolded.
Nog steeds erg vaag natuurlijk, maar het zegt al wat meer. We houden je op de hoogte!
quote:VERSLA ZE ALLEMAAL!
Tijdens Kids Adventure in Ahoy' Rotterdam (9 t/m 13 augustus), op het Nederlandse Pokémon Colosseum Kampioenschap.
Het Pokémon Colosseum Kampioenschap wordt gedurende de eerste vier dagen van het evenement gehouden (9 t/m 12 augustus). De dagwinnaars van deze dagen zullen het op de laatste dag van het kinderspektakel tegen elkaar opnemen. Ze maken daarbij kans op de eretitel, Nederlands Pokémon Colosseum Kampioen. Natuurlijk vallen er ook te gekke prijzen te winnen.
Wat is er allemaal te doen?
Naast het Pokémon Colosseum Kampioenschap kun je de nieuwste Nintendo GameCube en Game Boy Advance games uitproberen in de grote Nintendo Truck. Drum alsof je leven ervan afhangt in de splinternieuwe muziekgame Donkey Konga of word "Olympisch kampioen" in Hamtaro Ham-Ham Games op de Game Boy Advance.
En op Kids Adventure zijn natuurlijk nog veel meer dingen te beleven op het gebied van sport & spel, cultuur, media, techniek & natuur en entertainment.
Volg een tennisles van professionele instructeurs van de KNLTB, de Nederlandse tennisbond. Eet je zelfgemaakte gerechtjes in de Kids Kitchen, haal de mafste stunts uit als circusartiest of doe mee aan de percussieworkshop. Dan kun je alvast oefenen voor de game Donkey Konga en speel je straks de sterren van de hemel.
Samen met het Z@ppelin tv-programma Klokhuis kun je allerlei proefjes uitproberen. Je kunt in de Haven Experience een kijkje nemen achter de schermen in de Haven van Rotterdam. Bouw met zo'n 600.000 Lego-steentjes jouw favoriete dier uit de jungle. Ga uit je dak in het Showkids Theater bij de optredens van diverse artiesten of neem zelf plaats op het podium.
Nintendo Pokémon Colosseum Kampioenschap
Tijdens het kampioenschap strijd je met je zelfgetrainde Pokémon.
Vergeet dus niet je Pokémon Ruby of Sapphire spelcassette mee te nemen.
Je Ruby of Sapphire spelcassette dient te voldoen aan de volgende 6 eisen:
* Het is een Europese spelcassette
* Je cassette beschikt over een Pokédex
* Je hebt minimaal 6 Pokémon in je Pokédex
* De Pokémon in je Pokédex mogen geen items vasthouden
* Je dient minstens 1 badge te hebben behaald
* Hierna dien je je spel te hebben opgeslagen in een Poké Center
De Nintendo Truck, waar ook het Pokémon Colosseum Kampioenschap plaatsvindt, is te vinden op het media continent.
Kwalificaties
Van maandag 9 t/m donderdag 12 augustus vinden de kwalificatieronden plaats op Kids Adventure (Ahoy' Rotterdam) vanaf 10.00 uur tot 13.00 uur. De eerste 128 deelnemers die de computer weten te verslaan, kwalificeren zich voor de eerste ronde in het toernooi. Deze ronde vindt nog dezelfde middag plaats. Uiteindelijk houden we iedere dag 1 dagwinnaar over die doorgaat naar de grote finale op vrijdag 13 augustus. Deze finalisten ontvangen een gratis entreekaartje.
Ter info: de kwalificaties vinden op 4 dagen plaats. Het maakt dus niet uit of je nu op maandag of donderdag komt. Maar zorg wel dat je er 's ochtends tijdig bij bent!
Prijsvraag
In totaal mogen wij 10 x 2 entreekaarten van Kids Adventure verloten. Stuur hiervoor een mailtje naar prijsvraag@nintendo.nl en vertel ons waarom jij kans moet maken op een entreekaart. Reageren kan t/m 29 juli 2004. Op 30 juli ontvangen de 10 winnaars per e-mail een berichtje. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
Entree
Let op! De entree voor Kids Adventure bedraagt 10 Euro per persoon voor een gehele dag.
Kinderen t/m 7 jaar mogen het event alleen onder begeleiding van een volwassene betreden.
Aan de deelname van het Pokémon kampioenschap zijn geen kosten verbonden.
Meer info over Kids Adventure is terug te vinden op www.kidsadventure.nl ook als je mee wilt doen aan het spannende spel The Adventurers.
Voor jezelf of....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:02 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord. Ik regel namelijk al kaartjes..
waarschijnlijk wel ja, maar je kent nintendo héquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:08 schreef Roi het volgende:
[..]
Voor jezelf of....?
Waneer komt Paper Mario2 eigenlijk uit ? 4e Kwartaal van dit jaar toch?
da's TWW toch alquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:18 schreef Young_David het volgende:
't wordt tijd voor Paper Zelda
Ik heb het volste vertrouwen dat het gaat lukken. Aangezien de Japanse versie morgen ofzo te koop is, en die demo al helemaal Engels was op de E3. Zoveel moeite moet dat niet kosten...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:10 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja, maar je kent nintendo hé![]()
me doesn't get it. Is dat het probleem juist?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
![]()
je moet zijn stenen ontwijken en dan met mach speed tegen die stenen gaan beuken totdat je in vuur staat en dan moet je hem slaan ofzo totdat hij ballet gaat doen en dan moet je dat 5 keer ontwijken ofzo dan dan kan je hem slopenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fire Leo
verkeerde baas vriendquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:55 schreef BMH het volgende:
[..]
me doesn't get it. Is dat het probleem juist?
Ik weet hoe het moet, maar het lukt me nog niet helemaalquote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:20 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
je moet zijn stenen ontwijken en dan met mach speed tegen die stenen gaan beuken totdat je in vuur staat en dan moet je hem slaan ofzo totdat hij ballet gaat doen en dan moet je dat 5 keer ontwijken ofzo dan dan kan je hem slopen
duidelijk ?![]()
Je hebt de verkeerde baas voor jequote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:55 schreef BMH het volgende:
[..]
me doesn't get it. Is dat het probleem juist?
oopsquote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde baas voor jeFire Leo is de laatste van de Mag 5.
Ja, je bent nu weer een prutser jaquote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:47 schreef BMH het volgende:
Zo, nu ben ik lekker van dat "super gamer" gezeur af
Het is de moeite (en kosten) niet waard om een BBA te kopen voor Mariokart. Het spel is gewoon niet (zo) leuk online. MK:DD is een partyracer, en moet je dus op de bank spelen met vrienden (of LAN bij elkaar in huis). Als je hem online speelt, geeft dit het zelfde gevoel als single player, maar dan tegen minder vijanden.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:29 schreef Young_David het volgende:
Ik heb binnenkort breedband internet (4mbit als ik alleen thuis ben) en ik heb Mariokart ... nu weet ik van het bestaan van Warppipe en ik heb er een hele tijd geleden van gehoord dat dat wat buggy was. Weet iemand hoe dat nu zit en of het dus verstandig is om een breedbandadapter te halen?
Sony en Microsoft geven bakken met geld en support. Nintendo zegt: Je ziet maar wat je doet, t kan ons niks schelen...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:51 schreef Young_David het volgende:
mja ... is denk ik ook wel zo ...
Misschien is dat dan denk ik ook wel de reden dat Nintendo zo weinig doet met on-line spellen.
Wat ik trouwens niet snap is dat 3rd pary developers er niets mee doen. Neem nou Splinter Cell 2 of Need for Speed Underground, heeft op Xbox een online optie, maar niet op de cube ... terwijl die ook een modem heeft. Waarom doen Ubisoft en EA hier nou niets mee?
Ze kunnen toch headsets uitbrengen ?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:51 schreef Young_David het volgende:
Misschien is dat dan denk ik ook wel de reden dat Nintendo zo weinig doet met on-line spellen.
It's not the samequote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:01 schreef Roi het volgende:
[..]
Ze kunnen toch headsets uitbrengen ?
omdat servers onderhouden geld kost...en als er geen hond online is op de gamecube is het de moeite niet....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:51 schreef Young_David het volgende:
Wat ik trouwens niet snap is dat 3rd pary developers er niets mee doen. Neem nou Splinter Cell 2 of Need for Speed Underground, heeft op Xbox een online optie, maar niet op de cube ... terwijl die ook een modem heeft. Waarom doen Ubisoft en EA hier nou niets mee?
Hoe ze het voor elkaar willen krijgen om een game van een TV programma te maken, blijft vooralsnog een raadsel. De game zal in Amerika eind dit jaar op alle platformen uitkomen. Over een Europese release is nog niet gesproken.quote:: Dave OxfordWe are very excited about our partnership with the Discovery Consumer Products and the American Chopper series. This agreement underscores Activision's commitment to develop games based on popular brands with a broad range of appeal. Every week, millions of consumers tune in to find out what it takes to make one of these unique handcrafted motorcycles and the ongoing story about the theme bikes that the Teutuls build.
ja, maar waar is jouw lijstje!?!quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:42 schreef Chocobo het volgende:
Die lijstjes hier ook altijd![]()
![]()
Nou stukquote:Op woensdag 21 juli 2004 09:51 schreef Cutie het volgende:
[..]
ja, maar waar is jouw lijstje!?!![]()
METROID!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:25 schreef gamecube_master het volgende:
1: Zelda: The wind waker
2: Mario Party 5
3: Zedal: Four Swords adventures
4: Super Mario Sunshine
5: Mario Kart: Double Dash
Maar er zijn nog veel meer games die ik eigenlijk evenleuk vind, de laatste 2 kunnen net zo goed door andere games worden verwisselt
iedereen maakt fouten , het is niet zo erg hoorquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:49 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
OWh SHIT![]()
![]()
ik vergeet vaak welke games ik heb voor de GCquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:21 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
iedereen maakt fouten , het is niet zo erg hoor![]()
maar je moet wel leren van je fouten he !!!![]()
![]()
Jij geeft Majura's mask een hoger punt dan TWW ??quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou stuk
Hier is mijn wishlist:
http://users.ign.com/wishlist/Cho75?showAsOthersSeeIt=1&objType=1
En hier is mijn collection:
http://users.ign.com/coll(...)ersSeeIt=1&objType=1
yayquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:46 schreef Notoriouz het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier. Lees al wel vaak mee, maar toch.. Me nickname lijkt idd op die van Roy, maar goed deze nick heb ik ook alweer een aantal jaar. Ik ben dus geen na-aper. Ik ben een gigantische Nintendo junk en GameParty crewlid en tja... ik zal me hier wel vermaken
.
Juist, die IGN lijsten zijn er niet voor nietsquote:Op woensdag 21 juli 2004 09:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou stuk
Hier is mijn wishlist:
http://users.ign.com/wishlist/Cho75?showAsOthersSeeIt=1&objType=1
En hier is mijn collection:
http://users.ign.com/coll(...)ersSeeIt=1&objType=1
Bienneveu (of zoietsquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:46 schreef Notoriouz het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier. Lees al wel vaak mee, maar toch.. Me nickname lijkt idd op die van Roy, maar goed deze nick heb ik ook alweer een aantal jaar. Ik ben dus geen na-aper. Ik ben een gigantische Nintendo junk en GameParty crewlid en tja... ik zal me hier wel vermaken
.
Ohw, NotoriouZ, met een Z. Er loopt er ook een rond met een s. En die suckedquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:46 schreef Notoriouz het volgende:
.
bienvenuequote:Op woensdag 21 juli 2004 13:52 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Bienneveu (of zoiets)
Jah, dat is z'on enorme kneus. Die denkt dat hij geweldig is maar eigenlijk is hij een vette loserquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw, NotoriouZ, met een Z. Er loopt er ook een rond met een s. En die sucked
It's all in the namequote:Op woensdag 21 juli 2004 16:21 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jah, dat is z'on enorme kneus. Die denkt dat hij geweldig is maar eigenlijk is hij een vette loser
Ik heb niet veel met Spiderman, heb hem even gespeeld. Vond het zeker een geinig spel.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:48 schreef Notoriouz het volgende:
Dat Spiderman 2, is dat echt zo geweldig?
Eindelijk een Gamecube voor in de woonwagen!quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens is er in JPN nu een de Nintendo GameCube *BLING BLING* versie uit
[afbeelding]
Noot zal zeggen :quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:50 schreef Chocobo het volgende:
Mijn Symphonisch verhaal is binnenWie wilt me aanraken
![]()
Zolang die maar niet op of tegen mijn ballen schoptquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Noot zal zeggen :
een schop tussen je ballen kan je krijgen
*raakt aanquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:50 schreef Chocobo het volgende:
![]()
Zeer zeker nietquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Noot zal zeggen :
een schop tussen je ballen kan je krijgen
Dat is van South park The moviequote:Op woensdag 21 juli 2004 19:00 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
*raakt aan
oeeehhhhhh![]()
en hoe speelt het? en is het leuk?quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:50 schreef Chocobo het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:52 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dat is van South park The movie
* Hellrazor wachtquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:50 schreef Chocobo het volgende:
![]()
Ey Noto, ook hier. Paper Mario 2 zou ik niet JAP importen, de Engelse lijkt me veel leukler.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:03 schreef Notoriouz het volgende:
hmmz, dan eerst proberen voordat ik m koop.
Binnenkort echt Tales of Symphonia en Paper Mario 2 kopen/importeren. Die spellen zijn zo vet. Baten Kaitos lijkt me ook wel vet, jammer dat die niet speelbaar was
.
Mijn god, jou ken ik van de vorige Ninty Preview Dag, waar we over gameparty en Sander hebben zitten lullen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:48 schreef Notoriouz het volgende:
Jah en die jat mijn nickname :S, maar ach, ik leer er wel mee leven.
Dat Spiderman 2, is dat echt zo geweldig?
quote:Japanese game designer comments on third-party GameCube situation
by Glen Bayer
Akira Sakuma, game designer for the upcoming PlayStation 2 title Momotaro Dentetsu, commented in a Q&A session on his website about the welfare of third-parties on the GameCube in Japan. An excerpt is below.
Q: I saw that the homepage for Momotaro Dentetsu USA is open. Looking closely I saw the words... "PlayStation 2". There's no GC version...? That's hard to take as a GC fan, but I'm still going to buy it regardless. I don't think the GC has any issues as a console besides lack of disc space, but did you run into problems with that...?
Sakuma: I like the GameCube too; it's got better sound and disc response. But just like all the other publishers learned the hard way, the GameCube version just doesn't sell! The company can't put out something that doesn't sell. We could do it if the GameCube version sold at least 100,000 copies, but as it is now, I just can't do anything about it! I'd put Hudson in danger if I made them put it out without any expectation of making money!
For reference, Hudson released the two prior versions of Momotaro Dentetsu on both the PlayStation 2 and GameCube.
Ik niet, maar ik zie beide platforms niet zo zitten.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, en handheld devices. De naam 'Gameboy' blijft sterk natuurlijk. Ik ben nog steeds voor een samenwerking met Bill
Hij wil dat Nintendo de hardware ontwerpt, en dat Microsoft doet waar ze het beste in zijn: marketing en concurrentie wegkopen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:48 schreef Notorious_Roy het volgende:Wat wil je nou
veeeeeeeeeeeeeeel te lang wachtenquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
He's the first member of the D-K-crew
D-K Don-key KONG3 maanden nog
wat is het, ben het nu wel aan het downen maar het gaat niet echt snelquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Winamp: http://ftp.emulationzone.org:26012/
Het is internetradio, downloaden lijkt me niet slim. Gewoon streamen..quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:12 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
wat is het, ben het nu wel aan het downen maar het gaat niet echt snel
Nieuwe Players Choice games zijn er al een tijdje niet, ik verwacht rond half oktober/november weer. Perfect voor kerst/sint.quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:54 schreef drdolittle het volgende:
Weet iemand want Mario Kart eindelijk eens Players Choice wordt?![]()
En wanneer de 1016 Bloks memoriekaart van nintendo verkrijgbaar is, want mijn memoriekaarten zitten helemaal vol !!![]()
hij was anders wel dat ik hem opsla, en ja, ik heb winampquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:26 schreef Thomper het volgende:
[..]
Het is internetradio, downloaden lijkt me niet slim. Gewoon streamen..
in winamp voor open url kiezen, dan speelt ie t als t goed isquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:29 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
hij was anders wel dat ik hem opsla, en ja, ik heb winamp
dat heb ik nu ook gedaan, werkt iddquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:39 schreef philipnorth het volgende:
[..]
in winamp voor open url kiezen, dan speelt ie t als t goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |