Het is een arcade machine voor meerdere spelers. Geen cube game neem ik aanquote:Op zondag 11 juli 2004 16:04 schreef Thomper het volgende:
Is fixed allemaal.
[afbeelding]
A.k.a. Super Mario Fushigi No KoroKoroParty. Whatever that may be...
Arcade, Nintendo en Capcom. Voorhoede van die nieuwe Mario Party controller?
Dat zeg ik. Maar aangezien het een Mario Party achtig ding lijkt te worden moet het toch te maken hebben met Mario Party 6 met zijn 'vernieuwende' controller shit.quote:Op zondag 11 juli 2004 16:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is een arcade machine voor meerdere spelers. Geen cube game neem ik aan![]()
Hij is coolquote:Op zondag 11 juli 2004 16:40 schreef chibibo het volgende:
Die voice-over in de Paper Mario RPG reclames heeft wel een vet Amerikaans accent.
dan krijgen we binnenkort ook wel wat cijfers te lezen. Is even kijken of deze game nou daadwerkelijk zo goed is als wij denken, ik hoop het tenminstequote:Op zondag 11 juli 2004 17:05 schreef HomerJ het volgende:
Deze maand nog ik dacht 22 juli ofzow
Ik weet haast zeker dat ie top is. Ik bedoel, Intelligent Systems maakt het en geen enkele Mario RPG is flut geweest.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:09 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dan krijgen we binnenkort ook wel wat cijfers te lezen. Is even kijken of deze game nou daadwerkelijk zo goed is als wij denken, ik hoop het tenminste
Er is er dan ook één geweestquote:Op zondag 11 juli 2004 17:15 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik weet haast zeker dat ie top is. Ik bedoel, Intelligent Systems maakt het en geen enkele Mario RPG is flut geweest.
3, want Mario & Luigi kan je ook meerekenen.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:27 schreef Oksel het volgende:
2. Paper Mario en Super Mario RPG SNES.
Alpha Dreamquote:Op zondag 11 juli 2004 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario en Luigi was van .... (geen idee uit mijn hoofd)
quote:We can reveal today that the E-Reader will never be released into Europe, following well over a year of 'maybes' from Nintendo regarding the future of the Game Boy Advance peripheral.
Hot on the heels of one NOE insider doubting the possibility of the unit shipping, we have received absolute clarification on the issue. "We won't launch E-Reader in Europe,” confirmed head of PR Shelly Pearce. “We don't think the market potential is great enough to launch the product in Europe - however we will make the downloadable elements that cards provided available via different routes,” ending the debate at last.
As to exactly how any additional content will manage to transcend its cardboard origins remains to be seen. With the launch of the E-Reader heavy Animal Crossing for PAL Game Cube due this fall, this question will soon be answered.
oooh sweet!! Ik kan niet wachtenquote:Pikmin 2 -- simply -- isn't. You have the freedom. You can do what you want. And the addition of both the Purple and White Pikmin rule your grandma! Yes, I used an exclamation point.
The game has smarter environmental puzzles. It's more difficult. It's prettier. It's longer. It's more entertaining. It's more satisfying. People are bound to shrug it off as a cookie-cutter sequel. It's just the opposite. Love an care have been put into every facet of the game and the result is an excellent play experience.
If you liked PIkmin, you will love Pikmin 2. If you never played the first game, do yourself a favor and pick the sequel up.
Matt
Ik ben deze week bezig geweest met OOT, MM & OOT Master questquote:Op zondag 11 juli 2004 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
De beste Zelda: http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6705
Ik moet echt OoT en MM nog eens spelen![]()
Alle 3 de games in één weekquote:Op zondag 11 juli 2004 20:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben deze week bezig geweest met OOT, MM & OOT Master quest. Het is echt geweldig om te zien hoeveel verschil er in de dungeons zitten tussen MQ & OOT.
Want? Lijkt mij dat de originele OOT beter is, want die is niet voor niets de originele. MQ volgt uit de 2e keuzes voor level design en shit.quote:OOT:MQ vind ik tot nu toe de allerbeste zelda game.![]()
Watertemple was al verneukt in de gewone OOTquote:Op zondag 11 juli 2004 20:16 schreef Lexie het volgende:
In de MQ vind ik dat ze de dungeons af en toe een beetje verneukt hebben. De watertemple.
Ik heb ze alle 3 deze week gespeeld. Niet uigespeeldquote:Op zondag 11 juli 2004 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle 3 de games in één week![]()
De puzzles zijn op sommige plekken zoveel malen beter. Je moet nu echt nadenken en veel meer uitproberen om een kamer te halen. Jammer genoeg zijn de dungeons niet zo mooi kwa art style als de orginele OOT dungeonsquote:Op zondag 11 juli 2004 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Want? Lijkt mij dat de originele OOT beter is, want die is niet voor niets de originele. MQ volgt uit de 2e keuzes voor level design en shit.
Dat vind ik ook, en dat was meteen dat reden dat ik deel 1 niet heb afgemaaktquote:Op zondag 11 juli 2004 20:23 schreef Lexie het volgende:
Over paper Mario 2, kan nou niet zeggen dat het me echt overtuigd heeft in de tijd dat ik het gespeeld heb. Waar je bij Mario & Luigi erg werd betrokken in de gevechten, viel men in de demo weer terug op het timen van het drukken op de aknop vlak voordat je springt. Ik hoop dat dat nog een beetje uitgewerkt wordt, anders wordt het vechten zeer saai na een tijdje.
De watertempel was tofquote:Op zondag 11 juli 2004 20:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Watertemple was al verneukt in de gewone OOT![]()
[..]
Ik heb ze alle 3 deze week gespeeld. Niet uigespeeld. Bij MM ff lekker wat side-quests gedaan en wat geld gespaard. Bij OOT de water & de fire temple gehaalt & bij MQ ben ik nu bij de earth temple.
[..]
De puzzles zijn op sommige plekken zoveel malen beter. Je moet nu echt nadenken en veel meer uitproberen om een kamer te halen. Jammer genoeg zijn de dungeons niet zo mooi kwa art style als de orginele OOT dungeons
Whehehe! Olimar en een Pikmin mogen er ook wel in. En Diddy Kong, Birdo, Boo, Pete Piranha en natuurlijk Toadquote:Op zondag 11 juli 2004 20:30 schreef BMH het volgende:
LoL een sicko van het IGN forum wil dat Tingle in Super Smash Bros 3 komt. LOL! Klooding!
De Water Temple is echt een briljant voorbeeld van een geweldige puzzle die geen ruk aan is om te spelen. Zo enorm coplex is ie niet, maar hij word zo ongelofelijk onoverzichtelijk aan de speler voorgesteld dat sommige mensen te moeilijk gaan denken en de moed opgeven.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:31 schreef Lexie het volgende:
[..]
De watertempel was tof.
Dat meer dan de helft van de gamers te slecht is om er fatsoenlijk doorheen te komen, doet niet af aan de briljantheid.
In de MQ speelde ik de water temple door, zonder ook maar in bepaalde gebieden ervan te komen.
Hij staat bij mij nu ook in mijn top 10 wish list op IGNquote:Op zondag 11 juli 2004 20:48 schreef HomerJ het volgende:
Ik wil Pikmin 2
Mijn top 10:quote:Op zondag 11 juli 2004 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij staat bij mij nu ook in mijn top 10 wish list op IGN![]()
EA Sports...It's in the namequote:Op zondag 11 juli 2004 21:00 schreef laffe.anonieme.haas het volgende:
Aaaaargh kwam Pro Evo maar naar de cube, heb deze week Fifa uit de budget bak gevist en hij zuigt enorm vergeleken bij Pro Evo!!
hoezo niet? die Koeien zijn vet man in die visquote:Op zondag 11 juli 2004 20:24 schreef BMH het volgende:
Jammer genoeg zijn de dungeons niet zo mooi kwa art style als de orginele OOT dungeons
PES4... Ik weet het niet hoorquote:Op zondag 11 juli 2004 20:58 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Mijn top 10:
1.Resident Evil 4
2.Pro Evolution Soccer 4
3.Halo 2
4.Metroid Prime 2 Echoes
5.Pikmin 2
6.RollerCoaster Tycoon 3
7.Paper Mario 2
8.The Sims 2
9.Ninja Gaiden
10.Donkey Konga: Jungle beat
5 cube games
Fifa is tofquote:Op zondag 11 juli 2004 21:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
EA Sports...It's in the name
Dat valt best mee. Ik weet dat de algehele tendens anti EA is, maar Fifa speelt gewoon erg lekker. 2004 niet gespeeld, dus off the ball weet ik niet.quote:Op zondag 11 juli 2004 21:11 schreef Gamedemon het volgende:
Fifa is een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon
tis een spel uit ik geloof 1998 met ietwat opgepoetste graphics ieder jaar en de teams bijgewerkt...tis een melkkoe die ieder jaar mooier word
Ja, ok maar buiten dat het een kloon is, is het spel zooo beperkt vergeleken met de Pro Evo serie. Zowel qua te gebruiken technieken als qua gameplay. Pro Evo lijkt gewoon echt op voetbal en tactisch kun je er zoveel uithalen. Fifa is best leuk als multiplayer game trouwens, met een paar biertjes en wat vrienden maar als je eenmaal Pro Evo hebt gespeeld is Fifa gewoon een middelmatige opvolger van een opvolger van een......quote:Op zondag 11 juli 2004 21:11 schreef Gamedemon het volgende:
Fifa is een kloon van een kloon van een kloon van een kloon van een kloon
tis een spel uit ik geloof 1998 met ietwat opgepoetste graphics ieder jaar en de teams bijgewerkt...tis een melkkoe die ieder jaar mooier word
Ik dacht dat je van voetbal hieldquote:Op zondag 11 juli 2004 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PES4... Ik weet het niet hoorIk ga denk ik voor Fifa, want volgens mij is EA beter in LIVE opties
Nu veel movies gezien te hebben ga ik hetzelfde denken. Denk dat ik me tijdens de battles kapot ga vervelen. Mmm,... we wachten wel af,....quote:Op zondag 11 juli 2004 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, en dat was meteen dat reden dat ik deel 1 niet heb afgemaaktZo saai en eentonig
Dat zowieso. Ik heb hem iig uit mijn "naakte aankopen" lijst gehaald.quote:Op zondag 11 juli 2004 22:49 schreef Chocobo het volgende:
Mmm,... we wachten wel af,....
Ik vind Fifa tofquote:Op zondag 11 juli 2004 21:58 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van voetbal hield
Die koeien zijn idd erg cool. En hoe in godsnaam moet je er achter komen op er 1 te schieten om een kamer te halenquote:Op zondag 11 juli 2004 21:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hoezo niet? die Koeien zijn vet man in die vis
quote:Op zondag 11 juli 2004 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind Fifa tof![]()
Ja een hoop gamers zijn er larisch over maar het lijkt me zoooo saaaaaaaiquote:
Persoonlijk kan ik mij nog genoeg vermaken met SC2quote:Tekken 5 misschien ook op Cube?
Het leek uitgesloten, maar er gaan nu weer geruchten rond dat Tekken 5 ook op de Cube zou kunnen gaan verschijnen.
Namco en Nintendo kunnen het best aardig met elkaar vinden. Dit kunnen we opmaken uit het feit dat de twee Japanse videogame-legendes regelmatig samenwerken aan projecten. Zo werkt Namco voor Nintendo aan StarFox en de Donkey Konga-games, hebben de twee bedrijven samengewerkt aan Pac-Man Vs. en niet te vergeten het Triforce Board (met medewerking van Sega). Namco brengt ook nog redelijk wat games uit op de Cube.
Tekken 5 leek helaas, zoals verwacht, exclusief voor de Playstation 2 te gaan verschijnen. De Tekken-reeks is al jaren een Playstation franchise, en tot nu toe heeft Namco nog niks gezegd over een Cube- of Xbox-versie. Kort geleden bleek echter, in een interview dat EDGE had met het team dat aan Tekken 5 werkt, dat Namco versies voor andere platforms nog moet bespreken. "Een multiplatform release is nog niet besproken," is het citaat waar dit uit blijkt. We wachten gespannen af, want een nieuwe beat em up kan de GameCube wel gebruiken!
knippuhquote:Op zondag 11 juli 2004 23:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja een hoop gamers zijn er larisch over maar het lijkt me zoooo saaaaaaai![]()
Moet er niet aan denken om het te kopen !
En Goomba.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehehe! Olimar en een Pikmin mogen er ook wel in. En Diddy Kong, Birdo, Boo, Pete Piranha en natuurlijk Toad
in welke zelda(s) zat oni-link ?quote:Op zondag 11 juli 2004 20:30 schreef BMH het volgende:
LoL een sicko van het IGN forum wil dat Tingle in Super Smash Bros 3 komt. LOL! Klooding!
Ik zelf zou wel graag deze karakters willen zien:
Cell-shaded Link
Toad
Oni-link! <- Nintendo's coolste karakter tot nu toe.
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen in Majora's Mask. Je krijgt aan het eind het oni-link masker, en daarmee transformeer je in oni-link.quote:Op maandag 12 juli 2004 06:30 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
in welke zelda(s) zat oni-link ?
Voor die Pacman world 2 & Pacman VS bundel doe je het eigenlijk alleen om pacman VS die andere games is niet eens de moeite waard op je in je gamecube te stoppen..quote:Op zondag 11 juli 2004 23:20 schreef Young_David het volgende:
Ik zie in de pricecompare Pacman World 2 & Pac Man Vs staan. Is dat wat? Kheb nog nooit van Pacman World gehoord (en ongetwijfeld moet ik hier een freeloader voor hebben). Of komt zoiets nog een keer in Nederland uit. Kwil Pacman VS best hebben namenlijk (maar geen bout race spel)
Jij vind dus wat domme online-opties belangrijker dan het voetbal zelf?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind Fifa tof![]()
Ik wil iig 2 vs 2quote:Op maandag 12 juli 2004 10:38 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jij vind dus wat domme online-opties belangrijker dan het voetbal zelf?
Ja maar is meer voor mensen die niet echt van voetbal houden en even een potje spelen. Pro evolution soccer gaat zó veel dieper vb. bij Fifa kan je ongeveer 8 verschillende goals maken, daarna hele tijd hetzelfde.quote:Op maandag 12 juli 2004 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil iig 2 vs 2En Fifa is helemaal niet zo slecht als iedereen denkt hoor
![]()
Ik wacht even af OK.quote:Op maandag 12 juli 2004 10:50 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ja maar is meer voor mensen die niet echt van voetbal houden en even een potje spelen. Pro evolution soccer gaat zó veel dieper vb. bij Fifa kan je ongeveer 8 verschillende goals maken, daarna hele tijd hetzelfde.
Koop gewoon PES 4![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 10:54 schreef Thomper het volgende:
Jeuh! Ik heb zojuist bij Neerlands flutste site Neerlands flutste prijs gewonnen. A.k.a. een Pokémon Colosseum sleutelhanger.
Use the PriceCompare Luke.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:30 schreef Tony-Soprano het volgende:
kent iemand een adresje waar burnout 2 goedkoop te krijgen is?
bij voorbaat dank!!
En nog steeds ben ik 't er niet mee eens dat OoT de beste zelda was.., nog steeds vind ik de ALttP vele malen beter..quote:Op zondag 11 juli 2004 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was zeker super, Alttp was ook errug goed,alleen niet in 3d.Vind het wel een gemis dat ie niet op 1 van de zelda bonusdisks stond.Had makkelijk moeten kunnen,OoT staat immers op 2 bonusdisks.quote:Op maandag 12 juli 2004 13:22 schreef speknek het volgende:
Vond je? Ik vond de overgang van Alttp naar OoT pas heftig..
Ik denk ook dat het daarmee te maken heeft want ik heb precies hetzelfde. Ik moet wel zeggen dat hoewel OoT goede 3D-puzzels heeft, ik de manier waarop de dungeons opgelost moeten worden bij aLttP doorgaans beter vind. Het klooien met switches en het vinden van doorgangen naar andere verdiepingen van dungeons met behulp van bommen of waterswitches om zo op de goede plaats te komen maakt dat de meeste dungeons van aLttP heel interessant zijn. Alleen het waterpaleis van OoT kan het leveldesign van aLttP evenaren en ik denk zelfs overtreffen. De rest van de dungeons binnen OoT vond ik relatief wat lineair doch evenwel erg vermakelijk. Maar goed, dat is mijn mening. Ik hou bijvoorbeeld ook meer van Zelda's waar je puzzels moet oplossen in dungeons ipv ellenlange sidequests, zoals bij majora's mask.quote:Op maandag 12 juli 2004 13:17 schreef Wunk het volgende:
[..]
En nog steeds ben ik 't er niet mee eens dat OoT de beste zelda was.., nog steeds vind ik de ALttP vele malen beter..
maar goed, zal ook wel een beetje komen omdat ik opgegroeid ben met de NES als de topconsole van die tijd, en dus Zelda 1 en 2 al binnestebuiten kende.., de overgang van NES naar SNES zelda was toen wel erg heftig
En wat is er anders in OoT? Die heeft in principe hetzelfde principe ...quote:Op maandag 12 juli 2004 13:58 schreef Wunk het volgende:
Ook het feit dat je in ALttP voor het eerst eindelijk die 3 dungeons had gedaan.., vervolgens de boze tovenaar hebt verslagen, denkt dat je een heel eind bent, vervolgens naar een andere wereld word geschopt en daar NOG 8 dungeons moet doen, maakte het voor mij echt een wereldspel..
Mee eens. WW is geweldig, maar mist een paar klassieke elementen die LttP en OoT zo geweldig maakte: De lengte en het aantal dungeons. En de zee moeten ze niet meer doen, geef mij maar epona.quote:En ik vind de top-down view gewoon een stuk leuker in zelda dan de 3d opzet.., ik vind nog steeds dat de meeste 3d spellen ten koste gaan aan de speelbaarheid en fun waar maar een paar uitzonderingen op zijn.. (Wind waker.., te kort, te veel gevis naar triforce shards maar wel een briljante 3d speelbaarheid)
Ik denk dat ik zelf voor aLttP kies. Zelda werd hier echt Zelda zoals we hem (hem? Zelda is en meisjesnaam) kennen. Het is niet voor niets dat FSA voortborduurt op deze game.quote:Begrijp me niet verkeerd, OoT was verschrikkelijk goed en leuk.., maar niet zo leuk als ALttP naar mijn mening
Ik zal dan ook de komende minish cap op de GBA en 4swords op de cube helemaal verslinden..
(heerlijk, een lekker ouderwetse: welke zelda is beter discussie)
khad et zo gevonden..speel altijd GTA style...alles wat er ontschuldig uitziet moet een kogel krijgenquote:Op zondag 11 juli 2004 23:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Die koeien zijn idd erg cool. En hoe in godsnaam moet je er achter komen op er 1 te schieten om een kamer te halen. Ik ging uit verveling maar een beetje schieten met me katapult & bam een kist
![]()
kon je niet ff spoilerenquote:Op maandag 12 juli 2004 08:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Alleen in Majora's Mask. Je krijgt aan het eind het oni-link masker, en daarmee transformeer je in oni-link.![]()
![]()
Zo cool
er komt tog een nieuwe zelda aan geen windwaker 2quote:Op maandag 12 juli 2004 16:58 schreef Wunk het volgende:
Daarintegen komt WW2 er over een tijdje aan, en miyamoto kennende luistert 'ie redelijk goed naar kritiek terwijl 'ie toch lekker z'n eigen gang gaat, en zal in WW2 al dat gehengel naar triforce shards er wel uitgehaald zijn.. (hoop ik)
tis dus een hele andere engine...een cel shaded game kan je niet zomaar ff omzetten naar een normale 3d game...denk aan lichteffecten en dergelijkequote:Op maandag 12 juli 2004 17:45 schreef Young_David het volgende:
De nieuwe Zelda is de zelda die we altijd WW2 genoemd hebben. Het is wel degelijk gebouwd op de WW engine, alleen niet meer cellshaded, geen oceaan en epona (of hoe dat paard ook mag heten) erin. Dus laten we hem maar anders gaan noemen (er zijn al genoeg games gebaseerd op WW2) ... Realzelda?
Ten eerste was B&W geen flop want hij verkocht als een tiet en ten 2de weet je net zo goed als ik dat Fable geen flop wordt..quote:Op zondag 11 juli 2004 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fantastische, nietszeggende screens van The Movies, na Black & White en Fable wordt dit de 3e flop van Molynex
sinds wanneer zeggen verkoopcijfers iets over de kwaliteiten van een game?quote:Op maandag 12 juli 2004 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ten eerste was B&W geen flop want hij verkocht als een tiet en ten 2de weet je net zo goed als ik dat Fable geen flop wordt...
Nooit, maar waar zie je mij dat zeggen dan?quote:Op maandag 12 juli 2004 17:56 schreef Young_David het volgende:
[..]
sinds wanneer zeggen verkoopcijfers iets over de kwaliteiten van een game?
Tis DEZELFDE enginequote:Op maandag 12 juli 2004 17:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis dus een hele andere engine...een cel shaded game kan je niet zomaar ff omzetten naar een normale 3d game...denk aan lichteffecten en dergelijke
Lees Edge eensquote:Op maandag 12 juli 2004 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
ten 2de weet je net zo goed als ik dat Fable geen flop wordt...
quote:Op maandag 12 juli 2004 17:56 schreef Young_David het volgende:
[..]
imo is een flop als een game haast niet verkocht wordtquote:Op maandag 12 juli 2004 17:56 schreef Young_David het volgende:
[..]
Edge kan zoveel zeggen, online ben ik nog geen negatieve preview tegen gekomen op de grote sites.quote:Op maandag 12 juli 2004 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis DEZELFDE engine
[..]
Lees Edge eens![]()
Edge zegt hetzelfde als wat ik zeg, duurt te lang, teveel hype. Bovendien zeggen ze dat het zeker niet perfect is:quote:Op maandag 12 juli 2004 18:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Edge kan zoveel zeggen, online ben ik nog geen negatieve preview tegen gekomen op de grote sites.
Behalve dat, de game is nog niet eens af,.
Maar wat stond er dan in Edge dat jij er nu al zeker van bent dat ie gaat floppen?.
Klopt,... dezelfde engine idd,... alleen met een andere grafische schil er omheenquote:Op maandag 12 juli 2004 17:45 schreef Young_David het volgende:
De nieuwe Zelda is de zelda die we altijd WW2 genoemd hebben. Het is wel degelijk gebouwd op de WW engine, alleen niet meer cellshaded, geen oceaan en epona (of hoe dat paard ook mag heten) erin. Dus laten we hem maar anders gaan noemen (er zijn al genoeg games gebaseerd op WW2) ... Realzelda?
Da's epona niet, da's meneer nielson!quote:Op maandag 12 juli 2004 18:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klopt,... dezelfde engine idd,... alleen met een andere grafische schil er omheenMaar hoe weet jij of Epona er niet in zit dan
Zag toch echt een paardje
[afbeelding]
Adhv 1 regeltje baseer jij je oordeel?quote:Op maandag 12 juli 2004 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Edge zegt hetzelfde als wat ik zeg, duurt te lang, teveel hype. Bovendien zeggen ze dat het zeker niet perfect is:
"In a test the combat felt clunky, particularly when facing multiple enemies"
En dat lijkt me nou niet de bedoeling
Nee, ik heb mijn mening gebaseerd op nietsquote:Op maandag 12 juli 2004 18:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Adhv 1 regeltje baseer jij je oordeel?.
TBA 2005. Nee dusquote:[ontopic]
Is er al een releasedate voor Killer 7?
Verkeerd begrepen ... geen oceaan en WEL epona ... ipv geen oceaan en geen eponaquote:Op maandag 12 juli 2004 18:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klopt,... dezelfde engine idd,... alleen met een andere grafische schil er omheenMaar hoe weet jij of Epona er niet in zit dan
Zag toch echt een paardje
[afbeelding]
Eraf, cel-shading is een extra stap na het renderenquote:Op maandag 12 juli 2004 18:55 schreef Chocobo het volgende:
alleen met een andere grafische schil er omheen
Ja dat is het mooiste plaatje wat ik heb gezien tot nu toe.... Wow wat een spel moet dit worden zegquote:Op maandag 12 juli 2004 19:05 schreef Young_David het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen ... geen oceaan en WEL epona ... ipv geen oceaan en geen epona
Maar weer mooi excuus voor een plaatje![]()
quote:Dit jaar is Nintendo alweer niet van de partij op de Tokyo Game Show, de op één-na-grootste gamesbeurs van het jaar...
Nintendo zal dit jaar waarschijnlijk weer niet aanwezig zijn (en dat is niet de eerste keer, het was namelijk de vorige jaren ook al het geval). Dit haalt men uit de lijst van gamesbedrijven die met een stand op het evenement aanwezig zijn. Nintendo ontbreekt op deze lijst.
Gelukkig zal de GameCube toch niet helemaal afwezig zijn op de beurs, die plaatsvindt van 24 t/m 26 september. Er zijn namelijk genoeg andere bedrijven die de GameCube vertegenwoordigen door middel van het tonen van (nieuwe) projecten voor het platform. We wachten rustig de komende nieuwtjes af en we houden je dan ook zeker op de hoogte.
Kom sturen we open sollicitaties naar de marketing afdeling van Nintendo.quote:Op maandag 12 juli 2004 21:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan maar een Spaceworld ofzoKom op zeg, dit kan toch niet
Vlak na de e3?quote:Op maandag 12 juli 2004 21:58 schreef Steeven het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze alles al laten zien wat ze hebben willen laten zien. Heeft niet veel nut om dan vlak na de E3 met hetzelfde te verschijnen. Houd ons nieuwsgierig.
ja precies, maar nintendo zou natuurlijk niet nintendo zijn als ze hun marketing niet slecht hadden geregeldquote:Op maandag 12 juli 2004 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
TGS is in September ofzoEn waarom het niet gewoon nog een keer laten zien? Gewoon hup, alles speelbaar. En ik denk dat er ECHT wel wat nieuws te laten zien is, meer filmpjes die nog niet getoond zijn enzo. Zeker nu met de DS is dat belangrijk...
Soms dnek ik weleens dat dat helemaal niet zo'n slecht idee zou zijnquote:Op maandag 12 juli 2004 22:10 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ja precies, maar nintendo zou natuurlijk niet nintendo zijn als ze hun marketing niet slecht hadden geregeld.
Willen ze nu echt dik verlies gaan draaien en overgenomen worden door MS?.
Sony nam meteen de nummer 1 positie, dus MS doet het nog slechtquote:Op maandag 12 juli 2004 22:15 schreef Tony-Soprano het volgende:
hoe het ook is... ik ben wel genezen van 'the big N' ...
ja, ik zal wel weer als negatieveling bestempeld worden, maar het is ook al vrij triest dat microsoft meteen de nummer 2 positie overneemt van ninty.![]()
Ja precies, en dan nog alle toffe titels van MS zelf.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Soms dnek ik weleens dat dat helemaal niet zo'n slecht idee zou zijnAls Nintendo hun creatieve vreemde dingen zouden mogen blijven doen, maar dan gesubsideerd door MS en de marketing ook aan MS overlantend zou er geen sterker team zijn denk ik
Ik noem (al is het maar 1) extra filmpje van "de" Zelda, idd al het NDS gebeuren, Mario128 (?), en de nieuwe add on voor de GC die in combi met MP6 gebruikt gaat wordenquote:Op maandag 12 juli 2004 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
TGS is in September ofzoEn waarom het niet gewoon nog een keer laten zien? Gewoon hup, alles speelbaar. En ik denk dat er ECHT wel wat nieuws te laten zien is, meer filmpjes die nog niet getoond zijn enzo. Zeker nu met de DS is dat belangrijk...
...dit vergeten?quote:Op maandag 12 juli 2004 22:18 schreef speknek het volgende:
Hey, we zijn nog geen SEGA ofzo hoor..
nee, maar we gaan wel die kant opquote:Op maandag 12 juli 2004 22:18 schreef speknek het volgende:
Hey, we zijn nog geen SEGA ofzo hoor..
De volgende generatie zal het uitwijzen, vermoed ik.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, maar SEGA was helemaal dramatisch. Nintendo heeft zowieso nog cash-ins als Pokemon en Hamtaro en shit. Tevens kan Nintendo altijd bouwen op ijzersterke franchises. Ik verwacht ook niet dat Nintendo SEGA achterna gaat, ze moeten alleen wat meer actie ondernemen soms en wat minder nonchalant zijn
Das net zoiets als zeggen dat MS verlies lijdt op zijn xbox en er daarom maar ook mee gaat stoppen...quote:Op maandag 12 juli 2004 22:20 schreef Fliepke het volgende:
[..]
...dit vergeten?
"Nintendo heeft in het afgelopen fiscale jaar, dat eindigde op 31 maart, een winst voor belasting weten te realiseren van 394 miljoen euro, ongeveer de helft van de verwachte winst."
Gaat uiteraard over 2003, maar ik denk niet dat ze in 2004 zo'n superjaar gaan beleven of wel soms?
en dit was ook 2003:
"Het verlies over de maanden april tot en met september zal naar verwachting uitkomen op zo'n drie miljard yen, op dit moment 23,4 miljoen euro"
Je vergeet alleen dat ninty nog nooit verlies heeft geleden...quote:Op maandag 12 juli 2004 22:25 schreef febster het volgende:
[..]
Das niet zoiets als zeggen dat MS verlies lijdt op zijn xbox en er daarom maar ook mee gaat stoppen...
Dat het goed gaat zal je mij niet horen zeggenquote:Op maandag 12 juli 2004 22:26 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat ninty nog nooit verlies heeft geleden...
Dit betekent dus wel degelijk dat het slecht gaat met het bedrijf.
Zoveel komt er niet uit dit jaar dus...nee word niet echt een top jaarquote:Op maandag 12 juli 2004 22:20 schreef Fliepke het volgende:
Gaat uiteraard over 2003, maar ik denk niet dat ze in 2004 zo'n superjaar gaan beleven of wel soms?
Dat klinkt leuk maar het verleden wijst anders uitquote:Op maandag 12 juli 2004 22:30 schreef Steeven het volgende:
Nintendo is gewoon goed in geheimen bewaren, daarom komen ze niet. Misschien bang dat er teveel concepten gejat worden.
Genoeg om te cashen denk ik zo. Paper Mario, Pikmin 2, Pokemon Col., Mario Party 6. Allemaal games die goed verkopen.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zoveel komt er niet uit dit jaar dus...nee word niet echt een top jaar
Steeds dezelfde stukken moeten lopen om upgrades te halen en dan weer oude gangen bezoeken om op plekken te komen waar je eerst niet kon komen.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:52 schreef Oksel het volgende:
Wat bedoelen jullie met backtracken?
Ik weet niet zeker dat ik nog wacht.quote:De oorzaak van het probleem is het volgende: op elke memorycard is een zogenaamde “region setting” geschreven, die de Freeloader niet kan opheffen. De meeste games controleren dit echter niet, waardoor ze gewoon goed werken met de Freeloader. Donkey Konga en Mr. Driller (Namco) zijn tot nu toe de enige bekende games die de region setting wél controleren, met als gevolg dat je niet kunt saven. Dit bederft natuurlijk nogal het plezier, aangezien je steeds weer opnieuw moet beginnen. Daarom raad ik je aan om, als je tóch een Donkey Konga game wil importeren, Hit Song Parade te kiezen. Bij deze uitbreidingsdisk zijn er namelijk geen problemen met betrekking tot saven.
ok ...laat ik et dan zo zeggen...quote:Op maandag 12 juli 2004 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe weet je nou of het weinig is als je niet eens vergelijkings cijfers kent
We zijn pas halverwegequote:Op maandag 12 juli 2004 23:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ok ...laat ik et dan zo zeggen...
dit jaar is niet zo rijkelijk gevuld met goed verkopende spellen als vorig jaar...
vorig jaar was er mario kart,zelda, metroid en nog allemaal toppers
alles is aangekondigt voor 2005quote:Op maandag 12 juli 2004 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We zijn pas halverwege
Nintendo heeft meer games dan MS dit jaar nogquote:Op maandag 12 juli 2004 23:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
alles is aangekondigt voor 2005
Dat uitgerekend jij Tales of Symphonia vergeet te noemenquote:Op maandag 12 juli 2004 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendo heeft meer games dan MS dit jaar nogDie hebben alleen Sudeki, Fable en HALO2. Nintendo heeft Paper Mario 2, Donkey Konga, Metroid Prime 2, Pikmin 2, Mario Party 6
Je vergeet Kingdom Under Fire: The Crusaders, Unreal Championship 2: The Liandri Conflict, Blinx 2: Masters of Time & Space en Forza Motorsport.. Die zijn ook geplanned voor 2004,quote:Op maandag 12 juli 2004 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendo heeft meer games dan MS dit jaar nogDie hebben alleen Sudeki, Fable en HALO2. Nintendo heeft Paper Mario 2, Donkey Konga, Metroid Prime 2, Pikmin 2, Mario Party 6
Ja, dat zijn games die door MS worden uitgebracht,quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:43 schreef Young_David het volgende:
En dat zijn MS games? Anders mogen we ToS ook wel in Roy's lijstje zetten
Ik vergeet Wario Ware en Animal Crossingquote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je vergeet Kingdom Under Fire: The Crusaders, Unreal Championship 2: The Liandri Conflict, Blinx 2: Masters of Time & Space en Forza Motorsport.. Die zijn ook geplanned voor 2004,.
Dat is er dus 1 meer dan Ninty,.
UT ook? 't wordt weer eens tijd dat ik het algemene gamenews in de gaten houd.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat zijn games die door MS worden uitgebracht,.
Nice! Kunnen veel mensen nog wat van leren.quote:I loved it, from start to finish. I loved the presentation. Reggie was so gritty, so confident, what a salesman. He could sell me ****, & I would swear that I shafted him. I don't know about you, but I am excited. I am excited in a way that I haven't been in a long time about Nintendo & the DS looks plain amazing. Sony, better watch out...
I loved seeing all the Nintendo bigwigs, & the creators of the historic, storied franchises. I now understand why so many of you love nintendo w/a passion. Nintendo is more than about games, they have had a profound impact on our lives & this industry, maybe the world.
As I sit taking a break from my nightly workout watching the footage, I am thinking, maybe, Nintendo is right, it's not just about how many polygons a console can display, but really, games are meant to have fun, & I think this has somewhat changed me, maybe opened my eyes to more than just polygons,5.1 sound & online play. Maybe, it's not just about killing, sports, & mature titles. I think I may go out tomorrow & give some more cube games a try that I previously dismissed because I thought they were too kiddie.
I know some may think I am joking, but this is the God's to honest truth, my faith has been restored in the cube, & Nintendo as I see them from a different perspective than I did yesterday. Many say the cube has failed this gen, but if games are meant to be fun, than how can anyone say they have failed?
I would like to know what you guys thought of the video? Did it change your view, or improve the way you see them. All I can say is it has made a profound impact on the way I see Nintendo & gaming all together. Thanks for your time, I must complete my workout, & look foward to hearing your thoughts. God Bless you all!!!!
quote:Lees verder voor meer informatie en enkele nieuwe screens van Namco's role-playing game.
Namco gaf vandaag werderom enkele screens en meer informatie vrij van hun aankomende role-playing game, Baten Kaitos. Baten Kaitos moet rond november in de Amerikaanse winkels liggen, een Europese releasedatum is tot op heden nog niet bekend. Het verhaal van de game komt op het volgende neer: de speler neemt de rol aan van een gids die de hoofdpersoon Kalas moet begeleiden. Tijdens het avontuur komen ze een vrouw genaamd Xelha tegen. Met z'n drieën gaan ze op pad om de wereld van de ondergang te redden, door het verslaan van een mysterieuze macht.
Baten Kaitos zal verder een uitgebreid kaartensysteem bevatten. Met de kaarten kunnen puzzels worden opgelost, maar sommigen kunnen ook in gevechten worden gebruikt. De tijd is ook van invloed op je zogenaamde "Magnus"-kaarten. Zo kunnen bepaalde items in waarde dalen, roesten of bederven. Bekijk hieronder de zes nieuwe screenshots van de game:
Wario Ware Inc.: Mega Party Games 3/9/2004quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vergeet Wario Ware en Animal CrossingDus das weer 1 meer voor ons.
quote:Een paar maanden geleden wisten Action Replay-gebruikers The Wind Waker te kraken en een in de uiteindelijke versie overboord gegooid voorwerp naar boven te vissen. Een vakje in het inventory-scherm bleek oorspronkelijk te zijn gevuld met de Japanse tekst voor: Water Boots.
Nintendo wist waarschijnlijk donders goed dat een wisselwerking tussen de oceaan en Hyrule fantastische puzzels mogelijk had gemaakt. Als de Water Boots hadden gewerkt als de Iron Boots uit Ocarina of Time, dan hadden ze de functie van de magic mirror uit A link to the Past kunnen vervullen (daarmee kon je reizen van de dark world naar de light world) en was The Wind Waker meteen een stuk afwisselender geweest. De ontdekking van Hyrule door zelf met je Water Boots het water in te springen zou als het vinden van Atlantis zijn. Door op de juiste plaatsen te duiken zou je onbereikbare gebieden bereiken, nieuwe kerkers in Hyrule betreden... Wat een gemiste kans, niet waar?
Komt uit 2001quote:Meanwhile, two separate insiders have come forth to IGNcube with claims that they have actually seen a running version of a recent Metroid Prime build, both with discouraging impressions. "From what I saw, there was a lot of uninspired, formulaic shooting through 3D hallways. There was barely anything to do," an insider told us. Another informant went so far as to say that the build shown "sucked."
Alleen jammer dat deze (ook alweer) gecanned is!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:39 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Raven Blade van Nintendo.
Er is een RPG in de maak die komt van de makers van Golden Sun. Of dit een Golden Sun voor de Cube wordt, of een andere titel is niet bekend.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:29 schreef Tony-Soprano het volgende:
komt er nou trouwens een golden sun op de cube?
of was dat maar een gerucht?![]()
Of dat je de triforce stukjes onderwater moet zoeken met de boots aan, dat zou beter zijn dat het vissenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het had een leuk extraatje kunnen zijn denk ik, beter dan stukjes TriForce verzamelen
GamePro is ook het slechtste blad dat ik OOIT heb gelezen. Echt NIET te geloven hoe slechtquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:18 schreef Thomper het volgende:
Jezus, ik heb hier net de nieuwe GamePro binnen (voor de volledigheid enzo...)
Er staat ook een review van Wario Ware voor de Cube in, en die krijgt een 4.
Waarom? Omdat de minigames te kort zijn. Nou vraag ik je.. te kort.. duh... das zo'n beetje het hele principe..
Sinds Mario Sunshine hebben andere platform-adventure games ook ineens allemaal "gadgets".quote:Op maandag 12 juli 2004 22:33 schreef febster het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk maar het verleden wijst anders uitNintendo zei dat bv ook over Mario Sunshine, en hoeveel platformers met een waterpack theme zijn er nadien verschenen? Ze zeiden het ook over Pikmin, en hoeveel ecologische verzamel/rts achtige spellen hebben we sinsdien gezien
Maar idd Nintendo kan zeer goed geheimen bewaren, zie de NDS en de nieuwe Zeldaalleen had ik het persoonlijk wel leuk gevonden als ze op de TGS weer 1 of 2 geheimen onthuld hadden en wat extra promotie hadden gedaan voor de al bekende toekomstige releases
Ik heb dat blad drie keer gekocht, zonde van mn geld. Wat een waardeloze shit.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:18 schreef Thomper het volgende:
Jezus, ik heb hier net de nieuwe GamePro binnen (voor de volledigheid enzo...)
Er staat ook een review van Wario Ware voor de Cube in, en die krijgt een 4.
Waarom? Omdat de minigames te kort zijn. Nou vraag ik je.. te kort.. duh... das zo'n beetje het hele principe..
Vind ik ook, ik koop hem toch soms om de meningen eens te lezen. GameQuest was wel top...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GamePro is ook het slechtste blad dat ik OOIT heb gelezen. Echt NIET te geloven hoe slecht![]()
Ik heb niets tegen lage cijfers hoor, en Wario Ware is ook niets voor mij, maar als dit echt de reden is van die 4 moeten ze zichzelf maar opheffen ofzo...
Ik was GQ abo, en na 3 nummer GP wilde ik opzeggen maar was te laatquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:27 schreef Thomper het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik koop hem toch soms om de meningen eens te lezen. GameQuest was wel top...
Ik zal even alle plus en minpuntjes quoten:
"+ Multiplayer (Joepie!)
-Totaal geen diepgang
-Minigames te kort en simpel"
Ik vind ze zoiezo een beetje dom. Wario Ware draait juist om de enorme simpelheid..
Inderdaad. Het is waar. Vind ik het erg. Mwah. Tis een gemiste kans van Nintendo. Maar i vind het prima.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:56 schreef Thomper het volgende:
Ik = Ook PU Fan hoor.![]()
Goed artikel dit btw, beschrijft wel een beetje de situatie waar Nintendo nu in zit. Halo 2 is een enorme hype.
http://www.gcadvanced.com/article.php?artid=2699&pg=1&comments=
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:25 schreef Tony-Soprano het volgende:
vind het wel erg kut hoor...
maar goed, dit zijn allemaal dingen die me doen beseffen dat ik volgende gen een ps3 moet kopen.
meeste games, langste leven om het zomaar te zeggen...
ik vrees echt het ergste voor ninty de komende gen consoles.
ze moeten wel heel groot aan uitpakken willen ze alle fans behouden.
je ziet nu al dat de meeste oud-nintendo fans naar de xbox overlopen.
slechte zaak, maar ze maken het er zelf naar.
Nee, ik denk het niet. Steeds meer mensen gaan voor andere consoles omdat er te veel games die niet op de PS3 uit zal komen naar de xbox 2 gaanquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:42 schreef Steeven het volgende:
Bovendien denk ik niet dat Sony haar marktpositie houdt in de consolewereld. Het zal meer gelijk opgaan. Nintendo slaat een goede weg in door de gameplay te versimpelen. Als je kijkt naar Fifa wordt je gek van de controls.
Nou ik vind het toch wel een erg gekleurd blad hoor....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
N-Gamer is wel ok ja, maar tis een Nintendo only blad, en daardoor wat eerder positief over Nintendo games. Maar ze zijn kritisch genoeg in principe![]()
Ik blijf overigens een PU fan zoals iedereen hier weet![]()
Ik wel! Ik vind het zonde om nu nog een PS2 te gaan kopen enkel voor de eye-toy spellen, maar ik zou die spellen wel erg graag willen hebben (en ze dan natuurlijk ook nog kunnen spelen).quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:49 schreef Steeven het volgende:
Mario Party 6 heeft geen controller nodig. Ben benieuwd wat Nintendo hiermee gaat doen, niemand zit te wachten op een Eye-Toy rip-off denk ik.
nou die metroid is niet veel minder mooi hoor hij is gewoon mooi klaarquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:58 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou ik vind het toch wel een erg gekleurd blad hoor....
Ik heb die hier liggen met dat stuk over de nintendo DS en dan zitten ze heel ruig te beweren dat metroid bijna net zo mooi is als op de cube.
En ze hebben het over het innoverende nintendo met de DS, en dat de rest van de E3 vol stond met sequels. En wat zijn een groot deel van de titels op de DS, juist remakes, lekker origineel joh!... (das nog erger dan een vervolg.).
quote:En wat zijn een groot deel van de titels op de DS, juist remakes
Die logo is even snel in elkaar gezet om te merken omdat dat eerst niet werd gedaan. Ik zal het ze zeggen dat ze nou maar is een goed logo moeten maken, xlife.nl heeft namelijk het zelfde logoquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:41 schreef Roi het volgende:
Die logotjes van GQ vindt ik echt lelijk en onprofessioneel.
Ach ja, M-Gaming blijft goed héquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:25 schreef Roi het volgende:
Die van M-gaming zijn wel mooi.
Die van X-life is nog erger ! (GROOT!)
Ah jammer voor jou, mooi voor mijquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:33 schreef Roi het volgende:
vroegah
Kent iemand dit spel ? Kwam ik tegen op de japanse sega site:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:34 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ah jammer voor jou, mooi voor mij![]()
dat is Virtua Fighter Next Generation.. een soort RPG achtige Virtua Fighterquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:33 schreef Roi het volgende:
vroegah
Kent iemand dit spel ? Kwam ik tegen op de japanse sega site:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
http://www.sega.jp/gc/vfcg/home.html
Ziet er wel goed uitquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:33 schreef Thomper het volgende:
Wat vindt je van de CubeParty logootjes Roi?
Als die niet goed zijn kan ík misschien een verandering regelen..
ja ik dacht het wel , alleen mag je maar 1 verschillende soort save file erop saven dacht ik dus alleen PAL , of NTST of JPN dacht ikquote:Op woensdag 14 juli 2004 00:02 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
memorycards zijn toch regiovrij?? (ik weet het bijna zeker van wel maar ik twijfel nu)
US & PAL wel, maar Japan niet d8 ik. Als je US & PAL saves bij elkaar zet is er geen probleem, maar als je er een Japanse save game bij zet kunnen er problemen ontstaan.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:02 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
memorycards zijn toch regiovrij?? (ik weet het bijna zeker van wel maar ik twijfel nu)
Geen problemen hierquote:Op woensdag 14 juli 2004 08:43 schreef BMH het volgende:
[..]
US & PAL wel, maar Japan niet d8 ik. Als je US & PAL saves bij elkaar zet is er geen probleem, maar als je er een Japanse save game bij zet kunnen er problemen ontstaan.
Lol! Dat klopt. Mijn Viewtiful Joe & Four swords (beide JAP) staan ook gewoon op een PAL mem card tussem NTSC & PAL saves zonder problemen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen problemen hierMijn JAP save van Viewtiful Joe staat gewoon tussen de rest, maar je hebt gelijk dat het afgeraden wordt. Er kunnen idd conflicten ontstaan.
nicequote:Op woensdag 14 juli 2004 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Famitsu, Paper Mario 2
Paper Mario 2: 9 | 8 | 8 | 8 (33/40)
Das best hoogquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Famitsu, Paper Mario 2
Paper Mario 2: 9 | 8 | 8 | 8 (33/40)
Wat vind je er zo leuk aan? Niet helemaal representatief natuurlijk maar ik heb het 15 min gespeeld en het was niet meer in mijn ogen als door gangen lopen, rare sprongen maken en beetje schietenquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Product Number 3
voor die 15 euro die je er waarschijnlijk voor neergelegd hebt is het beste een leuk spel!quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Product Number 3
De stijl vooral. En inderdaad, voor 15 euro zeer goed te doen. Na een level of 5 zal het best eentonig zijn, maar nu vind ik het erg tof.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:52 schreef febster het volgende:
[..]
Wat vind je er zo leuk aan? Niet helemaal representatief natuurlijk maar ik heb het 15 min gespeeld en het was niet meer in mijn ogen als door gangen lopen, rare sprongen maken en beetje schieten
Blijft er dan nog gameplay over als je het geweld uit GTA haalt?quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat ik GTA niet tof vind ligt dus niet alleen aan het onnodige geweldDe manier van spelen is saai.
Ja, nou ja. Missies en miniopdrachten enzo. Dat heeft Spidey ook. 2 hoofdmissies en dan moet je nog een bepaald aantal punten halen die je krijgt voor die sidequest. Ballon vangen voor een meisje, iemand naar ziekenhuis brengen, thugs in elkaar slaan, etc. Tis wel leuk, maar toch weer niet.quote:Op donderdag 15 juli 2004 01:03 schreef chibibo het volgende:
[..]
Blijft er dan nog gameplay over als je het geweld uit GTA haalt?
F5 is de knop die je zocht.quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeie thumbnails![]()
Ja, ze waren zelfs al verbeterd toen deze pagina geladen was met mijn antwoordquote:Op donderdag 15 juli 2004 09:34 schreef BMH het volgende:
[..]
F5 is de knop die je zocht.
jaquote:Op donderdag 15 juli 2004 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ze waren zelfs al verbeterd toen deze pagina geladen was met mijn antwoordWat had je gedaan img 190,15
quote:6.0 Presentation
Pointless story mode, surreal voice work and dialogue, and basic menus. There's a wide number of play modes, but what happened to four-player?
4.0 Graphics
Dated. Static storyboard sequences with blurry textures and motionless sprite characters tell the story. The in-game graphics are better, but not stellar.
5.0 Sound
Turn this game up when the voice actors talk and your windows will shatter.
8.0 Gameplay
Same basic forumla with some extra bells and whistles. And it's still fun.
8.0 Lasting Appeal
Several different gameplay modes, including Endless Puyo. And when those grow tiresome, there's a two-player mode, which is fun. That noted, we would have preferred a four-player one.
7.9 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
EXCLUSIVE. TOOOOOONY? Hoor je dat.quote:IGNcube: Why have you decided to make Puyo Pop Fever exclusive to GameCube?
Sonic Team: GameCube presents us with an ideal audience for Puyo Pop Fever. As a family-friendly title, we have high hopes for Puyo Pop Fever on this platform as a means for puzzle fans to experience the series' rich, addictive gameplay.
:')quote:Items Shipped on Thursday, July 15 2004
• 1 of: Tales Of Symphonia @ $60.95ea.
tot volgende weekquote:Op donderdag 15 juli 2004 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
JAAAAAAAAAAA
[..]
Dan istie pas binnen eikelquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:07 schreef pkwarts het volgende:
[..]
tot volgende week
hahaquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan istie pas binnen eikel
quote:Steve Butts, IGNPC: It's still a dumb name. Worse than Dolphin even.
Chris Roper, IGN Insider: I agree with Steve.
Peer Schneider, IGN: I think we should all trust a guy named Butts when it comes to identifying dumb names.
Gijs,.... de pijn die ik voelquote:Op zondag 11 juli 2004 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb 'em zojuist toch maar besteld by play.com.quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerst deze week Viewtiful Joe nog uitspelen.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
JAAAAAAAAAAA
[..]
quote:114789 Tales Of Symphonia - Cube
( On Order )
Waar heb je hem besteld?quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:20 schreef speknek het volgende:
[..]![]()
.
[..]
dvdsoon, ntsc dus.quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:22 schreef gamecube_master het volgende:
Waar heb je hem besteld?
PAL, bij de Bart Smitquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:55 schreef Oksel het volgende:
Hebben jullie pal of ntsc besteld? En waar?
Skies of Arcadia is echt superquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meteen Skies of Arcadia (Cube) en Fire Emblem (GBA) daar besteld
Ja kan nu in Link's pyjama gamen.... jeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 15 juli 2004 17:56 schreef Kiff het volgende:
Heb net the Windwaker uitgespeeld, is er een verschil met de eerste ronde bij het opnieuw spelen van het spel? Of is dat exact hetzelfde?
Jeuj!quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja kan nu in Link's pyjama gamen.... jeeeeeeeeeeeee
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:18 schreef Roi het volgende:
Was al vanaf de e3 bekend volgens mij
Eigenlijk had je gewoon moeten zeggen dat Link in een onzichtbaar pakkie rondloopt ...quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:32 schreef Chocobo het volgende:
Ja kan nu in Link's pyjama gamen.... jeeeeeeeeeeeee
Ik vind het wel een coole feature.... beetje onzin maar wel coolquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:29 schreef Young_David het volgende:
[..]
Eigenlijk had je gewoon moeten zeggen dat Link in een onzichtbaar pakkie rondloopt ...
quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:58 schreef Thomper het volgende:
[..]
Dat zeg ik.![]()
Wat was dat met die dude in die grot ook alweer ? Daar waar je vliegend naar toe moest met zo'n blad... je kon iets verzamelen ofzo.... nooit gedaan verder maar weet niet meer wat het wasquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:51 schreef Lexie het volgende:
En je kunt je fotoalbum nu compleet maken!!!!hoi
.
Toch bij dat bos? Ik heb nooit de moeite gedaan om het te ontdekken, klonk nou niet echt bijster spannend, foto's maken. Skulltulla's verzamelen is veel leukerquote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat was dat met die dude in die grot ook alweer ? Daar waar je vliegend naar toe moest met zo'n blad... je kon iets verzamelen ofzo.... nooit gedaan verder maar weet niet meer wat het was![]()
Vrij onderin de map was het ergens !!
quote:TimeSplitters: Future Perfect is visually impressive for the right reasons. The worlds themselves are large and varied in texture design and architecture. There are advanced particle and lighting effects. Character and facial animation systems are fluid, if a little cartoon-like in nature. And the game is fast, fast and faster. The framerate never stutters in the Xbox version and pauses only on rare occasion in the PlayStation 2 one. Free Radical promises that in the end the GameCube and Xbox builds will be only slightly superior on a graphic scale to the Sony one.
Future Perfect is right on track to be a fun, if not addicting first-person shooter sequel. Next year can't come soon enough.
Gek he?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:14 schreef Thomper het volgende:
* BMH raakt panisch
Ik bezorg dus foldertjes, dan zie je die aanbiedingen al een weekje eerder. Net het nieuwe pakketje, met o.a. het E-Plaza foldertje. 4 pagina's. Een stuk PS2-toppers, Xbox-toppers, maar geen Cube-toppers. Wel een paar multiplatform games die toevallig ook op de Cube komen, maar voor Spider-Man 2 hebben ze zogenaamd alleen Xbox en PS2.![]()
pssst..post die xbox aanbiedingen eensquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:14 schreef Thomper het volgende:
* pkwarts raakt panisch
Ik bezorg dus foldertjes, dan zie je die aanbiedingen al een weekje eerder. Net het nieuwe pakketje, met o.a. het E-Plaza foldertje. 4 pagina's. Een stuk PS2-toppers, Xbox-toppers, maar geen Cube-toppers. Wel een paar multiplatform games die toevallig ook op de Cube komen, maar voor Spider-Man 2 hebben ze zogenaamd alleen Xbox en PS2.![]()
Even dan.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
pssst..post die xbox aanbiedingen eens
hahaquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:53 schreef BMH het volgende:
Hey, pkwarts is je cube nu al binnen?
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:56 schreef pkwarts het volgende:
[..]
haha
nee.
donkey konga pakket is the magical word.
Waarom dat spel? Waarom niet f-zero, Metroid Prime, Zelda: The Wind Waker, Maro Party, Mariokart, Super Smash Bros: Melee, Tales of Symphonia, FF:Crystal Cronicles, Ikaruga, Resident evil, Fantasy star online, Eternal Darkness, Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Viewtiful Joe, Animal Crossing, Pikmin, Roque Squadron 3, Super Monkey Ball, Zelda: Four swords, Harvest moon & Wario ware?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:56 schreef pkwarts het volgende:
[..]
haha
nee.
donkey konga pakket is the magical word.
Je draaft doorquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat Donkey Konga het beste Cube spel allertijden wordt![]()
Lol. Zo was ik vroeger ook. Ik zei dat ik me cube alleen ging kopen voor Zelda: The Wind waker....... en nu heb ik bijna alle top games al thuis liggenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:11 schreef pkwarts het volgende:
ik hoef geen diepgaande spellen voor de cube, alleen maar wat party spellen zoals donkey konga, mario kart en super smash brothers
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:41 schreef Roi het volgende:
Nu jullie het over Donkey Konga hebben, ik heb er over gedroomt vanacht! Ik stond in een winkel en ging helemaal los
, maar ik zuigde erin omdat mij niet duidelijk was waneer je moest trommelen en toen werd de man achter mij heel boos en zei dat ik er heel slecht in was
. Was dus eingelijk een nachtmerie
![]()
bron: gamer.nl en gameqube.nlquote:Er staat mogelijk iets zeer interessants aan te komen voor de gamende consument want het lijkt erop dat Nintendo van plan is hun toekomstige games te gaan verkopen voor een prijs van slechts $29,99. Games als Metroid Prime 2: Echoes, Star Fox 2 en Paper Mario 2 staan allen momenteel voor een prijs van 39,99 Canadese dollars in een anoniem computer inventaris systeem voor retailers geregistreerd. Omgerekend betreft dit een prijs van 29,99 Amerikaanse dollars.
Er bestaat een kleine kans dat het een simpele typefout betreft in het computer systeem, maar gezien het zich bij tenminste drie games heeft voorgedaan, alle drie uitgegeven door Nintendo, lijkt de opgegeven verkoopprijs ons toch wel vrij waarschijnlijk. Waarom Nintendo hiertoe besloten heeft is vanzelfsprekend niet geheel duidelijk, maar het kan duiden op een aggressieve prijs strategie vergelijkbaar met de lagere verkoopprijs van de GameCube richting ¤99,- vorig jaar.
Het is natuurlijk te hopen dat we dezelfde prijsverlaging doorgevoerd zullen krijgen in Europa, maar gezien het zich ook met vorige acties heeft voorgedaan, hoeven we niet al te bang te zijn dat we naast het net zullen vissen. Wat dit betekent voor de budgetreeks Player's Choice, welke momenteel voor die nieuwprijs over de toonbank gaat, is ook nog onduidelijk. Het kan zijn dat deze budgetlijn verdwijnt of dat men hiermee nog een kleine tien euro lager zal gaan zitten.
Gijsquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat Donkey Konga het beste Cube spel allertijden wordt![]()
Ik meen hetquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |