Komt er een lijk aangewandeld ofzo???????quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:15 schreef babette21 het volgende:
Hetzelfde!!! Op de 4-0
Ennuh, want vind je van de kop van Lisette op de groepsfoto?! Ik moet er echt niet meer naar kijken, krijg steeds een lachaanval van 5 minuten!!
Ja, de uitzending van de ARD begint zometeen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:13 schreef babette21 het volgende:
Kijk.... en nú kunnen we voetbal kijken!!!![]()
Beter dan de soap die Portugal - Nederland heet. Er staat maar één team op de wei en dat is Portugal. Nederland is los zand.quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:37 schreef Noa-lynn het volgende:
Echt een supertitel!!!!!
quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:46 schreef Riann het volgende:
Coole foto's echt
alleen nederland heeft verloren![]()
Rafael proest.... De goal voor nederland vond ik btw wel lachenquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Er stond maar één team op de wei en dat was van Portugal. Wij hadden elf losse spelers, van wie eentje in de goal en tien anderen op de wei. Verdiend verloren!!! Oranje bestond uit poppetjes uit een voetbalkast. Die bewegen alleen maar als iemand er aan draait.
Zelfs proesten deed hij nog niet. Er is natuurlijk wel een voordeel nu Nederland heeft verloren: ik kan weer vier cassettes voor 't nieuwe seizoen van ONM vrijmaken. Elk nadeel heb se voordeel.quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:51 schreef Riann het volgende:
Rafael proest....
haha toch had ik liever gehad dat nederland had gewonnen....quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zelfs proesten deed hij nog niet. Er is natuurlijk wel een voordeel nu Nederland heeft verloren: ik kan weer vier cassettes voor 't nieuwe seizoen van ONM vrijmaken. Elk nadeel heb se voordeel.
De laatste wedstrijden kan ik rustig bekijken, zonder me groen en geel te ergeren (aan elf miljonairen die hun werk niet goed doen).quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:56 schreef Riann het volgende:
haha toch had ik liever gehad dat nederland had gewonnen....
Ja, zeker na zo'n kutwedstrijd.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:22 schreef Svensational het volgende:
Wat een geweldig leuk topic
haha, nee, Liesje werd weer eens afgezeken door Bettina. Liesje kwam op het verkeerde moment binnenwandelen want Bettina was aan het treuren om Serge [Boriesje lijntje, ONM december 2003]quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:17 schreef soapie het volgende:
Komt er een lijk aangewandeld ofzo???????
ja maar, ow maar....quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:01 schreef babette21 het volgende:
Tuurlijk niet... Aafke duikt binnen een jaar weer op in ONM: Pauline kan namelijk geen nieuwe job krijgen omdat ze voor iedereen nu eenmaal "Aafke" is en besluit uiteindelijk - met hangende pootjes - terug te keren naar het vertrouwde nest.... waar ze natuurlijk met open armen ontvangen wordt want zeg nou zelf: wat is ONM zonder Aafke??????
klopt helemaal....quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:58 schreef Wup het volgende:
ja maar, ow maar....
toen ik laatst ongeveer hetzelfde over Kim Pieters mijmerde riep je nog : 'how low can you go.'
En het gejuich van Saszaquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:18 schreef soapie het volgende:
Vind de duik van Olaf ook wel cool.
Klopt helemaalquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:51 schreef Wup het volgende:
volgens mij heeft Svensational deze Liesje toen nog een tijdje in een avatar gehad
met een kerstmutsje op dacht ik....
hahaha,quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:05 schreef babette21 het volgende:
klopt helemaal....maar ik denk dat Pauline heel laag kan gaan
![]()
Net als Tamara.... echt dé carrieremove haha!!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:40 schreef Wup het volgende:
misschien gaan ze samen het weer en verkeer doen bij radio Limboland......
Ik dacht al: "Waarom staan die meubels zo lekker te grazen?"quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:40 schreef Wup het volgende:
de plaatstelijke meubelboer
Ja, Frida was een lekker ding. Dat andere mormel hangt er maar wat aan.....quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:55 schreef Wup het volgende:
dat was zo stoer ....
quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:10 schreef Wup het volgende:
nog wat oud topicspul dat het nooit gehaald heeft:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
uhm... hormonen, oerdriften?haha, ik weet het nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:27 schreef babette21 het volgende:
Vooral de onderste is prachtig!!! Maar eh, waarom zou Arthur Claire willen zoenen?!??!
quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:20 schreef Wup het volgende:
haha, wat kun je toch jaloers zijn......
dat spoedeisende wijf is en blijft gewoon onmisbaar....
Waarom wilde hij zuster Ingrid palen? Toch ook waardeloos!?quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:34 schreef Wup het volgende:
uhm... hormonen, oerdriften?haha, ik weet het niet![]()
leek me toen een toepasselijk plaatje om te gebruiken, vandaar.....
Ja, die muts deed eerst lekker mee en toen ze er geen zin meer in had begon ze te zaniken dat ze een gezin heeft en dat Tuur haar maar niet met rust wilde laten. MUTSGEDRAG!quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:46 schreef Noa-lynn het volgende:
Ja dat van Ingrid was waardeloos ja!
Ingrid was best leuk, nou ja Stella Gomans vind ik wel een geinige meid.quote:[b]Op donderdag 1 juli 2004 21:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, die muts deed eerst lekker mee en toen ze er geen zin meer in had begon ze te zaniken dat ze een gezin heeft en dat Tuur haar maar niet met rust wilde laten. MUTSGEDRAG!
Kijk eens goed. Natuurlijk staat MIJN topic er ook bij. Wup zou het niet durven om 't weg te laten......quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:18 schreef Svensational het volgende:
Wup, wat is er eik met #50 gebeurd? Staat die hier ook boven?
'Gone with season XI' was inderdaad een onderdeeltje van het Wup topic #50 "het grote ode aan Arthur & Claire topic". Misschien plaats ik de rest ook nog wel eens in een goed buitje ....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:18 schreef Svensational het volgende:
Wup, wat is er eik met #50 gebeurd? Staat die hier ook boven?
Zeg Wup, is dat 't topic dat ik voor je verpestte? Ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:23 schreef Wup het volgende:
'Gone with season XI' was inderdaad een onderdeeltje van het Wup topic #50 "het grote ode aan Arthur & Claire topic". Misschien plaats ik de rest ook nog wel eens in een goed buitje ....
* Svensational hoopt op een super goede bui van Wup vandaagquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:23 schreef Wup het volgende:
[..]
'Gone with season XI' was inderdaad een onderdeeltje van het Wup topic #50 "het grote ode aan Arthur & Claire topic". Misschien plaats ik de rest ook nog wel eens in een goed buitje ....
Na mijn reactie hierboven zal dat bij Wup niet meer 't geval zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:29 schreef Svensational het volgende:
Svensational hoopt op een super goede bui van Wup vandaag
hahaquote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Na mijn reactie hierboven zal dat bij Wup niet meer 't geval zijn.
Nou. Daar heb je dan rijkelijk lang over gedaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 02:22 schreef Wup het volgende:
Wup heeft eindelijk ontdekt dat als je een spatie vergeet je code krijgt ipv zo een irritante smiley.....
Die maak jij inderdaad nooit.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:35 schreef Wup het volgende:
dat krijg je als je nooit typefoutjes maakt;)
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:35 schreef Wup het volgende:
maar terug ontopic maar weer eens.....
verder wat dom geklets over kleding, maar deze Wup is blij want kan in elk geval nog 2 maanden van La Claire genieten.quote:In navolging van haar collega's Dennis Overeem, Dominque van Vliet, Kenan Raven, Hidde Maas en Tom Mickers [ note Wup: Pauline van Rhenen is blijkbaar de moeite van het noemen niet waard] verlaat ook Kim Pieters binnenkort het acteursteam van 'ONM'. 'Ik heb zelf de knoop doorgehakt om na tweeënhalfjaar op te stappen. Ik maak deze zomer af en ben dan nog tot eind oktober in de serie te zien. '
'Hoe het met mijn personage Claire Simons gaat aflopen? Daar mag ik natuurlijk nog niets over zeggen. Wel staat vast dat ze in het nieuwe seizoen weer veel problemen zal veroorzaken. Er komt na de zomer een heel nieuw ziekenhuis met nieuwe acteurs, en die zullen allemaal nieuwe ontwikkelingen op gang gaan brengen. Maar voorlopig blijft Claire als arts op de afdeling Spoedeisende Hulp werken. Hoe het haar verder zal vergaan, moet iedereen maar gaan bekijken.'
Lizelotte ofzoquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie's dat lelijke ding naast Tamara?
Ach, dat lelijke scharminkel uit Costa 2? Lizelotte van Dijk?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:34 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Lizelotte ofzo
Dat was dan het moment waarop de serie begon te verloederen. Hadden ze Georgina Verbaan er maar in gelaten.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:02 schreef Noa-lynn het volgende:
Ja dat is Lizelotte van Dijk.Ze speelde Vicky Biesmarck in costa 2.
Ja, vooral met het "schoonmaken" van de toiletten. Boem! Flats! Froukje onder de stront.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:16 schreef Noa-lynn het volgende:
Ja! Georgina als de onhandige Janet was heel leuk.Met al die klusjes die ze ook deed.
Ik ben je moeder niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:04 schreef dunn0w het volgende:
Nee mam.. dat was net zo smerig..
Oh niet?.. oh okequote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ben je moeder niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ze spelen samen in Jong-Zuid. Tamara speelt het zusje van Lizelotte. Tis een gastrolquote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:14 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Oh niet?.. oh oke.
Maar weet jij of die Tamara samen met Liselotte in Jong-zuid speelt?
Costa! is nooit leuk geweest.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat was dan het moment waarop de serie begon te verloederen. Hadden ze Georgina Verbaan er maar in gelaten.
Nee niet echt nee... het laatste seizoen heb ik ook niet eens meer gezien...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Costa! is nooit leuk geweest..
ik denk dat JongZuid niet erg veel tijd vergt, meer een soort vriendendienst lijkt me dat.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:04 schreef babette21 het volgende:
Maar ik heb niks met Jong Zuid dus vind ik Tamara's aanwezigheid daar 'n beetje zinloos; als ze zo nodig wil acteren, laat het d'r dan op tv doen!!
dat minuscule rolletje was idd niet geweldig en eigenlijk ook niet noemenswaardig. ze heeft ook nog een keer een gastrol gespeeld in Costa, heb ik niet gezien maar lijkt me ook sowieso niet zo bijzonder op je CV staan.... hebben ze nl allemaal wel ingespeeld....quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:18 schreef Wup het volgende:
ik denk dat JongZuid niet erg veel tijd vergt, meer een soort vriendendienst lijkt me dat.
de laatste keer dat ik Tamara op tv heb gezien was een gastrolletje in Meiden van de Wit en op grond daarvan vind ik het niet zo heel vreemd dat ze niet in de rij staan haar voor een rolletje te vragen...
nee je hebt gelijk, dat was heel wat minder schadelijk dan wat Chris Zegers die serie aandeed:)quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:22 schreef babette21 het volgende:
dat minuscule rolletje was idd niet geweldig en eigenlijk ook niet noemenswaardig. ze heeft ook nog een keer een gastrol gespeeld in Costa, heb ik niet gezien maar lijkt me ook sowieso niet zo bijzonder op je CV staan.... hebben ze nl allemaal wel ingespeeld....![]()
Ik zou het leuk vinden als Jop Joris echt een polderhorrorfilm regisseert, met in de hoofdrollen zichzelf en de andere ONM'ers. Zijn film, zoals in ONM, maar dan echt op het witte doek en dvd.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:07 schreef Wup het volgende:
Een leuke telefilm met een zooitje (ex-)ONM acteurs lijkt me wel wat......
De tweede ronde is bij deze begonnen!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:25 schreef babette21 het volgende:
Ik ga vanmiddag stemmen tellen dus wie nog wil meebepalen: wacht niet te lang!!
ONM TOURNAMENT - Favo Liefdeskoppel [ronde 2]
haha zal dat even storm gaan lopen bij de bioscopen....quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zou het leuk vinden als Jop Joris echt een polderhorrorfilm regisseert, met in de hoofdrollen zichzelf en de andere ONM'ers. Zijn film, zoals in ONM, maar dan echt op het witte doek en dvd.
Ja, alles van die vieze geilbakken die naar Nikki(e) gaan kijken en op haar kwijlen tijdens de première.quote:Op zondag 4 juli 2004 02:04 schreef Wup het volgende:
haha zal dat even storm gaan lopen bij de bioscopen....
Nou heb je die mooie meid eraf gekniptquote:Op zondag 4 juli 2004 02:00 schreef Wup het volgende:
cadeautje voore Babette;)
boxvriendje voor Niels....
[afbeelding]
Ha, dank je welquote:Op zondag 4 juli 2004 14:46 schreef Wup het volgende:
cadeautje voor Svensational:)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de Zomerse Zaterdagavond, 03 juli 2004
Esther Schouten een of andere wereldkampioen boxen, ik weet verder ook niet precies.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie is dat paard op de laatste foto?
Boxen? Vandaar de ingedeukte muil.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:41 schreef Wup het volgende:
Esther Schouten een of andere wereldkampioen boxen, ik weet verder ook niet precies.
Nee niet gezien, en niks gemist ook zo te horen!!!!!!quote:Op zondag 4 juli 2004 18:24 schreef Svensational het volgende:
Hebben jullie trouwens ook toevallig dat programma gezien voor de Zomerse Zaterdagavond??? Met Paul de Leeuw, dat was echt zo'n saai k*t-programma
Wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:24 schreef Svensational het volgende:
Hebben jullie trouwens ook toevallig dat programma gezien voor de Zomerse Zaterdagavond??? Met Paul de Leeuw, dat was echt zo'n saai k*t-programma
Ga weg! Lizzy is top. Enquote:Op zondag 4 juli 2004 20:42 schreef Noa-lynn het volgende:
Niels en Sasza zijn top!
De beide Lizzy's waren hierin te bewonderen.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken?
Omdat het Lizzygehalte hier te laag is.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:07 schreef dunn0w het volgende:
Jaja Wiv nu weten we het wel ...... wat heeft het voor nu om het 4 keer te zeggen per topicbladzijde?
Leer eens schrijven. Die fouten maakt mijn kleine neefje van groep 4 al niet meer. Het is LizzY!!!!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:23 schreef dunn0w het volgende:
Lizziegehalte.....???.
quote:Op maandag 5 juli 2004 01:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Leer eens schrijven. Die fouten maakt mijn kleine neefje van groep 4 al niet meer. Het is LizzY!!!!!!!!
Ja, maar het is dus wel Lizzyquote:Op maandag 5 juli 2004 11:07 schreef dunn0w het volgende:
[..].. het is Lizzie.... ik dacht dat we die discussie al te vaak gehad hadden.....
![]()
\'t Is dat jullie maar weer eens weten wie er ALTIJD gelijk heeft.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:18 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar het is dus wel Lizzy
Ja, diegene ben jij!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:31 schreef dunn0w het volgende:
tis dat jullie maar weer eens weten wie diegene is die er ALTIJD voor zorgt dat andere mensen zich aan hem ergeren.
Het kan toch zijn dat je bent omgebouwd!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:31 schreef dunn0w het volgende:
Ik ben geen HEM ... maar goed WIV ...
Liselotte Poot?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:12 schreef Wup het volgende:
Natasja, de ombouw [ Liselotte Proot]
Dat was inderdaad één van de vele niks-lijntjes!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:12 schreef Wup het volgende:
in de catergorie onzinnige verhaallijntjes voor Duuk
Ze moest haar ombouwing toch betalen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:48 schreef soapie het volgende:
Je moet toch als actrice wanhopig zijn wil je je voor zoiets lenen.
Zoiets zal het wel zijn ja.....quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze moest haar ombouwing toch betalen?
Geef nou toch toe dat die "meid" een berenkop heeft. Moet een omgebouwde zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:56 schreef soapie het volgende:
Zoiets zal het wel zijn ja.....![]()
Je hebt helemaal gelijk!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Geef nou toch toe dat die "meid" een berenkop heeft. Moet een omgebouwde zijn.
As always.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:05 schreef soapie het volgende:
Je hebt helemaal gelijk!!!!!!!!!!!!!!![]()
Als jij het zegt......quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
As always.
... dan weet je in het vervolg dat het zo is.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:45 schreef soapie het volgende:
Als jij het zegt......
Tuurlijk.....quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
... dan weet je in het vervolg dat het zo is.
Ja, op 30 augustus begint het nieuwe seizoen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:51 schreef soapie het volgende:
Tuurlijk.....
Iemand nog iets leuks over ONM te melden?????![]()
Nou dat schiet al lekker op!!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, op 30 augustus begint het nieuwe seizoen.
Ja, die urinisten zijn tijdelijk weg.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:50 schreef Wup het volgende:
ow dat mocht hier niet meer he?
nou ja, de klagers daarover zijn toch op vakantie.....
I'm still herequote:Op donderdag 8 juli 2004 21:50 schreef Wup het volgende:
ow dat mocht hier niet meer he?
nou ja, de klagers daarover zijn toch op vakantie.....
dat was toch al verfilmd?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:54 schreef Svensational het volgende:
Hidde Maas en Chris Zegers gaan in de Kameleon spelen.
haha oke sorry voor het foute naampje, ik was het even vergeten.....ik heb me volgens mij een hele tijd netjes gedragen dus je mag het me zonder straf vergevenquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:56 schreef Svensational het volgende:
I'm still here
Deel 2 nuquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:00 schreef Wup het volgende:
[..]
dat was toch al verfilmd?
Alleen je smilie vast-aan-woord is irri:Pquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:02 schreef Wup het volgende:
[..]
haha oke sorry voor het foute naampje, ik was het even vergeten.....ik heb me volgens mij een hele tijd netjes gedragen dus je mag het me zonder straf vergeven
* Wup is niet zo een voorstander van smileys, dus spatie weglaten moet flink gepromoot worden hier..quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:14 schreef Svensational het volgende:
Alleen je smilie vast-aan-woord is irri:P
Huh? Denken wij voor het eerst hetzelfde?quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:35 schreef Svensational het volgende:
ik heb geen idee wat ze gaan spelen, Chris Zegers id idd een baggeracteursorry babette
HIDDE MAAS is KLOMPSMAquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:25 schreef Wup het volgende:
[..]
Wat gaat Hidde Maas voor bad guy spelen?
gaat ie kleine boerenjochies wurgen? (ik weet Kameleon niet mee zo, het is iets te lang geleden dat ik dat gelezen heb, maar er kwam ongetwijfeld een badguy in voor).
Ik heb de laatste tijd niet alles gelezen... maar ik ga voor je op zoek!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:24 schreef Wup het volgende:
Iwan, ik heb het al eens eerder gevraagd maar misschien heb je het toen niet gezien dus ik probeer het nog een keertje, heb jij een aantal mooie caps van Claire & Sid?
ahh, bij voorbaat dankquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb de laatste tijd niet alles gelezen... maar ik ga voor je op zoek!
Nee, jij niet, hè? Opscheppertje!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:07 schreef Riann het volgende:
deze vond ik niet moeilijk moet ik eerlijk zeggen
Jaloersquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, jij niet, hè? Opscheppertje!![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:22 schreef Riann het volgende:
Jaloers![]()
't Is dat je het zelf zegt .....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:04 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
hey ik wilde nog iets vrage
misschien ben ik een beetje lastig maargoed
NEE!quote:heeft iemand caps van joyce en arthur samen of/en van joyce met die briefopener in de hand toen ze arthur wilde vermoorde????
Vrolijke bui zeker?????quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
't Is dat je het zelf zegt .....
[..]
NEE!
Jawel zeg het nu maar eerlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:00 schreef Riann het volgende:
Jawel zeg het nu maar eerlijk![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:22 schreef babette21 het volgende:
* Babette is back in town *
Ja, dat weet ik nogquote:Sven: ik heb nooit gezegd dat ik Chris een goeie acteur vind.
Meer een geval van "Tais-toi et sois beau" remember???
Il fault soufrir pour être beau?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:22 schreef babette21 het volgende:
Sven: ik heb nooit gezegd dat ik Chris een goeie acteur vind.
Meer een geval van "Tais-toi et sois beau" remember???
Oui...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Il fault soufrir pour être beau?
Il fault être malade dans la tête pour être beau?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:27 schreef babette21 het volgende:
Oui...
Aan de lerares Nederlands denk je blijkbaar ook niet......quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:34 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
bedankt ik dee me best om deze vakantie niet aan men lerares frans te hoeve denke
Die vraag kun je het beste aan Wup voorleggen. Zij heeft caps bij de kilo's. Volgens mij ook van Joyce met de briefopener.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:35 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
maaar ik ben echt heel lastig( vraag maar aan wiv)
maar echt niemand caps van joyce die arthur te lijf wil gaan met briefopener of van joyce en arthur samen???????????????????????????/
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:35 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
maaar ik ben echt heel lastig( vraag maar aan wiv)
maar echt niemand caps van joyce die arthur te lijf wil gaan met briefopener of van joyce en arthur samen???????????????????????????/
Mottikmetdieonzin?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:51 schreef babette21 het volgende:
ONM TOURNAMENT - Favo Liefdeskoppel [ronde 3]
Allemaal even stemmen!!!!
Jij??? Helemaal niks!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mottikmetdieonzin?
Rustig maar. Franstalige les op school is voor mij dik 20 jaar geleden. Dan kan men wel eens wat vergeten.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:48 schreef babette21 het volgende:
Jij??? Helemaal niks!
Ga jij eerst maar aan je Frans werken, je zinnen zijn te krom om over naar huis te schrijven, evenals je spelling.... (il faut = zonder L, souffrir met dubbel F...)![]()
Kom eens langs voor borrel. Dan kun je gelijk mijn Frans updaten.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:48 schreef babette21 het volgende:
Ga jij eerst maar aan je Frans werken, je zinnen zijn te krom om over naar huis te schrijven, evenals je spelling.... (il faut = zonder L, souffrir met dubbel F...)
ik heb geen lerares nederlands maar een LERAARquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Aan de lerares Nederlands denk je blijkbaar ook niet......
Thanx je bent een schatquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor "Joyce met briefopener" : zie logo van Iwan's tweede zomerquiz!!!
Thanx je bent een schatquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die vraag kun je het beste aan Wup voorleggen. Zij heeft caps bij de kilo's. Volgens mij ook van Joyce met de briefopener.
Dat mag je alleen maar tegen me zeggen als je een ontzettend lekker wijf bent!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:07 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Thanx je bent een schat
Doe ik!! Zet de drank maar vast koud!!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kom eens langs voor borrel. Dan kun je gelijk mijn Frans updaten.
Foppele heeft geen fans.....quote:
Ik heb alleen Glühwein.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:07 schreef babette21 het volgende:
Doe ik!! Zet de drank maar vast koud!!![]()
Och kom nou! Jij glijdt toch voor 'm als boter!quote:Foppele heeft geen fans.....![]()
Daar doe ik 't niet voor...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb alleen Glühwein.
Uitglijden over m'n eigen kots ja.....quote:Och kom nou! Jij glijdt toch voor 'm als boter!
Okay! Dan krijg je Strohrum (80%)quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:24 schreef babette21 het volgende:
Daar doe ik 't niet voor...![]()
Je zit nog in de ontkenningsfase. Joyce viel op 'm. Kyra viel op 'm. Suzy viel op 'm. En Babette ook!quote:Uitglijden over m'n eigen kots ja.....
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Okay! Dan krijg je Strohrum (80%)
quote:Je zit nog in de ontkenningsfase. Joyce viel op 'm. Kyra viel op 'm. Suzy viel op 'm.
quote:En Babette ook!
Jij niet?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:55 schreef babette21 het volgende:
die valt op alles wat rondloopt
Bets vrienden, of iets wat ze als een lekkernij zag, hadden vaak toch ook een hoog sukkelgehalte:quote:Bet viel op Sasza.... da's tenminste een echte kerel!!!!
Nee ik val niet op sukkeltjes als jijquote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij niet?![]()
Sasza: blonde god die ook nog eens loyaal bleek te zijn, bleef tenslotte trouw aan zijn wandelende lijkje terwijl de gehele vrouwelijke cast op hem geilde...quote:Bets vrienden, of iets wat ze als een lekkernij zag, hadden vaak toch ook een hoog sukkelgehalte:
1. Sasza Nagy (ongeloofwaardige homo die een hetero probeert uit te beelden)
2. Ticho Steiner (info: zie Sasza)
3. Jasper Bronkhorst (had het niet eens in de gaten dat Bet al met Olaf rammelde)
4. Olaf Zwart (behalve een sukkel ook nog een geldgeile psychopatische oplichter)
Ik val ook niet op sukkeltjes. Ik val meer op Floors en Lizzy's.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:28 schreef babette21 het volgende:
Nee ik val niet op sukkeltjes als jij![]()
Daarom is Sazsa zo'n lul. Trouwen met een hoopje ellende en straks janken dat hij weduwnaar is geworden.quote:Sasza: blonde god die ook nog eens loyaal bleek te zijn, bleef tenslotte trouw aan zijn wandelende lijkje terwijl de gehele vrouwelijke cast op hem geilde...Ondanks dat dit hem wel sierde heb ik altijd gehoopt dat Bet en Sas ooit een item zouden worden... helaas, het mocht niet zo zijn...
![]()
Ticho was nog erger dan Bram. Steunde Alexander de hele tijd, i.p.v. 'm onder de kloten te schoppen nadat hij wist dat hij werd belazerd.quote:Ticho: homo indeed, en daarnaast de directe oorzaak van het feit dat Babette haar scherpe randjes verloor... Eigenlijk was Ticho de "Bram van de jaren 90"....![]()
Een lul vervangen door een klootzak is ook niet echt bevorderlijk.quote:Jasper: nog zo'n relnicht, vroeg me echt af wat ze met al die mietjes aanmoest... Gelukkige werd hij snel aan de kant gezet...![]()
Voor Olaf bestond er maar een straf. Hij zag het in en loste het met Russisch roulette keurig op.quote:Olaf: oerlelijk maar errug cool. Hoewel die rat alleen maar voor het grote geld ging en het weken van te voren al duidelijk was dat ie mijn "heldin" (oke, overdrijven is ook 'n vak) pijn ging doen heb ik echt genoten van die verhaallijn. De vete die ontstond tussen Babette & Aafke, Bettina die maar geld bleef dokken en Olaf die uiteindelijk - toen ie haar écht leuk vond - kon vertrekken...![]()
Ja, ware het niet dat ze de ene al sufneukte toen het met de andere nog aan was. Dat is onwijs breezahgedrag.quote:Trouwens, jij bestempelt Babette elke keer als 'n onwijze slet maar feitelijk gezien heeft ze maar 4 kerels gehad in 5 jaar tijd (Casper, Ticho, Jasper en Olaf)... Vind ik - zeker voor 'n soap - behoorlijk braaf...
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
1. Sasza Nagy (ongeloofwaardige homo die een hetero probeert uit te beelden)
En Aafke had er de afgelopen 10 jaar 6:quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:28 schreef babette21 het volgende:
Trouwens, jij bestempelt Babette elke keer als 'n onwijze slet maar feitelijk gezien heeft ze maar 4 kerels gehad in 5 jaar tijd (Casper, Ticho, Jasper en Olaf)... Vind ik - zeker voor 'n soap - behoorlijk braaf...
hangt vanaf waar je op valtquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat mag je alleen maar tegen me zeggen als je een ontzettend lekker wijf bent!![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, ware het niet dat ze de ene al sufneukte toen het met de andere nog aan was. Dat is onwijs breezahgedrag.
Aafke is de Ross (Friends) van ONM: heeft de neiging om met iedereen te trouwen! 6 huwelijken (waarvan 2x met Ed) en een verloving (met Rutger)....quote:Op zondag 11 juli 2004 05:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
En Aafke had er de afgelopen 10 jaar 6:
1. Jan Reitsema
2. Ed Couwenberg
3. Rutger Helligers
4. Miguel Zwart
5. Wouter Lansink
6. SjokSjok
Op lekkere Lizzy's....quote:Op zondag 11 juli 2004 13:08 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
hangt vanaf waar je op valt![]()
![]()
En dan te bedenken dat die arme Bettina en Liesje niet in staat zijn om er slechts eentje aan de haak te slaan. Zelfs Renée heeft in de loop der tijd meer succes gehad.quote:Op zondag 11 juli 2004 15:33 schreef babette21 het volgende:
Aafke is de Ross (Friends) van ONM: heeft de neiging om met iedereen te trouwen! 6 huwelijken (waarvan 2x met Ed) en een verloving (met Rutger)....![]()
Ik snap niet dat Ed met haar hertrouwde. Als mijn vrouw het met een ander doet kan ze opsodeflikkeren.quote:Op zondag 11 juli 2004 15:33 schreef babette21 het volgende:
Aafke is de Ross (Friends) van ONM: heeft de neiging om met iedereen te trouwen! 6 huwelijken (waarvan 2x met Ed) en een verloving (met Rutger)....![]()
Bettina heeft 'n relatie gehad met Frank en Liesje heeft de lakens gedeeld met Vic...quote:Op zondag 11 juli 2004 16:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
En dan te bedenken dat die arme Bettina en Liesje niet in staat zijn om er slechts eentje aan de haak te slaan. Zelfs Renée heeft in de loop der tijd meer succes gehad.
Dat was maar van korte duur, want Frank betrapte Bettina toen ze kleine Jannes een muilpeer gaf en toen maakte hij het uit. Wat moest hij toch met die ouwe knar?quote:Op zondag 11 juli 2004 16:50 schreef babette21 het volgende:
Bettina heeft 'n relatie gehad met Frank
Ik vroeg me al af waarom Liesje gescheurd beddegoed heeft.quote:en Liesje heeft de lakens gedeeld met Vic...![]()
Heeft al met al wel een paar maanden geduurd, ze woonden zelfs praktisch samen... Da's voor Bettina een absoluut record! Wat Frank met haar moest heb ik ook nooit begrepen, ik werd al onpasselijk bij 't idee...quote:Op zondag 11 juli 2004 16:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat was maar van korte duur, want Frank betrapte Bettina toen ze kleine Jannes een muilpeer gaf en toen maakte hij het uit. Wat moest hij toch met die ouwe knar?
Uiteindelijk liep de relatie op de klippen, want de woning van Frank was te klein geworden om alle containers met formaldehyde op te slaan. Bovendien gingen Franks uien al schieten omdat hij Julia leerde kennen.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:10 schreef babette21 het volgende:
Heeft al met al wel een paar maanden geduurd, ze woonden zelfs praktisch samen... Da's voor Bettina een absoluut record! Wat Frank met haar moest heb ik ook nooit begrepen, ik werd al onpasselijk bij 't idee...
die nieuwe????????quote:Op zondag 11 juli 2004 16:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Op lekkere Lizzy's....![]()
Ja, vooral als ze haar strakke rose ondergoed draagt.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:59 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
die nieuwe????????
Babette likkebaardt van Sasza, Wup heeft the hots for Niels. Ik ben een enorme Lizzyfan. Dan blijft er voor Daan niets meer over. Bovendien: uit het oog, uit het hart.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:28 schreef Noa-lynn het volgende:
Wat hebben sommige hier tegen Sander Foppele!Trouwens een leuke agenda!
In het oog ook nooit in 't hart geweestquote:Op maandag 12 juli 2004 20:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Babette likkebaardt van Sasza, Wup heeft the hots for Niels. Ik ben een enorme Lizzyfan. Dan blijft er voor Daan niets meer over. Bovendien: uit het oog, uit het hart.
op nikki lijk ik wel zelfde kleur haar en ogen en ongeveer zelfde figuurquote:Op zondag 11 juli 2004 20:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, vooral als ze haar strakke rose ondergoed draagt.
Foto?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:43 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
op nikki lijk ik wel zelfde kleur haar en ogen en ongeveer zelfde figuur![]()
Ik hoop dat je niet die Niels bedoelt die eerst Daan speelde, die was pas erg!!!!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:47 schreef Noa-lynn het volgende:
Nou Niels is ook wel goed hoor!
Maar Daantje valt niet tegen!
Maar dan heb ik toch liever Lizzy (1 en 2), Gina, Lotus of Margot.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:47 schreef Noa-lynn het volgende:
Nou Niels is ook wel goed hoor!
Maar Daantje valt niet tegen!
Inderdaad. Die halve haan was constant onverstaanbaar en hij had een kop als een linkse klomp. Hij maakt samen met Tim Zweije zo af toe reclame voor een ovenfritesfabrikant.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:47 schreef soapie het volgende:
Ik hoop dat je niet die Niels bedoelt die eerst Daan speelde, die was pas erg!!!!!!
Wat ook 3x niks is.......quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij maakt samen met Tim Zweije zo af toe reclame voor een ovenfritesfabrikant.
Tim Zweije zette de rol van Jannes prima neer.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:59 schreef soapie het volgende:
Wat ook 3x niks is.......
Nou!? Komt die foto nog?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:43 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
op nikki lijk ik wel zelfde kleur haar en ogen en ongeveer zelfde figuur![]()
Wat heb je ervoor over????quote:Op woensdag 14 juli 2004 07:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou!? Komt die foto nog?
Net wakker? Ik wil een foto van jou om te zien of je daadwerkelijk op Nikki lijkt.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:40 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Wat heb je ervoor over????![]()
![]()
![]()
Dus vraag ik wat je ervoor over heb om mijn foto te zien (ben namelijk blutquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Net wakker? Ik wil een foto van jou om te zien of je daadwerkelijk op Nikki lijkt.
Ik ben ook blut.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:37 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Dus vraag ik wat je ervoor over heb om mijn foto te zien (ben namelijk blut)
Dat betekent dus dat ze zeker nog tot 1 januari in ONM blijft te zien. De opnamen liggen meestal 4 à 5 maanden vooruit.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:24 schreef MirSus het volgende:
Deze week heeft ze overigens haar laatste ONM-opnames...bye bye Ellen
Eerder oktober/november...(maar januari zou leuk zijn!quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat ze zeker nog tot 1 januari in ONM blijft te zien. De opnamen liggen meestal 4 à 5 maanden vooruit.
Wat mij betreft mag Do er nog tot 2035 bij blijven. Kan ze geleidelijk aan de rol van Aafke overnemen. Ellen is kewl, zolang die halve lul (eikel) van haar er niet bij is. In zijn aanwezigheid slaat de verbramming toe, maar Ellen is solo TOP! Victor moet weer op de proppen komen om met zijn breinrestant de boel eens aardig op stelten te zetten: Tuur opknopen, Hugo niet-chemisch castreren. Joost wordt in het kader van zijn polderhorror gedwongen om de moorden te filmen. Een nieuw soort tv: realityhorror.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:46 schreef MirSus het volgende:
Eerder oktober/november...(maar januari zou leuk zijn!)
quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Oh en dan vergeet ik nog iets: Lizzy moet niet door de tractor worden vermorzeld.
Vuile smerige $^%$$^)*&() die je bent!quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:02 schreef Svensational het volgende:
Jij bent duidelijk geen echte ONM-fan. Yorin heeft een tijdje geleden al "per ongeluk" laten uitlekken dat Lizzy Vehmeier in aflevering 4 van het nieuwe seizoen komt te overlijden.
Je zit me hier gewoon vierkant te besodeflikkeren, hè? Is dit mijn straf voor het uit de duim zuigen van een paar verhaaltjes?quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:55 schreef Svensational het volgende:
Tja, dat had ik ook liever gezien. That's life
Nee. Lizzy komt niet voor de tractor. Joost redt haar net op tijd. Maar als Joost haar met een megajump weghaalt komt ze klem te zitten in die autoband. Het stond een paar weekjes geleden op de site van Yorinquote:Op donderdag 15 juli 2004 01:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je zit me hier gewoon vierkant te besodeflikkeren, hè? Is dit mijn straf voor het uit de duim zuigen van een paar verhaaltjes?
Ik kijk morgen wel even op de redactie en wee je gebeente als je hier hebt zitten liegen!
Ohw wacht, ik weet het al: jij verwart Lizzy met Aafke. Aafke sterft vanwege de aneurisma door het luchtdrukverschil in het vliegtuig.
Ja, weet je wat je mag gaan doen? Je ouwe sloffen bezeiken!quote:Op donderdag 15 juli 2004 01:23 schreef Svensational het volgende:
Nee. Lizzy komt niet voor de tractor. Joost redt haar net op tijd. Maar als Joost haar met een megajump weghaalt komt ze klem te zitten in die autoband. Het stond een paar weekjes geleden op de site van Yorin![]()
Succesquote:Op donderdag 15 juli 2004 01:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, weet je wat je mag gaan doen? Je ouwe sloffen bezeiken!
Ik vraag het morgen op de redactie. Jou kan ik niet vertrouwen.
Dan zoek ik uit waar Nikki zaterdag a.s. uitgaat en dan neem ik haar voor straf te grazen. (Voor haar is het een straf, niet voor mij)quote:Op donderdag 15 juli 2004 01:43 schreef Svensational het volgende:
SuccesIk hoop dat je morgen een beetje over de schok heen kunt komen als blijkt dat het waar is
![]()
Dus eigenlijk walg je ook een beetje van jezelf he weet_ik_veeltjequote:Op donderdag 15 juli 2004 01:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Voor haar is het een straf
Nog niet zo veel als dat Wup van me walgt. Btw: waar is ze?quote:Op donderdag 15 juli 2004 01:49 schreef Svensational het volgende:
Dus eigenlijk walg je ook een beetje van jezelf he weet_ik_veeltje
quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Do er nog tot 2035 bij blijven
Nee, want in 2035 gaat de dertiende generatie van Brams broers Ellen na een relatiebreuk vermoorden.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:10 schreef Noa-lynn het volgende:
Niet langer?
aha! weten we dat ook weer!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, want in 2035 gaat de dertiende generatie van Brams broers Ellen na een relatiebreuk vermoorden.
Ja Wup waar hang je uit? Kun je ff stemmen in 't tournament!!!quote:Op donderdag 15 juli 2004 01:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nog niet zo veel als dat Wup van me walgt. Btw: waar is ze?
Ik weet niet wat anderen tegen hem hebben maar ik vind 'm een arrogante eikel. Daan vond ik niet boeiend, maar ook niet strondvervelend, maar Sander zelf wél....quote:Op maandag 12 juli 2004 20:28 schreef Noa-lynn het volgende:
Wat hebben sommige hier tegen Sander Foppele!
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat anderen tegen hem hebben maar ik vind 'm een arrogante eikel. Daan vond ik niet boeiend, maar ook niet strondvervelend, maar Sander zelf wél....
Hij zat maandag ook in Sterrenslag, ik was spontaan tégen dat team (terwijl John Williams daar ook bij zat en die mag ik dan weer wel).... Tja smaken verschillen maar van Sander krijg ik echt-neigingen...
Heeft ie dat gezegd??????????? Jezus zeg.... hij snapt het écht niet.....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:53 schreef MirSus het volgende:
inderdaad! En dan vervolgens doet 'ie ook nog uitspraken als 'ik hoor zeker wel bij de top4 van Nederlandse acteurs' ...
![]()
![]()
Dat gevoel krijg ik nou bij Chris Zegersquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat anderen tegen hem hebben maar ik vind 'm een arrogante eikel. Daan vond ik niet boeiend, maar ook niet strondvervelend, maar Sander zelf wél....
Hij zat maandag ook in Sterrenslag, ik was spontaan tégen dat team (terwijl John Williams daar ook bij zat en die mag ik dan weer wel).... Tja smaken verschillen maar van Sander krijg ik echt-neigingen...
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
Heeft ie dat gezegd??????????? Jezus zeg.... hij snapt het écht niet.....![]()
![]()
Ik kan er zo al 20 noemen die beter zijn (en als ik er wat langer over nadenk waarschijnlijk 200!)
Wát een sukkel.....![]()
Hij wil nu in Amerika doorbreken? Letterlijk! Doorbreken!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:38 schreef MirSus het volgende:
Sukkel hè!
![]()
Hij wil nu ook naar Amerika om daar uiteindelijk in een film te kunnen spelen, hoop dat 't hem smerig tegen gaat vallen... mag 'ie wel met iets anders gaan komen als wat 'ie hier in NL laat zien!![]()
![]()
Laat 'm maar flink onderuit gaan daar in Amerika!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij wil nu in Amerika doorbreken? Letterlijk! Doorbreken!
Ik heb ook wel eens een foto van Betje overgenomen en pissig dat ze was.....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:19 schreef MirSus het volgende:
Babette, we hadden trouwens even een vraagje!
We zijn voor onze site bezig met een bepaalde pagina waar we zoveel mogelijk oude screenshots v. Ellen voor willen gebruiken... nu hebben we gezien dat jij screenshots hebt v/d bruiloft met Frank, zouden we die (uiteraard met bronvermelding) mogen gebruiken voor op die pagina?
We horen 't wel![]()
Ik denk dat het wel mag, van mij mag het iigquote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:19 schreef MirSus het volgende:
We zijn voor onze site bezig met een bepaalde pagina waar we zoveel mogelijk oude screenshots v. Ellen voor willen gebruiken... nu hebben we gezien dat jij screenshots hebt v/d bruiloft met Frank, zouden we die (uiteraard met bronvermelding) mogen gebruiken voor op die pagina?
We horen 't wel![]()
Wat is er nou zo leuk aan een ouwe lul? (Wat is er überhaupt leuk aan een lul? )quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:06 schreef pberends het volgende:
Ik zat me opeens te bedenken wie ik nog mis in m'n leven.
En dat is Arthur van Walsum
Gewoon. Hij is: LOLquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat is er nou zo leuk aan een ouwe lul? (Wat is er überhaupt leuk aan een lul? )
Hij is: LULquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:32 schreef pberends het volgende:
Gewoon. Hij is: LOL![]()
![]()
LOLquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij is: LUL![]()
![]()
Asjeblief nie bij hem krij ik dusquote:Op zondag 18 juli 2004 16:29 schreef soapie het volgende:
Sid mag terug komen!!!!!!!!
Daar kan je best eens gelijk in hebbenquote:Op zondag 18 juli 2004 16:45 schreef pberends het volgende:
Brr, maar nu snap ik ineens waarom hij zo'n psycho was, hij is de zoon van Arthur![]()
![]()
Deze was veel lelijker:quote:Op zondag 18 juli 2004 17:10 schreef pberends het volgende:
LOL @ [afbeelding]
Wat een verschrikkelijk logo![]()
![]()
En omdat ze beiden Kilo Utrecht Tango waren zijn ze door een electronische saxofoon vervangen.quote:Op zondag 18 juli 2004 17:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Om nog maar te zwijgen van het vervangen van Ruth door Gordon...![]()
Nou vooruit, omdat jullie 't zo vriendelijk vragen...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:19 schreef MirSus het volgende:
We horen 't wel![]()
Nou. Kom dan op met die foto's. Als jij zit te netten ben je bij je pa, dus hevel je die pics toch effe van zijn pc over naar de jouwe!? Toch?quote:Op zondag 18 juli 2004 18:05 schreef babette21 het volgende:
Ik heb ook nog ergens wat foto's van Do op de veronicacover (1995 en 1996 geloof ik), maar staan bij m'n pa op de harde schijf. Als jullie die nog niet hebben plaats ik ze wel 'n keer hier!! Ik heb ook nog wat meer foto's van die bruiloft, moet ik wel ff zoeken...
nope zit nu bij m'n zus, die is op vakantie en aangezien haar huis meer luxe biedt dan het mijne vind ik het geen probleem om hier een paar weekjes te "moeten" vertoeven.... maar morgen ga ik wel ff bij m'n pa langs dus als ik eraan denk.......quote:Op zondag 18 juli 2004 18:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou. Kom dan op met die foto's. Als jij zit te netten ben je bij je pa, dus hevel je die pics toch effe van zijn pc over naar de jouwe!? Toch?![]()
quote:Op zondag 18 juli 2004 19:34 schreef soapie het volgende:
Leuke foto's!!!!
Eén minpuntje, de stropdas van Ticho.....
Correctie!quote:Op zondag 18 juli 2004 19:34 schreef soapie het volgende:
Leuke foto's!!!!
Eén minpuntje, de stropdas van Ticho.....
quote:Op zondag 18 juli 2004 19:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En ik wil Lotus Verburg terug.
... gebeurT ...quote:Op zondag 18 juli 2004 19:55 schreef MirSus het volgende:
alleen van de naam krijgen we al
-neigingen, kun je nagaan wat er gebeurd als ze in beeld komt
![]()
zie... kan al niet eens meer goed spellen na het zien van die naamquote:Op zondag 18 juli 2004 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
... gebeurT ...
Ik vind die Afke Reijenga uitermate lekker. Ook in de film "Naar De Klote", waarin ze naakt is te zien.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:03 schreef MirSus het volgende:
zie... kan al niet eens meer goed spellen na het zien van die naam![]()
Jij bent een vrouw en kunt het niet beoordelen. Ik ben een man en heb er een heel andere kijk op.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:13 schreef soapie het volgende:
Ik wil die kop van Lotus ook niet zien hoor, gadver wat een verschrikking was dat toch!!!!!
Dat zal het zijn......quote:Op zondag 18 juli 2004 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij bent een vrouw en kunt het niet beoordelen. Ik ben een man en heb er een heel andere kijk op.
Als ik het zeg weet je dat het zo is. Snap je dat nou nog niet!?quote:Op zondag 18 juli 2004 20:16 schreef soapie het volgende:
Dat zal het zijn......
quote:Op zondag 18 juli 2004 20:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als ik het zeg weet je dat het zo is. Snap je dat nou nog niet!?
Nou, 't zal mij benieuwen......quote:Op zondag 18 juli 2004 20:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: ik heb het volgende topic al gereed staan.
Twee zielen, één gedachte.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:40 schreef babette21 het volgende:
Nou, 't zal mij benieuwen......
ONM # 55 - De erotische fantasieën van Babettequote:Op zondag 18 juli 2004 20:40 schreef babette21 het volgende:
Nou, 't zal mij benieuwen......
Hoeveel zielen?quote:Op zondag 18 juli 2004 20:44 schreef soapie het volgende:
Twee zielen, één gedachte.![]()
Er is er ook maar 1 die zoiets kan verzinnen!!!!!quote:Op zondag 18 juli 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
ONM # 55 - De erotische fantasieën van Babette
quote:Op zondag 18 juli 2004 20:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoeveel zielen?
-edit- niet stiekem fouten verbeteren als ik je er op wil aanpakken!-
The Master is always alert!quote:Op zondag 18 juli 2004 20:51 schreef soapie het volgende:
( Ik had kunnen weten, dat jij het had gezien!!!
)
Wederom: het zal mij benieuwen!!quote:Op zondag 18 juli 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
ONM # 55 - De erotische fantasieën van Babette
Een echte Babette denkt aan een Ticho (quote:Op zondag 18 juli 2004 21:09 schreef babette21 het volgende:
Wederom: het zal mij benieuwen!!
Ik denk aan Sasza, ik denk aan Niels (zich in 't zweet aan 't boksen uiteraard), ik denk aan.... oké, kom maar op met dat topic!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |