Dus dan maar weer een nieuwe!
Ik vind het dus ook randje. Vandaar dat ik ook niet had geedit, omdat ik twijfelde. Ik begrijp de frustratie van je volkomen, maar ik vond het nog niet zodanig dat er geedit moest worden. Natuurlijk zitten er een paar sukkels in, maar die laten duidelijk zien dat ze werkelijk geen idee hebben waar ze het over hebben. Maar editen is wel een laatste redmiddel. Ik zie wel debiele antwoorden, maar vooralsnog geen ontoelaatbare dingen.
quote:Ik wil je heeeeel lief vragen of mijn topic over emigratie ( topicnaam: Heb je wel eens...) weer open mag.
Op donderdag 15 januari 2004 06:55 schreef Liejannuh het volgende:
Deze was vol: [centraal] kritiek topic IIDus dan maar weer een nieuwe!
Alvast bedankt voor de reactie
(Dat kun je toch niet weigeren )
Als die vol is, dan gooien we deze graag weer open!
heb ik het toch geweigerd, maar toch wel op een lieve manier toch?!
quote:Volgens mij gaat het niet werken
Op zaterdag 17 januari 2004 17:50 schreef Liejannuh het volgende:
Probeer eerst die andere maar eens tot leven te brengen door 'm een schop te geven.
Wij reanimeren graag topics in Travel.Als die vol is, dan gooien we deze graag weer open!
heb ik het toch geweigerd, maar toch wel op een lieve manier toch?!
Heb je de rest van het topic al doorgelezen? Eigenlijk?
quote:2uur nu
Op zaterdag 17 januari 2004 18:48 schreef Liejannuh het volgende:
Je hebt nog geen uur geleden gepost!Heb je de rest van het topic al doorgelezen? Eigenlijk?
quote:*mee doet*
Op zaterdag 17 januari 2004 19:26 schreef k_man het volgende:
*terugvindpost*
Altijd handig om dit topic vaak langs te zien komen.
quote:Hij is sticky hoor
Op zondag 18 januari 2004 10:04 schreef YPPY het volgende:[..]
*mee doet*
Altijd handig om dit topic vaak langs te zien komen.
quote:Ik surf altijd via my active topics en soms via de active topics, bijna nooit langs de topiclijsten. Dat deed ik alleen toen ik nog moest modden.
Op zondag 18 januari 2004 12:47 schreef Lucille het volgende:[..]
Hij is sticky hoor
Ik zoek nog wel even verder!
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 20:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ok, gevonden!Ik moest gewoon even op Yppy + China zoeken!
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:14 schreef Lucille het volgende:
Who needs the search if we've got k_man?
quote:Owkee, (ik zag dit nu pas
Op donderdag 15 januari 2004 10:07 schreef Lucille het volgende:
Even terugkomen op het verhaal van Hik, betreffende het Mekka topic:Ik vind het dus ook randje. Vandaar dat ik ook niet had geedit, omdat ik twijfelde. Ik begrijp de frustratie van je volkomen, maar ik vond het nog niet zodanig dat er geedit moest worden. Natuurlijk zitten er een paar sukkels in, maar die laten duidelijk zien dat ze werkelijk geen idee hebben waar ze het over hebben. Maar editen is wel een laatste redmiddel. Ik zie wel debiele antwoorden, maar vooralsnog geen ontoelaatbare dingen.
quote:Is je sig niet te moeilijk voor mensen die niet eens snappen dat een land soms meer te bieden heeft dan het beeld wat je via de media voorgeschoteld krijgt? Het feit dat sommige mensen zulke naieve en domme denkbeelden hebben geeft mij weinig hoop dat ze je sig zullen begrijpen. Daar is namelijk enige intelligentie wel voor nodig.
Op vrijdag 23 januari 2004 11:10 schreef Hik het volgende:[..]
Owkee, (ik zag dit nu pas
). It's you call...
Voortaan ga ik die mensen gewoon spammen met mijn sig.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 11:14 schreef Lucille het volgende:
Is je sig niet te moeilijk voor mensen die niet eens snappen dat een land soms meer te bieden heeft dan het beeld wat je via de media voorgeschoteld krijgt? Het feit dat sommige mensen zulke naieve en domme denkbeelden hebben geeft mij weinig hoop dat ze je sig zullen begrijpen. Daar is namelijk enige intelligentie wel voor nodig.
quote:Dank je.
Op maandag 26 januari 2004 06:48 schreef Libris het volgende:
50 places to see before you die is dubbel..
Concreet: kunnen de post van "Vliegangst hoe overwin ik dit?" geplakt kunnnen worden onder "Vliegen/vliegangst" ?
Je voorkomt op deze manier, dat een thread direct ophoudt te bestaan, zoals in dit geval.
quote:In principe kan dit door alle posts te copy en pasten. Dit is echter een klus die redelijk wat tijd kost. Net zoveel als voor elke andere user, we hebben niet een handige tool hiervoor alsmoderators. Vandaar dat we dat meestal nooit doen en proberen zo snel mogelijk het topic te sluiten om lange posts te vermijden. Het blijft vervelend, ik weet het.
Op maandag 26 januari 2004 15:43 schreef Litman het volgende:
Indien mensen dubbele topics openen, omdat ze (helaas) de search niet kunnen gebruiken , zouden de posts van het dubbele topic dan niet onder het al bestaande topic kunnen worden geplakt?Concreet: kunnen de post van "Vliegangst hoe overwin ik dit?" geplakt kunnnen worden onder "Vliegen/vliegangst" ?
Je voorkomt op deze manier, dat een thread direct ophoudt te bestaan, zoals in dit geval.
quote:Ok, duidelijk!
Op maandag 26 januari 2004 17:31 schreef Lucille het volgende:[..]
In principe kan dit door alle posts te copy en pasten. Dit is echter een klus die redelijk wat tijd kost. Net zoveel als voor elke andere user, we hebben niet een handige tool hiervoor alsmoderators. Vandaar dat we dat meestal nooit doen en proberen zo snel mogelijk het topic te sluiten om lange posts te vermijden. Het blijft vervelend, ik weet het.
Even omdopen in Centraal Antwerpen 2004?
En een linkje naar Centraal Antwerpen 2003 toevoegen?
quote:Done. Dank je voor je suggestie.
Op dinsdag 3 februari 2004 11:19 schreef k_man het volgende:
Antwerpen 2004Even omdopen in Centraal Antwerpen 2004?
En een linkje naar Centraal Antwerpen 2003 toevoegen?
quote:Hoezo? Er is een vers topic over Riccione. Het is nog geen 2 weken oud. Is toch niet zo moeilijk om daar je vraag neer te zetten? Als je een mooi reisverslag neerzet dan is het prima om daar een eigen topic over te openen, maar je post eigenlijk alleen maar dat het mooi is en of er anderen geweest zijn. Dat is toch veel zinvoller om dat dan in dat andere topic te zetten, waar maar een paar reacties staan. Anders krijg je 5 topics met aleen maar de vraag wie is er geweest. Nu staat alles bij elkaar.
Op dinsdag 10 februari 2004 22:42 schreef Supaaah het volgende:
Tjees wat een modbeleid weer hiero zeg..!!!!
tnx,
quote:Misschien lan er wel een algemeen kopje "reisgenoten gezocht" komen...
Op vrijdag 13 februari 2004 11:17 schreef JulesRules het volgende:
Mag een oproep plaatsen "reisgenoten gezocht" in dit forum? Of moet dat bij vraag & aanbod?tnx,
Voor iedereen die een reisgenoot zoekt. Have fun.
quote:Geweldig. Dank je
Op vrijdag 13 februari 2004 13:13 schreef Lucille het volgende:
Ik heb een oud topic nieuw leven ingeblazen, het is nu het centrale reisgenoten gezocht topic:
Centraal reisgenoten gezocht topicVoor iedereen die een reisgenoot zoekt. Have fun.
*kick*quote:Op maandag 23 februari 2004 15:48 schreef LuNaTiC het volgende:
zou je de FAQ ook even kunnen kicken, het zal natuurlijk wel hoogstwaarschijnlijk aan mij liggen, maar ik weet niet welke de FAQ is hier
oh hoi trouwens![]()
Hijs leukquote:Op maandag 23 februari 2004 22:08 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb nog jullie handige linkjes topic op GoT gebruikt, nog bedankt daarvoor(Lucille, zie ook ONZ op LD
)
Treinreiziger was iets te enthousiast geweest met het openen van een nieuw deel, waarin de reeks inmiddels al doorloopt, en had die vraag nog niet hier neegezetquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:32 schreef treinreiziger het volgende:
Liejannuh, Lucille ff vraagje: kan deze een slotje krijgen? Deeltje 35 zullen we uitspelen tot 300/301/302 posts okay?
Als ik klik op dat topic krijg ik een foutboodschap, heeft iemand het topic al op slot gezet?quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:57 schreef -Carioca- het volgende:
Uit dit topic: ttp://forum.fok.nl/topic/492530
[..]
Treinreiziger was iets te enthousiast geweest met het openen van een nieuw deel, waarin de reeks inmiddels al doorloopt, en had die vraag nog niet hier neegezet
Kunnen jullie er een slotje aanhangen?
Uhhm, nee.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:03 schreef Lucille het volgende:
[..]
Als ik klik op dat topic krijg ik een foutboodschap, heeft iemand het topic al op slot gezet?
Titel is nu Toscane, dus ik heb het algemeen gehouden.quote:Op woensdag 7 april 2004 09:06 schreef Ventje83 het volgende:
Mijn topic voor een goedkope vakantie Italie ging dicht, en ik moest verder in "Toscane, wat niet te missen", maar kan dan de titel veranderd worden of iets?Ik zoek namelijk tips voor een goedkope vakantie, daar ging mijn topic om, ik weet al wat ik niet moet missen in Toscane...
![]()
Psst: daar is SHO al mee bezig.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:01 schreef Liejannuh het volgende:
Of een interview met Floortje!
Nou zeg!quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:55 schreef static het volgende:
[..]
Psst: daar is SHO al mee bezig.
Nah, GC wilde hem niet hebben volgens mij.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:45 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vraag even aan de GC mods of ze m willen. Gezien het onderwerp hoort ie in TRV. Of volgens mij eigenlijk meer in SES, omdat het een schoolopdracht is.
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:00 schreef Troel het volgende:
Mijn ouders gaan binnenkort op vakantie en zijn op zoek naar een nieuwe wereldontvanger. Ze hebben nu een gigantisch log ding met een afgebroken antenne.
De wereldontvanger van mijn vriend heeft de laatste vakantie het loodje gelegd, dus zelf ben ik ook wel erg geinteresseerd in een fatsoenlijk beestje...
De eisen:digitaal natuurlijk, niet zo'n idiote draaiknop klein (liefst ook licht) niet al te prijzig
Nou kan ik me voorstellen dat jullie thuis allemaal wel zo'n ding hebben. Welke kunnen jullie me aanraden?
Ik heb al geprobeerd te kijken bij de consumentenbond, maar daar ben ik geen lid van, dus ik kan niet bij de testresultaten komenOok met Google is er niet echt een vergelijkend warenonderzoek te vinden en bij de ANWB kan ik ook niets vinden...
Het gaat wel over twee verschillen reisgroepen. Ik heb zowieso al mijn twijfels of het TRV waardig is.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:39 schreef Liejannuh het volgende:
zullen we een mergeverzoek indienen??
Gezien het feit dat het centrale Vietnam topic maar 14 posts bevat denk ik niet dat jouw vraag onder zal sneeuwen. Het centrale Vietnam topic gaat gewoon over alles in Vietnam, dus beide vragen kunnen daar gewoon neergezet worden.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:18 schreef Hypochonder het volgende:
Hmmm, ik ben het niet geheel eens dat mijn topic Vietnam? 1 weg van zuid naar Noord (of omgekeerd) gesloten is. Het is m.i. 2 verschillende topics:
- Wat kan je doen in Vietnam.
- Wat moet je doen om niet een weg 2 keer te doortrekken.
In het topic vietnam zal de tweede vraag ondergesneeuwd raken (kortom, enige kans op een antwoord op mijn vraag zal miniem zijn.
Kortom, zou die misschien toch weer geopend kunnen worden???
quote:Op maandag 31 mei 2004 17:14 schreef Liejannuh het volgende:
Als je van mening bent dat je vraag relevant is, dan kun je hem opnieuw stellen. Zorg er alsjeblieft wel voor dat het niet weer zo'n discriminatie welles/nietus topic wordt.
Ik snap niet echt over welke religieuze achtergrond Lucille het heeft en verder snap ik niet wat die zogenaamde religieuze achtergrond met blank of zwart zijn te maken heeft?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:04 schreef Lucille het volgende:
Het gaat de TS niet om discriminerende opmerkingen te maken, maar meer om het feit dat Maleisie een zekere religieuze achtergrond heeft.
Op slotquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:06 schreef Hik het volgende:
Misschien kan hier Hoe scoren de landen onder fokkers? ook een slotje op trouwens. Dat topic slaat echt helemaal nergens meer op en mensen blijven maar posten!
Tenzij jullie nog zin hebben om uit de puinhopen een goede lijst te halen natuurlijk...![]()
Ik laat het liever zo. Anders komen die mensen nooit meer buiten het resortquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:52 schreef Hik het volgende:
Kan het boevnstaande topic niet open als een "Cuba-strandvakantie-topic"?! En dat we het huidige topic houden voor de rondtrekkers. Het soort vragen verschilt nogal namelijk...
Ik was Zuid Afrika idd vergeten in het landenoverzichtquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:46 schreef Hik het volgende:
Hihi... zie ineens dat Zuid-Afrika helemaal niet in de lijst van Afrikaanse landen staat in de centrale landenlijst!(of ben ik scheel
)
Anyway: ik kan nu nog geen centraal topic maken (alleen een verzameltopic voor Zuid-Afrikanen), dus mag ik los?(Ik doe het gewoon!
)
Er staat toch een link in dat gesloten topic?? Of vergis ik me??quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:35 schreef Hik het volgende:
Liejannuh, je hebt Heimwee naar Bolivia!! dichtgegooid, maar nu vond ik nog wat leuks voor dat meisje... Ik heb het gepost in Bolivia: do's en dont's maar zou het jammer vinden als ze daar niet kijkt. Kun je misschien een doorverwijzinkje zetten?
Damn, waarom hebben we geen PM-systeem![]()
Ja, maar ik bedoel dus: haar er even op wijzen dat ik daar nog extra info in heb gezet. Dat weet ze nu nietquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Er staat toch een link in dat gesloten topic?? Of vergis ik me??
Tnx!quote:Op maandag 19 juli 2004 17:47 schreef Liejannuh het volgende:
Ow!
Doe ik!
Tunesië staat er ook niet bij (volgens mij).quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:17 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik was Zuid Afrika idd vergeten in het landenoverzicht![]()
En er is wel een centraal ZA topic.
Met dank aan Liejannuh voor de tip.
Inderdaad, die stond niet op de lijst. Ik heb hem meteen toegevoegd. Bedankt.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 06:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Tunesië staat er ook niet bij (volgens mij).
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Ketama, pleur dood man.
Gelukkig zijn jouw bijdragen aan dat topic wél zinvol.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:48 schreef Ketama9 het volgende:
Doodverwensing in In welke hoofdsteden ben jij geweest?
Zeker, mensen iets bijbrengenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:53 schreef dwerg het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw bijdragen aan dat topic wél zinvol.
Je staat erbij!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:31 schreef err het volgende:
Zou mijn reisverslag (zie sig) in het sticky topic vermeld kunnen worden onder reisverslagen van fok!kers?
Ah dankjewel, nouja zuigen zou ik het niet willen noemen hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:40 schreef Liejannuh het volgende:
Ik haal alle of topic posts wel weg, en ik denk dat het wel kan helpen als je niet zo loopt te zuigen.Ik vrees namelijk dat je het er zelf naar gemaakt hebt!
checkquote:Op zondag 12 september 2004 18:48 schreef k_man het volgende:
Centrum Madrid?
Beetje dubbel. Zie alleen al de OP.
Uiteraard zou dat kunnen, maar ik heb sterk het vermoeden dat users die bepaalde landen echt goed kennen, sowieso wel lurken in de centrale topics van die landen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:49 schreef Hik het volgende:
Even de nieuywe mod uittesten...
Ik bedacht dat het misschien leuk was om op basis van Welke landen ken je echt? een lijstje te maken met users die bepaalde landen "echt goed" kennen, doordat ze er bijvoorbeeld hebben gewoond ofzo. Kan misschien bij het lijstje met links per land? Kan handig zijn als je een specifieke vraag hebt over een land...
En wat was het resultaat?quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:04 schreef Hik het volgende:
Jij bent al volledig uitgetest, Lucille...
Mja. Er zitten nog wat haken en ogen aan het mergen van topics, overigens iets dat wij als mods zelf niet kunnen. Zal het bespreken met Lucille.quote:Op woensdag 15 september 2004 18:24 schreef k_man het volgende:
Veel liefs uit Londen (advies graag)
Er is een ander, veel groter, recent Londen-topic. Nu deze omhoog gekickt is gaan mensen er ook in reageren en dat is dus verwarrend.
Net met Lucille gesproken en we vinden het allebei zonde om het op slot te gooien gezien alle informatie die er al in staat. We laten het wel mergen met het andere topic over Londen. Dat zal waarschijnlijk geen problemen opleveren.quote:Op woensdag 15 september 2004 18:47 schreef k_man het volgende:
Die omhoog gekickte is dus drie jaar oud en bevat behalve de foto's van BHFH geen relevante nieuwe informatie.
M.i. kan die best dicht dus.
En dan vindt sebbo dat de topics in Muziek te lang zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waarom is dit topic na 438 posts al gesloten??
iets mis gegaan mey emrgen? ')
kun je ook het slotje voor common users verwijderen??quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:32 schreef Liejannuh het volgende:
Ik kan het topic nog langer maken!
Aangezien Lucille en ik gisteravond gemeet hebben, was het toch logisch dat je ons even verving.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:19 schreef Liejannuh het volgende:
Vergen jullie mij???
Ik heb per ongeluk gemod!
Hotel in Varna (Bulgarije)?
We hebben vooral gegeten met een leuk groepje mensen en het over van alles en nog wat gehad. Ook over het opzetten van een soort travelsite.quote:Op zondag 19 september 2004 09:50 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig, ik heb nog een lompe typfout gemaakt ook!
Ik neem aan dat jullie een plan de campagne hebben gesmeed met betrekking tot travel.fok.nl?
Door de mega merge hebben we alle Londen topics die relevant waren in 1 topic gezet. Echter, waar ik geen rekening mee gehouden had was het feit dat we meer dan 300 topics bij elkaar geveegd hebben. Sterker nog, het zijn er ruim 400 geworden.quote:Op maandag 20 september 2004 18:12 schreef k_man het volgende:
Oud en nieuw in Londen, tips?
Alweer een Londen topic...
Past in beiden, maar ik zag dat je topic over Palin in de Sahara in FTR niet zo goed liep en dat is natuurlijk zonde. Op TRV heb je wel een topic over reisprogramma's (kan alleen de link even niet vinden). Ik heb er dus geen probleem mee. Daarnaast loopt er bijvoorbeeld ook een goedlopende Top Gear-topicreeks in PTA, dus Palin in TRV moet kunnen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:47 schreef cptmarco het volgende:
geen kritiek, alleen een vraag
volgende week zondag (3 okt) begint op de BBC een nieuwe serie reisprogramma's van Micheal Palin... De reis gaat deze keer naar de Himalaya .
Palin maakt altijd prachtige programma;s en hij verdiend ook zeker een topic (IMHO). Past zo'n topic binnen Travel of toch maar in TV
En? Beviel het?quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:24 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zal even UIO_AMS spelen, die is er toch niet!
Natuurlijk!quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En? Beviel het?
Zag het.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:48 schreef Liejannuh het volgende:
Natuurlijk!
Heb er trouwens wat posts verwijderd en geen notes gezet!
Was alleen of topic gezeik en gezeur, niets ernstigs.
Oh oh, jij jij ehhhhhhquote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:31 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb hier: Wintersport overzicht 2004/2005 alvast een linkje in gezet.
Zal het voorlopig niet meer doen wegens vakantie.
Twijfelgeval inderdaad. Laten we even kijken hoe het topic de komende dagen gaat lopen. Als het niet loopt kunnen we altijd nog het topic naar SES gooien om een andere user groep er bij te nemen. Een hoop mensen die in TRV zitten komen niet in SES en andersom. Op deze manier krijg je ze allebei.quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:09 schreef Sport_Life het volgende:
(Half)jaar buitenland talencursus, hoe te financieren?? staat deze hier in TRV goed of past ie beter in SES??
Oke!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:11 schreef Lucille het volgende:
[..]
Twijfelgeval inderdaad. Laten we even kijken hoe het topic de komende dagen gaat lopen. Als het niet loopt kunnen we altijd nog het topic naar SES gooien om een andere user groep er bij te nemen. Een hoop mensen die in TRV zitten komen niet in SES en andersom. Op deze manier krijg je ze allebei.
Hij staat op de lijst om gemerged te worden.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:35 schreef k_man het volgende:
Ik geef u in overweging: Iberia. Do not fly with these spanish morons. Fly KLM.
Afgezet tegen: Ervaringen vliegmaatschappijen.. [centraal topic]
Staat al op de lijst om gemerged te worden met een oud lijstjes topic.quote:
Ja UIO_AMS, jij machtswellusteling!quote:Op zondag 21 november 2004 11:56 schreef mrkoenz het volgende:
Ik heb ook een kritiekpuntje:
Ik vind het oneerlijk machtsmisbruik dat een mod UIO_AMS mijn topic genaamd "fok!er mrkoenz wil gratis naar Valencia jij kunt hem helpen!" heeft dichtgegooid
[low cost Airlines+luchthavens] reisinformatie en nieuwsquote:Op zondag 21 november 2004 12:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vond het topic erg leuk en origineel qua insteek. Wat mij betreft blijft het topic dan ook gewoon open. Maar ik ben geen TRV mod meer en UIO_AMS wel, dus het is zijn verantwoordelijkheid.
Wat mij betreft komt er zelfs een centraal topic waarin iedereen zichzelf kan aanprijzen waarom hij of zij juist de tickets naar Valencia moet winnen!
Maar afijn, daar ga ik dus niet over.
Zit nu op slotquote:Op zondag 21 november 2004 23:57 schreef k_man het volgende:
Welke landen wil jij ooit nog naartoe?
Niemand hier die een beschuldigend vingertje heeft hoor.quote:Op maandag 22 november 2004 00:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[low cost Airlines+luchthavens] reisinformatie en nieuws
sorry mensen, blijkbaar ben ik dus de schuldige![]()
(meedoen aan dit soort acties via FOK!, blijft m.i. natuurlijk gewoon een vorm van spam, ook als je het in je sig zet, maar daar ga ik niet over)
ik zag hetquote:Op dinsdag 30 november 2004 06:37 schreef k_man het volgende:
Parijs
Ik had het al gezien en ben ook al bezig geweest met een merge-verzoek, maar toen vloog m'n internet er weer eens uit. En daarna ben ik het vergeten.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:12 schreef Hik het volgende:
Misschien handig om even wat te sluiten/samen te voegen.. Er is iemand een beetje enthousiast aan het kicken geslagen!
is Nepal veilig? (Kathmandu)
Mobieltje in Nepal?
Nepal ervaringen??
Veiligheids-situatie Nepal
(Is zeker net terug uit Nepal ofzo...)
Er zijn meer soortgelijke organisaties, zoals Sawadee en Baobab om maar wat te noemen. Zo anders zijn ze dus niet.quote:Op zondag 19 december 2004 16:03 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vond dat een organisatie als Djoser wel een eigen topic verdiende.
Djoser - de andere manier van reizen - Ervaringen
Ik snap wat je bedoelt, maar het is lastig om criteria op te stellen welke organisaties juist wel en welke juist niet in zo'n bijzondere reizen topic horen. Sowieso is bijzonder een subjectief begrip. Ik kan me voorstellen dat mensen een groepsreis door Thailand met bijvoorbeeld Arke ook heel bijzonder vinden.quote:Op maandag 20 december 2004 07:51 schreef Strolie75 het volgende:
Goed, ik kan me voorstellen als je voor standaard reisorganisatie die allemaal dezelfde meuk aanbieden een centraal topic wilt. Maar aparte topics voor de aanbieders van bijzondere reizen, zoals Koning Aap of Djoser lijkt me geen slechte zaak.
Had het al gezien, maar m'n mod-knopjes functioneren niet op dit kantoor.quote:
Zal het verzoek indienen.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:58 schreef k_man het volgende:
Doe maar niet, staat best nuttige info in. Misschien beter mergen?
Hij staat in de lijst.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:19 schreef Ikook het volgende:
Hoi! Ik heb net een centraal topic Griekenland aangemaakt. Ik vond dat er genoeg topics over geplaatst waren om er een centraal topic van te maken. Als jullie het geen goed idee vinden....dan verwijder 'm maar weer, maar ik zag dat hij nog niet bestond in de lijst van 'centrale topics'.
Dus misschien in die lijst even aangeven dat [Centraal] Griekenland inmiddels geboren is?
Ik zit op het zelfde moment een centraal peru topic te openenquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo dan: [Centraal] Peru!!!
Ik heb even een oud topic over Peru naar boven gehaald en er een centraal topic van gemaakt. Nu nog even opnemen in de lijst.
Oude topic is nu op slot gezetquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:00 schreef Hik het volgende:
Vakantiebeurs!
Vakantiebeurs 2005 12-16 januari, helpt dat?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:39 schreef Liejannuh het volgende:
Die Chandler! Is al 5 jaar zijn wereldreis aan het plannen.
Schattig eigenlijk.Jammer dat ie er zoveel topics voor nodig heeft.
Ik zal je lijstje nalopen en kijken wat er allemaal bij elkaar gestopt kan worden.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:11 schreef Hik het volgende:
Misschien ook een merge-kunstje waard? Vrijwilligerswerk in het buitenland
Eigenlijk wel he?!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:07 schreef Hik het volgende:
[..]Ik vind dat we bijna verplicht zijn hem met z'n allen te gaan uitzwaaien als hij eindelijk echt gaat. Als we dan nog niet allemaal een rollator nodig hebben tenminste
![]()
Ik zal hier naar kijken.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:55 schreef Liejannuh het volgende:
Wordt het weer geen tijd voor een centraal jongerenvakanties topic?? Ik heb al een aantal topics voorbij zien komen met praktisch dezelfde vraag.
Volgens mij is er in 2004 nog in gereageerd. Maar zoals ik al schreef ga ik Aruba-topics laten mergen in dat ene topic. En als jij er nu je post in zet is ie net zo levend als dat jouw topic was toen je hem opende.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:50 schreef R-Alph het volgende:
Aruba
Ik had die juist geopend omdat die andere harstikke dood was
als het goed is, is Lucille bezig met een centraal jongerenvakantietopicquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:37 schreef DutchTrain het volgende:
--lijst--
Is dicht. De vraag kan Potter zelf opnieuw plaatsen. Ik kan geen posts verplaatsen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:40 schreef ExCibular het volgende:
Mag deze dicht? Praag
en de vraag kan hier naar toe Praag #2
Ik was je voor.quote:Op maandag 31 januari 2005 12:33 schreef DutchTrain het volgende:
En nog een keer Praag Het nieuwe recente Praag topic.![]()
Bovenstaande topics zijn niet allemaal in 1 topic gemerged, maar er is nu wel enige orde in geschapen. Een aantal zijn bij elkaar gevoegd.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:37 schreef DutchTrain het volgende:
Na http://forum.fok.nl/topic/662925 en het slotje op Welk land zou jij kiezen voor je vakantie !!! hier nog wat topics die wellicht opgeruimd / gemerged kunnen worden
Naar Salou deze zomer/najaar??
[Centraal] Mallorca 2005
Lloret of Blanes of Salou?
http://forum.fok.nl/topic/661207
http://forum.fok.nl/topic/659877
http://forum.fok.nl/topic/661198
zon/zee/strand/stappen en geen 16 jarige!!
Vakantie buitenland voor jongeren
Waar ga jij naar toe in 2005?
http://forum.fok.nl/topic/656631
http://forum.fok.nl/topic/657813
het is januari en iedereen is duidelijk weer vakantieplannen aan het maken
donequote:Op woensdag 2 februari 2005 00:48 schreef laffer het volgende:
hallo lieve modjes, er zitten een paar idioten mijn coke-topic te verknallen![]()
[centraal] Wintersport 2005 deel 2
gaarne uw moderatie![]()
Wou je zeggen dat het een serieus bedoeld topic is? Dat je er echt heen gaat voor planten en het jagen op zeehonden en ijsberen?quote:Op maandag 7 februari 2005 15:04 schreef -Angel- het volgende:
Waarom is in vredensnaam het topic Groenland (Eskimo's)... op slot gegaan?
Vanwege de toch wat synische topic reactie van DoctorB?
En jij gaat om te jagen.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:17 schreef -Angel- het volgende:
De ene persoon gaat op vakantie voor zon, zee en strand. De andere gaat op vakantie om wat mee te krijgen van de cultuur van het desbetreffende land.
Ik ga meestal om te genieten van de prachtige natuur, zo ben ik enkele maanden geleden nog op vakantie geweest naar Kenia (topic: Op vakantie naar Kenia).
Dat kan ik niet meer met je eens zijn. Daarom wil ik er dan ook naar toe gaan afreizen.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
want Groenland lijkt mij wel een mooie bestemming.
Huh? Wat bedoel je met dit? Je Nederlands is wel zwaar belabberd.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:29 schreef -Angel- het volgende:
Dat kan ik niet meer met je eens zijn. Daarom wil ik er dan ook er naar toe afreizen.
het kostte me wat moeite om het juiste topic te vindenquote:Op maandag 7 februari 2005 15:55 schreef Hik het volgende:
Eerst was-ie wel schattig, maar nu wordt het echt een beetje vermoeiend... [vrijwilligerswerk] Wie wil me helpen?
als ik me iets beter gevoeld zou hebben, zou nu een dubbelzinnige opmerking volgenquote:
Zeggen dat je een dubbelzinnige opmerking wilt plaatsen is soms al dubbelzinnig genoeg...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
als ik me iets beter gevoeld zou hebben, zou nu een dubbelzinnige opmerking volgen
maar helaas, de scherpte ontbreekt aan alle kanten
Dat zou wel handig zijn ja.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:56 schreef Hik het volgende:
Kunnen we niet een automatische slotjesgooier maken die reageert op het woord "vrijwilligerswerk"?
Vrijwilligerswerk in de zomer
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:13 schreef yvonne het volgende:
ik ben dol op de ontzettende leuke reisverhalen die er nu steeds meer komen te staan!!
En WAAG het niet een centraal reisverhalentopic aan te maken
Dit soort verhalen zijn harstikke leuk in een eigen topic.
Hier is echt moeite voor gedaan.
Die onderschriften.quote:Die foto's
Er zit natuurlijk een verschil in favoriete en handige links.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:55 schreef k_man het volgende:
Wat zijn je favoriete reislinks?
Dubbel met het handige links topic.
Mag ik je nog even vriendelijk doch dringend wijzen op de quote in mijn sig....quote:Op maandag 7 maart 2005 08:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een verschil in favoriete en handige links.
Ik zat al te wachten op de dag dat je me ermee om de oren zou slaan.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:03 schreef k_man het volgende:
Mag ik je nog even vriendelijk doch dringend wijzen op de quote in mijn sig....
Mijn topic!quote:Op zondag 6 maart 2005 21:55 schreef k_man het volgende:
Wat zijn je favoriete reislinks?
Dubbel met het handige links topic.
Sorry Liejannuh, maar ik kon niet om k_man's sig heen.quote:
Hij is op slot, zonder de info van TS is het idd een nutteloos topic.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:37 schreef ExCibular het volgende:
Wat mij betreft en ook wat TS betreft mag deze dicht : Low-budget vakantie!?
Topic is dicht en bedankt voor het posten van de Hongarije links.quote:
Losse posts kan ik inderdaad niet verplaatsen. Het topic dat Gert bedoelde was trouwens niet zo'n naleestopic. Maar het werd wel erg offtopic. Vandaar mijn acties.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:52 schreef DutchTrain het volgende:
terechte interventie.. hier: Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic gaat het onder aanvoering van dezelfde bekende persoon ook weer richting off-topic
makkelijkst zou het zijn om de posts te kunnen verplaatsen, bijvoorbeeld naar de slowchat, maar ik begrijp dat dat niet kan met de huidige mogelijkheden
Vergeet niet dat de meeste topics in Travel gebruikt worden om later terug te lezen, niet alleen om hier en nu het ergens over te hebben, zoals veel andere subfora. Een heel stuk off topic slowchat is dan dus erg hinderlijk.
Als je het zelf ook wat overenthousiast vond en er stonden ondertussen al veel meer offtopic-posts (had ik idd niet gezien), dan is het verder duidelijk zo.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Misschien was ik wat overenthousiast met m'n delete knop. Dat kan gebeuren. Overigens waren het er een stuk meer dan drie, maar die heb jij niet allemaal gezien.
Geregeld.quote:
Jij ook MUUS.quote:
het begon net te regenen (lees: complete wolkbreuk) toen ik naar buiten wilde gaan.. dus graag gedaanquote:Op maandag 4 april 2005 20:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah! Ik zie een lijst met Europese steden. Dat stond net op onze werkplanning om toe te voegen aan de lijst met centrale landentopics. Erg welkom dus.
En ik zal ze laten mergen onder de ietwat gewijzigde naam van de eerste.
[Overzicht centrale topics] Landen, streken en stedenquote:Op maandag 4 april 2005 20:35 schreef DutchTrain het volgende:
het begon net te regenen (lees: complete wolkbreuk) toen ik naar buiten wilde gaan.. dus graag gedaan
Als we jou nou gewoon mod maken houden we het misschien nog wel langer vol.quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:06 schreef DutchTrain het volgende:
Als dank daarvoor spam ik het kritiek topic vol met de eervolle vermelding dat jullie het 461 dagen hebben uitgehouden met dit kritiek topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |