abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16225721
Ok, hier nog maar even dan!

www.vakanties.nl
Klinkt gewoon te mooi om waar te zijn; er gaat in ieder geval bij mij gelijk een alarmbelletje af als ik dingen zie als:

volledig verzorgde, 8 daagse vliegvakantie naar Turkije vanaf ¤ 9,99!!!!! (Prijzen per persoon, inclusief vlucht, prima accommodatie o.b.v. logies en transfer van luchthaven naar hotel)

Of wat dacht u van een volledig verzorgde 15 daagse vliegvakantie naar Bali voor slechts ¤ 99 euro!!!!! ( Prijzen per persoon, inclusief vlucht, prima accommodatie o.b.v. logies & ontbijt en transfer van luchthaven naar hotel )

Klinkt alsof ik me daar gegarandeerd kan laten besodemieteren. Iemand ervaring / waarschuwingen?

Zo niet: wie gaat er mee naar Bali?

A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_16232149
Ik hoorde daar toevallig een reclame over vandaag! Ik vermoed dat er gewoon een paar reizen uit gaan tegen die bizar lage prijs en dat de rest gewoon normaal geprijsd is!
En anders wil ik wel mee naar Bali!
  woensdag 14 januari 2004 @ 03:07:02 #53
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_16242516
Meestal is dat de bekende truc, sorry meneer/mevrouw deze reis zit vol maaaaaaar we hebben nog wel ......... (voor een stukje duurder).
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  donderdag 15 januari 2004 @ 13:47:35 #54
49575 AggeMarLeutEt
Chigusa vs. Go Go Yubari
pi_16282653
Wat ik me afvroeg, heeft er iemand ervaring met reizen via outsight.nl? En zoja, wat zijn jouw ervaringen geweest?

Ik heb hun reizen eens zitten te bestuderen, en daar zitten aardig wat mooie trips bij... Mooi is ook dat je helemaal zelf je vakantie kan samenstellen met hun reisprogramma...

PS: had al een topic aangemaakt, maar ben hiernaartoe gestuurd...

pi_16291691
Iemand ervaring met Terra-mundo of Terra-Australis?
pi_16300846
Ik ben van plan om met de zomervakantie samen met mijn moeder een excursie richting Ierland te volgen. Nu leek ons de leukste reis een vlieg/bus excursie van de Jong Intra. Maar van één iemand hebben we gehoord dat één reis van deze firma erg tegenviel. (Het ging hier wel om een reis in Nederland).
Nu vroeg ik mij af of iemand hier op dit forum ervaring met de Jong heeft?

(sorry van mijn topic die inmiddels al gesloten is..)

tsja
pi_16324281
Nu wilde ik iets weten.
Nou wilde ik graag nog wintersport. Een aantal van mijn vrienden wilde wel maar hadden helaas Geen geld maar nu wilde ik zelf nog wel. Nu zag ik op www.dynamic-holland.nl dat er alleengaande reizen zijn waarin je ingedeeld wordt in een kamer met andere personen maar nu wil ik weten of iemand toevallig ervaring heeft met deze organisatie of met zoiets.
pi_16340458
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 23:29 schreef pinkelmans het volgende:
Ik ben van plan om met de zomervakantie samen met mijn moeder een excursie richting Ierland te volgen. Nu leek ons de leukste reis een vlieg/bus excursie van de Jong Intra. Maar van één iemand hebben we gehoord dat één reis van deze firma erg tegenviel. (Het ging hier wel om een reis in Nederland).
Nu vroeg ik mij af of iemand hier op dit forum ervaring met de Jong heeft?

(sorry van mijn topic die inmiddels al gesloten is..)

Ik ben een jaar of 7 geleden wel eens met de Jong Intra naar Parijs geweest voor een paar dagen samen met mijn tante. Dat was best leuk. Hou er wel rekening mee dat de meereizenden vaak ouder zijn en dat het niet heel spectaculair is, een beetje standaard. Maar als reisorganisatie zijn ze wel ok
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
pi_16593916
Mensen even een vraagje naar jullie ervaringen.
Deze zomer wil ik een huisje huren via Happy home. Een chaletje of iets dergelijks en waarschijnlijk in Tsjechie.

Heeft iemand ervaring hiermee? En met Happy Home in het bijzonder.

Forcin'our darkest souls to unfold
pi_16594090
Wij hebben een huisje gehuurd in Denemarken, maar dat was niet via Happy Home. Het is wel goed bevallen, maar houd er wel rekening mee dat het huisjes van particulieren zijn. Ik heb daar veel last gehad van mijn huismijtallergie, omdat werkelijk alles van dik stof/tapijt was behalve de badkamer en de sauna. Maar voor hetzelfde geld hadden we een huisje waarin ik nergens last van had gehad.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_16607418
Heeft iemand ervaring met Discover reizen?
pi_16629501
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 17:15 schreef SadKingBilly het volgende:

www.vakanties.nl
...
Of wat dacht u van een volledig verzorgde 15 daagse vliegvakantie naar Bali voor slechts ¤ 99 euro!!!!! ( Prijzen per persoon, inclusief vlucht, prima accommodatie o.b.v. logies & ontbijt en transfer van luchthaven naar hotel )

Klinkt alsof ik me daar gegarandeerd kan laten besodemieteren. Iemand ervaring / waarschuwingen?

Bij de 99 euro aanbieding van deze week krijg je geheid het volgende:

Helaas is er een fout opgetreden.

Onze excuses hiervoor. Klik hier om terug te keren naar de homepage.

pi_16918432
Hallo allemaal, even een vraagje, deze zomer wil ik samen met een vriend op vakantie gaan via een jeugdreisorganisatie, en we zitten nu te twijfelen tussen Vinea en Circel/Simbo.

Heeft er iemand ervaring met Vinea, maar vooral met Circel/Simbo?

pi_17112024
Wie heeft er weleens met Travelways (http://www.travelways.nl )gereisd?
Ik zie nl. wel een "SGR"-logo staan, maar geen "ANVR"-logo...
"Come hither, Little One", said the crocodile, "for I am the crocodile"... and he wept crocodile tears to show it was quite true.
  FOK!fossiel donderdag 12 februari 2004 @ 11:53:18 #65
8443 cptmarco
it's captain...
pi_17113285
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 10:56 schreef JulesRules het volgende:
Wie heeft er weleens met Travelways (http://www.travelways.nl )gereisd?
Ik zie nl. wel een "SGR"-logo staan, maar geen "ANVR"-logo...
op hun site staat wel:
Op alle overeenkomsten zijn de voorwaarden van de garantieregeling van de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR), het Calamiteitenfonds en de Reis- en Boekingsvoorwaarden van de ANVR mede van toepassing.
pi_17113415
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 17:15 schreef SadKingBilly het volgende:

www.vakanties.nl
Klinkt gewoon te mooi om waar te zijn; er gaat in ieder geval bij mij gelijk een alarmbelletje af als ik dingen zie als:

volledig verzorgde, 8 daagse vliegvakantie naar Turkije vanaf ¤ 9,99!!!!! (Prijzen per persoon, inclusief vlucht, prima accommodatie o.b.v. logies en transfer van luchthaven naar hotel)

Vakanties.nl is een merk van Peter Langhout (brandhout) reizen. Let op! Niet aangesloten bij de ANVR. Zeggen wel de voorwaarden te hanteren......
Ik zou maar oppassen.
pi_17113427
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:53 schreef cptmarco het volgende:

[..]

op hun site staat wel:
Op alle overeenkomsten zijn de voorwaarden van de garantieregeling van de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR), het Calamiteitenfonds en de Reis- en Boekingsvoorwaarden van de ANVR mede van toepassing.

Uh? Oh! Heb ik niet gezien... ik zag alleen dat er geen logo stond... Ik ga nog even neuzen dan... Bedankt.
"Come hither, Little One", said the crocodile, "for I am the crocodile"... and he wept crocodile tears to show it was quite true.
pi_17113510
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:59 schreef JulesRules het volgende:

[..]

Uh? Oh! Heb ik niet gezien... ik zag alleen dat er geen logo stond... Ik ga nog even neuzen dan... Bedankt.

Ik heb het gezien; het staat in de disclaimer. Maar: ik heb gekeken op de site van de ANVR, en daar staan ze niet als lid. Wat betekent dat?
pi_17113920
quote:
Travel Ways is een handelsnaam van Sky International Tours en dus zijn de ANVR voorwaarden van toepassing.

Met vriendelijke groet,
ANVR

Sky International Tours
Sky Bingo
Sky Discovery Tours
Sky Incentive Travel
Sky International Tours
Sky Tours
Sky-Golf
Sky-Orient
Skyway International Tours
Temasa Tours
Travel Ways
ik heb het ook maar even aan anvr zelf gevraagd...

Maar misschien heeft iemand ervaringen met Travelways?

pi_17115530
heeft iemand ervaring met de volgende organisatie:

Multi Service Center Siofok ( http://www.msc-siofok.com )

is een reisbureau dat voor weinig huisjes/villa's verhuurt in siofok

maar op de site staat niets over ANVR of SGR (komt volgens mij omdat het van origine een hongaars bureau is)

ik hoor het wel

pi_17171496
Ik vertrek dinsdag voor 8 dagen naar Turkije.
Deze reis heb ik geboekt bij Travelways.
Tot nu toe is alles prima geregeld.
Alleen de tickets had ik vandaag pas binnen, maar dit kwam door Corendon.
Al met al klaar om te vertrekken.
In my dreams I fly around the world and visit many places.
pi_17190811
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 17:54 schreef PrinceSL het volgende:
Hallo allemaal, even een vraagje, deze zomer wil ik samen met een vriend op vakantie gaan via een jeugdreisorganisatie, en we zitten nu te twijfelen tussen Vinea en Circel/Simbo.

Heeft er iemand ervaring met Vinea, maar vooral met Circel/Simbo?

Ik ben afgelopen jaar met Vinea op vakantie geweest. Was echt een super vakantie!
Vertel anders even wat je erover wilt weten
pi_17194180
Vinea lijkt mij wel goed als organisatie. Ik ben er niet mee mee geweest, maar klasgenoten hebben gewerkt op vakanties van hen. Het was wel goed geregeld toen, al is dat al weer een jaar of 5 geleden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 26 februari 2004 @ 08:45:07 #74
38298 Leujel
Citroen C2 1.4i VTR SensoDrive
pi_17368140
Okay, dit is er aan de hand.

Je kent allemaal wel van die busreisjes van een dag. Die dingen waar je een brief van krijgt dat je een auto of een groot geldbedrag kan winnen als je mee gaat met zo'n dag. Terwijl het enige wat ze willen is geld verdienen aan je door allemaal "nutteloze" dingen te verkopen aan je.

Nou zijn mijn ouders vorige week mee geweest met zo'n reisje. En ze hebben daar bij een of ander reisbureau een reisje naar Tirol geboekt. Alleen toen we op internet op zoek gingen naar wat info over het reisbureau enzo konden we helemaal niks vinden.

Het is (volgens mij) een Duits bureau, maar het heeft ook een adres in NL.

Het heet:
WTI (Winston Touristik International) GmbH & co KG.
Brookweg 36
49661 Cloppenburg

Het adres in NL is:
Postbus 45
7580 AA Losser

Weet iemand wat dit voor bureau? Of heeft iemand er ervaring mee?

Ik weet dat dit soort reisjes niet altijd te vertrouwen zijn, maar het is gebeurt en het heeft ook nog wel wat geld gekost.....

Ik had hier al een topic over, maar werd door Lucille netjes hierheen verwezen
Gretsch fan
  donderdag 26 februari 2004 @ 11:24:32 #75
53215 marco_balk
http://chef.gelogd.nl
pi_17370337
Ik heb een leuke aanbieding gezien bij Sunweb, maar nu is mijn vraag:
Is Sunweb OK of niet?

Wat zijn jullie ervaringen??
Vroegah was voetbal oorlog. Nu is oorlog ook niet meer dan een spelletje.... (Check ook www.the-forums.nl)
pi_17912846
iemand ervaring met www.weekendcompany.nl ?

tis net zoiets als www.weekendjeweg.nl
pi_18077775
Wij willen gaan boeken via www.doitvakanties.nl en gaan naar Italie toe. Het wordt een actieve vakantie met veel klimmen, fietsen e.d.
Nu had ik een paar vragen:
Wie heeft er al een een actieve vakantie gehad in Dimaro?
Hoe is het bevallen?
Waren er veel jongeren?
Is er een mogelijkheid om er te stappen?
pi_18089474
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 14:28 schreef So_Addictive het volgende:
iemand ervaring met www.weekendcompany.nl ?

tis net zoiets als www.weekendjeweg.nl
Als ik me niet vergis heeft de consumentenbond heel recente een onderzoek gedaan naar o.a. deze 2 weekendjes-weg-aanbieders op internet.
Kijk eens op hun site.

Volgens mij zijn ze allebei wel ok hoor!
  maandag 10 mei 2004 @ 14:07:33 #79
41568 treinreiziger
travelling somewhere....
pi_19017720
quote:
We (vriendengroep) staan op het punt een all inclusive vakantie naar alanya, turkije te boeken op www.dti-travel.nl . Heeft iemand ervaringen met deze website / reisorganisatie? Het is wel erg goedkoop namelijk Maar aangezien we weinig eisen stellen en een laag budget hebben denk ik dat we de gok maar nemen!

Valt me wel op dat ze veel hotels aanbieden die geen enkele andere nederlandse reisorganisatie aanbiedt.
Voor bierdopje:

DTI was vroeger een onderdeel van GTI (German Travel International). Door een voor mij onbekende reden zijn zij hiervan afgesplits.

DTI werkt in Turkije samen met Kayi Tur. Met deze organisatie heb ik 3 jaar geleden prettig kennis gemaakt.

Je hoeft je naar mijn idee geen zorgen te maken!

Op vakantiereiswijzer kan je wellicht je gekozen hotel terug vinden!

Succes met boeken, en laat ff weten hoe het was met DTI!
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:46:56 #80
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_19240069
Ik heb een hele leuke aanbieding gevonden naar het Aegean Dream Resort in Bodrum/Turgutreis op Maxisun.nl
Maar nu vraag ik me af of iemand ervaring heeft met deze organisatie. Of alles een beetje netjes geregeld is. Heb al gezien dat ze aangesloten zijn bij de ANVR en het SGR dus daar maak ik me geen zorgen over
  woensdag 19 mei 2004 @ 11:56:40 #81
87101 tjaweetjijhet
gaat naar CR-PAN-NIC
pi_19240314
Een wakeboardende muay thai die een aardig balletje trapt
  woensdag 19 mei 2004 @ 12:14:48 #82
1762 YPPY
Yppiaans
pi_19240739
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:56 schreef tjaweetjijhet het volgende:
www.fox.nl
We zijn vorige jaar met hen naar Thailand geweest, alles was prima geregeld, erg goede reis gehad.
*OUD heilige*
  woensdag 19 mei 2004 @ 17:45:21 #83
87101 tjaweetjijhet
gaat naar CR-PAN-NIC
pi_19248895
ik ga er dit jaar mee naar costa rica, hopen dat dat ook allemaal goed verloopt
Een wakeboardende muay thai die een aardig balletje trapt
pi_19302194
Met shoestring naar India geweest. 1e hotel was een ramp de rest was goed geregeld. Overigens werd de reis uitgevoerd door een nomad travel uit India. (Leeftijden groep: 50% <30 jaar)

Met Kras stervakanties naar Thailand geweest, daar werd de reis uitgevoerd door special Journey, prima geregeld. (leeftijden groep: 10% <30 jaar)
Ook met Kras naar Beijing, reis uitgevoerd door kras en Cites(chinees) uitstekend. (Leeftijden groep: 50% <30 jaar)
  zondag 18 juli 2004 @ 16:24:44 #85
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_20702260
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 11:46 schreef dutchdevil het volgende:
Ik heb een hele leuke aanbieding gevonden naar het Aegean Dream Resort in Bodrum/Turgutreis op Maxisun.nl
Maar nu vraag ik me af of iemand ervaring heeft met deze organisatie. Of alles een beetje netjes geregeld is. Heb al gezien dat ze aangesloten zijn bij de ANVR en het SGR dus daar maak ik me geen zorgen over
ik heb dus precies dezelfde vraag. Wij willen graag naar club voyage charm met maxisun, maar hebben er dus ook nog nooit van gehoord. Iemand ervaringen hiermee etc??
To infinity…and beyond!
  zondag 18 juli 2004 @ 16:35:49 #86
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_20702485
quote:
Op zondag 18 juli 2004 16:24 schreef ivetje het volgende:

[..]

ik heb dus precies dezelfde vraag. Wij willen graag naar club voyage charm met maxisun, maar hebben er dus ook nog nooit van gehoord. Iemand ervaringen hiermee etc??
Mijn vraag is inmiddels al beantwoord door mezelf Ben van 19 juni tot en met 3 juli op vakantie geweest met Maxisun naar bovenstaand hotel. Is allemaal prima geregeld. Reisbescheiden kreeg ik een week van tevoren (was een last minute dus dat is logisch). Vluchten met onur air waren prima (je krijgt hier nog eten en drinken) en bij aankomst op het vliegveld stond er netjes een host klaar van Litoral Travel (de agent van Maxisun in Turkije) die ons naar het hotel bracht. Prima vakantie gehad en op de dag van vertrek ook weer op tijd opgehaald bij het hotel en netjes afgezet op het vliegveld. Dus je kunt gerust boeken
  maandag 19 juli 2004 @ 19:16:33 #87
11458 ivetje
pi_20727763
quote:
Op zondag 18 juli 2004 16:35 schreef dutchdevil het volgende:

[..]

Mijn vraag is inmiddels al beantwoord door mezelf Ben van 19 juni tot en met 3 juli op vakantie geweest met Maxisun naar bovenstaand hotel. Is allemaal prima geregeld. Reisbescheiden kreeg ik een week van tevoren (was een last minute dus dat is logisch). Vluchten met onur air waren prima (je krijgt hier nog eten en drinken) en bij aankomst op het vliegveld stond er netjes een host klaar van Litoral Travel (de agent van Maxisun in Turkije) die ons naar het hotel bracht. Prima vakantie gehad en op de dag van vertrek ook weer op tijd opgehaald bij het hotel en netjes afgezet op het vliegveld. Dus je kunt gerust boeken
Ow geweldig Wij vliegen idd ook met onur air. Maar praten die agents in turkije ook gewoon nederlands of is dat in het engels?? En ik zal dat litoral travel onthouden iig Is er bijvoorbeeld in het hotel ook een spreekuurtje (of hoe heet dat...dat er iemand langskomt op het hotel van de reisorganisatie ) van maxisun?? En kan je via hen ook excursies boeken?

Alvast bedankt voor je antwoord
To infinity…and beyond!
  maandag 19 juli 2004 @ 20:05:11 #88
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_20728792
quote:
Op maandag 19 juli 2004 19:16 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ow geweldig Wij vliegen idd ook met onur air. Maar praten die agents in turkije ook gewoon nederlands of is dat in het engels?? En ik zal dat litoral travel onthouden iig Is er bijvoorbeeld in het hotel ook een spreekuurtje (of hoe heet dat...dat er iemand langskomt op het hotel van de reisorganisatie ) van maxisun?? En kan je via hen ook excursies boeken?

Alvast bedankt voor je antwoord
agents=host/hostess. En die spreken gewoon nederlands In het hotel is er ook gewoon een spreekuurtje ja. 1 of 2 keer per week komt de host/hostess dan langs en als je er net bent heb je de dag erna een welkomstbijeenkomst. En inderdaad kan je via je host/hostess excursies boeken.
  maandag 19 juli 2004 @ 20:45:01 #89
11458 ivetje
pi_20729714
quote:
Op maandag 19 juli 2004 20:05 schreef dutchdevil het volgende:

[..]

agents=host/hostess. En die spreken gewoon nederlands In het hotel is er ook gewoon een spreekuurtje ja. 1 of 2 keer per week komt de host/hostess dan langs en als je er net bent heb je de dag erna een welkomstbijeenkomst. En inderdaad kan je via je host/hostess excursies boeken.
Oke Dat wilde ik ff weten. Je hebt nl wel eens van die organisaties die alleen engels sprekende mensen daar hebben en dat is toch wat minder vind ik Maar dit klinkt wel goed eigenlijk, ik denk dat we dat maar gaan doen als we het nergens goedkoper kunnen krijgen. Wij willen trouwens naar club voyage charm in bodrum. Lekker all-inclusive nergens druk over maken en lekker vakantie vieren

Iig hartstikke bedankt voor de informatie en je leest het hier wel hoe het is afgelopen
To infinity…and beyond!
  maandag 19 juli 2004 @ 22:30:39 #90
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_20732008
quote:
Op maandag 19 juli 2004 20:45 schreef ivetje het volgende:

[..]

Oke Dat wilde ik ff weten. Je hebt nl wel eens van die organisaties die alleen engels sprekende mensen daar hebben en dat is toch wat minder vind ik Maar dit klinkt wel goed eigenlijk, ik denk dat we dat maar gaan doen als we het nergens goedkoper kunnen krijgen. Wij willen trouwens naar club voyage charm in bodrum. Lekker all-inclusive nergens druk over maken en lekker vakantie vieren

Iig hartstikke bedankt voor de informatie en je leest het hier wel hoe het is afgelopen
Reacties van andere mensen die in Voyage Charm zijn geweest zijn goed op vakantiereiswijzer.nl dus dat ziet er goed uit. Als je hier naartoe gaat dan heb je waarschijnlijk dezelfde host als ik heb gehad en dat is Jan (achternaam ben ik vergeten). De hosts/hostessen hebben standaard een lichtbruine blouse en broek aan. Fijne vakantie alvast !
  dinsdag 20 juli 2004 @ 16:30:28 #91
11458 ivetje
pi_20745659
quote:
Op maandag 19 juli 2004 22:30 schreef dutchdevil het volgende:

[..]

Reacties van andere mensen die in Voyage Charm zijn geweest zijn goed op vakantiereiswijzer.nl dus dat ziet er goed uit. Als je hier naartoe gaat dan heb je waarschijnlijk dezelfde host als ik heb gehad en dat is Jan (achternaam ben ik vergeten). De hosts/hostessen hebben standaard een lichtbruine blouse en broek aan. Fijne vakantie alvast !
We hebben toch besloten om met neckermann te gaan, die was even duur dus vandaar. Omdat het bekend is voelt het toch wat beter. Wil niet zeggen dat maxisun nix is, maar voor mijn gevoel is het dan iig ok We gaan wel naar voyage charm, ik had idd ook al op vakantiereiswijzer gekeken en daar kreeg het hotel een 8.3 Hetzelfde als wat we vorig jaar hadden, dus dat zit iig wel goed. Ik vind het alleen heel jammer dat er geen gewoon strand is maar weer plateaus, net als vorig jaar. Ik heb toch liever een strand waar je zo de zee in kan lopen. Maar ach, je kan niet alles hebben Het zal iig wel een lekkere vakantie worden, daar ben ik van overtuigd!!
To infinity…and beyond!
pi_21897891
Ben is op zoek gegaan naar een organisatie die reizen organiseert voor backpackers naar plekken waar travel active en australian backpackers dus niet komen. Heb volgens mij wel een hele goede gevonden op http://www.gvi.co.uk

Die komen dus echt overal en je kan er ook echt bijna alles doen wat je maar zou willen. Is er hier mischien iemand die ervaring met deze organisatie heeft of iemand kent die daar is met mee is geweest?
  zondag 12 september 2004 @ 11:37:20 #93
90450 Jack_Flash
Not jumpin', just chillin
pi_21898128
Wie is Ben?
pi_21898293
Ben bang dat hij/zij EENS bedoelt
pi_21900067
quote:
Op zondag 12 september 2004 11:37 schreef Jack_Flash het volgende:
Wie is Ben?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_23010502
Ik vond op www.big-foot.nl behoorlijk goedkope wintersport reizen; nu vraag ik me dus af of er mensen zijn die hiermee al op vakantie geweest zijn en ervaringen willen delen. Tenslotte kan niet iedereen 500 euro missen om naar frankrijk of oostenrijk te vertrekken..

Ik probeer ze overigens al de hele dag te bellen en er word nog niet opgenomen hoewel op de site staat dat ze 6 dagen per week vanaf 9 uur 's morgens te bereiken zijn. Vind ik dan weer minder eigenlijk. Bovendien reageren ze niet op mijn email, op de site staat dat je binnen 4 uur bericht terug krijgt.. Vaag

Is er toevallig iemand die in Soest woont en dit bedrijf kent?
Adres gegevens:

Dr. de Voslaan 20
3761 XZ Soest
020-4705558 (ma - za | 09:00 - 21:00)
Email: info@big-foot.nl

Mensen met meer info hierover, ik hoor het graag!
Ik kan er weinig over vinden verder, zijn ook niet aangesloten bij enige branche organisatie. Zou dat een slecht teken zijn?
-
-
pi_23023973
Ik kon ze vandaag wel te pakken krijgen, maar erg interessant is het dus niet.. De prijzen lijken erg laag omdat ze zonder vervoer zijn. Voor een gemiddelde reis bij hen moet je toch rekenen op een kleine 350 euro per persoon voor een week; nou sorry maar daarvoor kan ik óók naar oostenrijk of frankrijk! En dan het smoesje ophangen dat Tsjechië het afgelopen jaar 20% duurder geworden is (met dank aan de komst van de euro ongetwijfeld) en dat terwijl mijn broertje daar net wegkomt en daar echt niets van gemerkt heeft..

Niet de moeite dus, lekker verder kijken
-
-
  dinsdag 9 november 2004 @ 17:06:09 #98
99453 Mitä_kuuluu
Vittu saatana perkele
pi_23195655
Ik sta op het punt om een reis bij www.balkanski.nl te boeken. Heeft iemand hier ervaringen mee? Zelf vind ik het nogal een vage site en ik heb Lex (die naam alleen al )zelf ook gesproken. Ik heb 'm gewoon gevraagd of hij nog bij een organisatie was aangesloten.. niet dus. Maar hij was wel bereid om eerst de tickets etc. op te sturen en dat ik pas bij ontvangst hoef te betalen. En deze organisatie is aanzienlijk goedkoper, dus als jullie info hierover hebben dan hoor ik het graag!
"An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing."
pi_23197452
Ik zou persoonlijk nogal huiverig zijn om te boeken bij een kleine organisatie die niet lid is van SGR of ANVR.
pi_23215758
Bij de links van de avontuurlijkere reisorganisaties staat een link naar joker.be
Ik heb daar eens rondgekeken, en op zich klinkt dat best aardig. Is er ook iemand die daar toevallig al ervaring mee heeft?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')