www.vakanties.nl
Klinkt gewoon te mooi om waar te zijn; er gaat in ieder geval bij mij gelijk een alarmbelletje af als ik dingen zie als:
volledig verzorgde, 8 daagse vliegvakantie naar Turkije vanaf ¤ 9,99!!!!! (Prijzen per persoon, inclusief vlucht, prima accommodatie o.b.v. logies en transfer van luchthaven naar hotel)
Of wat dacht u van een volledig verzorgde 15 daagse vliegvakantie naar Bali voor slechts ¤ 99 euro!!!!! ( Prijzen per persoon, inclusief vlucht, prima accommodatie o.b.v. logies & ontbijt en transfer van luchthaven naar hotel )
Klinkt alsof ik me daar gegarandeerd kan laten besodemieteren. Iemand ervaring / waarschuwingen?
Zo niet: wie gaat er mee naar Bali?
Ik heb hun reizen eens zitten te bestuderen, en daar zitten aardig wat mooie trips bij... Mooi is ook dat je helemaal zelf je vakantie kan samenstellen met hun reisprogramma...
PS: had al een topic aangemaakt, maar ben hiernaartoe gestuurd...
(sorry van mijn topic die inmiddels al gesloten is..)
quote:Ik ben een jaar of 7 geleden wel eens met de Jong Intra naar Parijs geweest voor een paar dagen samen met mijn tante. Dat was best leuk. Hou er wel rekening mee dat de meereizenden vaak ouder zijn en dat het niet heel spectaculair is, een beetje standaard. Maar als reisorganisatie zijn ze wel ok
Op donderdag 15 januari 2004 23:29 schreef pinkelmans het volgende:
Ik ben van plan om met de zomervakantie samen met mijn moeder een excursie richting Ierland te volgen. Nu leek ons de leukste reis een vlieg/bus excursie van de Jong Intra. Maar van één iemand hebben we gehoord dat één reis van deze firma erg tegenviel. (Het ging hier wel om een reis in Nederland).
Nu vroeg ik mij af of iemand hier op dit forum ervaring met de Jong heeft?(sorry van mijn topic die inmiddels al gesloten is..)
Heeft iemand ervaring hiermee? En met Happy Home in het bijzonder.
quote:Bij de 99 euro aanbieding van deze week krijg je geheid het volgende:
Op dinsdag 13 januari 2004 17:15 schreef SadKingBilly het volgende:
Ok, hier nog maar even dan!www.vakanties.nl
...
Of wat dacht u van een volledig verzorgde 15 daagse vliegvakantie naar Bali voor slechts ¤ 99 euro!!!!! ( Prijzen per persoon, inclusief vlucht, prima accommodatie o.b.v. logies & ontbijt en transfer van luchthaven naar hotel )Klinkt alsof ik me daar gegarandeerd kan laten besodemieteren. Iemand ervaring / waarschuwingen?
Helaas is er een fout opgetreden.
Onze excuses hiervoor. Klik hier om terug te keren naar de homepage.
Heeft er iemand ervaring met Vinea, maar vooral met Circel/Simbo?
quote:op hun site staat wel:
Op donderdag 12 februari 2004 10:56 schreef JulesRules het volgende:
Wie heeft er weleens met Travelways (http://www.travelways.nl )gereisd?
Ik zie nl. wel een "SGR"-logo staan, maar geen "ANVR"-logo...
quote:Vakanties.nl is een merk van Peter Langhout (brandhout) reizen. Let op! Niet aangesloten bij de ANVR. Zeggen wel de voorwaarden te hanteren......
Op dinsdag 13 januari 2004 17:15 schreef SadKingBilly het volgende:
Ok, hier nog maar even dan!www.vakanties.nl
Klinkt gewoon te mooi om waar te zijn; er gaat in ieder geval bij mij gelijk een alarmbelletje af als ik dingen zie als:volledig verzorgde, 8 daagse vliegvakantie naar Turkije vanaf ¤ 9,99!!!!! (Prijzen per persoon, inclusief vlucht, prima accommodatie o.b.v. logies en transfer van luchthaven naar hotel)
Of wat dacht u van een volledig verzorgde 15 daagse vliegvakantie naar Bali voor slechts ¤ 99 euro!!!!! ( Prijzen per persoon, inclusief vlucht, prima accommodatie o.b.v. logies & ontbijt en transfer van luchthaven naar hotel )
Klinkt alsof ik me daar gegarandeerd kan laten besodemieteren. Iemand ervaring / waarschuwingen?
quote:Uh? Oh! Heb ik niet gezien... ik zag alleen dat er geen logo stond... Ik ga nog even neuzen dan... Bedankt.
Op donderdag 12 februari 2004 11:53 schreef cptmarco het volgende:[..]
op hun site staat wel:
Op alle overeenkomsten zijn de voorwaarden van de garantieregeling van de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR), het Calamiteitenfonds en de Reis- en Boekingsvoorwaarden van de ANVR mede van toepassing.
quote:Ik heb het gezien; het staat in de disclaimer. Maar: ik heb gekeken op de site van de ANVR, en daar staan ze niet als lid. Wat betekent dat?
Op donderdag 12 februari 2004 11:59 schreef JulesRules het volgende:[..]
Uh? Oh! Heb ik niet gezien... ik zag alleen dat er geen logo stond... Ik ga nog even neuzen dan... Bedankt.
quote:ik heb het ook maar even aan anvr zelf gevraagd...
Travel Ways is een handelsnaam van Sky International Tours en dus zijn de ANVR voorwaarden van toepassing.
Met vriendelijke groet,
ANVR
Sky International Tours
Sky Bingo
Sky Discovery Tours
Sky Incentive Travel
Sky International Tours
Sky Tours
Sky-Golf
Sky-Orient
Skyway International Tours
Temasa Tours
Travel Ways
Maar misschien heeft iemand ervaringen met Travelways?
Multi Service Center Siofok ( http://www.msc-siofok.com )
is een reisbureau dat voor weinig huisjes/villa's verhuurt in siofok
maar op de site staat niets over ANVR of SGR (komt volgens mij omdat het van origine een hongaars bureau is)
ik hoor het wel
quote:Ik ben afgelopen jaar met Vinea op vakantie geweest. Was echt een super vakantie!
Op donderdag 5 februari 2004 17:54 schreef PrinceSL het volgende:
Hallo allemaal, even een vraagje, deze zomer wil ik samen met een vriend op vakantie gaan via een jeugdreisorganisatie, en we zitten nu te twijfelen tussen Vinea en Circel/Simbo.Heeft er iemand ervaring met Vinea, maar vooral met Circel/Simbo?
Als ik me niet vergis heeft de consumentenbond heel recente een onderzoek gedaan naar o.a. deze 2 weekendjes-weg-aanbieders op internet.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:28 schreef So_Addictive het volgende:
iemand ervaring met www.weekendcompany.nl ?
tis net zoiets als www.weekendjeweg.nl
Voor bierdopje:quote:We (vriendengroep) staan op het punt een all inclusive vakantie naar alanya, turkije te boeken op www.dti-travel.nl . Heeft iemand ervaringen met deze website / reisorganisatie? Het is wel erg goedkoop namelijk Maar aangezien we weinig eisen stellen en een laag budget hebben denk ik dat we de gok maar nemen!
Valt me wel op dat ze veel hotels aanbieden die geen enkele andere nederlandse reisorganisatie aanbiedt.
We zijn vorige jaar met hen naar Thailand geweest, alles was prima geregeld, erg goede reis gehad.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:56 schreef tjaweetjijhet het volgende:
www.fox.nl
ik heb dus precies dezelfde vraag. Wij willen graag naar club voyage charm met maxisun, maar hebben er dus ook nog nooit van gehoord. Iemand ervaringen hiermee etc??quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:46 schreef dutchdevil het volgende:
Ik heb een hele leuke aanbieding gevonden naar het Aegean Dream Resort in Bodrum/Turgutreis op Maxisun.nl
Maar nu vraag ik me af of iemand ervaring heeft met deze organisatie. Of alles een beetje netjes geregeld is. Heb al gezien dat ze aangesloten zijn bij de ANVR en het SGR dus daar maak ik me geen zorgen over
Mijn vraag is inmiddels al beantwoord door mezelfquote:Op zondag 18 juli 2004 16:24 schreef ivetje het volgende:
[..]
ik heb dus precies dezelfde vraag. Wij willen graag naar club voyage charm met maxisun, maar hebben er dus ook nog nooit van gehoord. Iemand ervaringen hiermee etc??
Ow geweldigquote:Op zondag 18 juli 2004 16:35 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Mijn vraag is inmiddels al beantwoord door mezelfBen van 19 juni tot en met 3 juli op vakantie geweest met Maxisun naar bovenstaand hotel. Is allemaal prima geregeld. Reisbescheiden kreeg ik een week van tevoren (was een last minute dus dat is logisch). Vluchten met onur air waren prima (je krijgt hier nog eten en drinken) en bij aankomst op het vliegveld stond er netjes een host klaar van Litoral Travel (de agent van Maxisun in Turkije) die ons naar het hotel bracht. Prima vakantie gehad en op de dag van vertrek ook weer op tijd opgehaald bij het hotel en netjes afgezet op het vliegveld. Dus je kunt gerust boeken
agents=host/hostess. En die spreken gewoon nederlandsquote:Op maandag 19 juli 2004 19:16 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ow geweldigWij vliegen idd ook met onur air. Maar praten die agents in turkije ook gewoon nederlands of is dat in het engels?? En ik zal dat litoral travel onthouden iig
Is er bijvoorbeeld in het hotel ook een spreekuurtje (of hoe heet dat...dat er iemand langskomt op het hotel van de reisorganisatie
) van maxisun?? En kan je via hen ook excursies boeken?
Alvast bedankt voor je antwoord
Okequote:Op maandag 19 juli 2004 20:05 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
agents=host/hostess. En die spreken gewoon nederlandsIn het hotel is er ook gewoon een spreekuurtje ja. 1 of 2 keer per week komt de host/hostess dan langs en als je er net bent heb je de dag erna een welkomstbijeenkomst. En inderdaad kan je via je host/hostess excursies boeken.
Reacties van andere mensen die in Voyage Charm zijn geweest zijn goed op vakantiereiswijzer.nl dus dat ziet er goed uit. Als je hier naartoe gaat dan heb je waarschijnlijk dezelfde host als ik heb gehad en dat is Jan (achternaam ben ik vergeten). De hosts/hostessen hebben standaard een lichtbruine blouse en broek aan. Fijne vakantie alvast !quote:Op maandag 19 juli 2004 20:45 schreef ivetje het volgende:
[..]
OkeDat wilde ik ff weten. Je hebt nl wel eens van die organisaties die alleen engels sprekende mensen daar hebben en dat is toch wat minder vind ik
Maar dit klinkt wel goed eigenlijk, ik denk dat we dat maar gaan doen als we het nergens goedkoper kunnen krijgen. Wij willen trouwens naar club voyage charm in bodrum. Lekker all-inclusive nergens druk over maken en lekker vakantie vieren
Iig hartstikke bedankt voor de informatie en je leest het hier wel hoe het is afgelopen
We hebben toch besloten om met neckermann te gaan, die was even duur dus vandaar. Omdat het bekend is voelt het toch wat beter. Wil niet zeggen dat maxisun nix is, maar voor mijn gevoel is het dan iig okquote:Op maandag 19 juli 2004 22:30 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Reacties van andere mensen die in Voyage Charm zijn geweest zijn goed op vakantiereiswijzer.nl dus dat ziet er goed uit. Als je hier naartoe gaat dan heb je waarschijnlijk dezelfde host als ik heb gehad en dat is Jan (achternaam ben ik vergeten). De hosts/hostessen hebben standaard een lichtbruine blouse en broek aan. Fijne vakantie alvast !![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 11:37 schreef Jack_Flash het volgende:
Wie is Ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |