abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22997244
Ik vond op www.big-foot.nl behoorlijk goedkope wintersport reizen; nu vraag ik me dus af of er mensen zijn die hiermee al op vakantie geweest zijn en ervaringen willen delen. Tenslotte kan niet iedereen 500 euro missen om naar frankrijk of oostenrijk te vertrekken..

Ik probeer ze overigens al de hele ochtend te bellen en er word nog niet opgenomen hoewel op de site staat dat ze 6 dagen per week vanaf 9 uur 's morgens te bereiken zijn. Vind ik dan weer minder eigenlijk.

Is er toevallig iemand die in Soest woont en dit bedrijf kent?
Adres gegevens:

Dr. de Voslaan 20
3761 XZ Soest
020-4705558 (ma - za | 09:00 - 21:00)
Email: info@big-foot.nl

Mensen met meer info hierover, ik hoor het graag!
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_23000355
Het lijkt er een beetje op dat dit bedrijf niet echt serieus is; nazoeken via google levert niets op, niemand weet iets van het bedrijf af, het is niet aangesloten bij wat voor branche organisatie dan ook, de algemene voorwaarden zijn hier en daar nogal verdacht, de belofte om binnen vier uur te reageren op een email is een lachtertje, niemand neemt de telefoon op...

Ik denk dat ik beter 100 euro meer uit kan geven bij een erkend bedrijf; boeken bij bedrijven als dit levert alleen maar op dat je op de vertrekdatum niet opgehaald word, de telefoon niet opgenomen word en bij bezoek aan de winkel blijkt dat het een leegstaand woonhuis is.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  Moderator maandag 1 november 2004 @ 18:21:45 #4
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_23002554
Wat k_man zei. Daar graag verder.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')