abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2005 @ 13:40:31 #1
23821 coldplay
FTW Show me a garden...
pi_25608995
Ha,

Lucky me gaat over 2 weekies een weekje Parijs doen. Ouders zijn 30 jaar getrouwd en vieren het daar

Ben al een aantal keren eerder in Parijs geweest en heb de meeste bekende hotspots al gezien. Nu dus op zoek naar wat nieuwe dingen. Bijzondere plaatsen die je niet zo snel in de gidsen ziet en waar je dus als toerist niet zo snel komt, maaaar wel de moeite waard zijn. Mochten hier nog Parijsganger zijn die zulke tips hebben: graag! Ben in ieder geval van plan om dit te gaan bekijken:

http://www.imarabe.org/perm/ima/diaphragmes.html

Oh ja, leuke winkeltjes zijn ook welkom!
pi_25609639
Zeker de mooite waard zijn de Paris City Segway Tours... echt super om te doen! ( http://www.citysegwaytours.com/paris/ )

Voor meer informatie over de segways is er trouwens een goeie site ( www.segway.nu )

En voor de mensen die niet naar Parijs gaan.. ik heb in het persbericht op www.segwayrent.nl gelezen dat ze binnekort te huur zijn bij de Keukenhof.

Maar dat city segway tours in parijs schijnt echt super te zijn! je hebt ook een avondrit enzo. echt de moeite waard zeker als je het met een paar mensen doet.
  zondag 20 maart 2005 @ 14:04:20 #3
38433 snijder
snijderdotcom
pi_25609781
l'Institut Arabe moet erg mooi zijn inderdaad.

Heb je de riolen en/of de catacomben van Parijs al bezocht? Is ook erg leuk en interssant. Ik meen te weten dat die wel seizoensgebonden zijn.
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
pi_25609869
Voor al deze onderwerpen is er deze:

Parijs... hoe duur/tips etc?

daar verder.. naar ik vermoed
  zondag 20 maart 2005 @ 14:07:56 #5
23821 coldplay
FTW Show me a garden...
pi_25609874
Haha briljant die segwaytours! Dat is wel een goed idee ja! De riolen heb ik ook nog niet gezien, vind ik ook een goede. Knijpertje mee
  zondag 20 maart 2005 @ 14:09:49 #6
23821 coldplay
FTW Show me a garden...
pi_25609917
quote:
Op zondag 20 maart 2005 14:07 schreef DutchTrain het volgende:
Voor al deze onderwerpen is er deze:

daar verder.. naar ik vermoed
Thanks, die had ik even gemist, de search doet het niet. Zal hem ff doorzoeken.
  zondag 20 maart 2005 @ 14:16:43 #7
38433 snijder
snijderdotcom
pi_25610072
quote:
Op zondag 20 maart 2005 14:07 schreef coldplay het volgende:
Haha briljant die segwaytours! Dat is wel een goed idee ja! De riolen heb ik ook nog niet gezien, vind ik ook een goede. Knijpertje mee
Valt wel mee hoor.

Denk ook aan de catacomben, het ondergrondse knekelhuis van Parijs. Ga eens wandelen in Chinatown of in de Sentier (waar een NL kroeg zit). Flaneren langs de Seine, boekenstalletjes bekijken, Quartier Latin voor de goedkope restaurantjes.

Verder kun je ook in de omgevning dingen doen zoals Versailles. Saint Germain-en-Laye is ook niet onaardig.
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
  zondag 20 maart 2005 @ 16:43:06 #8
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_25613219
quatier latin om te eten beetje de monumenten bezoeken kan ook leuk zijn. Jim morrison ligt begraven bij pere lachaise tussen nog wat andere beroemdheden dus dat is ook wel leuk om te bezoeken, je kan ook naar het vrijheidsbeeld van parijs gaan. Metrostation Passy en dan een stukje lopen, of je stapt uit bij Bir Hakeim metrostation en je loopt er naartoe. Vanaf daar heb je ook een mooi uitzicht op de eiffeltoren, Lijn 6.

Veel pleizer. woon er nu al 8 maanden.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  zondag 20 maart 2005 @ 17:43:52 #9
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_25614828
- La Defense: Gave zakenwijk met een modernere versie van de Arc de Triomphe die in het verlengde van de Champs Elysees ligt (einde metrolijn 1)
- Bij Les Halles is het ook wel tof en leuk + goedkoop eten!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator zondag 20 maart 2005 @ 21:55:52 #10
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25621040
Met dank aan Dutchtrain, onze menselijke searchmachine, bieden wij u aan:
Daar graag verder.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')