Wat is dat een boek ofzo? Ik zit nu in het buitenland en moet het vanuit hier allemaal zien te regelen dus ik kan geen brochures opvragen, zal eens online zoeken naar lonely planet.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ga iig een Lonely Planet van Latijns America scoren... Dat is toch wel de bijbel voor dit soort reizen...
*zucht* als je al niet weet wat Lonely Planet is, waarom ga je dan eigenlijk op reiZ?quote:Op zondag 6 juni 2004 11:54 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat is dat een boek ofzo? Ik zit nu in het buitenland en moet het vanuit hier allemaal zien te regelen dus ik kan geen brochures opvragen, zal eens online zoeken naar lonely planet.
Nou Idd!quote:Op zondag 6 juni 2004 12:00 schreef Stoja het volgende:
[..]
*zucht* als je al niet weet wat Lonely Planet is, waarom ga je dan eigenlijk op reiZ?
:')![]()
www.lonelyplanet.com
Nee dank je, het leuke aan deze reis lijkt me juist het individuele aspect...groepsreizen trekken me juist niet. Verder heb ik al diverse groepsreizen gedaan dus wat dat betreft ga ik gewoon voor een individuele reis nou.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou Idd!![]()
Volg effe dat linkje dat Stoja hierboven geeft. LP is overal te krijgen!
Ik las in je andere topic dat je liever niet met Djoser gaat, maar als je al zo 'onwetend' bent dan zou Djoser mss juist wel een goede optie zijn om voor het eerst zo'n reis mee te maken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |