Titel is nu Toscane, dus ik heb het algemeen gehouden.quote:Op woensdag 7 april 2004 09:06 schreef Ventje83 het volgende:
Mijn topic voor een goedkope vakantie Italie ging dicht, en ik moest verder in "Toscane, wat niet te missen", maar kan dan de titel veranderd worden of iets?Ik zoek namelijk tips voor een goedkope vakantie, daar ging mijn topic om, ik weet al wat ik niet moet missen in Toscane...
![]()
Psst: daar is SHO al mee bezig.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:01 schreef Liejannuh het volgende:
Of een interview met Floortje!
Nou zeg!quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:55 schreef static het volgende:
[..]
Psst: daar is SHO al mee bezig.
Nah, GC wilde hem niet hebben volgens mij.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:45 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vraag even aan de GC mods of ze m willen. Gezien het onderwerp hoort ie in TRV. Of volgens mij eigenlijk meer in SES, omdat het een schoolopdracht is.
quote:Op maandag 10 mei 2004 12:00 schreef Troel het volgende:
Mijn ouders gaan binnenkort op vakantie en zijn op zoek naar een nieuwe wereldontvanger. Ze hebben nu een gigantisch log ding met een afgebroken antenne.
De wereldontvanger van mijn vriend heeft de laatste vakantie het loodje gelegd, dus zelf ben ik ook wel erg geinteresseerd in een fatsoenlijk beestje...
De eisen:digitaal natuurlijk, niet zo'n idiote draaiknop klein (liefst ook licht) niet al te prijzig
Nou kan ik me voorstellen dat jullie thuis allemaal wel zo'n ding hebben. Welke kunnen jullie me aanraden?
Ik heb al geprobeerd te kijken bij de consumentenbond, maar daar ben ik geen lid van, dus ik kan niet bij de testresultaten komenOok met Google is er niet echt een vergelijkend warenonderzoek te vinden en bij de ANWB kan ik ook niets vinden...
Het gaat wel over twee verschillen reisgroepen. Ik heb zowieso al mijn twijfels of het TRV waardig is.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:39 schreef Liejannuh het volgende:
zullen we een mergeverzoek indienen??
Gezien het feit dat het centrale Vietnam topic maar 14 posts bevat denk ik niet dat jouw vraag onder zal sneeuwen. Het centrale Vietnam topic gaat gewoon over alles in Vietnam, dus beide vragen kunnen daar gewoon neergezet worden.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:18 schreef Hypochonder het volgende:
Hmmm, ik ben het niet geheel eens dat mijn topic Vietnam? 1 weg van zuid naar Noord (of omgekeerd) gesloten is. Het is m.i. 2 verschillende topics:
- Wat kan je doen in Vietnam.
- Wat moet je doen om niet een weg 2 keer te doortrekken.
In het topic vietnam zal de tweede vraag ondergesneeuwd raken (kortom, enige kans op een antwoord op mijn vraag zal miniem zijn.
Kortom, zou die misschien toch weer geopend kunnen worden???
quote:Op maandag 31 mei 2004 17:14 schreef Liejannuh het volgende:
Als je van mening bent dat je vraag relevant is, dan kun je hem opnieuw stellen. Zorg er alsjeblieft wel voor dat het niet weer zo'n discriminatie welles/nietus topic wordt.
Ik snap niet echt over welke religieuze achtergrond Lucille het heeft en verder snap ik niet wat die zogenaamde religieuze achtergrond met blank of zwart zijn te maken heeft?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:04 schreef Lucille het volgende:
Het gaat de TS niet om discriminerende opmerkingen te maken, maar meer om het feit dat Maleisie een zekere religieuze achtergrond heeft.
Op slotquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:06 schreef Hik het volgende:
Misschien kan hier Hoe scoren de landen onder fokkers? ook een slotje op trouwens. Dat topic slaat echt helemaal nergens meer op en mensen blijven maar posten!
Tenzij jullie nog zin hebben om uit de puinhopen een goede lijst te halen natuurlijk...![]()
Ik laat het liever zo. Anders komen die mensen nooit meer buiten het resortquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:52 schreef Hik het volgende:
Kan het boevnstaande topic niet open als een "Cuba-strandvakantie-topic"?! En dat we het huidige topic houden voor de rondtrekkers. Het soort vragen verschilt nogal namelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |