Staat al op de lijst om gemerged te worden met een oud lijstjes topic.quote:
Ja UIO_AMS, jij machtswellusteling!quote:Op zondag 21 november 2004 11:56 schreef mrkoenz het volgende:
Ik heb ook een kritiekpuntje:
Ik vind het oneerlijk machtsmisbruik dat een mod UIO_AMS mijn topic genaamd "fok!er mrkoenz wil gratis naar Valencia jij kunt hem helpen!" heeft dichtgegooid
[low cost Airlines+luchthavens] reisinformatie en nieuwsquote:Op zondag 21 november 2004 12:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vond het topic erg leuk en origineel qua insteek. Wat mij betreft blijft het topic dan ook gewoon open. Maar ik ben geen TRV mod meer en UIO_AMS wel, dus het is zijn verantwoordelijkheid.
Wat mij betreft komt er zelfs een centraal topic waarin iedereen zichzelf kan aanprijzen waarom hij of zij juist de tickets naar Valencia moet winnen!
Maar afijn, daar ga ik dus niet over.
Zit nu op slotquote:Op zondag 21 november 2004 23:57 schreef k_man het volgende:
Welke landen wil jij ooit nog naartoe?
Niemand hier die een beschuldigend vingertje heeft hoor.quote:Op maandag 22 november 2004 00:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[low cost Airlines+luchthavens] reisinformatie en nieuws
sorry mensen, blijkbaar ben ik dus de schuldige![]()
(meedoen aan dit soort acties via FOK!, blijft m.i. natuurlijk gewoon een vorm van spam, ook als je het in je sig zet, maar daar ga ik niet over)
ik zag hetquote:Op dinsdag 30 november 2004 06:37 schreef k_man het volgende:
Parijs
Ik had het al gezien en ben ook al bezig geweest met een merge-verzoek, maar toen vloog m'n internet er weer eens uit. En daarna ben ik het vergeten.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:12 schreef Hik het volgende:
Misschien handig om even wat te sluiten/samen te voegen.. Er is iemand een beetje enthousiast aan het kicken geslagen!
is Nepal veilig? (Kathmandu)
Mobieltje in Nepal?
Nepal ervaringen??
Veiligheids-situatie Nepal
(Is zeker net terug uit Nepal ofzo...)
Er zijn meer soortgelijke organisaties, zoals Sawadee en Baobab om maar wat te noemen. Zo anders zijn ze dus niet.quote:Op zondag 19 december 2004 16:03 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vond dat een organisatie als Djoser wel een eigen topic verdiende.
Djoser - de andere manier van reizen - Ervaringen
Ik snap wat je bedoelt, maar het is lastig om criteria op te stellen welke organisaties juist wel en welke juist niet in zo'n bijzondere reizen topic horen. Sowieso is bijzonder een subjectief begrip. Ik kan me voorstellen dat mensen een groepsreis door Thailand met bijvoorbeeld Arke ook heel bijzonder vinden.quote:Op maandag 20 december 2004 07:51 schreef Strolie75 het volgende:
Goed, ik kan me voorstellen als je voor standaard reisorganisatie die allemaal dezelfde meuk aanbieden een centraal topic wilt. Maar aparte topics voor de aanbieders van bijzondere reizen, zoals Koning Aap of Djoser lijkt me geen slechte zaak.
Had het al gezien, maar m'n mod-knopjes functioneren niet op dit kantoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |