Mijn welgemeende excuses. Binnen of buiten Europa maakt niet uit, budget is dus minimaal. Verder zijn alle tips welkom, we hebben alleen geen auto en zijn geen strandmensen. Een weekje weg is lang genoeg, maar een weekend mag ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:10 schreef Liejannuh het volgende:
Kijk even naar de vragen die worden gesteld in deze post: Travel FAQ [updated 21-02-2005]
Dan is het advies geven wat makkelijker.
Kamperen in de pyreneen is heel wat anders dan een stedentrip naar Boedapest of een rondreis door Thailand.
Wat is je budget ongeveer? Ik heb een keer 8 dagen met vrienden op een camping in Belgie gezeten. Dat is goedkoop! Dat was 36 gulden (16 Euro) voor 8 dagen de man. Ik werd daar toen naartoe gereden maar een dagkaart ns + bus kost je 30 euro. En dat nog eens terug. Of ga met de fiets! Daarnaast moet je dan nog eten enzo maar dat kan je zo duur maken als je zelf wil.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:16 schreef Jessi het volgende:
Mijn welgemeende excuses. Binnen of buiten Europa maakt niet uit, budget is dus minimaal. Verder zijn alle tips welkom, we hebben alleen geen auto en zijn geen strandmensen. Een weekje weg is lang genoeg, maar een weekend mag ook.![]()
Da's niet eens zo'n gek idee...quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zou naar een land gaan waar het leven nog goedkoop is en waar je ook geen duur vliegticket voor nodig hebt. Wat denk je van een reis per trein naar een land als Roemenië bijvoorbeeld?
Dat ben ik met je eens, van mij mag het topic daarom op slot...quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:08 schreef ExCibular het volgende:
Wat voor budget heb je ongeveer? Anders wordt dit zo'n nutteloos opsom topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |