adios!
ik zat (dacht ik) in arquus 5 (de nieuwste)
mooi zwembad/ mooie kamer / koelkast / oven
erg bot ja
quote:was dat niet met die 2 kersen ??? Ben daar toen ook geweest
Op dinsdag 19 februari 2002 00:20 schreef Vision het volgende:
zeker een keer naar de Pacha (of heette 't La Playa) gaan.
supertentttttttttttttt!!!!!
zeer gezellig, je moet er niet gaan zuipen want dat is daar stervensduur
quote:salou ging bij mij juist niet om zuipen.. ben maar 1 keer dronken geweest.. ik ging er heen omdat je er overdag heerlijk kan relaxen in de zon, en savonds goed(koop) kan eten en daarna naar heel gezellige/goede discotheken kan gaan om relaxt te feesten!!!
Op dinsdag 19 februari 2002 00:30 schreef Dionysus1975 het volgende:
ECHT geen salou of lloret de mar. Als ik op vakantie ga wil ik toch graag ook iets aan de vakantie hebben maar ook de omgeving waar ik zit. Als ik bier wil zuipen kan ik ook thuis een krat open trekken. Maar ik ga echt niet op vakantie om juist te gaan zuipen.
quote:Ik heb precies dezelfde mening als Stranger. Vond trouwens ook dat 1x genoeg is, maar ik heb af en toe toch wel reuze zin. Lekker relaxed om 1 uur 's nachts beslissen of je uberhaupt nog uitgaat.
Op dinsdag 19 februari 2002 14:35 schreef Stranger het volgende:[..]
salou ging bij mij juist niet om zuipen.. ben maar 1 keer dronken geweest.. ik ging er heen omdat je er overdag heerlijk kan relaxen in de zon, en savonds goed(koop) kan eten en daarna naar heel gezellige/goede discotheken kan gaan om relaxt te feesten!!!
als je mee gaat op excursies heb je ook wat aan je vakantie.. ik ben een dag naar barcelona gegaan, heb een dag gecanyont, en er waren nog wel meer dingen maar ik ging voor het relaxen duss...
En er is een 'verborgen' baaitje niet ver van Salou waar bijna niemand komt. Heerlijk, ziet er mooi uit en er staat een bamboehut waar je drinken kan kopen.
Zeker naar de pacha gaan....vooral de schuim en hollandparty zijn daar kewl...en ook de sexynight in de snoopys is lagguh
We hadden alleen niet door dat het maar een avond was, dus ons bericht dat Croc's een homobar was ging als een lopend vuurtje door Salou. Iedereen dacht het opeens, echt raar hoe snel dat kan gaan
quote:Voor het lekkere weer, de gezelligheid, het mooie strand en het lekkere uitgaansleven misschien?
Op vrijdag 01 maart 2002 16:12 schreef lauraEM500 het volgende:half nederland gaat naar de spaanse kust, mij niet gezien, als ik naar het buitenland ga wil ik geen friet van piet tegenkomen!
weet niet hoor, maar waar ga je dan nog voor op vakantie? ga dan naar scheveningen op het strand liggen ofzo, kost veel minder, en ook nederlanders in overvloed.
Als je zelf eens een keer naar Spanje op vakantie gaat dan weet je misschien waar ik het over heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |