abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3215075
ola mensen!
gaan er nog mensen de zon opzoeken in Salou deze zomer??
ik wel iig! we gaan 2 of 5 juli (ben ik ff kwijt) en gaan 10 dagen, appartement Arquus.
iemand nog tips/ervaringen/gaan ook etc.
voor lloret-gangers wil ik wel hun vragen proberen te beantwoorden.. ben ik last year geweest.

adios!

pi_3215144
Ja 2 keer geweest wel leuk daaro. vooral Snoopys vond ik dan.
Verder the usual mooie vrouwen zo geil als boter dus veel knalle daaro...
Cuore Sportivo
pi_3215155
Is Lloret dan ver van Palafrugell? Ik op atletiekstage naar Palafrugell rond pasen en ben wel eens geinteresseerd in Lloret...
  maandag 18 februari 2002 @ 22:24:10 #4
12395 mistraldk
Sailing's the game!!!
pi_3215162
Ik ga ook!!!
4-11 JuNi naar Hotel Las Vegas. ik heb er als zin in!
"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
pi_3215219
Snoopy`s was idd leuk
Heineken Hoek en de Malle Molen daar zat ik veel toen ik in Salou was
pi_3215376
ik ga dit jaar ook misschien weer, ik heb het hele jaar gedacht dat ik niet terug wilde, niet dat ik het niet naar mijn zin heb gehad, maar gewoon voor 1 keer is genoeg, maar ik begin nu toch weer superzin te krijgen.. ik maak nog geen haast met boeken, heb ik de vorige keer ook pas in mei gedaan, en ik wil toch perse op een camping zitten, en daar ben ik meestal de enige in..
pi_3216963
ha grappig ik heb ook in arquus gezeten
alleen de grap is dat arquus 5 gebouwen heeft verspreid over meerdere straten
erg malafide dus

ik zat (dacht ik) in arquus 5 (de nieuwste)
mooi zwembad/ mooie kamer / koelkast / oven

erg bot ja

to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
pi_3217054
zeker een keer naar de Pacha (of heette 't La Playa) gaan.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_3217107
quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 00:20 schreef Vision het volgende:
zeker een keer naar de Pacha (of heette 't La Playa) gaan.
was dat niet met die 2 kersen ??? Ben daar toen ook geweest
pi_3217129
La pacha heet dat!!!

supertentttttttttttttt!!!!!
zeer gezellig, je moet er niet gaan zuipen want dat is daar stervensduur

pi_3217146
idd dat moet je van te voren doen teminste dat deed ik altijd eerst drinken en daarna water tijdens het uitgaan
pi_3217161
ECHT geen salou of lloret de mar. Als ik op vakantie ga wil ik toch graag ook iets aan de vakantie hebben maar ook de omgeving waar ik zit. Als ik bier wil zuipen kan ik ook thuis een krat open trekken. Maar ik ga echt niet op vakantie om juist te gaan zuipen.
Waar een wil is, is een weg. Waar meer willen, is een file
pi_3221770
quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 00:30 schreef Dionysus1975 het volgende:
ECHT geen salou of lloret de mar. Als ik op vakantie ga wil ik toch graag ook iets aan de vakantie hebben maar ook de omgeving waar ik zit. Als ik bier wil zuipen kan ik ook thuis een krat open trekken. Maar ik ga echt niet op vakantie om juist te gaan zuipen.
salou ging bij mij juist niet om zuipen.. ben maar 1 keer dronken geweest.. ik ging er heen omdat je er overdag heerlijk kan relaxen in de zon, en savonds goed(koop) kan eten en daarna naar heel gezellige/goede discotheken kan gaan om relaxt te feesten!!!
als je mee gaat op excursies heb je ook wat aan je vakantie.. ik ben een dag naar barcelona gegaan, heb een dag gecanyont, en er waren nog wel meer dingen maar ik ging voor het relaxen duss...
  dinsdag 19 februari 2002 @ 20:09:05 #14
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_3226212
quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 14:35 schreef Stranger het volgende:

[..]

salou ging bij mij juist niet om zuipen.. ben maar 1 keer dronken geweest.. ik ging er heen omdat je er overdag heerlijk kan relaxen in de zon, en savonds goed(koop) kan eten en daarna naar heel gezellige/goede discotheken kan gaan om relaxt te feesten!!!
als je mee gaat op excursies heb je ook wat aan je vakantie.. ik ben een dag naar barcelona gegaan, heb een dag gecanyont, en er waren nog wel meer dingen maar ik ging voor het relaxen duss...

Ik heb precies dezelfde mening als Stranger. Vond trouwens ook dat 1x genoeg is, maar ik heb af en toe toch wel reuze zin. Lekker relaxed om 1 uur 's nachts beslissen of je uberhaupt nog uitgaat.
Salou is best wel leuk als je niet voor het bier en sex komt hoor.

En er is een 'verborgen' baaitje niet ver van Salou waar bijna niemand komt. Heerlijk, ziet er mooi uit en er staat een bamboehut waar je drinken kan kopen.

pi_3228867
Ik ben vorig jaar in Salou geweest, me eigen prima vermaakt maar 1 keer is genoeg. Ik ga zowiezo nooit 2 keer naar dezelfde bestemming
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3236714
Ik ga er dit jaar voor het eerst heen. Na een aantal jaar Costa Brava wilde ik eigenlijk naar Kreta of Mallorca.
Mijn vrienden gingen ineens toch naar salou dus heb ik memme vriendin bijgeboekt.
Ik heb er in elk geval zin in.
pi_3319634
Salou is echt kewl...

Zeker naar de pacha gaan....vooral de schuim en hollandparty zijn daar kewl...en ook de sexynight in de snoopys is lagguh

www.partyflets.tk
pi_3335490
Snoopy's zou ik niet heen gaan, kut tent...vorig jaar eruit geketst daar...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3335639
Als je naar Salou gaat, moet je eens naar Croc's disco gaan. Zit vlakbij snoopies. Maar is veel leuker en niet zo druk
٩๏̯͡๏)۶
pi_3335703
Druk was het daar inderdaad niet...op 2 handen kun je alle bezoekers wel tellen
  donderdag 28 februari 2002 @ 16:24:15 #21
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_3338345
Ik ben ook naar Croc's geweest, en toen was het toevallig gay's night. Ik kwam er toen achter hoe het is om vrouw te zijn; werd de hele avond lastiggevallen

We hadden alleen niet door dat het maar een avond was, dus ons bericht dat Croc's een homobar was ging als een lopend vuurtje door Salou. Iedereen dacht het opeens, echt raar hoe snel dat kan gaan

pi_3339449
Ben er drie minuten binnen geweest, maar de muziek die toen opstond was kut, en er waren ongeveer 5 mensen (incl personeel) mislukt aant hakken...
pi_3351464
half nederland gaat naar de spaanse kust, mij niet gezien, als ik naar het buitenland ga wil ik geen friet van piet tegenkomen!
weet niet hoor, maar waar ga je dan nog voor op vakantie? ga dan naar scheveningen op het strand liggen ofzo, kost veel minder, en ook nederlanders in overvloed.
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless. - Monty Python
pi_3352151
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 16:12 schreef lauraEM500 het volgende:
half nederland gaat naar de spaanse kust, mij niet gezien, als ik naar het buitenland ga wil ik geen friet van piet tegenkomen!
weet niet hoor, maar waar ga je dan nog voor op vakantie? ga dan naar scheveningen op het strand liggen ofzo, kost veel minder, en ook nederlanders in overvloed.
Voor het lekkere weer, de gezelligheid, het mooie strand en het lekkere uitgaansleven misschien?

Als je zelf eens een keer naar Spanje op vakantie gaat dan weet je misschien waar ik het over heb.

pi_3352501
ik ga deze keer niet naar Salou maar naar Rennese
Forrest Gump: He got me invested in some kinda fruit company.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')