abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juli 2004 @ 14:39:00 #1
26087 Else
discussieren?! TUURLIJK!
pi_20642249
Ik heb zo'n heimwee naar Bolivia!!

Nu ben ik weer 2 maanden in Nederland, daarvoor heb ik 6 maanden in La Paz gewerkt, in een kindertehuis. Ik heb daar zo'n strakke tijd gehad, en nu mis is het echt heel erg!

Zijn er hier mensen die toevallig ook ooit in La Paz geweest zijn of er gewoond hebben? Ik zou het leuk vinden om het met andere mensen te hebben over de dingen die we daar allemaal gedaan en meegemaakt hebben!
  donderdag 15 juli 2004 @ 15:25:47 #2
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_20643415
Ik ben ook in La Paz geweest en kan me wel voorstellen dat je het mist...
Heimwee naar Latijns Amerika is na mijn eerste bezoek nooit meer over gegaan...

Op mijn site zie je waar ik ben geweest in Bolivia.

Heb je er wel eens over gedacht om je Bolivia-liefde een beetje te onderhouden? Ik weet dat er een aantal Boliviaanse verenigingen zijn in Nederland. Een aantal daarvan doen mee met het zomercarnaval in Rotterdam (31 juli weer) en ik zie daar ook altijd rubios bij lopen, dus je bent vast niet de enige...
Via www.noticias.nl kun je op de hoogte blijven van het nieuws aldaar en in de agenda op diezelfde site (waarop je je ook kunt abboneren) komen ook wel Bolivia-activiteiten voorbij.

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_20645154
Niet gewoond maar wel een tijdje gezeten. La Paz is inderdaad fantastisch. Samen met Kaapstad, Rio en nog een paar andere uitverkoren tot steden met de beste scenery (ik weet niet meer door wie). Die brede stoffige straten van de Alti Plano, echt uitzonderlijk. Daar zou je zo een western kunnen opnemen. En natuurlijk de vallei zelf.

Verder was Valle de Las Animas ook een van de gaafste dingen die ik ooit heb gezien. Vooral omdat toen ik er was er verder he-le-maal niemand was.

En natuurlijk Copacabana, om een beetje te relaxen.
pi_20645161
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  donderdag 15 juli 2004 @ 16:49:03 #5
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_20645214
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 16:47 schreef Lucille het volgende:
http://forum.fok.nl//fok/(...)evance&fora%5B%5D=29
Huh?
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_20725726
In dat andere topic staan ook nog extra tips van Hik!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')