Wat denk je zelf als iemand al plaatsen opnoemt als Salou, Blanes en Lloret?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:29 schreef Reintje het volgende:
Feestvakantie, actieve vakantie of rustvakantie?
Inderdaad wat een kutstrand.. Ook geen golven, en het loopt wel heel stijl.. Wij zijn eigenlijk ook alleen de eerste 3 dagen bij het strand geweest, daarna was het mooi op de camping relaxen (Camping La Masia, beviel ons overigens super goed, voor de koelkast die we hadden gehuurd !)quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
Blanes heb je kiezelstranden vond ik het enigste minpuntje van onze vakantie vorig jaar in hotel Pi-Mar. Salou is echt een aanrader.. bij Mr. Pils (een kroegje) krijg je voor 1,50euro een shot + 0,5 L bier echt lekker hoor..niet echt duur, mooie boulevard er is genoeg te beleven. Dus ga maar naar Salou
Je onderbuurvrouw heeft gelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:29 schreef Reintje het volgende:
Feestvakantie, actieve vakantie of rustvakantie?
Cultuurvakantiequote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als iemand al plaatsen opnoemt als Salou, Blanes en Lloret?
Zegzeg, kansloze mensen kunnen ook prioriteiten hebben qua vakanties!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als iemand al plaatsen opnoemt als Salou, Blanes en Lloret?
Ik zie elke dag al teveel van drenthe, dus geen optiequote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
een gezellig weekendje fietsvakantie in drenthe?
Is dat een pré?quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:26 schreef NR10 het volgende:
Waar is het het ranzigst etc?
Daar dacht ik ook al aan, maar is dat niet redelijk prijzig? (met vliegticket e.d.)quote:Op donderdag 20 januari 2005 08:08 schreef Jaguarized het volgende:
Turkije?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |