Dat zou wel handig zijn ja.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:56 schreef Hik het volgende:
Kunnen we niet een automatische slotjesgooier maken die reageert op het woord "vrijwilligerswerk"?
Vrijwilligerswerk in de zomer
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:13 schreef yvonne het volgende:
ik ben dol op de ontzettende leuke reisverhalen die er nu steeds meer komen te staan!!
En WAAG het niet een centraal reisverhalentopic aan te maken
Dit soort verhalen zijn harstikke leuk in een eigen topic.
Hier is echt moeite voor gedaan.
Die onderschriften.quote:Die foto's
Er zit natuurlijk een verschil in favoriete en handige links.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:55 schreef k_man het volgende:
Wat zijn je favoriete reislinks?
Dubbel met het handige links topic.
Mag ik je nog even vriendelijk doch dringend wijzen op de quote in mijn sig....quote:Op maandag 7 maart 2005 08:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een verschil in favoriete en handige links.
Ik zat al te wachten op de dag dat je me ermee om de oren zou slaan.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:03 schreef k_man het volgende:
Mag ik je nog even vriendelijk doch dringend wijzen op de quote in mijn sig....
Mijn topic!quote:Op zondag 6 maart 2005 21:55 schreef k_man het volgende:
Wat zijn je favoriete reislinks?
Dubbel met het handige links topic.
Sorry Liejannuh, maar ik kon niet om k_man's sig heen.quote:
Hij is op slot, zonder de info van TS is het idd een nutteloos topic.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:37 schreef ExCibular het volgende:
Wat mij betreft en ook wat TS betreft mag deze dicht : Low-budget vakantie!?
Topic is dicht en bedankt voor het posten van de Hongarije links.quote:
Losse posts kan ik inderdaad niet verplaatsen. Het topic dat Gert bedoelde was trouwens niet zo'n naleestopic. Maar het werd wel erg offtopic. Vandaar mijn acties.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:52 schreef DutchTrain het volgende:
terechte interventie.. hier: Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic gaat het onder aanvoering van dezelfde bekende persoon ook weer richting off-topic
makkelijkst zou het zijn om de posts te kunnen verplaatsen, bijvoorbeeld naar de slowchat, maar ik begrijp dat dat niet kan met de huidige mogelijkheden
Vergeet niet dat de meeste topics in Travel gebruikt worden om later terug te lezen, niet alleen om hier en nu het ergens over te hebben, zoals veel andere subfora. Een heel stuk off topic slowchat is dan dus erg hinderlijk.
Als je het zelf ook wat overenthousiast vond en er stonden ondertussen al veel meer offtopic-posts (had ik idd niet gezien), dan is het verder duidelijk zo.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Misschien was ik wat overenthousiast met m'n delete knop. Dat kan gebeuren. Overigens waren het er een stuk meer dan drie, maar die heb jij niet allemaal gezien.
Geregeld.quote:
Jij ook MUUS.quote:
het begon net te regenen (lees: complete wolkbreuk) toen ik naar buiten wilde gaan.. dus graag gedaanquote:Op maandag 4 april 2005 20:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah! Ik zie een lijst met Europese steden. Dat stond net op onze werkplanning om toe te voegen aan de lijst met centrale landentopics. Erg welkom dus.
En ik zal ze laten mergen onder de ietwat gewijzigde naam van de eerste.
[Overzicht centrale topics] Landen, streken en stedenquote:Op maandag 4 april 2005 20:35 schreef DutchTrain het volgende:
het begon net te regenen (lees: complete wolkbreuk) toen ik naar buiten wilde gaan.. dus graag gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |