abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25539956
wij willen dit jaar met een groep vrienden naar hongarije op vakantie. en dan waarschijnlijk siofok. is iemand daar ooit geweest? is het echt zo mooi als het lijkt?
pi_25540362
Ik ben er al 2 keer geweest. Erg leuk, begint alleen wel duurder te worden nu. Waar je zeker heen moet zijn de Palace en de Flort, dat zijn echt mega gave tenten.
Feestje? Maak eens een button
<--- www.buttonservice.nl --->
pi_25541177
Heel veel mensen zelfs:

Hongarije ,
Hongarije deel II en

#wannabecrew goes boedapest.

Veel plezier
  donderdag 17 maart 2005 @ 13:20:19 #4
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_25541775
Yo, ik ga ook naar Hongarije, van 15 tot 24 juili zit ik in Siofok. 'k ben benieuwd, t schijnt niet duur te zijn gelukkig want k ga ook nog naar Kreta maargoed.

Wat zijn ongeveer de prijzen van 'een wienerschnitzel met een pul bier'...en een bier in de disco bijv?
Gourmetten of steengrillen?
pi_25543034
silenus..welk hotel/appartement ga je naartoe? wij gaan waarschijnlijk rond 11 juli
  donderdag 17 maart 2005 @ 14:43:54 #6
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_25543350
Volgens mij Villa Express ofzo, dus dat je zo'n villa huurt van een of andere lokale goulashboer die dan zelf in het kippenhok gaat wonen of iets dergelijks. Met dertien man in één zo'n huis, weet je hoe chill. (Ik weet het eigenlijk niet, maar ik neem aan van wel )
Gourmetten of steengrillen?
pi_25543410
We hebben inderdaad al verschillende Hongarije topics. Graag daar verder gaan (zie post DutchTrain).
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')