abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25076971
Ik heb al wat gegoogled, maar nog niet echt iets kunnen vinden, misschien dat iemand me hier op weg kan helpen! Ik wil in de zomer namelijk graag voor een aantal weken (max 4 denk ik) vrijwilligerswerk gaan doen, samen met mijn vriend. De reden is dat ik wel eens wat nuttigers wil doen dan steden bekijken en op het strand liggen, wat ook leuk is natuurlijk Daarnaast wil ik gewoon erg graag weer op reis, maar ontbreekt het een beetje aan geld daarvoor. Een eigen bijdrage voor zo'n project is geen probleem. Het maakt me niet uit wat ik ga doen, zolang het maar samen met andere mensen is en ik het samen met mijn vriend kan doen. Liefst in een wat warmer land dan Nederland.
Ik hoop dat jullie me aan wat sites e.d. kunnen helpen!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  zondag 13 februari 2005 @ 22:39:54 #2
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_25077351
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:18 schreef Naamah het volgende:
Ik heb al wat gegoogled, maar nog niet echt iets kunnen vinden, misschien dat iemand me hier op weg kan helpen! Ik wil in de zomer namelijk graag voor een aantal weken (max 4 denk ik) vrijwilligerswerk gaan doen, samen met mijn vriend. De reden is dat ik wel eens wat nuttigers wil doen dan steden bekijken en op het strand liggen, wat ook leuk is natuurlijk Daarnaast wil ik gewoon erg graag weer op reis, maar ontbreekt het een beetje aan geld daarvoor. Een eigen bijdrage voor zo'n project is geen probleem. Het maakt me niet uit wat ik ga doen, zolang het maar samen met andere mensen is en ik het samen met mijn vriend kan doen. Liefst in een wat warmer land dan Nederland.
Ik hoop dat jullie me aan wat sites e.d. kunnen helpen!
je hebt van die jongerenkampen in amerika waar je als leider kan gaan helpen. Het was dan zo dacht ik dat je daarna twee weken door amerika kan reizen of zo?? als je gaat google op vrijwillgers werk vind je denk ik echt wel genoeg.
Where's my fear???
pi_25077407
Je bedoelt Camp America, maar volgens mij moet je daarvoor minimaal 6 weken op een kamp kunnen werken.

In WGR staat overigens een topic over vrijwilligerswerk met heel veel tips.
pi_25077505
Jagermaster, die projecten zijn inderdaad voor langer.. helaas! Ik ga het topic in WGR opzoeken.. tips blijven welkom!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_25077605
probeer de Bouworde!
If men are the answer, maybe we should rephrase the question!
pi_25082729
www.ecovrijwilliger.nl

Allerlei projecten gericht op dieren, wel allemaal met een (kleine) bijdrage.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_25082749
Kijk eens op marktplaats bij banen/opleidingen>>> vrijwilligerswerk.

Daar staan altijd veel leuke dingen tussen maar je moet wel ff zoeken
  maandag 14 februari 2005 @ 09:55:06 #8
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25082755
O-mijn-god! Het hoeveelste topic over dit onderwerp is dit wel niet?!

http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=vrijwilligerswerk&member=&order=relevance
27 topics gevonden in 0.2073 seconden:

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_25082798
Wat Hik zegt. Graag even de search gebruiken.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')