quote:Nee, het gaat mij specifiek om Praag
Op donderdag 25 april 2002 11:22 schreef damastx het volgende:
nahwel met st tropez o.i.d.
wat voor hotel zoek je? een cheap ass hotelletje, een hotel/pension, of maakt niet uit?
[Dit bericht is gewijzigd door roelio op 25-04-2002 11:39]
quote:Ik weet dat Praag mooi is, daarom wil ik er ook graag weer heen. Ik vind het zelf de mooiste Europese hoofdstad. Het gaat mij om verschillende dingen:
Op donderdag 25 april 2002 11:36 schreef roelio het volgende:
niet dat ik goede tips heb, maar wat een prachtige stad is praag! heerlijke sfeer, prachtige stad, wat wil je nog meerwat voor hotel zoek je? een cheap ass hotelletje, een hotel/pension, of maakt niet uit?
quote:Maakt niet uit, meer kostentechnisch, ik ga zelf in ieder geval niet heel hard beesten. In ieder geval niet in het hotel.
Op donderdag 25 april 2002 11:45 schreef roelio het volgende:
kwa hotel: ben je van plan te gaan beesten of zoek je gewoon een rustig hotelletje?
Hotel weet ik niet, wij hadden voor 2 weken een vakantiehuis in een stad(je) op 40 km. van Praag.
Vergeet niet om een keer een paar biertjes te kopen en dan voor 7 gulden te gaan waterfietsen :-)
Heeerlijk! Ik wil weer terug!
quote:prijstechnisch gezien kun je het niet bij een paar biertjes houden in tsjechie
Op donderdag 25 april 2002 11:50 schreef Nerd het volgende:
Vergeet niet om een keer een paar biertjes te kopen...
ik heb hier ooit eens gezeten. Heet een pension, beetje sober maar zeer goed verzorgt, en weinig kamers... meer een klein hotel dan een pension imho.
quote:Die prijs die er bij staat voor twee personen: 1800 kronen (=55 euro), is dat per nacht?
Op donderdag 25 april 2002 11:52 schreef roelio het volgende:[..]
prijstechnisch gezien kun je het niet bij een paar biertjes houden in tsjechie
, tsja tenzij je in de cafes/restaurants in het centrum zit natuurlijk ...
ik heb hier ooit eens gezeten. Heet een pension, beetje sober maar zeer goed verzorgt, en weinig kamers... meer een klein hotel dan een pension imho.
quote:dacht het wel ja... is niet in het centrum maar als je zo een weekkaart hebt voor de metro/tram etc. dan ben je zo in het centrum.
Op donderdag 25 april 2002 12:00 schreef Peregrijn het volgende:
Die prijs die er bij staat voor twee personen: 1800 kronen (=55 euro), is dat per nacht?
quote:Dat vind ik te duur, maar in ieder geval bedankt voor die site, want daar staan ook allerlei andere hotels/pensions in verschillende prijsklassen. Nu alleen nog transport en dan ga ik naar Praag
Op donderdag 25 april 2002 12:03 schreef roelio het volgende:[..]
dacht het wel ja... is niet in het centrum maar als je zo een weekkaart hebt voor de metro/tram etc. dan ben je zo in het centrum.
Anders moet je je vraag in het actieve praag topic stellen Praag #2quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:08 schreef Potter het volgende:
Kan iemand mij nog leuke uitgaanstips geven voor Praag??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |