abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16238816
De reisgidsen zijn weer gehaald, vakantieplannen worden er gemaakt! We zijn er ongeveer wel over uit dat het Turkije wordt dit jaar. Nu heeft een van ons wat research gedaan en de boven genoemde plaatsen komen zeker in aanmerking! Alleen staat er in de reisgidsen natuurlijk niks negatiefs over deze plaatsen.Wie kan mij er het een en ander over vertellen (denk aan: uit gaan, restaurantjes, wat voor bezoekers, prijzen in het algemeen..)
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
  woensdag 14 januari 2004 @ 00:08:11 #2
16082 Wytze
...Confidential
pi_16238927
Aanraders mogen ook... effe goeie ervaringen met dat hotel of DIE reisorganisatie...Whatever
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_16239116
Ik raad je aan om bij een Turkse reisbureau te boeken, zij kennen het land als de beste natuurlijk. Wat wil je eigenlijk voor vakantie, dat is natuurlijk ook belangrijk.
  woensdag 14 januari 2004 @ 00:19:11 #4
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_16239264
Alanya is wel vet! ben ik in september geweest en is echt goed te doen. Qua voedsel en prijzen is het zeker toppie en vermaak is er ook wel. Alleen het uitgaansleven vond ik daar wat minder, maar dat heb ik dan ook niet echt super meegemaakt daar.

( oh ja... en die dikke keien in de zee zijn ook wel tricky )

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 14 januari 2004 @ 00:28:00 #5
16082 Wytze
...Confidential
pi_16239555
Gewoon dik uitgaa, goed voedsel, mooie dames you knw - Vacation with the works !
pi_16239560
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 00:19 schreef jpg97 het volgende:
Alanya is wel vet! ben ik in september geweest en is echt goed te doen. Qua voedsel en prijzen is het zeker toppie en vermaak is er ook wel. Alleen het uitgaansleven vond ik daar wat minder, maar dat heb ik dan ook niet echt super meegemaakt daar.

( oh ja... en die dikke keien in de zee zijn ook wel tricky )

september is natuurlijk ook niet echt hoogseizoen he.. zijn er wel genoeg uitgaansgelegenheden?
En de mannen ook..
pi_16239637
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 00:28 schreef Wytze het volgende:
Gewoon dik uitgaa, goed voedsel, mooie dames you knw - Vacation with the works !
ff voor de duidelijkheid... ik neem hem onder mn hoede aldaar..
En de mannen ook..
  woensdag 14 januari 2004 @ 00:33:06 #8
16082 Wytze
...Confidential
pi_16239741
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 00:30 schreef markiemark het volgende:

[..]

ff voor de duidelijkheid... ik neem hem onder mn hoede aldaar..

pi_16239776
Ga voor Bodrum, vorige zomer ook geweest, prima vermaakt en daar is het volk nog wat aardiger dan in die andere plaatsen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  woensdag 14 januari 2004 @ 00:37:17 #10
64810 Flip21
Damn you all and such
pi_16239865
Ben is Kusadasi geweest afgelopen jaar. Ook nog eens een avondje in Bodrum geweest.
Verschil: In Bodrum had je echt veel NLders, mooie discotheken (zelfs eentje waar je op een catamaran op glas boven de zee kunt dansen.)
Met zulke tenten zijn de prijzen natuurlijk ook iets duurder, want je betaalt natuurlijk entree, soms schenken ze ook alleen naaiend duur import bier.
In Kusadasi is het iets kleinschaliger, daar vind alles zo'n beetje plaats in de Barstreet, NLders zijn hier in de minderheid. Veel Engelsen/Ieren/oostblokkers. Je hebt 1 NL kroeg; "De Hollandse leeuw".
Persoonlijk beschouw ik dat geen probleem, ik probeer Nederlanders zoveel mogelijk te vermijden op vakantie. Dan bedoel ik daarmee het soort dat van mij eigenlijk gewoon lekker naar Lloret mag gaan.
In Kusadasi hebk 'n mooie tijd gehad, zo mooi, dat ik er deze zomer weer naartoe ga...
Dan kan wel zo zijn, maar toch heb ik gelijk!
pi_16239949
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 00:37 schreef Flip21 het volgende:
.
Verschil: In Bodrum had je echt veel NLders
Heb er in totaal denk ik 10 gezien!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  woensdag 14 januari 2004 @ 00:46:01 #12
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_16240207
Kusadasi kon mij niet zo boeien, allemaal nogal kleinschalig qua uitgaan... en het strand was erg vol.
Bodrum was op het punt van uitgaan veel beter
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_16240258
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 00:46 schreef BAZZA het volgende:
Kusadasi kon mij niet zo boeien, allemaal nogal kleinschalig qua uitgaan... en het strand was erg vol.
Bodrum was op het punt van uitgaan veel beter
Halikarnas! Kwam iedere avond in The Red Lion en The White House, en dan ook exact in die volgorde! Goede clubs! Vooral The Red Lion, lekkere club-muziek! Daarna ff uitblazen op de hip-hop in The White House!
pi_16244520
hmmz het klinkt allemaal heel leuk eigenlijk! ik ken iemand die ooit zei: ieder voordeel heeft zn nadeel... of andersom weet ik veel, weet ook niet meer wie het was maar een turks reisbureau vind ik niet zo'n slecht idee.. weet iemand er een in utrecht of daar in de buurt? indien mogelijk url graag!
En de mannen ook..
pi_16250024
Btw, Gumbet is geen Bodrum!
pi_16252737
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 13:05 schreef mrcool het volgende:
Btw, Gumbet is geen Bodrum!
nu is aardrijkskunde niet mn sterkste kant, foutje met overnemen uit de gids denk ik...
ontopic: wat moeten we nou kiezen? want we kunnen natuurlijk niet al te lang wachten...
En de mannen ook..
pi_16253168
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 14:39 schreef markiemark het volgende:

[..]

nu is aardrijkskunde niet mn sterkste kant, foutje met overnemen uit de gids denk ik...
ontopic: wat moeten we nou kiezen? want we kunnen natuurlijk niet al te lang wachten...

Is wel gemeente Bodrum geloof ik maar is wel een stuk van het echte Bodrum af. Wij zaten op Bodrum en ik ben niet eens op Gumbet geweest! In Gumbet schijnen btw wel vele Nederlanders te zitten!
pi_16253222
en was Bodrum een beetje leuk?
En de mannen ook..
pi_16253672
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 14:57 schreef markiemark het volgende:
en was Bodrum een beetje leuk?
Zekers, ik heb me er uiterst goed vermaakt! Goed uitgaan, goed eten, en erg goed volk, die na wat ik heb begrepen, een stuk aardiger zijn dan in de rest van de gebieden. Dit doordat er in Bodrum nog niet zo lang toerisme is! Die lui nemen niet eens fooi van je aan, dan zijn ze beledigd!
pi_16253786
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 15:14 schreef mrcool het volgende:

[..]

Zekers, ik heb me er uiterst goed vermaakt! Goed uitgaan, goed eten, en erg goed volk, die na wat ik heb begrepen, een stuk aardiger zijn dan in de rest van de gebieden. Dit doordat er in Bodrum nog niet zo lang toerisme is! Die lui nemen niet eens fooi van je aan, dan zijn ze beledigd!

Hoeveel relaxte discotheken zijn er ongeveer? We zijn vorig jaar in Lloret geweest dus zal absoluut minder zijn..
En de mannen ook..
pi_16253886
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 15:17 schreef markiemark het volgende:

[..]

Hoeveel relaxte discotheken zijn er ongeveer? We zijn vorig jaar in Lloret geweest dus zal absoluut minder zijn..

Het is iig nix vergeleken met Lloret, waar ik ook geweest ben! Je moet er niet vanuit gaan dat je Nederlandse discotheken zult vinden want die zijn er niet, wel in Gumbet overigens, daar hebben ze zelfs friettenten! Ik ging iedere avond naar 2 discotheken toe: Red Lion en The White House! White House voor de hip-hop en Red Lion voor de opzwepende club-muziek die ze er draaiden! Aanrader is ook Halikarnas, de grootste openlucht-discotheek van Bodrum! Verder is er ook nog een party-boat!
pi_16253940
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 15:20 schreef mrcool het volgende:

[..]

Het is iig nix vergeleken met Lloret, waar ik ook geweest ben! Je moet er niet vanuit gaan dat je Nederlandse discotheken zult vinden want die zijn er niet, wel in Gumbet overigens, daar hebben ze zelfs friettenten! Ik ging iedere avond naar 2 discotheken toe: Red Lion en The White House! White House voor de hip-hop en Red Lion voor de opzwepende club-muziek die ze er draaiden! Aanrader is ook Halikarnas, de grootste openlucht-discotheek van Bodrum! Verder is er ook nog een party-boat!

en das alles? opzich wel zat natuurlijk.. wat bedoel je voor muziek in the red lion? en euh weet je ook wat de positieve kanten zijn aan de andere plaatsen die ik noemde?
En de mannen ook..
pi_16254024
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 15:22 schreef markiemark het volgende:

[..]

en das alles? opzich wel zat natuurlijk.. wat bedoel je voor muziek in the red lion? en euh weet je ook wat de positieve kanten zijn aan de andere plaatsen die ik noemde?

Er zijn er meer, heel veel cafeetjes enzo maar daar kwam ik niet! In Red Lion draaiden ze club! Nee, ik ken die andere plaatsen niet, ben alleen in Bodrum geweest!
pi_16254849
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 15:24 schreef mrcool het volgende:

[..]

Er zijn er meer, heel veel cafeetjes enzo maar daar kwam ik niet! In Red Lion draaiden ze club! Nee, ik ken die andere plaatsen niet, ben alleen in Bodrum geweest!

hoezo kwam je er niet in? mocht je er niet in of had je geen zin om er heen te gaan?
En de mannen ook..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')