abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 augustus 2004 @ 21:24:43 #1
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_21473235
donderdag kwart over 8 ochtends vertrekt mijn vliegtuig naar cuba. Hoe laat moet je dan eigenlijk op schiphol zijn en inchecken?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_21473300
Normaal gesproken voor een charter 2 uur vantevoren, voor een reguliere lijnvlucht schijnt een uurtje voldoende te zijn...
pi_21473344
Buiten Europa wordt geadviseerd om 3 uur van tevoren aanwezig te zijn.
Kortom: probeer uiterlijk 6 uur op schiphol te zijn, hoef je niet te stressen ook.
pi_21473348
ongeveer 2 uur van tevoren, persoonlijk ben ik op lange vluchten eerder aanwezig omdat ik nogal lang ben en dan betere plaatsen kan claimen
pi_21473349
toen ik 3 weken geleden naar de Verenigde Staten ging, 3 uren.
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
  zondag 22 augustus 2004 @ 21:31:17 #6
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_21473400
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:29 schreef Liejannuh het volgende:
Kortom: probeer uiterlijk 6 uur op schiphol te zijn, hoef je niet te stressen ook.
ik stress niet zo snel. Maar 2 uur va ntevoren is toch ook gewoon vroeg? Hoezo zou je nog eerder gaan, mij lijkt dit vroeg zat. Dan heb je gewoon 2 uur om in te checken enzo.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_21473442
Je MOET minimaal 2 uur vantevoren aanwezig zijn.
Als je met meerdere personen gaat is het wel prettig dat je naast elkaar kunt zitten, dus hoe eerder hoe beter.
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_21473444
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:29 schreef Liejannuh het volgende:
Klopt helemaal
Binnen Europa gewoon 2 uurtjes, maar vooral als je bijv. naar Amerika gaat, wil het allemaal wel eens wat langer duren, vandaar
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_21473460
2 uur moet nu wel voldoende zijn.. Echter als je een drukke dag treft (hoogseizoen) dan is 2 uur wel eens veel te weinig..
Maar nu moet 2 uur wel voldoende zijn.. (als je dan ook niet nog eens eerst een koppie koffie gaat doen..)

Veel plezier..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_21473471
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:33 schreef beertje_ het volgende:
Je MOET minimaal 2 uur vantevoren aanwezig zijn.
Als je met meerdere personen gaat is het wel prettig dat je naast elkaar kunt zitten, dus hoe eerder hoe beter.
Dat MOETEN wordt niet gecontroleerd hoor. Ik vlieg 6x per jaar (UK-NL), en je kan best met 5 kwartier toe op sommige vluchten hoor. Het is slechts een advies die 2 uur
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_21474039
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:33 schreef Stuart het volgende:

[..]

Klopt helemaal
Binnen Europa gewoon 2 uurtjes, maar vooral als je bijv. naar Amerika gaat, wil het allemaal wel eens wat langer duren, vandaar
edit: het inchecken buiten europa sluit 1,5 uur voordat de vlucht gaat. wees dus minstens 3 uur van tevoren aanwezig...

Let op: het gaat hier wel om het inchecken van de extra controle, niet om het inchecken van de luchtvaartmaatschappij. (Pas dus goed op, anders mis je alsnog je vlucht.)
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:34 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat MOETEN wordt niet gecontroleerd hoor. Ik vlieg 6x per jaar (UK-NL), en je kan best met 5 kwartier toe op sommige vluchten hoor. Het is slechts een advies die 2 uur
Dit is dus nu niet meer zo, mijn reactie (hierboven) geldt vanaf vorige week donderdag.... Een kennis van mij, en nog vele andere mensen, werden 1,5 uur van tevoren al geweigerd, omdat het inchecken van de extra controle dichtging...
Every culture is different. Respect and try to learn it.
pi_21476845
Advies is 3 uur vantevoren, verplicht is het echter niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_21477008
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:00 schreef Tha_Dijkstra het volgende:

[..]

edit: het inchecken buiten europa sluit 1,5 uur voordat de vlucht gaat. wees dus minstens 3 uur van tevoren aanwezig...

Let op: het gaat hier wel om het inchecken van de extra controle, niet om het inchecken van de luchtvaartmaatschappij. (Pas dus goed op, anders mis je alsnog je vlucht.)
[..]

Dit is dus nu niet meer zo, mijn reactie (hierboven) geldt vanaf vorige week donderdag.... Een kennis van mij, en nog vele andere mensen, werden 1,5 uur van tevoren al geweigerd, omdat het inchecken van de extra controle dichtging...
Dat bedoelde ik dus eigenlijk met moeten, je hebt kans dat ze je weigeren maar dat is dan natuurlijk op eigen risico.
We hebben het twee keer meegemaakt dat ze mensen hebben laten staan toen ze wilden inchecken omdat ze "telaat" waren(gewone chartervlucht binnen Europa)
Op zoiets zit niemand te wachten natuurlijk.
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')