Zal het verzoek indienen.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:58 schreef k_man het volgende:
Doe maar niet, staat best nuttige info in. Misschien beter mergen?
Hij staat in de lijst.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:19 schreef Ikook het volgende:
Hoi! Ik heb net een centraal topic Griekenland aangemaakt. Ik vond dat er genoeg topics over geplaatst waren om er een centraal topic van te maken. Als jullie het geen goed idee vinden....dan verwijder 'm maar weer, maar ik zag dat hij nog niet bestond in de lijst van 'centrale topics'.
Dus misschien in die lijst even aangeven dat [Centraal] Griekenland inmiddels geboren is?
Ik zit op het zelfde moment een centraal peru topic te openenquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo dan: [Centraal] Peru!!!
Ik heb even een oud topic over Peru naar boven gehaald en er een centraal topic van gemaakt. Nu nog even opnemen in de lijst.
Oude topic is nu op slot gezetquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:00 schreef Hik het volgende:
Vakantiebeurs!
Vakantiebeurs 2005 12-16 januari, helpt dat?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:39 schreef Liejannuh het volgende:
Die Chandler! Is al 5 jaar zijn wereldreis aan het plannen.
Schattig eigenlijk.Jammer dat ie er zoveel topics voor nodig heeft.
Ik zal je lijstje nalopen en kijken wat er allemaal bij elkaar gestopt kan worden.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:11 schreef Hik het volgende:
Misschien ook een merge-kunstje waard? Vrijwilligerswerk in het buitenland
Eigenlijk wel he?!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:07 schreef Hik het volgende:
[..]Ik vind dat we bijna verplicht zijn hem met z'n allen te gaan uitzwaaien als hij eindelijk echt gaat. Als we dan nog niet allemaal een rollator nodig hebben tenminste
![]()
Ik zal hier naar kijken.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:55 schreef Liejannuh het volgende:
Wordt het weer geen tijd voor een centraal jongerenvakanties topic?? Ik heb al een aantal topics voorbij zien komen met praktisch dezelfde vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |