Game on.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
Nou flikker die hele reeks dan maar weg. Van StaceySinger mag je best meeposten, maar niet als je kritisch bent. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:51 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Je maakt jezelf belachelijk door de goede bedoelingen en het onderzoek naar
De feiten door de familie Graafsma te bekritiseren .
In die docu staan alle feiten ,wie ben jij om daar tegen aan te trappen?
Hoeft niet dicht, gaat eigenlijk best goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:58 schreef sp3c het volgende:
damn ... too slow
anyways, de kinderachtige sarcastische opmerkingen mogen weer wat minder in dat topic en voor ..-._---_-.- geld natuurlijk hetzelfde als voor stacysinger en dergelijken
je hoeft niet overal op te reageren, als mensen vervelend doen kun je er ook gewoon voor kiezen om niet met die mensen te gaan spelen
ik heb kan nu ff met geen mogelijkheid de boel schoonvegen dus ik verzoek iedereen een beetje normaal te doen tegen elkaar anders gooi ik hem zo op slot en maak ik het morgen schoon
of overmorgen
kies zelf maar
Huh ??? Waar doe ik dat?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:58 schreef sp3c het volgende:
voor ..-._---_-.- geld natuurlijk hetzelfde
niet elke matige reactie is tegen de regels, soms is het gewoon matig ... en als we het wel weghalen dan is het vervelend als we gelijk de eerste tien daaropvolgende reacties ook weg moeten halenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:58 schreef sp3c het volgende:
[...]
en voor ..-._---_-.- geld natuurlijk hetzelfde als voor stacysinger en dergelijken,je hoeft niet overal op te reageren, als mensen vervelend doen kun je er ook gewoon voor kiezen om niet met die mensen te gaan spelen
[...]
Touchéquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:16 schreef sp3c het volgende:
ja dat staat er een beetje raar
wat er hoorde te staan was:
[..]
niet elke matige reactie is tegen de regels, soms is het gewoon matig ... en als we het wel weghalen dan is het vervelend als we gelijk de eerste tien daaropvolgende reacties ook weg moeten halen
de suggestie dat ik het topic niet gelezen heb zal ik maar negeren maar ik moest er om glimlachen (klinkt als 'kijk de docu!')
quote:Op woensdag 22 juni 2016 00:45 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he, je bent nog dommer dan ik dacht, zelfs een 'je bent zo dom dat ik er met open mond naar moet staren' plaatje doet je dat niet inzien.
En tis weer wegquote:Op woensdag 22 juni 2016 09:06 schreef Kaas- het volgende:
Het verheerlijken en toejuichen van de moord op Cox door Peachbird was blijkbaar geen enkel probleem voor Fok, maar dit gaat toch zeker wel tegen het 'een beter Fok begint bij jezelf' in?
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2016 08:14 schreef LionPopChoc het volgende:
Jammer dat het zo'n sukkel is die onvoorbereid een aanslag probeert te plegen. 1 blanke idioot minder is een nobel streven.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 08:29 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Zn opvattingen boeit me niet, die blanken moeten gewoon in aantallen worden verminderd.
werd al gedaan thxquote:Op woensdag 22 juni 2016 09:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dan mag hier ook wel naar gekeken worden, naar ik aanneem.
[..]
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:06 schreef Kaas- het volgende:
Het verheerlijken en toejuichen van de moord op Cox door Peachbird was blijkbaar geen enkel probleem voor Fok, maar dit gaat toch zeker wel tegen het 'een beter Fok begint bij jezelf' in?
[..]
Slechte bron, topic gesloten.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:29 schreef hoink581 het volgende:
NWS / Zuid-Afrikaanse activiste: "blanken moeten zichzelf vernietigen"
Mag er onderhand eens ferm worden opgetreden tegen 'White genocide' berichten? Zulke BNW types trekken elkaar aan en verpesten de hele sfeer met hun waanbeelden.
Het is onderhand al meerdere malen door meerdere users aangegeven en er is geen moer veranderd.
En rapporteren van posts gaat niet mobiel, dus die suggestie gelieve niet aan te leveren.
Daar valt niet in algemeenheden over te spreken.quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar meer algemeen, hoe staan jullie tegenover het constante gebruik van die term?
Het gaat niet om moslims. Het gaat om meningen van het 'Nederlandse volk' over moslims die soortgelijk zijn aan de beweringen van deze mevrouw. Zeer ontopic.quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
NWS / Zuid-Afrikaanse activiste: "blanken moeten zichzelf vernietigen" II
Lijkt me offtopic, moslims betrekken in een topic over blanken.
Nou nee, totaal niet ontopic. Maar dat mogen de mods besluiten.quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gaat niet om moslims. Het gaat om meningen van het 'Nederlandse volk' over moslims die soortgelijk zijn aan de beweringen van deze mevrouw. Zeer ontopic.
Het is niets meer dan aluminiumhoedjes kul dat absoluut niet in NWS hoort. Daarbij zijn de figuren die deze onzin werkelijkwaar in elk EU/immigratie topic er bij de haren bij slepen in veel gevallen dezelfden die steeds discriminerende uitspraken moeten doen. Iets wat WEL in de policy staat.quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:20 schreef Specularium het volgende:
Daar valt niet in algemeenheden over te spreken.
Verschilt per topic/user.
Boeiende keuzequote:Op woensdag 22 juni 2016 15:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar valt niet in algemeenheden over te spreken.
Verschilt per topic/user.
Dank.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:21 schreef sp3c het volgende:
dat gaat mis op het moment dat iemand hem een NSB'er noemt
maar het topic is weer schoon'ish
is hij ooit grappig geweest dan?quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:27 schreef Gutmensch het volgende:
Tong komt niet eens meer in de buurt van grappig tegenwoordig, jammer is dat.
Ik baal er ook van dat hij dat topic zit te verkleuteren, want op zich is het nieuws een serieuze behandeling waard.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:27 schreef Gutmensch het volgende:
Pappen en nathouden Remmie. Gewoon nu weer een TT'tje wijzigen, heel misschien een bannetje van 24u als hij het erg bont maakt, en (over)morgen gewoon weer van voor af aanquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:27 schreef Gutmensch het volgende:
Je hebt gelijk:quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:41 schreef Copycat het volgende:
Er is sowieso toch al een Sylvana aangifte-topic?
Ja maar met 70AA moet je sowieso je bek houden hé.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:41 schreef Copycat het volgende:
Er is sowieso toch al een Sylvana aangifte-topic?
Daarom.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar met 70AA moet je sowieso je bek houden hé.
Raciscriminatie tegen 70AA dragend.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:08 schreef Reya het volgende:
Het is dus niet de bedoeling om hier door te gaan.
Ha ha ha haquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat geforceerd grappig proberen te zijn is inderdaad vrij storend.
als er nieuws is kan het weer open.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:16 schreef capricia het volgende:
Waarom is het Jeroen en Michou topic op slot gegaan?
Tja.quote:
5432 posts verwijderd en 535 notes gezet... als er nieuws is kan ie openquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
Mag deze weer open?
3 delen al dus mensen willen het hier graag over hebben:
NWS / Jong echtpaar sterft op huwelijksreis #3
dan liep het wel goedquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
5432 posts verwijderd en 535 notes gezet... als er nieuws is kan ie open
quote:
Ik twijfelde, aangezien dit logisch is en ook al bekend was dus het is niet echt nieuws, maar heb hem open gezet. Of dat lang zo blijft is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 03:05 schreef Marrije het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)-lichamen-bruidspaar
Kan iemand dit toevoegen aan het topic over twee jonge nederlanders overleden tijdens huwelijksreis?
WTFquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
5432 posts verwijderd en 535 notes gezet... als er nieuws is kan ie open
Nu zelfs dat maar nauwelijksquote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:19 schreef Disana het volgende:
NWS / Mannen bestormen Turkse moskee in Dordrecht
NWS / Moskee in Dordrecht aangevallen en vernield
Gelukkig was het maar één moskee
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Aanvulling: Nog veel gevaarlijker is de doelbewuste import van Afrikanen en moslims.
Pro-EU mensen verachten niet alleen het concept van de natiestaat, maar ook een Europees Europa beschouwen zij als achterhaalt. Het Europese volk moet een mengvolk worden van Afrikanen en Aziaten.
--knip--
Kun je ook even uitleggen waar het racisme zit?quote:
Volgens een interview met Schäuble, gaat Europa zonder immigratie aan inteelt ten onder. Geen interview met een vaag figuur op een schimmig medium, maar een vooraanstaande krant en een belangrijke Duitse minister! Wil de echte racist opstaan.quote:Auch der Idee, Europa könne sich gegenüber der Einwanderung abschotten, erteilt der Bundesfinanzminister eine klare Absage: "Die Abschottung ist doch das, was uns kaputt machen würde, was uns in Inzucht degenerieren ließe.
"Etnische genocide" is wel Stormfrontretoriek. En het lijkt me een pleonasme, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Kun je ook even uitleggen waar het racisme zit?
Ik ken Stormfront niet, dus ik weet niet of het Stormfront retoriek is. Lijkt mij niet zo relevant. Ik word beticht van racisme. De term "etnische genocide" is geen racisme (ik val geen rassen aan), maar een begrip met betrekking tot het vervangen van een bevolkingsgroep. Dat is in het verleden vaker gebeurd, zoals in veel voormalige Sovjet-Staten.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
"Etnische genocide" is wel Stormfrontretoriek. En het lijkt me een pleonasme, maar dat terzijde.
Etnische genocide is een onzinterm. In de betekenis die jij er aan geeft is het een variant op "white genocide". En dat is een samenzweringstheorie die vooral onder white supremacists populair is.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ken Stormfront niet, dus ik weet niet of het Stormfront retoriek is. Lijkt mij niet zo relevant. Ik word beticht van racisme. De term "etnische genocide" is geen racisme (ik val geen rassen aan), maar een begrip met betrekking tot het vervangen van een bevolkingsgroep. Dat is in het verleden vaker gebeurd, zoals in veel voormalige Sovjet-Staten.
Met het begrip 'etnische genocide' overtreed ik geen enkele wet of regel. Je mag je daar aan storen, maar dat ontneemt mij het recht niet om mijn eigen woorden te kiezen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Etnische genocide is een onzinterm. In de betekenis die jij er aan geeft is het een variant op "white genocide". En dat is een samenzweringstheorie die vooral onder white supremacists populair is.
De "White Genocide Manifesto" is een publicatie van white supremacist David Lane. Anders bekende aanhangers van deze samenzweringstheorie dat het (blanke) volk opzettelijk wordt vervangen door andere etniciteiten zijn de voormalig Grand Wizard van de KKK David Duke en Anders Breivik. De theorie is op het white nationalist/neonazi forum Stormfront ook erg populair.
Je bent ofwel naief, ofwel zeer slecht op de hoogte van de oorsprong en het gebruik van deze term om te denken dat je 'm kan gebruiken zonder racistische of nazistische connotatie.
Prima als je die term wil gebruiken, maar dan is het volledig terecht dat mensen je er op wijzen dat het een racistische term is, bedacht en gekoesterd door white supremacists.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Met het begrip 'etnische genocide' overtreed ik geen enkele wet of regel. Je mag je daar aan storen, maar dat ontneemt mij het recht niet om mijn eigen woorden te kiezen. Dat gegil over 'racisme' is onzin.
In deze is het relevant, omdat je een term gebruikt dat een complottheorie is gebaseerd op racistisch gedachtegoed.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ken Stormfront niet, dus ik weet niet of het Stormfront retoriek is. Lijkt mij niet zo relevant. Ik word beticht van racisme. De term "etnische genocide" is geen racisme (ik val geen rassen aan), maar een begrip met betrekking tot het vervangen van een bevolkingsgroep. Dat is in het verleden vaker gebeurd, zoals in veel voormalige Sovjet-Staten.
Wat zeg je dat netjes en uiterst correct.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:11 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In deze is het relevant, omdat je een term gebruikt dat een complottheorie is gebaseerd op racistisch gedachtegoed.
Ik heb daar wel een probleem mee.
Het propageren van deze theorie vind ik het aanzetten tot haat. Dat is niet het geval in jouw post.
Jouw post had betrekking op een interview met Schäuble, maar daarbij betrek je in de verwijzing naar 'etnische genocide' Afrikanen en moslims.
Ik vind dit in de sfeer van blanke suprematie vallen en dat modereer ik.
met alleen toevoegen zonder openen was ik al tevreden geweest. Maar blij dat het weer open is. Dank.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik twijfelde, aangezien dit logisch is en ook al bekend was dus het is niet echt nieuws, maar heb hem open gezet. Of dat lang zo blijft is nog maar de vraag.
Die kun je nog alcoholvrij krijgen. Al blijft er weinig van het plezier over.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:16 schreef sp3c het volgende:
etnische genocide is ook eigenlijk net zoiets als een alcoholisch biertje
dank je!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Rechts onder het topic, boven het reageerveld staat een link rapporteer.
Wilde hetzelfde vragen.quote:Op maandag 27 juni 2016 00:06 schreef Childofthe90s het volgende:
Kan één van de Brexit-topics worden gesloten, de twee discussies gaan feitelijk over hetzelfde.
Dit topic sluiten: NWS / Oproep tot tweede referendum Brexit. #5 plus poll in OP.
Dit topic open houden: NWS / Brexit is een feit #15
nee dat kan echt nietquote:Op zaterdag 25 juni 2016 03:12 schreef agter het volgende:
[..]
Die kun je nog alcoholvrij krijgen. Al blijft er weinig van het plezier over.
we kiezen geen partij en met vrijheid van meningsuiting heeft het sowieso niets te makenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Jammer dat de moderators partij kiezen voor racisme-roepers. De vrijheid van meningsuiting weegt hier minder zwaar dan een paar politiek correcten met lange tenen. Dat vind ik betreurenswaardig.
Natuurlijk kiezen jullie partij. Ik had een mening, en een racisme-roeper had een mening. Uiteindelijk heeft hij gelijk gekregen. Een andere uitkomst had kunnen zijn: "Hoewel sommigen zich gekwets voelen en dit misschien als racisme opvatten, is dit gewoon een mening en laten we het staan". Er is volledig gekozen voor het standpunt van de racisme-roepers en censuur toegepast, dus partij gekozen.quote:Op maandag 27 juni 2016 05:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
we kiezen geen partij en met vrijheid van meningsuiting heeft het sowieso niets te maken
Ik onderschrijf de cartoon volledig. Fok! staat uiteraard in haar recht.quote:
Het gaat om het onversneden racisme, niet om de "racisme-roepers". Het is natuurlijk niet zo dat racisme opeens geen racisme meer is als je degenen die daar iets van zeggen wegzet als "racisme-roepers".quote:Op maandag 27 juni 2016 18:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik onderschrijf de cartoon volledig. Fok! staat uiteraard in haar recht.
Daar tegenover staat dat ik kan constateren dat Fok! er voor kiest om partij te kiezen voor racisme-roepers. Waarmee ik overigens niet zeg dat het niet rechtmatig is, maar wel dat ik het jammer vind.
Over wat onversneden racisme is, is geen eenduidige mening.quote:Op maandag 27 juni 2016 18:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het gaat om het onversneden racisme, niet om de "racisme-roepers". Het is natuurlijk niet zo dat racisme opeens geen racisme meer is als je degenen die daar iets van zeggen wegzet als "racisme-roepers".
Het is goed met je. Ik heb het hier uitgelegd. Samenvatting: manifest, David Lane (white supremacist) David Duke (KKK), Anders Breivik, ideologie. En nu stop ik er mee.quote:Op maandag 27 juni 2016 18:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Over wat onversneden racisme is, is geen eenduidige mening.
We zijn het er allemaal wel over eens dat wat nazi's over joden zeiden, onversneden racisme is.
Maar er zijn zelfs mensen die negerzoenen en Zwarte Piet als racisme zien, wat zelfs heftige confrontaties tussen mensen heeft opgeleverd.
nee natuurlijk kiezen we geen partijquote:Op maandag 27 juni 2016 18:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Natuurlijk kiezen jullie partij. Ik had een mening, en een racisme-roeper had een mening. Uiteindelijk heeft hij gelijk gekregen. Een andere uitkomst had kunnen zijn: "Hoewel sommigen zich gekwets voelen en dit misschien als racisme opvatten, is dit gewoon een mening en laten we het staan". Er is volledig gekozen voor het standpunt van de racisme-roepers en censuur toegepast, dus partij gekozen.
En spreken over "etnische genocide" valt gewoon onder de vrijheid van meningsuiting.
Deze gaat specifiek over het live-debat in de TK, waar je dus kunt reageren op de discussie in de TK.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:49 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat we genoeg brexit topics hebben, ik zal in POL vragen of ze deze nog willen hebben maar voorlopig gaat het dicht
Ow, had niet gezien dat er daar ook een was.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:51 schreef sp3c het volgende:
lijkt me meer wat voor POL
POL / [LIVE] Brexit-debat Tweede kamer
Ja, nou ja, dat had dan ook eerder gedaan kunnen worden dus...quote:Op maandag 27 juni 2016 19:51 schreef sp3c het volgende:
lijkt me meer wat voor POL
POL / [LIVE] Brexit-debat Tweede kamer
kwetsbare pareljongeren is toch wat de policor ons wil wijs maken?quote:Op maandag 27 juni 2016 23:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
NWS / Ebru op straat beroofd door kwetsbare pareljongeren
Het is niet bijster goed voor een discussie als een TS zijn tegenstanders al in de titel woorden in de mond legt. Sowieso heeft deze TS er een handje van steevast hyperbolische stropoppen aan te vallen, in plaats van wat mensen echt zeggen.
Kijk, daar hebben we het al.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:11 schreef flibber het volgende:
[..]
kwetsbare pareljongeren is toch wat de policor ons wil wijs maken?
wil je een andere term weer?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we het al.
Het lijkt me een goede zet om het voortaan bij neutrale feiten te houden in plaats van aan te sturen op stemmingmakerij d.m.v. sarcasme of hyperbolen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:22 schreef flibber het volgende:
wil je een andere term weer?
stageplekzoeker?
Nee, ik wil dat TS niet iedereen die het niet met hem eens woorden in de mond legt, nog voordat de discussie begonnen is. En liefst ook niet terwijl de discussie bezig is.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:22 schreef flibber het volgende:
[..]
wil je een andere term weer?
stageplekzoeker?
Een Lapohuntende SS die de OP naar haar hand zet. Voor de zoveelste keer. Ik ben er wel even klaar mee.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja dus? Het stuk van de VtK spreekt boekdelen. Die video hoort ook gewoon niet in de OP thuis. Je bent weer lekker aan het Lapohunten om het topic naar je hand te zetten. Waar hebben we dat toch eerder gezien. Als het weer zo een topic wordt ben ik weg. Ik heb hier geen zin in.
lees een keer goed man - de vermeende kwakzalver is heel iemand andersquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Een Lapohuntende SS die de OP naar haar hand zet. Voor de zoveelste keer. Ik ben er wel even klaar mee.
Dat was al besproken. Weet je, het gaat me nog niet eens daarom.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:19 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
lees een keer goed man - de vermeende kwakzalver is heel iemand anders
gisteren viel je ook al door de mand wegens niet goed lezenquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat was al besproken. Weet je, het gaat me nog niet eens daarom.
Waar heb je het in hemelsnaam over?quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
gisteren viel je ook al door de mand wegens niet goed lezen
Hou toch op, hij heeft gewoon gelijk, de filmpje doet er helemaal niet toe en de organisatie wordt terecht bij de Vereniging tegen Kwakzalverij genoemd, en dat gaat niet alleen om die andere arts.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
gisteren viel je ook al door de mand wegens niet goed lezen
oh moeten wel mevrouw leandra eerst komen vragen of een filmpje wel of niet in een OP mag ?quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou toch op, hij heeft gewoon gelijk, de filmpje doet er helemaal niet toe en de organisatie wordt terecht bij de Vereniging tegen Kwakzalverij genoemd, en dat gaat niet alleen om die andere arts.
Afgezien van het feit dat het verhaal van de man er al niet toe doet omdat hij niet gespecialiseerd is, en alleen maar een basisarts is die daarna alleen maar mumbojumbo dingen heeft gedaan ben je het topic idd weer op zeer vervelende wijze naar ie hand aan het zetten met je LaPo-hunten en dat soort toevoegingen.
En dat zonder nieuwsberichten toe te voegen waaruit blijkt dat het daar om zou kunnen gaan.
En dan ook nog eens een ander verwijten niet niet lezen, terwijl je vandaag zelf weer met je "bron?" kwam terwijl de bron gisteren nota bene 2 keer gelinkt was, nog geen 50 posts eerder, om er vervolgens weer een hele bende offtopic nonsens bij te zetten van andere zaken en andere onderzoeken, en daar een hele zaak omheen te bouwen?
Walgelijk.
Ik wens je dokter Kopsky als arts toe.... daar kun je iig niet door beledigd zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:39 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
oh moeten wel mevrouw leandra eerst komen vragen of een filmpje wel of niet in een OP mag ?
wat walgelijk is is met een artikel van 10 jaar geleden aankomen en een arts als kwakzalver neerzetten -volkomen onterecht
Is er bewezen dat het kwakzalvers zijn dan ? zijn ze ooit veroordeeld ? Nee
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 23:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
NWS / Ebru op straat beroofd door kwetsbare pareljongeren
Het is niet bijster goed voor een discussie als een TS zijn tegenstanders al in de titel woorden in de mond legt. Sowieso heeft deze TS er een handje van steevast hyperbolische stropoppen aan te vallen, in plaats van wat mensen echt zeggen.
Als je heel even nadenkt is dat toch vrij eenvoudig te bedenken?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 07:04 schreef damian5700 het volgende:
Ik zie enkel een mededeling. Het is hiermee lastig te bepalen wat je wil weten en/of wat jouw verzoek is.
ergens heb je wel gelijk, ik weet dat ik hardop *ZUCHT* deed toen hij het net geopend had (kan ook een ander pareltje van hem zijn geweest), doe mij dan maar een linkdump maar dat haat ook iedereenquote:
Ja, is dicht.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:32 schreef IntensiveGary het volgende:
NWS / 20 Mensen gedood bij IS Gijzeling
Was al een topic over en bovendien doet TS verwoede pogingen z'n eigen topic in de fik te steken.
ergens om vragen en dat dan rapporterenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Golf van seksueel geweld in Duitse zwembaden ....
Gaat al lang niet meer over het onderwerp, maar is vervallen tot het zoveelste topic waar de allochtonenhaters hun onderbuik komen legen. Concreet is het verworden tot een spelletje "zoek veelal niet controleerbare berichten over minderjarige asielzoekers (liefst in het verderfelijke Zweden) die er ouder uit zien dan ze zeggen te zijn".
Het ging voor mijn vraag al niet meer over het onderwerp.quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
ergens om vragen en dat dan rapporteren
Kickje --> TRUquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
TRU / Luitenant-kolonel over buitenaardse bezoekers
Was al dicht zag ik en ook Bild heeft zijn verhaal al afgezwakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Golf van seksueel geweld in Duitse zwembaden ....
Gaat al lang niet meer over het onderwerp, maar is vervallen tot het zoveelste topic waar de allochtonenhaters hun onderbuik komen legen. Concreet is het verworden tot een spelletje "zoek veelal niet controleerbare berichten over minderjarige asielzoekers (liefst in het verderfelijke Zweden) die er ouder uit zien dan ze zeggen te zijn".
Dank uquote:Op woensdag 6 juli 2016 09:47 schreef Leandra het volgende:
Dubbel:
NWS / Weer een zorgbestuurder die zich geld toebedeeld dat niet van hem is.
NWS / Porsches van zorggeld.....
Bovenste is van maandag, onderste van vandaag.
volgens mij is het zo goed hoor? Het is verleden tijd dus met D?quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:17 schreef maily het volgende:
[..]
Mag de typefout uit de titel?toebedeeld = toebedeelt.
De TT is niet in de verleden tijd, het zou "toebedeelt" of "heeft toebedeeld" of "toebedeelde" moeten zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij is het zo goed hoor? Het is verleden tijd dus met D?
klopt, maar de beste man heeft zich geld toebedeeld, het is dus al gebeurd... maar whatever... ik zou dat soort lastige zaken gewoon vermijden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
De TT is niet in de verleden tijd, het zou "toebedeelt" of "heeft toebedeeld" moeten zijn.
Ja, maar dat staat niet in de TTquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
klopt, maar de beste man heeft zich geld toebedeeld, het is dus al gebeurd... maar whatever... ik zou dat soort lastige zaken gewoon vermijden.
Dat kan maar zo kan het ook, RTL gebruikt het zo ookquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:54 schreef opgebaarde het volgende:
NWS / Ex-crimineel Martin Kok ontsnapt aan bomaanslag.
Is het niet correcter als ex- weggelaten wordt uit de topictitel?
Ja hoor, tis na 12 uur, ik heb er weer 16 voor de nieuwe dagquote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:34 schreef Xa1pt het volgende:
Kan hier een slotje op?
NWS / "Obama en hillary verergeren geweld tegen agenten." -D Clarke jr.(eng)
Komt van infowars en de portretten van de wiki en het screenshot van Foxnews lijken niet eens te kloppen.
Ja dag, dank je de koekoek. Gaat dit erom dat je een nieuw tooic opent met een discutabele bron over een onderwerp waar al 2 topics over lopen? kijk je dan raar op als dat gesloten wordt?quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dag, dank je de koekoek. Gaat dit erom dat je een nieuw tooic opent met een discutabele bron over een onderwerp waar al 2 topics over lopen? kijk je dan raar op als dat gesloten wordt?
Of gaat dit om reacties die verwijderd worden waarin je Nederlandse militairen dood wenst omdat ze orders opvolgen? Kijk je dan raar op als dat verwijderd wordt? FOK! een beetje leuk voor iedereen houden is nogal divers als we jou modden, dus je moet wat specifieker zijn als je ons beschuldigd van stasipraktijken ondat we je niet zomaar iedereen dood laten wensen of alle onzin spuien die je wil.
Vergelijk FOK! met verjaardagen. Je mag best de rare oom zijn die rare dingen verkondigt, niemand zal je het recht ontnemen te vinden wat je vindt. Op den duur wordt je alleen niet meer uitgenodigd, dan ben je niet meer welkom. Dan ga je dat maar ergens anders roepen.
Als je je nou een beetje aanpast en accepteert dat we je soms even normaal vragen te doen, is dat allemaal niet nodig. Op zich hoef je je onvrede over dingen niet per se te uiten met doodsverwensingen en je kan ook verklaringen over gebeurtenissen in het topic van die gebeurtenissen zetten. En als je dan een keer teruggefloten wordt en je bent het daar niet mee eens, zou je dat ook gewoon kunnen zeggen in plaats van het meteen over FOK!stasi te hebben.
Houdt het allemaal wat gezelliger
En dat mag je prima zeggen. Maar er zijn grenzen. Als je je opmaakt om te gaan juichen voor dode Nederlandse militairen of je gaat censuur brullen als we iets sluiten wat over een onderwerp gaat waar al 3500 berichten over geplaatst zijn in een overkoepelend topic, ga je over de grens.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:58 schreef Peachbird het volgende:
"rare dingen verkondigt"
Ik kan het niet helpen als mensen hier drukker bezig zijn met naar sbs6 kijken dan doorkrijgen dat we onder bezetting zijn van een vreemde mogendheid en op DIT MOMENT een derde wereld oorlog in geloodst worden door eerdergenoemden op valse voorwenselen tegen rusland.
Dat zijn geen nederlandse militairen, het zijn EU militairen want ze luisteren naar de EU en niet naar het volk der natiestaat der nederlanden. (ze vallen zelfs onder het bevel van duitsland/merkel) Einde verhaal.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dat mag je prima zeggen. Maar er zijn grenzen. Als je je opmaakt om te gaan juichen voor dode Nederlandse militairen of je gaat censuur brullen als we iets sluiten wat over een onderwerp gaat waar al 3500 berichten over geplaatst zijn in een overkoepelend topic, ga je over de grens.
Het moet leuk blijven en je righteous indignation verpest het voor wat mensen. Er is ook verder geen probleem ofzo en je mag 100% vinden wat je vindt. Tot je over de grenzen die FOK! stelt gaat, die vallen te lezen in de MED van Danny. Op zich zijn we niet zo heftig, je mag alles vinden als je maar een beetje normaal doet zonder gekke doodsverwensingen, FOK!bashes en als je maar een beetje vriendelijk blijft tegen je medeusers. Nou ja, zelfs dat hoeft niet, als je maar niet heel onvriendelijk bent.
Die discussie is volslagen irrelevant hier. Die mag jein het topic best voeren, maar dan nog hoef je niet te juichen als ze dood zijn. Net als je niet hoeft te hopen dat Russische militairen doodgaan, als iemand dat zou posten zou het ook weggaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:11 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dat zijn geen nederlandse militairen, het zijn EU militairen want ze luisteren naar de EU en niet naar het volk der natiestaat der nederlanden. Einde verhaal.
Ik snap trouwens niet zo waarom het over mijn post mbt de navo/eu troepen richting rusland gaat terwijl mijn kritiek meer was op het direct wegzetten als "alex jones"(wie overigens nog gelijk heeft ook in zn videos, ja ik ben er bekend mee en hoewel die man nogal kan flippen soms kun je achteraf elke keer weer zeggen dat hij gewoonweg de juiste info had).. terwijl het goddomme een uitspraak was van een gerespecteerde sheriff wie nog democraat is ook, als dat geen nieuwswaarde heeft.. Maar nee direct een stasi-actie van een user en het topic wordt gesloten..quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die discussie is volslagen irrelevant hier. Die mag jein het topic best voeren, maar dan nog hoef je niet te juichen als ze dood zijn. Net als je niet hoeft te hopen dat Russische militairen doodgaan, als iemand dat zou posten zou het ook weggaan.
Dat is gewoon niet toegestaan op FOK!
Dan ban je me toch, als de waarheid niet welkom is op fok, of er hier SJW's getriggered worden oid?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:15 schreef timmmmm het volgende:
Maar dat einde verhaalidee lijkt me wel een goede. Jij houdt je aan de FOK!policy of je wordt gemod. Dat is verder dus geen censuur, niemand verbiedt je te vertellen wat je wil vertellen. Alleen op ons feestje hier ben je dan niet uitgenodigd.
Ik zeg juist dat je hier alles mag zeggen, als je maar een beetje normaal doet. Ik durf te zeggen dat er welhaast geen grens is aam de meningem die je hier mag hebben, zolang je je aan de wet houdt. De extra eis die FOK! stelt is dat je het ook voor je medeusers een beetje leuk houdt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:26 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dan ban je me toch, als de waarheid niet welkom is op fok, of er hier SJW's getriggered worden oid?Mischien dat je je dan super stoer voelt .. ik weet het niet, mischien krijg je nog een medaille van george soros ook.
"Een user". Heb je het dan over mij, omdat ik iets in je topic postte?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:25 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Maar nee direct een stasi-actie van een user en het topic wordt gesloten..
we kunnen het modererenquote:
ok!quote:Op zondag 10 juli 2016 14:21 schreef Ryan3 het volgende:
NWS / Dringend 150 miljard nodig voor Europese banken.
Deze kan dicht jongens, dubbel.
Niets?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:06 schreef Fir3fly het volgende:
NWS / Nederlandse multinationals spenderen miljoenen aan lobby-activiteiten
De bron is op z'n zachtst gezegd zeer matig.
ik heb geen idee eigenlijk maar ik moet sowieso betalen om het hele ding te lezen en dat vinden we natuurlijk niet leukquote:
in?quote:Op maandag 11 juli 2016 18:48 schreef tong80 het volgende:
NWS / Theresa May waarschijnlijk nieuwe Britse premier
TT kan veranderd worden.
heb het artikel vervangen met een ander artikelquote:
28 jan 2016:quote:Op maandag 11 juli 2016 19:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
heb het artikel vervangen met een ander artikel
wat aan de oude kant dus als iemand iets nieuwers heeft over het onderwerp dan kan dat ook natuurlijk
moet ik me eerst inloggenquote:Op maandag 11 juli 2016 20:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
28 jan 2016:
http://fd.nl/economie-pol(...)en-meer-aan-lobby-vs
Nu al beter.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
heb het artikel vervangen met een ander artikel
wat aan de oude kant dus als iemand iets nieuwers heeft over het onderwerp dan kan dat ook natuurlijk
Het is inmiddels zeker dat ze het wordt. Als ik het goed heb begrepen.quote:
Heb ik aangepast.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is inmiddels zeker dat ze het wordt. Als ik het goed heb begrepen.
Oh, crap, geen rekening mee gehoudenquote:
Ja, ik zal een merge aanvragen voor dit topicquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:00 schreef Dingflofbips het volgende:
Paniekzaaien zonder normale bron?
NWS / BREAKING Bankrun in Italië begonnen (tweet)?
Nee tis wegquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:21 schreef StaceySinger het volgende:
moet deze post hier staan ?
perezoso:
Once u go black, u never come back.
Ach 1 mens meer of minder, ik zit er niet mee, voor mij geen krokodillen tranen.
NWS / Belgische toeriste (21) vermoord op Sint Maarten
topquote:
Maar wacht daar nog even mee aub *bambi-oogjes opzetquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:45 schreef sp3c het volgende:
ja ik zit het te lezen terwijl ik zit te eten
genieten hoor ... gaat wel een slotje op komen gok ik
Ja, laat hem nog maar even open. Wilde hem hier eigenlijk alleen even meldenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:45 schreef sp3c het volgende:
ja ik zit het te lezen terwijl ik zit te eten
genieten hoor ... gaat wel een slotje op komen gok ik
ok game onquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar wacht daar nog even mee aub *bambi-oogjes opzet
er zijn mensen persoonlijk aangepakt en verwijderd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:31 schreef Twiitch het volgende:
Het zou fijn zijn als de mods gewoon de mensen die steeds offtopic gaan persoonlijk aanpakken (daar zijn bans toch voor) i.p.v. de hele discussie dood te maken door een topic dan maar een tijd op slot te gooien.
of datquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
er zijn mensen persoonlijk aangepakt en verwijderd.
volgens mij was het topic op slot omdat hij vol was
Voor mij leek #10 gewoon een tijdje dicht en daarna weer open, maar vooruit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
er zijn mensen persoonlijk aangepakt en verwijderd.
volgens mij was het topic op slot omdat hij vol was
Wat ook nog kan is dat post 300 gemaakt is, wij vervolgens één of twee posts verwijderd hebben waardoor hij weer open is en iemand geen nieuwe kan maken maar het topic fysiek nog steeds op slot zat. Dat is om het ingewikkeld te maken, maar voor zover ik kan zien was het topic niet met opzet een tijdje dicht.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:35 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Voor mij leek #10 gewoon een tijdje dicht en daarna weer open, maar vooruit.
je hoefde niet echt excuses te maken hequote:
ok....sorryquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hoefde niet echt excuses te maken he
shit gaat gewoon hard, Arnold Karskens had gelijk
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hoefde niet echt excuses te maken he
shit gaat gewoon hard, Arnold Karskens had gelijk
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
Kan dit niet even een duidelijkere TT krijgen, zeker nu de premier eea bevestigd? Geen wonder dat er tig dubbele topics komen...
NWS / Turkse premier: militaire staatsgreep aan de gang #2quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:25 schreef Kaas- het volgende:
Kan een topic over Turkije uitgekozen worden als 'het' topic over de staatsgreep? En even gereekst worden, zodat het topic doornummert? Plus dan wellicht een iets duidelijkere TT van de reeks.
Nu onduidelijk waar je moet posten en dit zal wel eens een flinke reeks kunnen worden.
Toppertje.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Turkse premier: militaire staatsgreep aan de gang #2
Die TT kan gewoon "Staatsgreep in Turkije #2" worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Turkse premier: militaire staatsgreep aan de gang #2
Eens, inmiddels inhoudelijk correcter.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die TT kan gewoon "Staatsgreep in Turkije #2" worden.
Ja hulde.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:20 schreef Stranger het volgende:
Lekkere dagen zo als NWS-mod.
Complimenten dat jullie de topics nog enigszins onder controle weten te houden.
Natuurlijk moet ie weg. Dat gaat toch op geen enkele wijze over het nieuws? Voor dergelijke flauwekulletjes kan je altijd in de SC terecht.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:24 schreef Zelfscanner het volgende:
Je kan ook te ver gaan met modden...
Iemand plaatst deze: http://i64.tinypic.com/5a4yf7.png
En die moet weg.
En over een shoarmatent mag wel gesproken worden.
Dat offtopic gedoe verpest het hele topic, daarom zijn we daar extra streng op.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het wordt juist onleesbaar door dat continue gemod. Het verspringen van de pagina is een stuk irritanter dan een off-topic plaatje.
De NOS, het AD, de Telegraaf en vele andere officiële nieuwsbronnen hebben het er over. Het Amsterdamse VVD-raadslid Dilan Yesilgöz heeft het er ook openlijk over, net als andere politici van Turkse komaf. Mag dat niet als nieuws gezien worden?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is net gezegd, false flag theorieen horen in BNW, niet hier.
Posts worden zonder melding verwijderd.
Eensquote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het wordt juist onleesbaar door dat continue gemod. Het verspringen van de pagina is een stuk irritanter dan een off-topic plaatje.
Nee, het is speculatie, onderbuik, gevoel.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:24 schreef ToT het volgende:
[..]
De NOS, het AD, de Telegraaf en vele andere officiële nieuwsbronnen hebben het er over. Het Amsterdamse VVD-raadslid Dilan Yesilgöz heeft het er ook openlijk over, net als andere politici van Turkse komaf. Mag dat niet als nieuws gezien worden?
Het is op dit moment verre van vaag anders. Dit is geen MH17 wat dat betreft, zeker gezien normale nieuwsbronnen en er openlijk over spreken, inclusief raadsleden.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, het is speculatie, onderbuik, gevoel.
Het hoort niet in NWS. Mensen willen het nieuws lezen, geen vage complotideetjes.
Ik scroll graag een stapje omhoog als ik daarmee verschoond blijf van offtopic posts.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het zijn geen controleerbare feiten --> geen NWS.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:28 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Het is op dit moment verre van vaag anders. Dit is geen MH17 wat dat betreft, zeker gezien normale nieuwsbronnen en er openlijk over spreken.
Er is in NWS letterlijk een topic genaamd "Deskundigen: Europees 9/11 op komst!". Dat is pure speculatie anders?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het zijn geen controleerbare feiten --> geen NWS.
Ja daar wel, in dit topic niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:29 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Er is in NWS letterlijk een topic genaamd "Deskundigen: Europees 9/11 op komst!". Dat is pure speculatie anders?
Nieuws over seks en SOAs moet in SEX, nieuws over volkswagen in AUT?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, het is speculatie, onderbuik, gevoel.
Het hoort niet in NWS. Mensen willen het nieuws lezen, geen vage complotideetjes.
Want?quote:
Dus als er een topic gemaakt wordt over dat vele politici en deskundigen denken dat Erdogan dit opgesteld zou kunnen hebben om meer macht naar zich toe te trekken, mag dat wel? Of wordt echt ELKE vorm van kritisch denken naar [BNW] verbannen, ook al komen die gedachten van vooraanstaande politici?quote:
Nee, gewoon ontopic posten en de rest in BNW doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:30 schreef Zith het volgende:
[..]
Nieuws over seks en SOAs moet in SEX, nieuws over volkswagen in AUT?
Behalve dus dat 9/11 topic?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, gewoon ontopic posten en de rest in BNW doen.
Het is niet zo ingewikkeld.
BNW / [NWS] Staatsgreep in Turkijequote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus als er een topic gemaakt wordt over dat vele politici en deskundigen denken dat Erdogan dit opgesteld zou kunnen hebben om meer macht naar zich toe te trekken, mag dat wel? Of wordt echt ELKE vorm van kritisch denken naar [BNW] verbannen, ook al komen die gedachten van vooraanstaande politici?
Ik vraag me alleen af waar de scheidslijn zit, maar goed, heeft dus weinig zin om duideijkheid te proberen te krijgen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja.
Of ga je nu nog 30 posts doorzeuren?
Hij vroeg je iets anders. Er wordt nu duidelijk een beslissing gemaakt om het het Turkije topic anders te midden dan de andere NwS topics. De vraag is waarom..quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
BNW / [NWS] Staatsgreep in Turkije
Kan hier.
Er wordt een strenge lijn gekozen om het topic niet weer te laten vervallen in allemaal discussies over wat er eventueel zou kunnen gebeuren. Dat is al vanaf deel 1 het geval.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij vroeg je iets anders. Er wordt nu duidelijk een beslissing gemaakt om het het Turkije topic anders te midden dan de andere NwS topics. De vraag is waarom..
(wellicht voer je ook maar orders van die forum admin uit, maar duidelijkheid over hoe de regels precies werken en wanneer daar vanaf geweken kan worden zou fijn zijn)
Dit is natuurlijk gelul. Er wordt met twee maten gemeten.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er wordt een strenge lijn gekozen om het topic niet weer te laten vervallen in allemaal discussies over wat er eventueel zou kunnen gebeuren. Dat is al vanaf deel 1 het geval.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gelul. Er wordt met twee maten gemeten.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gelul. Er wordt met twee maten gemeten.
Wat is hier niet duidelijk aan? Anders ga ik straks gifjes van Toine posten.quote:Er wordt een strenge lijn gekozen
Het is duidelijk dat het onzin is. Je kiest in topic 1 voor een strenge lijn en in topic 2 daar niet voor. Dat heet met twee maten meten, gekkie.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Wat is hier niet duidelijk aan? Anders ga ik straks gifjes van Toine posten.
Ik vind het niet zo raar dat er strakke moderatie plaatsvindt in actuele topics over gebeurtenissen die zich snel ontwikkelen. Doe je dat niet, dan worden de nieuwe ontwikkelingen overschaduwd door de offtopic plaatjes en speculaties.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat het onzin is. Je kiest in topic 1 voor een strenge lijn en in topic 2 daar niet voor. Dat heet met twee maten meten, gekkie.
Een goede live feed zou fok weer wat uit het dal kunnen helpen ivm nieuwe leden, maar die hebben ook geen zin om een pagina te hebben die elke seconde verspringt door deletions.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo raar dat er strakke moderatie plaatsvindt in actuele topics over gebeurtenissen die zich snel ontwikkelen. Doe je dat niet, dan worden de nieuwe ontwikkelingen overschaduwd door de offtopic plaatjes en speculaties.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat het onzin is. Je kiest in topic 1 voor een strenge lijn en in topic 2 daar niet voor. Dat heet met twee maten meten, gekkie.
De Belgische krant Het Laatste Nieuws en de VRT zijn gewoon fatsoenlijke bronnen, allesbehalve dubieuze samenzweringsblogjes waarvan die ook vaak genoeg heb zien verschijnen in NWS. Waar slaat dit op?quote:Kwatongen gaan zelfs zo ver door te beweren dat Erdogan de coup in scène zou hebben gezet. Door het leger de schuld te geven, zou hij volgens hen zijn macht nog kunnen laten groeien. "Het was een vreemde putsch, mijn impressie is dat het niet echt was", meldt een Duitse journalist in Istanbul op twitter. "Bij de militaire staatsgreep in Caïro waar ik ook bij was, waren veel meer militairen betrokken."
Een ander argument dat aangehaald wordt is dat Erdogan de putsch daarnet "een geschenk van God" noemde. "We kunnen dit als reden aanhalen om het leger volledig te zuiveren van verraderlijke elementen", zei hij in een televisietoespraak.
ja de grote Triggershot showquote:Op zondag 17 juli 2016 09:58 schreef ChrisCarter het volgende:
Het hele coup topic is nu meer verworden tot een soort "dump hier je nationalistische turkse propaganda" door een vaste kliek users. Geen nieuwswaarde meer zo helaas...
Triggershot is Albanees als ik het net goed las. Geen valse beschuldigingen aubquote:Op zondag 17 juli 2016 14:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja de grote Triggershot show
gaat nergens meer over in dat topic
quote:Op zondag 17 juli 2016 14:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja de grote Triggershot show
gaat nergens meer over in dat topic
Turks toch?quote:Op zondag 17 juli 2016 14:37 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Triggershot is Albanees als ik het net goed las. Geen valse beschuldigingen aub
Nee was gewoon nieuwsgierigquote:
Welkom in elk NWS topic ooitquote:Op zondag 17 juli 2016 09:58 schreef ChrisCarter het volgende:
Het hele coup topic is nu meer verworden tot een soort "dump hier je nationalistische turkse propaganda" door een vaste kliek users. Geen nieuwswaarde meer zo helaas...
Blijkbaar, anders zou er wel gemod worden. Of uberhaupt gereageerd worden op feedback.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:15 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vind het bizar. Maar goed, misschien is dat wel de bedoeling juist?
Het was feedback dat de reeks meer een soort slowchat is geworden.quote:
Kan er dan op zn minst afgesproken worden dat bij dit soort zaken NWS / Staatsgreep in Turkije #33quote:Op zondag 17 juli 2016 22:26 schreef sp3c het volgende:
dat zie je altijd als er niet zoveel meer te melden is maar het lijkt me zo anderhalve dag later wat te vroeg om het te sluiten
het blijft Nieuws EN achtergronden
quote:Op maandag 18 juli 2016 00:14 schreef Karkarov het volgende:
Kan er een regel ingesteld worden dat alles wat niet in het Nederlands of Engels is het liefst vertaald moet worden?
De topics over Turkije staan vol met Turkse berichten en tweets die door mensen die geen Turks kunnen niet gelezen kunnen worden.
maar er wordt heel veel gepost, daarnaast komt het nieuws hier nu eenmaal uit Turkijequote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 00:14 schreef Karkarov het volgende:
Kan er een regel ingesteld worden dat alles wat niet in het Nederlands of Engels is het liefst vertaald moet worden?
De topics over Turkije staan vol met Turkse berichten en tweets die door mensen die geen Turks kunnen niet gelezen kunnen worden.
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 00:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar er wordt heel veel gepost, daarnaast komt het nieuws hier nu eenmaal uit Turkije
tr het ff en dan gaan we erachteraan
Ik kan op mobiel geen tr zetten.quote:
rechtsonder de onderste paginanummering van het topic staat bijna onleesbaar 'rapporteer'.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:50 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik kan op mobiel geen tr zetten.
Bovendien gebeurt het nu stelselmatig. Tr is leuk voor incidenten.
Why???quote:Op maandag 18 juli 2016 13:36 schreef ChrisCarter het volgende:
NWS / Staatsgreep in Turkije #36
Kan de TT niet gewoon neutraal worden gehouden? Het is soms al een grote propaganda-show aan het worden.
mag dat dan niet?quote:
Gewoon.. anders krijgen we Israel/Palestina taferelen... genoeg voor- en tegenstanders en neutraal is gewoon beter.quote:
gewoon is geen argumentquote:Op maandag 18 juli 2016 14:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gewoon.. anders krijgen we Israel/Palestina taferelen... genoeg voor- en tegenstanders en neutraal is gewoon beter.
quote:Op maandag 18 juli 2016 14:09 schreef Frutsel het volgende:
Jij trekt je conclusies maar, maar we houden de titel gewoon neutraal.
Herstel: ik... hou die titel gewoon neutraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |