Game on.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
Nou flikker die hele reeks dan maar weg. Van StaceySinger mag je best meeposten, maar niet als je kritisch bent. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:51 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Je maakt jezelf belachelijk door de goede bedoelingen en het onderzoek naar
De feiten door de familie Graafsma te bekritiseren .
In die docu staan alle feiten ,wie ben jij om daar tegen aan te trappen?
Hoeft niet dicht, gaat eigenlijk best goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:58 schreef sp3c het volgende:
damn ... too slow
anyways, de kinderachtige sarcastische opmerkingen mogen weer wat minder in dat topic en voor ..-._---_-.- geld natuurlijk hetzelfde als voor stacysinger en dergelijken
je hoeft niet overal op te reageren, als mensen vervelend doen kun je er ook gewoon voor kiezen om niet met die mensen te gaan spelen
ik heb kan nu ff met geen mogelijkheid de boel schoonvegen dus ik verzoek iedereen een beetje normaal te doen tegen elkaar anders gooi ik hem zo op slot en maak ik het morgen schoon
of overmorgen
kies zelf maar
Huh ??? Waar doe ik dat?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:58 schreef sp3c het volgende:
voor ..-._---_-.- geld natuurlijk hetzelfde
niet elke matige reactie is tegen de regels, soms is het gewoon matig ... en als we het wel weghalen dan is het vervelend als we gelijk de eerste tien daaropvolgende reacties ook weg moeten halenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:58 schreef sp3c het volgende:
[...]
en voor ..-._---_-.- geld natuurlijk hetzelfde als voor stacysinger en dergelijken,je hoeft niet overal op te reageren, als mensen vervelend doen kun je er ook gewoon voor kiezen om niet met die mensen te gaan spelen
[...]
Touchéquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:16 schreef sp3c het volgende:
ja dat staat er een beetje raar
wat er hoorde te staan was:
[..]
niet elke matige reactie is tegen de regels, soms is het gewoon matig ... en als we het wel weghalen dan is het vervelend als we gelijk de eerste tien daaropvolgende reacties ook weg moeten halen
de suggestie dat ik het topic niet gelezen heb zal ik maar negeren maar ik moest er om glimlachen (klinkt als 'kijk de docu!')
quote:Op woensdag 22 juni 2016 00:45 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he, je bent nog dommer dan ik dacht, zelfs een 'je bent zo dom dat ik er met open mond naar moet staren' plaatje doet je dat niet inzien.
En tis weer wegquote:Op woensdag 22 juni 2016 09:06 schreef Kaas- het volgende:
Het verheerlijken en toejuichen van de moord op Cox door Peachbird was blijkbaar geen enkel probleem voor Fok, maar dit gaat toch zeker wel tegen het 'een beter Fok begint bij jezelf' in?
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2016 08:14 schreef LionPopChoc het volgende:
Jammer dat het zo'n sukkel is die onvoorbereid een aanslag probeert te plegen. 1 blanke idioot minder is een nobel streven.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 08:29 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Zn opvattingen boeit me niet, die blanken moeten gewoon in aantallen worden verminderd.
werd al gedaan thxquote:Op woensdag 22 juni 2016 09:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dan mag hier ook wel naar gekeken worden, naar ik aanneem.
[..]
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:06 schreef Kaas- het volgende:
Het verheerlijken en toejuichen van de moord op Cox door Peachbird was blijkbaar geen enkel probleem voor Fok, maar dit gaat toch zeker wel tegen het 'een beter Fok begint bij jezelf' in?
[..]
Slechte bron, topic gesloten.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:29 schreef hoink581 het volgende:
NWS / Zuid-Afrikaanse activiste: "blanken moeten zichzelf vernietigen"
Mag er onderhand eens ferm worden opgetreden tegen 'White genocide' berichten? Zulke BNW types trekken elkaar aan en verpesten de hele sfeer met hun waanbeelden.
Het is onderhand al meerdere malen door meerdere users aangegeven en er is geen moer veranderd.
En rapporteren van posts gaat niet mobiel, dus die suggestie gelieve niet aan te leveren.
Daar valt niet in algemeenheden over te spreken.quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar meer algemeen, hoe staan jullie tegenover het constante gebruik van die term?
Het gaat niet om moslims. Het gaat om meningen van het 'Nederlandse volk' over moslims die soortgelijk zijn aan de beweringen van deze mevrouw. Zeer ontopic.quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
NWS / Zuid-Afrikaanse activiste: "blanken moeten zichzelf vernietigen" II
Lijkt me offtopic, moslims betrekken in een topic over blanken.
Nou nee, totaal niet ontopic. Maar dat mogen de mods besluiten.quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gaat niet om moslims. Het gaat om meningen van het 'Nederlandse volk' over moslims die soortgelijk zijn aan de beweringen van deze mevrouw. Zeer ontopic.
Het is niets meer dan aluminiumhoedjes kul dat absoluut niet in NWS hoort. Daarbij zijn de figuren die deze onzin werkelijkwaar in elk EU/immigratie topic er bij de haren bij slepen in veel gevallen dezelfden die steeds discriminerende uitspraken moeten doen. Iets wat WEL in de policy staat.quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:20 schreef Specularium het volgende:
Daar valt niet in algemeenheden over te spreken.
Verschilt per topic/user.
Boeiende keuzequote:Op woensdag 22 juni 2016 15:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar valt niet in algemeenheden over te spreken.
Verschilt per topic/user.
Dank.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:21 schreef sp3c het volgende:
dat gaat mis op het moment dat iemand hem een NSB'er noemt
maar het topic is weer schoon'ish
is hij ooit grappig geweest dan?quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:27 schreef Gutmensch het volgende:
Tong komt niet eens meer in de buurt van grappig tegenwoordig, jammer is dat.
Ik baal er ook van dat hij dat topic zit te verkleuteren, want op zich is het nieuws een serieuze behandeling waard.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:27 schreef Gutmensch het volgende:
Pappen en nathouden Remmie. Gewoon nu weer een TT'tje wijzigen, heel misschien een bannetje van 24u als hij het erg bont maakt, en (over)morgen gewoon weer van voor af aanquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:27 schreef Gutmensch het volgende:
Je hebt gelijk:quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:41 schreef Copycat het volgende:
Er is sowieso toch al een Sylvana aangifte-topic?
Ja maar met 70AA moet je sowieso je bek houden hé.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:41 schreef Copycat het volgende:
Er is sowieso toch al een Sylvana aangifte-topic?
Daarom.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar met 70AA moet je sowieso je bek houden hé.
Raciscriminatie tegen 70AA dragend.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:08 schreef Reya het volgende:
Het is dus niet de bedoeling om hier door te gaan.
Ha ha ha haquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat geforceerd grappig proberen te zijn is inderdaad vrij storend.
als er nieuws is kan het weer open.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:16 schreef capricia het volgende:
Waarom is het Jeroen en Michou topic op slot gegaan?
Tja.quote:
5432 posts verwijderd en 535 notes gezet... als er nieuws is kan ie openquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
Mag deze weer open?
3 delen al dus mensen willen het hier graag over hebben:
NWS / Jong echtpaar sterft op huwelijksreis #3
dan liep het wel goedquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
5432 posts verwijderd en 535 notes gezet... als er nieuws is kan ie open
quote:
Ik twijfelde, aangezien dit logisch is en ook al bekend was dus het is niet echt nieuws, maar heb hem open gezet. Of dat lang zo blijft is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 03:05 schreef Marrije het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)-lichamen-bruidspaar
Kan iemand dit toevoegen aan het topic over twee jonge nederlanders overleden tijdens huwelijksreis?
WTFquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
5432 posts verwijderd en 535 notes gezet... als er nieuws is kan ie open
Nu zelfs dat maar nauwelijksquote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:19 schreef Disana het volgende:
NWS / Mannen bestormen Turkse moskee in Dordrecht
NWS / Moskee in Dordrecht aangevallen en vernield
Gelukkig was het maar één moskee
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Aanvulling: Nog veel gevaarlijker is de doelbewuste import van Afrikanen en moslims.
Pro-EU mensen verachten niet alleen het concept van de natiestaat, maar ook een Europees Europa beschouwen zij als achterhaalt. Het Europese volk moet een mengvolk worden van Afrikanen en Aziaten.
--knip--
Kun je ook even uitleggen waar het racisme zit?quote:
Volgens een interview met Schäuble, gaat Europa zonder immigratie aan inteelt ten onder. Geen interview met een vaag figuur op een schimmig medium, maar een vooraanstaande krant en een belangrijke Duitse minister! Wil de echte racist opstaan.quote:Auch der Idee, Europa könne sich gegenüber der Einwanderung abschotten, erteilt der Bundesfinanzminister eine klare Absage: "Die Abschottung ist doch das, was uns kaputt machen würde, was uns in Inzucht degenerieren ließe.
"Etnische genocide" is wel Stormfrontretoriek. En het lijkt me een pleonasme, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Kun je ook even uitleggen waar het racisme zit?
Ik ken Stormfront niet, dus ik weet niet of het Stormfront retoriek is. Lijkt mij niet zo relevant. Ik word beticht van racisme. De term "etnische genocide" is geen racisme (ik val geen rassen aan), maar een begrip met betrekking tot het vervangen van een bevolkingsgroep. Dat is in het verleden vaker gebeurd, zoals in veel voormalige Sovjet-Staten.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
"Etnische genocide" is wel Stormfrontretoriek. En het lijkt me een pleonasme, maar dat terzijde.
Etnische genocide is een onzinterm. In de betekenis die jij er aan geeft is het een variant op "white genocide". En dat is een samenzweringstheorie die vooral onder white supremacists populair is.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ken Stormfront niet, dus ik weet niet of het Stormfront retoriek is. Lijkt mij niet zo relevant. Ik word beticht van racisme. De term "etnische genocide" is geen racisme (ik val geen rassen aan), maar een begrip met betrekking tot het vervangen van een bevolkingsgroep. Dat is in het verleden vaker gebeurd, zoals in veel voormalige Sovjet-Staten.
Met het begrip 'etnische genocide' overtreed ik geen enkele wet of regel. Je mag je daar aan storen, maar dat ontneemt mij het recht niet om mijn eigen woorden te kiezen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Etnische genocide is een onzinterm. In de betekenis die jij er aan geeft is het een variant op "white genocide". En dat is een samenzweringstheorie die vooral onder white supremacists populair is.
De "White Genocide Manifesto" is een publicatie van white supremacist David Lane. Anders bekende aanhangers van deze samenzweringstheorie dat het (blanke) volk opzettelijk wordt vervangen door andere etniciteiten zijn de voormalig Grand Wizard van de KKK David Duke en Anders Breivik. De theorie is op het white nationalist/neonazi forum Stormfront ook erg populair.
Je bent ofwel naief, ofwel zeer slecht op de hoogte van de oorsprong en het gebruik van deze term om te denken dat je 'm kan gebruiken zonder racistische of nazistische connotatie.
Prima als je die term wil gebruiken, maar dan is het volledig terecht dat mensen je er op wijzen dat het een racistische term is, bedacht en gekoesterd door white supremacists.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Met het begrip 'etnische genocide' overtreed ik geen enkele wet of regel. Je mag je daar aan storen, maar dat ontneemt mij het recht niet om mijn eigen woorden te kiezen. Dat gegil over 'racisme' is onzin.
In deze is het relevant, omdat je een term gebruikt dat een complottheorie is gebaseerd op racistisch gedachtegoed.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ken Stormfront niet, dus ik weet niet of het Stormfront retoriek is. Lijkt mij niet zo relevant. Ik word beticht van racisme. De term "etnische genocide" is geen racisme (ik val geen rassen aan), maar een begrip met betrekking tot het vervangen van een bevolkingsgroep. Dat is in het verleden vaker gebeurd, zoals in veel voormalige Sovjet-Staten.
Wat zeg je dat netjes en uiterst correct.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:11 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In deze is het relevant, omdat je een term gebruikt dat een complottheorie is gebaseerd op racistisch gedachtegoed.
Ik heb daar wel een probleem mee.
Het propageren van deze theorie vind ik het aanzetten tot haat. Dat is niet het geval in jouw post.
Jouw post had betrekking op een interview met Schäuble, maar daarbij betrek je in de verwijzing naar 'etnische genocide' Afrikanen en moslims.
Ik vind dit in de sfeer van blanke suprematie vallen en dat modereer ik.
met alleen toevoegen zonder openen was ik al tevreden geweest. Maar blij dat het weer open is. Dank.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik twijfelde, aangezien dit logisch is en ook al bekend was dus het is niet echt nieuws, maar heb hem open gezet. Of dat lang zo blijft is nog maar de vraag.
Die kun je nog alcoholvrij krijgen. Al blijft er weinig van het plezier over.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:16 schreef sp3c het volgende:
etnische genocide is ook eigenlijk net zoiets als een alcoholisch biertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |