Op wie gooien wij bommen. Aan wie leveren wij gevechtshulpmiddelen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Barbie en wijn? 2 zaken waar ik echt helemaal niets mee heb.
Voor wie heeft deze man gevochten? Voor Assad, je weet wel, die "leider" die wij hier ook bevechten? Of voor 1 of andere groepering daar en zo ja, wat zijn dan hun doelstellingen? Is dat allemaal wel zo fris?
Je weet dat ook jochies van 10/12 in dat soort landen met een AK-47 rondlopen ?, ja dan schiet je een kind dood.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:41 schreef erodome het volgende:
En wat als je te weten zou komen (stel dat) hij kinderen heeft gedood
Dat is in de klassieke oorlogsvoering het geval idd, de Krijgsraad te velde.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Natuurlijk doen ze dat wel!
Als mensen een mogelijke bedreiging zijn worden ze gevangen en dan worden ze berecht. Dat is echt de gewone gang van zaken.
Behalve in situatie's waarin onmiddelijk gehandeld moet worden, dan kan het zijn dat er perongelijk een onschuldig burger sneuvelt. Dat is hier niet het geval, dit gaat niet om leven/dood situatie's, maar om in alle rust zeggen jij wordt gestraft voor vermeende (onbewezen!) gedachten.
In dit geval ging het over teruggewonnen dorpen, de strijders waren al weg/dood/gevangen. Toen hebben ze op hun dooie gemakje mensen ontheemt en hun huizen vernietigd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is in de klassieke oorlogsvoering het geval idd, de Krijgsraad te velde.
Echter is deze oorlog zo onoverzichtelijk dat dat haast onmogelijk is, zeker ook gezien die verspreidde gebieden.
Maar goed, ik zou graag meer info los willen laten, maar om begrijpelijke redenen doe ik dat niet.
En hier zit dus mijn grote probleem. Ook dat is namelijk amper goed te controleren en dat betekend dat ook een vermeende isis strijder kans maakt om er gewoon mee weg te komen.quote:
Dit dus. Aanpakken dit soort idioten.quote:Op woensdag 22 juni 2016 13:15 schreef Fisherman het volgende:
Levenslang voor deze kneus. Iemand die eigen rechter gaat spelen verdient het niet om in vrijheid te leven.
Eens maar dan ook mensen met een tweede paspoort die in eigen land dienstplicht moeten vervullen persona non grata maken.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:32 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dus Jitske de terugkeerder die weet ik veel wat allemaal heeft uitgespookt in het midden oosten kan gewoon weer terug de maatschappij in, maar als een zelfde persoon met een moslim naam terugkomt is het bij voorbaat al een terrorist? Ik vind het allemaal maar een beetje raar. Jezelf aansluiten bij een vreemd leger mag wat mij betreft veel harder bestraft en aangepakt worden.
Dan moet hij daarvoor wel aansprakelijk gesteld kunnen worden uiteraard.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:43 schreef erodome het volgende:
[..]
En wat nu als blijkt dat deze man 50 onschuldigen over de kling heeft gejaagd? Of weet ik veel wat voor andere oorlogsmisdaden heeft begaan?
Sowieso, eigenlijk zouden ze een dubbelpaspoort gewoon moeten verbieden. Waarom hanteren we niet hetzelfde systeem als Japan? Je krijgt dan de keus om tussen 1 nationaliteit te kiezen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Eens maar dan ook mensen met een tweede paspoort die in eigen land dienstplicht moeten vervullen persona non grata maken.
Nog een keer met je eens.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:19 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Sowieso, eigenlijk zouden ze een dubbelpaspoort gewoon moeten verbieden. Waarom hanteren we niet hetzelfde systeem als Japan? Je krijgt dan de keus om tussen 1 nationaliteit te kiezen.
Raad eens. Hij heeft geen uitkering.quote:Op donderdag 23 juni 2016 01:57 schreef johnson555 het volgende:
Dus in t buitenland lkkr moorden mag gewoon en dan rustig terugkomen in NL en uitkering trekken? Lijk of hij bij isis heeft gezeten
Wilders wordt terecht vervolgd wegens het wegzetten van een complete bevolkingsgroep en voor het zaaien van haat. Bovendien toont Wilders steeds meer Adolf H trekjes. Het is alleen maar goed dat Wilders zoveel mogelijk wordt tegengewerkt, want als die man aan de macht dan gaat heel Nederland failliet en worden we opvolger van Nazi Deutschland, naar Nazi Holland.quote:Op donderdag 23 juni 2016 01:45 schreef Braindead2000 het volgende:
Van mij hoeft deze man niet vervolgd te worden maar het bewijst wel weer dat het OM politiek bedrijft. Wilders wordt vervolgd voor een opmerking en hem laten ze met rust.
Het is allemaal de schuld van de racistische belastingbetaler.quote:Op donderdag 23 juni 2016 06:27 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Wilders wordt terecht vervolgd wegens het wegzetten van een complete bevolkingsgroep en voor het zaaien van haat. Bovendien toont Wilders steeds meer Adolf H trekjes. Het is alleen maar goed dat Wilders zoveel mogelijk wordt tegengewerkt, want als die man aan de macht dan gaat heel Nederland failliet en worden we opvolger van Nazi Deutschland, naar Nazi Holland.
Brr. Eng idee.
Dat is toch niet zo raar? Militairen krijgen namelijk een "vrijbrief" om dingen te doen die je als normaal burger niet mag, waaronder doden. Lijkt me niet verkeerd als we daar niet te lichtzinnig mee omgaan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:44 schreef topdeck het volgende:
Waarom is het OM altijd so gefixeerd op militairen?willen Ze iets bewijzen ofzo?:')
Deze vent is geen militair maar een normale burger...quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo raar? Militairen krijgen namelijk een "vrijbrief" om dingen te doen die je als normaal burger niet mag, waaronder doden. Lijkt me niet verkeerd als we daar niet te lichtzinnig mee omgaan.
Ex militair.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:49 schreef detaris het volgende:
[..]
Deze vent is geen militair maar een normale burger...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |