dan liep het wel goedquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
5432 posts verwijderd en 535 notes gezet... als er nieuws is kan ie open
quote:
Ik twijfelde, aangezien dit logisch is en ook al bekend was dus het is niet echt nieuws, maar heb hem open gezet. Of dat lang zo blijft is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 03:05 schreef Marrije het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)-lichamen-bruidspaar
Kan iemand dit toevoegen aan het topic over twee jonge nederlanders overleden tijdens huwelijksreis?
WTFquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
5432 posts verwijderd en 535 notes gezet... als er nieuws is kan ie open
Nu zelfs dat maar nauwelijksquote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:19 schreef Disana het volgende:
NWS / Mannen bestormen Turkse moskee in Dordrecht
NWS / Moskee in Dordrecht aangevallen en vernield
Gelukkig was het maar één moskee
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Aanvulling: Nog veel gevaarlijker is de doelbewuste import van Afrikanen en moslims.
Pro-EU mensen verachten niet alleen het concept van de natiestaat, maar ook een Europees Europa beschouwen zij als achterhaalt. Het Europese volk moet een mengvolk worden van Afrikanen en Aziaten.
--knip--
Kun je ook even uitleggen waar het racisme zit?quote:
Volgens een interview met Schäuble, gaat Europa zonder immigratie aan inteelt ten onder. Geen interview met een vaag figuur op een schimmig medium, maar een vooraanstaande krant en een belangrijke Duitse minister! Wil de echte racist opstaan.quote:Auch der Idee, Europa könne sich gegenüber der Einwanderung abschotten, erteilt der Bundesfinanzminister eine klare Absage: "Die Abschottung ist doch das, was uns kaputt machen würde, was uns in Inzucht degenerieren ließe.
"Etnische genocide" is wel Stormfrontretoriek. En het lijkt me een pleonasme, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Kun je ook even uitleggen waar het racisme zit?
Ik ken Stormfront niet, dus ik weet niet of het Stormfront retoriek is. Lijkt mij niet zo relevant. Ik word beticht van racisme. De term "etnische genocide" is geen racisme (ik val geen rassen aan), maar een begrip met betrekking tot het vervangen van een bevolkingsgroep. Dat is in het verleden vaker gebeurd, zoals in veel voormalige Sovjet-Staten.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
"Etnische genocide" is wel Stormfrontretoriek. En het lijkt me een pleonasme, maar dat terzijde.
Etnische genocide is een onzinterm. In de betekenis die jij er aan geeft is het een variant op "white genocide". En dat is een samenzweringstheorie die vooral onder white supremacists populair is.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ken Stormfront niet, dus ik weet niet of het Stormfront retoriek is. Lijkt mij niet zo relevant. Ik word beticht van racisme. De term "etnische genocide" is geen racisme (ik val geen rassen aan), maar een begrip met betrekking tot het vervangen van een bevolkingsgroep. Dat is in het verleden vaker gebeurd, zoals in veel voormalige Sovjet-Staten.
Met het begrip 'etnische genocide' overtreed ik geen enkele wet of regel. Je mag je daar aan storen, maar dat ontneemt mij het recht niet om mijn eigen woorden te kiezen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Etnische genocide is een onzinterm. In de betekenis die jij er aan geeft is het een variant op "white genocide". En dat is een samenzweringstheorie die vooral onder white supremacists populair is.
De "White Genocide Manifesto" is een publicatie van white supremacist David Lane. Anders bekende aanhangers van deze samenzweringstheorie dat het (blanke) volk opzettelijk wordt vervangen door andere etniciteiten zijn de voormalig Grand Wizard van de KKK David Duke en Anders Breivik. De theorie is op het white nationalist/neonazi forum Stormfront ook erg populair.
Je bent ofwel naief, ofwel zeer slecht op de hoogte van de oorsprong en het gebruik van deze term om te denken dat je 'm kan gebruiken zonder racistische of nazistische connotatie.
Prima als je die term wil gebruiken, maar dan is het volledig terecht dat mensen je er op wijzen dat het een racistische term is, bedacht en gekoesterd door white supremacists.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Met het begrip 'etnische genocide' overtreed ik geen enkele wet of regel. Je mag je daar aan storen, maar dat ontneemt mij het recht niet om mijn eigen woorden te kiezen. Dat gegil over 'racisme' is onzin.
In deze is het relevant, omdat je een term gebruikt dat een complottheorie is gebaseerd op racistisch gedachtegoed.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ken Stormfront niet, dus ik weet niet of het Stormfront retoriek is. Lijkt mij niet zo relevant. Ik word beticht van racisme. De term "etnische genocide" is geen racisme (ik val geen rassen aan), maar een begrip met betrekking tot het vervangen van een bevolkingsgroep. Dat is in het verleden vaker gebeurd, zoals in veel voormalige Sovjet-Staten.
Wat zeg je dat netjes en uiterst correct.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:11 schreef damian5700 het volgende:
[..]
In deze is het relevant, omdat je een term gebruikt dat een complottheorie is gebaseerd op racistisch gedachtegoed.
Ik heb daar wel een probleem mee.
Het propageren van deze theorie vind ik het aanzetten tot haat. Dat is niet het geval in jouw post.
Jouw post had betrekking op een interview met Schäuble, maar daarbij betrek je in de verwijzing naar 'etnische genocide' Afrikanen en moslims.
Ik vind dit in de sfeer van blanke suprematie vallen en dat modereer ik.
met alleen toevoegen zonder openen was ik al tevreden geweest. Maar blij dat het weer open is. Dank.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik twijfelde, aangezien dit logisch is en ook al bekend was dus het is niet echt nieuws, maar heb hem open gezet. Of dat lang zo blijft is nog maar de vraag.
Die kun je nog alcoholvrij krijgen. Al blijft er weinig van het plezier over.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:16 schreef sp3c het volgende:
etnische genocide is ook eigenlijk net zoiets als een alcoholisch biertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |