Zoals ik al een week geleden zei omdat ik nu eenmaal fatsoenlijkere bronnen heb dan jullie blijkt zoals gewoonlijk weer.quote:"Secretary Clinton has won the Democratic nominating process, and I congratulate her for that,” Sanders said. “She will be the Democratic nominee for president, and I intend to do everything I can to make certain she will be the next president of the United States.” -Sanders.
Als je dat werkelijk verwacht dan snap je het Amerikaanse systeem niet.quote:
Ik snap prima hoe het systeem werkt. En nee, misschien wint hij niet. Nog altijd beter dan steun geven aan de vijand.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dat werkelijk verwacht dan snap je het Amerikaanse systeem niet.
Maar goed, ik lees hier de laatste tijd wel meer over Amerika waar Amerikanen zich zelfs over zouden verbazen, en dan wordt het ook nog allemaal verkondigd alsof het feiten zijn en de Amerikanen er zo over denken.
En dit was natuurlijk ook al maanden terug uit te tekenen. Echt nieuws kan je dit niet meer noemen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
Geen idee wat jouw bronnen zijn, TS, maar in de reguliere media werd al langere tijd aangekondigd dat Sanders zijn steun vroeg of laat zou gaan uitspreken voor Clinton.
En het is 'verraadt'.
Je toont hier weer aan dat je juist niets van het systeem snapt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:46 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik snap prima hoe het systeem werkt. En nee, misschien wint hij niet. Nog altijd beter dan steun geven aan de vijand.
Ze waren allebei kandidaten van dezelfde partij.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:46 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik snap prima hoe het systeem werkt. En nee, misschien wint hij niet. Nog altijd beter dan steun geven aan de vijand.
Sterker, dat Sanders vroeg of laat Clinton zou endorsen, was vanaf de start al duidelijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dit was natuurlijk ook al maanden terug uit te tekenen. Echt nieuws kan je dit niet meer noemen.
En nu? Ben je een stoere mannetje geworden?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:37 schreef Peachbird het volgende:
Zoals ik al een week geleden zei omdat ik nu eenmaal fatsoenlijkere bronnen heb dan jullie blijkt zoals gewoonlijk weer.
Ten eerste streden ze tegen elkaar, ook al was dat binnen dezelfde partij. Ten tweede staan ze een nogal verschillende lijn voor, ook al is dat binnen dezelfde partij. Het is helemaal niet zo logish als jullie het laten lijken dat Sanders Clinton nu ineens steunt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze waren allebei kandidaten van dezelfde partij.
Als je de andere kandidaat dan "de vijand" noemt betekent dat vooral dat je het systeem niet begrijpt.
Je begrijpt het duidelijk niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:49 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ten eerste streden ze tegen elkaar, ook al was dat binnen dezelfde partij. Ten tweede staan ze een nogal verschillende lijn voor, ook al is dat binnen dezelfde partij. Het is helemaal niet zo logish als jullie het laten lijken dat Sanders Clinton nu ineens steunt.
Het is niet bepaald 'ineens"...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:49 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ten eerste streden ze tegen elkaar, ook al was dat binnen dezelfde partij. Ten tweede staan ze een nogal verschillende lijn voor, ook al is dat binnen dezelfde partij. Het is helemaal niet zo logish als jullie het laten lijken dat Sanders Clinton nu ineens steunt.
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:45 schreef Toefjes het volgende:
Hij hoopt dat Clinton wint, en niet Trump. Nou, wat een verraad zeg
Voor de Trump-fappende fokkertjes misschien, maar in de grote mensenwereld is dit geen verraad.quote:
Er zaten hier ook een paar Sandersfanboys, die trekken dit natuurlijk ook slecht. Immers TYT en RT hebben hen wat anders voorgeschreven.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor de Trump-fappende fokkertjes misschien, maar in de grote mensenwereld is dit geen verraad.
Dat waren speculaties, ik wist allang dat het zo goed als was.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
Geen idee wat jouw bronnen zijn, TS, maar in de reguliere media werd al langere tijd aangekondigd dat Sanders zijn steun vroeg of laat zou gaan uitspreken voor Clinton.
En het is 'verraadt'.
Elke halve zool met een beetje politiek besef wist dat Sanders vroeg of laat zijn steun voor Clinton zou uitspreken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:56 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dat waren speculaties, ik wist allang dat het zo goed als was.
Jij begrijp dus niks van de campagnes van die twee, hillary staat volledig in contrast tot bernie sanders zijn campagne en achterban.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze waren allebei kandidaten van dezelfde partij.
Als je de andere kandidaat dan "de vijand" noemt betekent dat vooral dat je het systeem niet begrijpt.
Lul toch niet man. Zie mijn vorige post.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Elke halve zool met een beetje politiek besef wist dat Sanders vroeg of laat zijn steun voor Clinton zou uitspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |