Blijkbaar, anders zou er wel gemod worden. Of uberhaupt gereageerd worden op feedback.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:15 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vind het bizar. Maar goed, misschien is dat wel de bedoeling juist?
Het was feedback dat de reeks meer een soort slowchat is geworden.quote:
Kan er dan op zn minst afgesproken worden dat bij dit soort zaken NWS / Staatsgreep in Turkije #33quote:Op zondag 17 juli 2016 22:26 schreef sp3c het volgende:
dat zie je altijd als er niet zoveel meer te melden is maar het lijkt me zo anderhalve dag later wat te vroeg om het te sluiten
het blijft Nieuws EN achtergronden
quote:Op maandag 18 juli 2016 00:14 schreef Karkarov het volgende:
Kan er een regel ingesteld worden dat alles wat niet in het Nederlands of Engels is het liefst vertaald moet worden?
De topics over Turkije staan vol met Turkse berichten en tweets die door mensen die geen Turks kunnen niet gelezen kunnen worden.
maar er wordt heel veel gepost, daarnaast komt het nieuws hier nu eenmaal uit Turkijequote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 00:14 schreef Karkarov het volgende:
Kan er een regel ingesteld worden dat alles wat niet in het Nederlands of Engels is het liefst vertaald moet worden?
De topics over Turkije staan vol met Turkse berichten en tweets die door mensen die geen Turks kunnen niet gelezen kunnen worden.
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 00:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar er wordt heel veel gepost, daarnaast komt het nieuws hier nu eenmaal uit Turkije
tr het ff en dan gaan we erachteraan
Ik kan op mobiel geen tr zetten.quote:
rechtsonder de onderste paginanummering van het topic staat bijna onleesbaar 'rapporteer'.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:50 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik kan op mobiel geen tr zetten.
Bovendien gebeurt het nu stelselmatig. Tr is leuk voor incidenten.
Why???quote:Op maandag 18 juli 2016 13:36 schreef ChrisCarter het volgende:
NWS / Staatsgreep in Turkije #36
Kan de TT niet gewoon neutraal worden gehouden? Het is soms al een grote propaganda-show aan het worden.
mag dat dan niet?quote:
Gewoon.. anders krijgen we Israel/Palestina taferelen... genoeg voor- en tegenstanders en neutraal is gewoon beter.quote:
gewoon is geen argumentquote:Op maandag 18 juli 2016 14:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gewoon.. anders krijgen we Israel/Palestina taferelen... genoeg voor- en tegenstanders en neutraal is gewoon beter.
quote:Op maandag 18 juli 2016 14:09 schreef Frutsel het volgende:
Jij trekt je conclusies maar, maar we houden de titel gewoon neutraal.
Herstel: ik... hou die titel gewoon neutraal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |