Ik vraag me alleen af waar de scheidslijn zit, maar goed, heeft dus weinig zin om duideijkheid te proberen te krijgen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja.
Of ga je nu nog 30 posts doorzeuren?
Hij vroeg je iets anders. Er wordt nu duidelijk een beslissing gemaakt om het het Turkije topic anders te midden dan de andere NwS topics. De vraag is waarom..quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
BNW / [NWS] Staatsgreep in Turkije
Kan hier.
Er wordt een strenge lijn gekozen om het topic niet weer te laten vervallen in allemaal discussies over wat er eventueel zou kunnen gebeuren. Dat is al vanaf deel 1 het geval.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij vroeg je iets anders. Er wordt nu duidelijk een beslissing gemaakt om het het Turkije topic anders te midden dan de andere NwS topics. De vraag is waarom..
(wellicht voer je ook maar orders van die forum admin uit, maar duidelijkheid over hoe de regels precies werken en wanneer daar vanaf geweken kan worden zou fijn zijn)
Dit is natuurlijk gelul. Er wordt met twee maten gemeten.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er wordt een strenge lijn gekozen om het topic niet weer te laten vervallen in allemaal discussies over wat er eventueel zou kunnen gebeuren. Dat is al vanaf deel 1 het geval.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gelul. Er wordt met twee maten gemeten.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gelul. Er wordt met twee maten gemeten.
Wat is hier niet duidelijk aan? Anders ga ik straks gifjes van Toine posten.quote:Er wordt een strenge lijn gekozen
Het is duidelijk dat het onzin is. Je kiest in topic 1 voor een strenge lijn en in topic 2 daar niet voor. Dat heet met twee maten meten, gekkie.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Wat is hier niet duidelijk aan? Anders ga ik straks gifjes van Toine posten.
Ik vind het niet zo raar dat er strakke moderatie plaatsvindt in actuele topics over gebeurtenissen die zich snel ontwikkelen. Doe je dat niet, dan worden de nieuwe ontwikkelingen overschaduwd door de offtopic plaatjes en speculaties.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat het onzin is. Je kiest in topic 1 voor een strenge lijn en in topic 2 daar niet voor. Dat heet met twee maten meten, gekkie.
Een goede live feed zou fok weer wat uit het dal kunnen helpen ivm nieuwe leden, maar die hebben ook geen zin om een pagina te hebben die elke seconde verspringt door deletions.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo raar dat er strakke moderatie plaatsvindt in actuele topics over gebeurtenissen die zich snel ontwikkelen. Doe je dat niet, dan worden de nieuwe ontwikkelingen overschaduwd door de offtopic plaatjes en speculaties.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat het onzin is. Je kiest in topic 1 voor een strenge lijn en in topic 2 daar niet voor. Dat heet met twee maten meten, gekkie.
De Belgische krant Het Laatste Nieuws en de VRT zijn gewoon fatsoenlijke bronnen, allesbehalve dubieuze samenzweringsblogjes waarvan die ook vaak genoeg heb zien verschijnen in NWS. Waar slaat dit op?quote:Kwatongen gaan zelfs zo ver door te beweren dat Erdogan de coup in scène zou hebben gezet. Door het leger de schuld te geven, zou hij volgens hen zijn macht nog kunnen laten groeien. "Het was een vreemde putsch, mijn impressie is dat het niet echt was", meldt een Duitse journalist in Istanbul op twitter. "Bij de militaire staatsgreep in Caïro waar ik ook bij was, waren veel meer militairen betrokken."
Een ander argument dat aangehaald wordt is dat Erdogan de putsch daarnet "een geschenk van God" noemde. "We kunnen dit als reden aanhalen om het leger volledig te zuiveren van verraderlijke elementen", zei hij in een televisietoespraak.
ja de grote Triggershot showquote:Op zondag 17 juli 2016 09:58 schreef ChrisCarter het volgende:
Het hele coup topic is nu meer verworden tot een soort "dump hier je nationalistische turkse propaganda" door een vaste kliek users. Geen nieuwswaarde meer zo helaas...
Triggershot is Albanees als ik het net goed las. Geen valse beschuldigingen aubquote:Op zondag 17 juli 2016 14:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja de grote Triggershot show
gaat nergens meer over in dat topic
quote:Op zondag 17 juli 2016 14:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja de grote Triggershot show
gaat nergens meer over in dat topic
Turks toch?quote:Op zondag 17 juli 2016 14:37 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Triggershot is Albanees als ik het net goed las. Geen valse beschuldigingen aub
Nee was gewoon nieuwsgierigquote:
Welkom in elk NWS topic ooitquote:Op zondag 17 juli 2016 09:58 schreef ChrisCarter het volgende:
Het hele coup topic is nu meer verworden tot een soort "dump hier je nationalistische turkse propaganda" door een vaste kliek users. Geen nieuwswaarde meer zo helaas...
Blijkbaar, anders zou er wel gemod worden. Of uberhaupt gereageerd worden op feedback.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:15 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vind het bizar. Maar goed, misschien is dat wel de bedoeling juist?
Het was feedback dat de reeks meer een soort slowchat is geworden.quote:
Kan er dan op zn minst afgesproken worden dat bij dit soort zaken NWS / Staatsgreep in Turkije #33quote:Op zondag 17 juli 2016 22:26 schreef sp3c het volgende:
dat zie je altijd als er niet zoveel meer te melden is maar het lijkt me zo anderhalve dag later wat te vroeg om het te sluiten
het blijft Nieuws EN achtergronden
quote:Op maandag 18 juli 2016 00:14 schreef Karkarov het volgende:
Kan er een regel ingesteld worden dat alles wat niet in het Nederlands of Engels is het liefst vertaald moet worden?
De topics over Turkije staan vol met Turkse berichten en tweets die door mensen die geen Turks kunnen niet gelezen kunnen worden.
maar er wordt heel veel gepost, daarnaast komt het nieuws hier nu eenmaal uit Turkijequote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 00:14 schreef Karkarov het volgende:
Kan er een regel ingesteld worden dat alles wat niet in het Nederlands of Engels is het liefst vertaald moet worden?
De topics over Turkije staan vol met Turkse berichten en tweets die door mensen die geen Turks kunnen niet gelezen kunnen worden.
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 00:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar er wordt heel veel gepost, daarnaast komt het nieuws hier nu eenmaal uit Turkije
tr het ff en dan gaan we erachteraan
Ik kan op mobiel geen tr zetten.quote:
rechtsonder de onderste paginanummering van het topic staat bijna onleesbaar 'rapporteer'.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:50 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik kan op mobiel geen tr zetten.
Bovendien gebeurt het nu stelselmatig. Tr is leuk voor incidenten.
Why???quote:Op maandag 18 juli 2016 13:36 schreef ChrisCarter het volgende:
NWS / Staatsgreep in Turkije #36
Kan de TT niet gewoon neutraal worden gehouden? Het is soms al een grote propaganda-show aan het worden.
mag dat dan niet?quote:
Gewoon.. anders krijgen we Israel/Palestina taferelen... genoeg voor- en tegenstanders en neutraal is gewoon beter.quote:
gewoon is geen argumentquote:Op maandag 18 juli 2016 14:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gewoon.. anders krijgen we Israel/Palestina taferelen... genoeg voor- en tegenstanders en neutraal is gewoon beter.
quote:Op maandag 18 juli 2016 14:09 schreef Frutsel het volgende:
Jij trekt je conclusies maar, maar we houden de titel gewoon neutraal.
Herstel: ik... hou die titel gewoon neutraal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |