er zijn mensen persoonlijk aangepakt en verwijderd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:31 schreef Twiitch het volgende:
Het zou fijn zijn als de mods gewoon de mensen die steeds offtopic gaan persoonlijk aanpakken (daar zijn bans toch voor) i.p.v. de hele discussie dood te maken door een topic dan maar een tijd op slot te gooien.
of datquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
er zijn mensen persoonlijk aangepakt en verwijderd.
volgens mij was het topic op slot omdat hij vol was
Voor mij leek #10 gewoon een tijdje dicht en daarna weer open, maar vooruit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
er zijn mensen persoonlijk aangepakt en verwijderd.
volgens mij was het topic op slot omdat hij vol was
Wat ook nog kan is dat post 300 gemaakt is, wij vervolgens één of twee posts verwijderd hebben waardoor hij weer open is en iemand geen nieuwe kan maken maar het topic fysiek nog steeds op slot zat. Dat is om het ingewikkeld te maken, maar voor zover ik kan zien was het topic niet met opzet een tijdje dicht.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:35 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Voor mij leek #10 gewoon een tijdje dicht en daarna weer open, maar vooruit.
je hoefde niet echt excuses te maken hequote:
ok....sorryquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hoefde niet echt excuses te maken he
shit gaat gewoon hard, Arnold Karskens had gelijk
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hoefde niet echt excuses te maken he
shit gaat gewoon hard, Arnold Karskens had gelijk
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
Kan dit niet even een duidelijkere TT krijgen, zeker nu de premier eea bevestigd? Geen wonder dat er tig dubbele topics komen...
NWS / Turkse premier: militaire staatsgreep aan de gang #2quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:25 schreef Kaas- het volgende:
Kan een topic over Turkije uitgekozen worden als 'het' topic over de staatsgreep? En even gereekst worden, zodat het topic doornummert? Plus dan wellicht een iets duidelijkere TT van de reeks.
Nu onduidelijk waar je moet posten en dit zal wel eens een flinke reeks kunnen worden.
Toppertje.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Turkse premier: militaire staatsgreep aan de gang #2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |