quote:
quote:Op maandag 27 juni 2016 23:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
NWS / Ebru op straat beroofd door kwetsbare pareljongeren
Het is niet bijster goed voor een discussie als een TS zijn tegenstanders al in de titel woorden in de mond legt. Sowieso heeft deze TS er een handje van steevast hyperbolische stropoppen aan te vallen, in plaats van wat mensen echt zeggen.
Als je heel even nadenkt is dat toch vrij eenvoudig te bedenken?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 07:04 schreef damian5700 het volgende:
Ik zie enkel een mededeling. Het is hiermee lastig te bepalen wat je wil weten en/of wat jouw verzoek is.
ergens heb je wel gelijk, ik weet dat ik hardop *ZUCHT* deed toen hij het net geopend had (kan ook een ander pareltje van hem zijn geweest), doe mij dan maar een linkdump maar dat haat ook iedereenquote:
Ja, is dicht.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:32 schreef IntensiveGary het volgende:
NWS / 20 Mensen gedood bij IS Gijzeling
Was al een topic over en bovendien doet TS verwoede pogingen z'n eigen topic in de fik te steken.
ergens om vragen en dat dan rapporterenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Golf van seksueel geweld in Duitse zwembaden ....
Gaat al lang niet meer over het onderwerp, maar is vervallen tot het zoveelste topic waar de allochtonenhaters hun onderbuik komen legen. Concreet is het verworden tot een spelletje "zoek veelal niet controleerbare berichten over minderjarige asielzoekers (liefst in het verderfelijke Zweden) die er ouder uit zien dan ze zeggen te zijn".
Het ging voor mijn vraag al niet meer over het onderwerp.quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
ergens om vragen en dat dan rapporteren
Kickje --> TRUquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
TRU / Luitenant-kolonel over buitenaardse bezoekers
Was al dicht zag ik en ook Bild heeft zijn verhaal al afgezwakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Golf van seksueel geweld in Duitse zwembaden ....
Gaat al lang niet meer over het onderwerp, maar is vervallen tot het zoveelste topic waar de allochtonenhaters hun onderbuik komen legen. Concreet is het verworden tot een spelletje "zoek veelal niet controleerbare berichten over minderjarige asielzoekers (liefst in het verderfelijke Zweden) die er ouder uit zien dan ze zeggen te zijn".
Dank uquote:Op woensdag 6 juli 2016 09:47 schreef Leandra het volgende:
Dubbel:
NWS / Weer een zorgbestuurder die zich geld toebedeeld dat niet van hem is.
NWS / Porsches van zorggeld.....
Bovenste is van maandag, onderste van vandaag.
volgens mij is het zo goed hoor? Het is verleden tijd dus met D?quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:17 schreef maily het volgende:
[..]
Mag de typefout uit de titel?toebedeeld = toebedeelt.
De TT is niet in de verleden tijd, het zou "toebedeelt" of "heeft toebedeeld" of "toebedeelde" moeten zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij is het zo goed hoor? Het is verleden tijd dus met D?
klopt, maar de beste man heeft zich geld toebedeeld, het is dus al gebeurd... maar whatever... ik zou dat soort lastige zaken gewoon vermijden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
De TT is niet in de verleden tijd, het zou "toebedeelt" of "heeft toebedeeld" moeten zijn.
Ja, maar dat staat niet in de TTquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
klopt, maar de beste man heeft zich geld toebedeeld, het is dus al gebeurd... maar whatever... ik zou dat soort lastige zaken gewoon vermijden.
Dat kan maar zo kan het ook, RTL gebruikt het zo ookquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:54 schreef opgebaarde het volgende:
NWS / Ex-crimineel Martin Kok ontsnapt aan bomaanslag.
Is het niet correcter als ex- weggelaten wordt uit de topictitel?
Ja hoor, tis na 12 uur, ik heb er weer 16 voor de nieuwe dagquote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:34 schreef Xa1pt het volgende:
Kan hier een slotje op?
NWS / "Obama en hillary verergeren geweld tegen agenten." -D Clarke jr.(eng)
Komt van infowars en de portretten van de wiki en het screenshot van Foxnews lijken niet eens te kloppen.
Ja dag, dank je de koekoek. Gaat dit erom dat je een nieuw tooic opent met een discutabele bron over een onderwerp waar al 2 topics over lopen? kijk je dan raar op als dat gesloten wordt?quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dag, dank je de koekoek. Gaat dit erom dat je een nieuw tooic opent met een discutabele bron over een onderwerp waar al 2 topics over lopen? kijk je dan raar op als dat gesloten wordt?
Of gaat dit om reacties die verwijderd worden waarin je Nederlandse militairen dood wenst omdat ze orders opvolgen? Kijk je dan raar op als dat verwijderd wordt? FOK! een beetje leuk voor iedereen houden is nogal divers als we jou modden, dus je moet wat specifieker zijn als je ons beschuldigd van stasipraktijken ondat we je niet zomaar iedereen dood laten wensen of alle onzin spuien die je wil.
Vergelijk FOK! met verjaardagen. Je mag best de rare oom zijn die rare dingen verkondigt, niemand zal je het recht ontnemen te vinden wat je vindt. Op den duur wordt je alleen niet meer uitgenodigd, dan ben je niet meer welkom. Dan ga je dat maar ergens anders roepen.
Als je je nou een beetje aanpast en accepteert dat we je soms even normaal vragen te doen, is dat allemaal niet nodig. Op zich hoef je je onvrede over dingen niet per se te uiten met doodsverwensingen en je kan ook verklaringen over gebeurtenissen in het topic van die gebeurtenissen zetten. En als je dan een keer teruggefloten wordt en je bent het daar niet mee eens, zou je dat ook gewoon kunnen zeggen in plaats van het meteen over FOK!stasi te hebben.
Houdt het allemaal wat gezelliger
En dat mag je prima zeggen. Maar er zijn grenzen. Als je je opmaakt om te gaan juichen voor dode Nederlandse militairen of je gaat censuur brullen als we iets sluiten wat over een onderwerp gaat waar al 3500 berichten over geplaatst zijn in een overkoepelend topic, ga je over de grens.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:58 schreef Peachbird het volgende:
"rare dingen verkondigt"
Ik kan het niet helpen als mensen hier drukker bezig zijn met naar sbs6 kijken dan doorkrijgen dat we onder bezetting zijn van een vreemde mogendheid en op DIT MOMENT een derde wereld oorlog in geloodst worden door eerdergenoemden op valse voorwenselen tegen rusland.
Dat zijn geen nederlandse militairen, het zijn EU militairen want ze luisteren naar de EU en niet naar het volk der natiestaat der nederlanden. (ze vallen zelfs onder het bevel van duitsland/merkel) Einde verhaal.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dat mag je prima zeggen. Maar er zijn grenzen. Als je je opmaakt om te gaan juichen voor dode Nederlandse militairen of je gaat censuur brullen als we iets sluiten wat over een onderwerp gaat waar al 3500 berichten over geplaatst zijn in een overkoepelend topic, ga je over de grens.
Het moet leuk blijven en je righteous indignation verpest het voor wat mensen. Er is ook verder geen probleem ofzo en je mag 100% vinden wat je vindt. Tot je over de grenzen die FOK! stelt gaat, die vallen te lezen in de MED van Danny. Op zich zijn we niet zo heftig, je mag alles vinden als je maar een beetje normaal doet zonder gekke doodsverwensingen, FOK!bashes en als je maar een beetje vriendelijk blijft tegen je medeusers. Nou ja, zelfs dat hoeft niet, als je maar niet heel onvriendelijk bent.
Die discussie is volslagen irrelevant hier. Die mag jein het topic best voeren, maar dan nog hoef je niet te juichen als ze dood zijn. Net als je niet hoeft te hopen dat Russische militairen doodgaan, als iemand dat zou posten zou het ook weggaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:11 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dat zijn geen nederlandse militairen, het zijn EU militairen want ze luisteren naar de EU en niet naar het volk der natiestaat der nederlanden. Einde verhaal.
Ik snap trouwens niet zo waarom het over mijn post mbt de navo/eu troepen richting rusland gaat terwijl mijn kritiek meer was op het direct wegzetten als "alex jones"(wie overigens nog gelijk heeft ook in zn videos, ja ik ben er bekend mee en hoewel die man nogal kan flippen soms kun je achteraf elke keer weer zeggen dat hij gewoonweg de juiste info had).. terwijl het goddomme een uitspraak was van een gerespecteerde sheriff wie nog democraat is ook, als dat geen nieuwswaarde heeft.. Maar nee direct een stasi-actie van een user en het topic wordt gesloten..quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die discussie is volslagen irrelevant hier. Die mag jein het topic best voeren, maar dan nog hoef je niet te juichen als ze dood zijn. Net als je niet hoeft te hopen dat Russische militairen doodgaan, als iemand dat zou posten zou het ook weggaan.
Dat is gewoon niet toegestaan op FOK!
Dan ban je me toch, als de waarheid niet welkom is op fok, of er hier SJW's getriggered worden oid?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:15 schreef timmmmm het volgende:
Maar dat einde verhaalidee lijkt me wel een goede. Jij houdt je aan de FOK!policy of je wordt gemod. Dat is verder dus geen censuur, niemand verbiedt je te vertellen wat je wil vertellen. Alleen op ons feestje hier ben je dan niet uitgenodigd.
Ik zeg juist dat je hier alles mag zeggen, als je maar een beetje normaal doet. Ik durf te zeggen dat er welhaast geen grens is aam de meningem die je hier mag hebben, zolang je je aan de wet houdt. De extra eis die FOK! stelt is dat je het ook voor je medeusers een beetje leuk houdt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:26 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dan ban je me toch, als de waarheid niet welkom is op fok, of er hier SJW's getriggered worden oid?Mischien dat je je dan super stoer voelt .. ik weet het niet, mischien krijg je nog een medaille van george soros ook.
"Een user". Heb je het dan over mij, omdat ik iets in je topic postte?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:25 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Maar nee direct een stasi-actie van een user en het topic wordt gesloten..
we kunnen het modererenquote:
ok!quote:Op zondag 10 juli 2016 14:21 schreef Ryan3 het volgende:
NWS / Dringend 150 miljard nodig voor Europese banken.
Deze kan dicht jongens, dubbel.
Niets?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:06 schreef Fir3fly het volgende:
NWS / Nederlandse multinationals spenderen miljoenen aan lobby-activiteiten
De bron is op z'n zachtst gezegd zeer matig.
ik heb geen idee eigenlijk maar ik moet sowieso betalen om het hele ding te lezen en dat vinden we natuurlijk niet leukquote:
in?quote:Op maandag 11 juli 2016 18:48 schreef tong80 het volgende:
NWS / Theresa May waarschijnlijk nieuwe Britse premier
TT kan veranderd worden.
heb het artikel vervangen met een ander artikelquote:
28 jan 2016:quote:Op maandag 11 juli 2016 19:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
heb het artikel vervangen met een ander artikel
wat aan de oude kant dus als iemand iets nieuwers heeft over het onderwerp dan kan dat ook natuurlijk
moet ik me eerst inloggenquote:Op maandag 11 juli 2016 20:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
28 jan 2016:
http://fd.nl/economie-pol(...)en-meer-aan-lobby-vs
Nu al beter.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
heb het artikel vervangen met een ander artikel
wat aan de oude kant dus als iemand iets nieuwers heeft over het onderwerp dan kan dat ook natuurlijk
Het is inmiddels zeker dat ze het wordt. Als ik het goed heb begrepen.quote:
Heb ik aangepast.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is inmiddels zeker dat ze het wordt. Als ik het goed heb begrepen.
Oh, crap, geen rekening mee gehoudenquote:
Ja, ik zal een merge aanvragen voor dit topicquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:00 schreef Dingflofbips het volgende:
Paniekzaaien zonder normale bron?
NWS / BREAKING Bankrun in Italië begonnen (tweet)?
Nee tis wegquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:21 schreef StaceySinger het volgende:
moet deze post hier staan ?
perezoso:
Once u go black, u never come back.
Ach 1 mens meer of minder, ik zit er niet mee, voor mij geen krokodillen tranen.
NWS / Belgische toeriste (21) vermoord op Sint Maarten
topquote:
Maar wacht daar nog even mee aub *bambi-oogjes opzetquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:45 schreef sp3c het volgende:
ja ik zit het te lezen terwijl ik zit te eten
genieten hoor ... gaat wel een slotje op komen gok ik
Ja, laat hem nog maar even open. Wilde hem hier eigenlijk alleen even meldenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:45 schreef sp3c het volgende:
ja ik zit het te lezen terwijl ik zit te eten
genieten hoor ... gaat wel een slotje op komen gok ik
ok game onquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar wacht daar nog even mee aub *bambi-oogjes opzet
er zijn mensen persoonlijk aangepakt en verwijderd.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:31 schreef Twiitch het volgende:
Het zou fijn zijn als de mods gewoon de mensen die steeds offtopic gaan persoonlijk aanpakken (daar zijn bans toch voor) i.p.v. de hele discussie dood te maken door een topic dan maar een tijd op slot te gooien.
of datquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
er zijn mensen persoonlijk aangepakt en verwijderd.
volgens mij was het topic op slot omdat hij vol was
Voor mij leek #10 gewoon een tijdje dicht en daarna weer open, maar vooruit.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
er zijn mensen persoonlijk aangepakt en verwijderd.
volgens mij was het topic op slot omdat hij vol was
Wat ook nog kan is dat post 300 gemaakt is, wij vervolgens één of twee posts verwijderd hebben waardoor hij weer open is en iemand geen nieuwe kan maken maar het topic fysiek nog steeds op slot zat. Dat is om het ingewikkeld te maken, maar voor zover ik kan zien was het topic niet met opzet een tijdje dicht.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:35 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Voor mij leek #10 gewoon een tijdje dicht en daarna weer open, maar vooruit.
je hoefde niet echt excuses te maken hequote:
ok....sorryquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hoefde niet echt excuses te maken he
shit gaat gewoon hard, Arnold Karskens had gelijk
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hoefde niet echt excuses te maken he
shit gaat gewoon hard, Arnold Karskens had gelijk
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
Kan dit niet even een duidelijkere TT krijgen, zeker nu de premier eea bevestigd? Geen wonder dat er tig dubbele topics komen...
NWS / Turkse premier: militaire staatsgreep aan de gang #2quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:25 schreef Kaas- het volgende:
Kan een topic over Turkije uitgekozen worden als 'het' topic over de staatsgreep? En even gereekst worden, zodat het topic doornummert? Plus dan wellicht een iets duidelijkere TT van de reeks.
Nu onduidelijk waar je moet posten en dit zal wel eens een flinke reeks kunnen worden.
Toppertje.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Turkse premier: militaire staatsgreep aan de gang #2
Die TT kan gewoon "Staatsgreep in Turkije #2" worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Turkse premier: militaire staatsgreep aan de gang #2
Eens, inmiddels inhoudelijk correcter.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die TT kan gewoon "Staatsgreep in Turkije #2" worden.
Ja hulde.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:20 schreef Stranger het volgende:
Lekkere dagen zo als NWS-mod.
Complimenten dat jullie de topics nog enigszins onder controle weten te houden.
Natuurlijk moet ie weg. Dat gaat toch op geen enkele wijze over het nieuws? Voor dergelijke flauwekulletjes kan je altijd in de SC terecht.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:24 schreef Zelfscanner het volgende:
Je kan ook te ver gaan met modden...
Iemand plaatst deze: http://i64.tinypic.com/5a4yf7.png
En die moet weg.
En over een shoarmatent mag wel gesproken worden.
Dat offtopic gedoe verpest het hele topic, daarom zijn we daar extra streng op.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het wordt juist onleesbaar door dat continue gemod. Het verspringen van de pagina is een stuk irritanter dan een off-topic plaatje.
De NOS, het AD, de Telegraaf en vele andere officiële nieuwsbronnen hebben het er over. Het Amsterdamse VVD-raadslid Dilan Yesilgöz heeft het er ook openlijk over, net als andere politici van Turkse komaf. Mag dat niet als nieuws gezien worden?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is net gezegd, false flag theorieen horen in BNW, niet hier.
Posts worden zonder melding verwijderd.
Eensquote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het wordt juist onleesbaar door dat continue gemod. Het verspringen van de pagina is een stuk irritanter dan een off-topic plaatje.
Nee, het is speculatie, onderbuik, gevoel.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:24 schreef ToT het volgende:
[..]
De NOS, het AD, de Telegraaf en vele andere officiële nieuwsbronnen hebben het er over. Het Amsterdamse VVD-raadslid Dilan Yesilgöz heeft het er ook openlijk over, net als andere politici van Turkse komaf. Mag dat niet als nieuws gezien worden?
Het is op dit moment verre van vaag anders. Dit is geen MH17 wat dat betreft, zeker gezien normale nieuwsbronnen en er openlijk over spreken, inclusief raadsleden.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, het is speculatie, onderbuik, gevoel.
Het hoort niet in NWS. Mensen willen het nieuws lezen, geen vage complotideetjes.
Ik scroll graag een stapje omhoog als ik daarmee verschoond blijf van offtopic posts.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het zijn geen controleerbare feiten --> geen NWS.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:28 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Het is op dit moment verre van vaag anders. Dit is geen MH17 wat dat betreft, zeker gezien normale nieuwsbronnen en er openlijk over spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |