done dealquote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhum, dit dus.
Ik kan het ook mis hebben. Maar als iemand er naar kan kijken, graag.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:49 schreef Peunage het volgende:
Ik vermoed dat
http://forum.fok.nl/user/history/409632
een kloon van iemand(heeft een ban) is. Kan iemand dat checken? Ik weet alleen niet meer hoe die 'andere' heette.
Geeft ie je teveel tegengas en moet ie "weg"?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:31 schreef Peunage het volgende:
Kan een mod hier naar kijken a.u.b.?
[..]
Ik kan het ook mis hebben. Maar als iemand er naar kan kijken, graag.
Ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geeft ie je teveel tegengas en moet ie "weg"?
quote:
Och, ik hou er wel van wanneer het geen monoloog gaat worden in NWS. En meestal vind ik die zuurgraad ook wel meevallen. Gedreven is een ander woordquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
Peunage moet je niet serieus nemen, die is al de augurk zuurgraad voorbij.
Hoe je het noemt maakt weinig uit natuurlijk, de intrinsieke waarde die je hier er aan toekent blijft hetzelfde.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Och, ik hou er wel van wanneer het geen monoloog gaat worden in NWS. En meestal vind ik die zuurgraad ook wel meevallen. Gedreven is een ander woord
Kandahar ook goed???quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 06:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Islam mag je niet haten en zeker niet opschrijven. Bukken zal je hoe dan ook.
Het zou de moderators eens sieren als ze een poosje naar Cairo of een andere islamitische brandhaard op visite gaan.
Ik vind zuurgraad dus zwaar overtrokken. Lees zijn postings gewoon.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe je het noemt maakt weinig uit natuurlijk, de intrinsieke waarde die je hier er aan toekent blijft hetzelfde.
Doe ik ook, vandaar mijn conclusie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind zuurgraad dus zwaar overtrokken. Lees zijn postings gewoon.
31 augustus NWS meet in Rofldam.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 06:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het zou de moderators eens sieren als ze een poosje naar Cairo of een andere islamitische brandhaard op visite gaan.
Ik had dit figuur ook op het oog, kijkend naar registratiedatum én topics.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:09 schreef paddy het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel een beetje nieuwsgierig hoe je daarbij komt. Heb het achter wel gevraagd voor je. Kan er nl nog niet veel bijzonders aan ontdekken, dus denk niet dat er veel mee gedaan gaat worden. Wat is voor jou de reden?
Mja, en ik kan er weinig aan ontdekken, maar heb hem wel achter neergelegd. Ik zie ook geen verschil in postings met andere users nl. Staan alleen lijnrecht tegenover elkaarquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had deze figuur ook op het oog, kijkend naar registratiedatum én topics.
Op de FP verpakken ze daarom zoiets dan ook gewoon als 'geschiedenisles'quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 07:10 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Islam mag je wel haten, je mag alleen niet haatzaaien richting moslims of tot geweld oproepen.
Ik ben eerder al best veel discussies met iemand aangegaan, die nu geband is, ik denk dat dat hem is. Ik weet alleen niet meer hoe die andere heet. volgens mij vladesk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:09 schreef paddy het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel een beetje nieuwsgierig hoe je daarbij komt. Heb het achter wel gevraagd voor je. Kan er nl nog niet veel bijzonders aan ontdekken, dus denk niet dat er veel mee gedaan gaat worden. Wat is voor jou de reden?
Daarbij gaat het alleen de FA's en A's aan, dus de volgende keer bij vermoeden kan je beter mailen of PM-en naar forum@fok.nl .quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben eerder al best veel discussies met iemand aangegaan, die nu geband is, ik denk dat dat hem is. Ik weet alleen niet meer hoe die andere heet. volgens mij vladesk.
Oh ja, hij herhaalt eigenlijk letterlijk wat vladesk(denk ik) eerder de hele tijd zei. Daarom denk ik dat het een koon is. Maar nogmaals, ik kan het ook helemaal mis hebben.
Ok.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Daarbij gaat het alleen de FA's en A's aan, dus de volgende keer bij vermoeden kan je beter mailen of PM-en naar forum@fok.nl .
Met trollen en semie 'gevat' doen vanuit een confortabele moderator positie zet je je behoorlijk voor lul en is nogal laf vind ik.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
Kandahar ook goed???
welke brandhaard ben jij geweest dan of heb je al je kennis van het internet?
internetheld op sokjes
Veel plezier alvast of betaal jij mijn ticket?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
31 augustus NWS meet in Rofldam.
je draait de zaken omquote:Op zondag 18 augustus 2013 09:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Met trollen en semie 'gevat' doen vanuit een confortabele moderator positie zet je je behoorlijk voor lul en is nogal laf vind ik.
Ik heb je wel degelijk een antwoord gegeven en dat is dat ik met je ongefundeerde zelf verzonnen aannames een lul vind zeker uit de positie waaruit jij post. En wat jij verder van mij vindt zal mij aan mijn reet roesten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
je draait de zaken om
jij stelt dat wij naar een moslimbrandhaard moeten, ik ben er geweest en ik zal nooit iemand aanraden hetzelfde te doen, dat laatste vind jij geen probleem dus dan vraag ik me af wat voor ervaring in welke brandhaard jouw ziek genoeg gemaakt heeft om dit soort suggesties wel te pas en te onpas uit te spugen
ik vermoed namelijk dat je geen flauw idee hebt, daar is verder niets gevats aan
je staat voor lul doordat je die reactie niet aan zag komen en het is laf dat je geen antwoord durft te geven
tuurlijk jochiequote:Op zondag 18 augustus 2013 10:46 schreef sp3c het volgende:
is toch zo, hoe achterlijk moet je zijn om mensen naar oorlogsgebieden te willen sturen omdat ze het in een internetdiscussie niet met je eens zijn???
heel erg anders dan 'ga eens op de treinbaan voetballen is het niet'
ik vind het een hele zieke, hele lage opmerking
nee dat heb je nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik heb je wel degelijk een antwoord gegeven
geef nu maar gewoon antwoord lafbekquote:
ok dr.nikitaquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
geen enkele
ik heb daar het lef sowieso niet voor en je moet mijn internetpersonage ook helemaal niet zo serieus nemen dat moet je na al die jaren ook wel door hebben
Je moest niets, ben je weer eens aan het schuimbekken? ik heb het onderstaande geschreven waar jij weer je eigen draai aan geeft.quote:
quote:Het zou de moderators eens sieren als ze een poosje naar Cairo of een andere islamitische brandhaard op visite gaan.
ah gossie, een quote verzinnen, je wordt steeds triester.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:50 schreef sp3c het volgende:
ok ik doe het voor je
[..]
ok dr.nikita
lul in het vervolg iets minder achterlijk
Zelf onbeschoft zijn en dan nog een normaal antwoord verwachten ook. Gaat je geen moer aan met je geschuimbek.quote:
Held, misbruik maken van je uitzonderingspositie om uitspraken uit te lokken om een ban aan te smeren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:57 schreef sp3c het volgende:
jij was onbeschoft nikita
ik reageer in kind
welke brandhaard ben je geweest lafbek?
geef antwoord dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Held, misbruik maken van je uitzonderingspositie om uitspraken uit te lokken om een ban aan te smeren.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mag 'rechtzaak' 'rechtszaak' worden in de TT van NWS / Rechtszaak tegen Jezus gaat niet door ?
Thx!
Welke topics bedoel je precies?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:25 schreef ReplaR het volgende:
Wat is dat toch met topics over allochtonen hier?
Liever niet?!
Nee, het mag niet gezegd worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:25 schreef ReplaR het volgende:
Liever niet?!
Topics die ik bijna altijd onder gesloten topics moet zoeken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke topics bedoel je precies?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:25 schreef ReplaR het volgende:
Liever niet?!
NWS / Vrouw gestompt door Iphone-rover (met foto)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Topics die ik bijna altijd onder gesloten topics moet zoeken.
Het was best veel knip en plak werkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:19 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme timmm, ik was diezelfde lijst aan het maken.
Alles voor niks gedaan.
Klopt. Er zijn dan ook grenzen. Er mag veel bij ons, maar je kan ook te ver gaan. Ik kan me vergissen, het is immers niet heel recent meer, maar ik meen dat we herhaaldelijk gewaarschuwd hebben toen, voor we tot sluiting overgingen. Daarna hebben we nog een paar keer een nieuw topic geprobeerd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:25 schreef arjan1212 het volgende:
mja dat topic over de rellen bij dat meertje werd wel 4 keer gesloten o.i.d
Goed gezienquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:35 schreef ReplaR het volgende:
Toch als ik die lijst doorneem zijn ze gesloten omdat er bv geen bron is, er al een topic over is, berichten die helemaal niets met nieuws te maken hebben of omdat de reeks vol is...
Speculaas is het ontgaan dat het een frontpagenieuwsartikel betreft?quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:18 schreef Terminator2000bc het volgende:
NWS / Reporter van Russische buis na kritiek op anti-homowetten
[..]
Actie van Piet reactie van mij?quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee nee, als men persoonlijk wordt mag je in mijn ogen persoonlijk terug doen, een tennisbal kaatsen en een bowlingbal terug verwachten lijkt me vrij op zijn plaats hier!!!!!
Succes verder, Bëtyär.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Actie van Piet reactie van mij?
Niks mis mee lijkt me.
[..]
Dank je.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:27 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Succes verder, Bëtyär.
zijn natuurlijk te simpel voor woorden. Enig fatsoen zou je toch wel moeten hebben. Gaat duidelijk veel te ver, al word je nog zo erg uitgelokt.quote:Ik hoop dat je in een goelag verdwijnt en door andere homo's wel zo hard wordt verkracht dat je de rest van je leven in je broek schijt omdat je sluitspier niet meer werkt.
Njah, het is een reactie van de opeenstapeling van de persoonlijke posts van piet waarmee je een punt wil maken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:49 schreef timmmmm het volgende:
Ja hallo.
Teksten als
[..]
zijn natuurlijk te simpel voor woorden. Enig fatsoen zou je toch wel moeten hebben. Gaat duidelijk veel te ver, al word je nog zo erg uitgelokt.
Het is maar FOK! hè? Als je je zo laat opnaaien dat je dit soort dingen uit je toetsenbord perst, zou ik voortaan maar even iets anders gaan doen, want dit gaat je jaren van je leven kosten.
Verder is het gemeld, we zijn ermee bezig. Over tot de orde van de nacht, en hou het in dat topic verder een beetje beschaafd. Deze discussie heeft in ieder geval geen zin daar.
Als je serieus dat soort uitspraken wil verdedigen, doe dat dan maar hier. Ik denk wel dat elke poging daartoe hogelijk lachwekkend over zal komen, maar proberen staat vrij
O, maar gister stond-ie er nog niet hè, TS is toch geen mod?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:38 schreef sp3c het volgende:
TS zelf lijkt me de meest logische gedachte
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
NWS / 75 arrestaties bij anti-Romaprotesten
Kan dit soort gedrag eens worden verbannen uit NWS? Als je verder niks zinnigs hebt te melden, blijf dan weg.
Het is maar 1 smiley.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
NWS / 75 arrestaties bij anti-Romaprotesten
Kan dit soort gedrag eens worden verbannen uit NWS? Als je verder niks zinnigs hebt te melden, blijf dan weg.
Klopt. En dat is precies het probleem. Minachting voor andermans mening laten blijken, zonder zelf ook maar een woord toe te voegen. Waarom niet uitleggen waarom het zo'n domme opmerking is?quote:
Precies, maar dat moet je even aan Dven vragen in dat topic.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom niet uitleggen waarom het zo'n domme opmerking is?
Is in het verleden een reeks van geweest in GC, is niet meer toegestaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hallo
Ik wil graag een voorstel doen voor een reeks binnen NWS.
Ik zou graag een centraal nieuwstopic zien waar men terecht kan voor de minder prettige kanten van het nieuws. Denk daarbij aan nieuwsberichten die komen van bestgore, liveleak, theync, reddit/.. etc.
Of beeldmateriaal wat bij dagelijks nieuws liever vermeden wordt; wat dan wel in de reeks geplaatst kan worden.
Alle afbeeldingen en filmpjes kunnen uiteraard onder een spoiler geplaats worden, zodat niemand direct bloot wordt gesteld aan gore, tenzij hij/zij daar expliciet voor kiest.
Is hier animo voor? Kan dit mbt de reglementen?
Hè hè, eindelijk weer eens een slotjequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:13 schreef Disana het volgende:
NWS / Niemand haalt toelatingsexamen universiteit Liberia
NWS / Alle studenten in Liberia gezakt
Hè hè, eindelijk weer eens een dubbelaartje.
?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:12 schreef Drugshond het volgende:
NWS / Crisis in Syrië #38:We zullen zien
Succes dudes, happy hunting.
[ afbeelding ]
Thxquote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:12 schreef Drugshond het volgende:
NWS / Crisis in Syrië #38:We zullen zien
Succes dudes, happy hunting.
[ afbeelding ]
Ik snap jou nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:34 schreef timmmmm het volgende:
Als je een woordenboek nodig hebt, moet je bij paddy zijn. Die begrijpt drugshond altijd, ik zelden
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:57 schreef paddy het volgende:
Drugshond vertaling. Maak je maar klaar voor moderatie wanneer het losgaat daar.
Of ik heb het dit keer ook niet begrepen
Die gedachte ondersteun ik. Gebeurd vaak dat er relevante updates zijn, maar als een topic al een tijdje 'droog' staat, dan is er zelden veel interesse meer voor. Dat terwijl als je voor zo'n update een nieuw topic opent, er gelijk weer veel aandacht voor is, maar dan beginnen dezelfde discussies weer van voren af aan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil een idee in de week leggen dat ik al een tijdje heb. Het is iets dat vooral in NWS speelt, vandaar dat ik het ideetje ook hier neerleg. Het gaat over (terechte) topic-kicks bij lopende zaken.
Het valt mij op dat relevante topic-updates niet altijd de aandacht krijgen die ze verdienen. Een goed voorbeeld is deze post: NWS / Homo's mishandeld in de trein
Dat is een update van het nieuwsbericht in de OP, namelijk één van de daders moet psychisch worden behandeld. Het gevolg is echter dat het topic weer bovenaan staat en dat mensen gaan reageren op het oorspronkelijke nieuwsbericht uit maart. Zie bijvoorbeeld deze reactie: NWS / Homo's mishandeld in de trein
Is het niet mogelijk om berichten als deze: NWS / Homo's mishandeld in de trein meer te laten opvallen? Bijvoorbeeld door een andere achtergrondkleur, een verwijzing in de OP, etc?
Het alternatief is dat mensen voor elke nieuwe ontwikkeling in een zaak weer nieuwe topics gaan aanmaken, maar ik weet niet of dat wel zo wenselijk is.
Op Musicmeter (een website waar mensen over muziek kunnen discussiëren) is er een optie om je bericht aan te merken als een review. Wellicht kun je zo'n optie ook in NWS inbouwen, maar dan voor updates. Of dat je een topic report plaatst, zodat de mods er wat mee kunnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die gedachte ondersteun ik. Gebeurd vaak dat er relevante updates zijn, maar als een topic al een tijdje 'droog' staat, dan is er zelden veel interesse meer voor. Dat terwijl als je voor zo'n update een nieuw topic opent, er gelijk weer veel aandacht voor is, maar dan beginnen dezelfde discussies weer van voren af aan.
Maar hoe je zo'n update zichtbaarder kan maken, zonder dat het (de mods) teveel werk oplevert weet ik niet.
Ik vind het best leuke ideetjes enzo, maar is het niet een stuk makkelijker gewoon de OP te editten, zodat het nieuwsbericht in de OP compleet is?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil een idee in de week leggen dat ik al een tijdje heb. Het is iets dat vooral in NWS speelt, vandaar dat ik het ideetje ook hier neerleg. Het gaat over (terechte) topic-kicks bij lopende zaken.
Het valt mij op dat relevante topic-updates niet altijd de aandacht krijgen die ze verdienen. Een goed voorbeeld is deze post: NWS / Homo's mishandeld in de trein
Dat is een update van het nieuwsbericht in de OP, namelijk één van de daders moet psychisch worden behandeld. Het gevolg is echter dat het topic weer bovenaan staat en dat mensen gaan reageren op het oorspronkelijke nieuwsbericht uit maart. Zie bijvoorbeeld deze reactie: NWS / Homo's mishandeld in de trein
Is het niet mogelijk om berichten als deze: NWS / Homo's mishandeld in de trein meer te laten opvallen? Bijvoorbeeld door een andere achtergrondkleur, een verwijzing in de OP, etc?
Het alternatief is dat mensen voor elke nieuwe ontwikkeling in een zaak weer nieuwe topics gaan aanmaken, maar ik weet niet of dat wel zo wenselijk is.
Je kan dan een oud topic schoppen met de update, en bovenstaand middel gebruiken zodat de update ook in de OP staat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die gedachte ondersteun ik. Gebeurd vaak dat er relevante updates zijn, maar als een topic al een tijdje 'droog' staat, dan is er zelden veel interesse meer voor. Dat terwijl als je voor zo'n update een nieuw topic opent, er gelijk weer veel aandacht voor is, maar dan beginnen dezelfde discussies weer van voren af aan.
Maar hoe je zo'n update zichtbaarder kan maken, zonder dat het (de mods) teveel werk oplevert weet ik niet.
Ik denk dat het de vermoeidheid is maar ik snap echt niks van dit topicquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
oorspronkelijke zaak: meisjes mishandelen twee jongens (die homo zijn), later nog twee andere meisjes. Meisjes zijn aangehouden, nu is er een rechtszaak. Vandaag wordt gesteld dat één van de meisjes moet worden behandeld. Dat is de update van het topic, die ik hierboven noemde.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat het de vermoeidheid is maar ik snap echt niks van dit topic
Ik zag het ergens vandaag ook al. Eigenlijk vind ik dat wij als moderators en jullie als topicstarters gewoon moeten zorgen dat OP's up to date zijn. Lijkt me niet heel lastig. Behalve als ik er niets van snap, dat gebeurt wel eensquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
oorspronkelijke zaak: meisjes mishandelen twee jongens (die homo zijn), later nog twee andere meisjes. Meisjes zijn aangehouden, nu is er een rechtszaak. Vandaag wordt gesteld dat één van de meisjes moet worden behandeld. Dat is de update van het topic, die ik hierboven noemde.
Dit is maar een voorbeeld; het gebeurt veel vaker. Mensen lezen de update niet en gaan reageren op het oorspronkelijke, vaak al gedateerde, nieuwsbericht.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
oorspronkelijke zaak: meisjes mishandelen twee jongens (die homo zijn), later nog twee andere meisjes. Meisjes zijn aangehouden, nu is er een rechtszaak. Vandaag wordt gesteld dat één van de meisjes moet worden behandeld. Dat is de update van het topic, die ik hierboven noemde.
Dit is maar een voorbeeld; het gebeurt veel vaker. Mensen lezen de update niet en gaan reageren op het oorspronkelijke, vaak al gedateerde, nieuwsbericht.
Leest Assad ook nooit updates?quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:50 schreef timmmmm het volgende:
YES
Sp3c is het met me eens. BRB even een tissue pakken
*fapfapfap
Sorry, maar je noemt het niet voor niets niet disanaculair maar sp3ctaculair hequote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:13 schreef Disana het volgende:
Maar ik was 't ook met 'm eens (user feedback, hartstikke constructief!!) en daar fapt ie niet op
post pics van je tetten!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:13 schreef Disana het volgende:
Maar ik was 't ook met 'm eens (user feedback, hartstikke constructief!!) en daar fapt ie niet op
Ik dacht dat de users koning waren. En koningin natuurlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry, maar je noemt het niet voor niets niet disanaculair maar sp3ctaculair he
hehehehe aaaaaw wat schattigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat de users koning waren. En koningin natuurlijk.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:16 schreef Specularium het volgende:
Denk dat de developers hier ook erg veel zin in hebben.
Hee, Spec, kun je deze TT even aanpassen in POL: POL / Waarom is de mdlimbroederschap zo slecht?quote:
Ja, Spec ga jij eens fijn topics in POL aanpassen. Werken voor je geld meerdere tagjes enzoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hee, Spec, kun je deze TT even aanpassen in POL: POL / Waarom is de mdlimbroederschap zo slecht?
Bvd.
Heej je hebt een abo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hee, Spec, kun je deze TT even aanpassen in POL: POL / Waarom is de mdlimbroederschap zo slecht?
Bvd.
Gast-mod. Kunnen ze niet tegen zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:29 schreef Specularium het volgende:
Dit is de NWS SC, je moet even naar POL FB.
Haha ja doei. Krijg ik klappies.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doe jij het even als Spec niet durft...
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ja doei. Krijg ik klappies.
Man je hapt nog sneller dan ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Is een fucking schrijffout....
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus niet dan?
Gelukkig maar... anders zou ik een reactie als.... hebben hoor.
Ik heb het even gedaan, uit de goedheid van mijn hartquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:35 schreef Ryan3 het volgende:
Thanx, darlings, maar wie heeft het nou gedaan?.
Nou ja dan zou ik wel een beetje dit hebben dus...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]Nou ja dat zou ook wel grappig zijn eigenlijk, jij op de kast en zo.
Maar dit is geen SC, of wel? TT is wat vaagjes.
Spec durft het niet dus?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het even gedaan, uit de goedheid van mijn hart
Moedertje hè.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen he? Kan ook zijn dat ik gewoon een bemoeial ben
Voor die gasten hier toch wel joh.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste wat ik ben hoor
Ik ben te aardigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Voor die gasten hier toch wel joh..
Ik weet de leeftijden niet eigenlijk. Van sommige wel ja maar niet van allemaal.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel ook, maar het zijn hier allemaal luier jongentjes nog joh...
Joh, Spec is wel een kid toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet de leeftijden niet eigenlijk. Van sommige wel ja maar niet van allemaal.
Maar goed, feedback en zoRyan.
Graag gedaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, Spec is wel een kid toch?
Maar goed FB: thanx....
Je past 1 lettertje aan in een TT en je krijgt er 4x joh en een aidsverhaal voor terugquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, Spec is wel een kid toch?
Maar goed FB: thanx....
Iig niet Scorpion.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je past 1 lettertje aan in een TT en je krijgt er 4x joh en een aidsverhaal voor terug![]()
En wie is Spec: sp3c of Specularium?
Dank u!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:57 schreef Peunage het volgende:
Dubbel
NWS / Noord-Korea shocking news: 'Ex van Kim geëxecuteerd'
deze is ouder
NWS / Kim Jong-un's ex gedood om sekstape
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:22 schreef Arcee het volgende:
NWS / Sigaret Hans Teeuwen krijgt staartje
NWS / Sigaret Hans Teeuwen krijgt staartje #2: VPRO mogelijk in beroep
Reeks graag.
Iimho bijten ze elkaar niet, het is nu ook niet zo dat NWS overspoelt wordt met topics.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:29 schreef Disana het volgende:
NWS / Teeven maakt gevangenissen soberder.
NWS / Heeft zo iemand een dikke plaat voor z'n kop ?
Ik zie niet in waarom het tweede niet in het eerste topic had gekund. Bovendien heeft het weer zo'n vage titel waaruit je niet kunt opmaken waarover het gaat.
Ik wijzig heel die user ff met z'n linkdumps zonder bron.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:26 schreef sp3c het volgende:
klopt, was een artikel van trouw die ik heb vervangen
titel vergeten te wijzigen
Oké, maar het is in het algemeen wel handig om vrijwel identieke nieuwtjes in één topic te houden omdat er anders veel dubbel wordt gepost in meerdere topics.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iimho bijten ze elkaar niet, het is nu ook niet zo dat NWS overspoelt wordt met topics.
quote:
In zo'n goedlopende reeks kan je nooit voorkomen dat er ook posts tussen zitten die niet geheel ontopic zijn, randdiscussies hoeven van mij ook niet gemeden te worden bij zo'n hot item.quote:Op zondag 1 september 2013 10:55 schreef -jos- het volgende:
Kunnen de mods het Syrië topic een beetje opschonen? Ik begrijp dat het in het weekend savonds of snachts wat lastig is als vrijwilliger maar de reeks lijkt nu meer een slowchat reeks te worden i.p.v. een nieuwstopic. Alvast bedankt.
Ook bijvoorbeeld persoonlijke aanvallen worden niet geschuwd:
[..]
Ik kan er gewoon kijken. Hebben meerdere users hier last van?quote:Op zondag 1 september 2013 13:42 schreef Arcee het volgende:
http://forum.fok.nl/topicchain/377
"Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl."
WTF?
Crisis in Syrië-reeks.
Als ik op de link van Arcee klik, krijg ik ook die melding. Maar als ik op het topic klik, kom ik er gewoon in.quote:Op zondag 1 september 2013 13:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon kijken. Hebben meerdere users hier last van?
Jawel, het ging alleen om die reeks-link.quote:Op zondag 1 september 2013 14:02 schreef Disana het volgende:
Als ik op de link van Arcee klik, krijg ik ook die melding. Maar als ik op het topic klik, kom ik er gewoon in.
Werkt dit wel, Arcee:
NWS / Crisis in Syrië #52
In dat geval heb ik ook geen toegang.quote:Op zondag 1 september 2013 14:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jawel, het ging alleen om die reeks-link.
Ja, dat lukte ze wel NWS / [NWS FeedBack & SC] voor al uw vragen en opmerkingenquote:Op zondag 1 september 2013 14:21 schreef sp3c het volgende:
vaag
kun je wel nog de individuele topics aanklikken?
zoals deze
NWS / Crisis in Syrië #46: Oorlog
Zelfde.quote:Op zondag 1 september 2013 13:42 schreef Arcee het volgende:
"Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl."
WTF?
Crisis in Syrië-reeks.
Niet voor NWSquote:Op maandag 2 september 2013 14:54 schreef Reya het volgende:
NWS / Kind lastiggevallen door spelende kinderen als Taliban
Ik vond het wel een mooie discussie. Ook een uiterst relevant onderwerp.
kickje --> MLNquote:Op maandag 2 september 2013 09:50 schreef Karina het volgende:
MLN / Waar was jij op 31 augustus 1997?
Misschien meer iets voor MLN?
Graag heropening van het topic. Bijgaand AD-artikel kan worden toegevoegd aan de OP.quote:Op maandag 2 september 2013 14:57 schreef sp3c het volgende:
we hebben liever een daadwerkelijk NWS artikel want iedereen lult maar een eind weg op Twitter en niemand weet nog wat waar is en wat niet
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ren-Sliedrecht.dhtmlquote:Taliban-kinderen 'terroriseren' Sliedrecht
’Vroeger speelden we cowboytje, maar dit gaat te ver’
Bart Baars uit Sliedrecht wist niet wat hem zaterdag overkwam: zijn zoontje kwam overstuur thuis nadat hij door een groep 'Taliban-kinderen' lastig was gevallen in de wijk De Horst in Sliedrecht. Het ventje van acht jaar oud werd door de verklede meute van een speelapparaat getrokken en bedreigd met stokken.
'Kijk vroeger speelden we allemaal wel eens cowboy en indiaantje, maar dit leek me toch te ver gaan. Ik ging daarop naar buiten om verhaal te halen en trof daar die groep verklede kinderen aan, de oudste was niet ouder dan een jaar of elf. Een normaal gesprek was niet mogelijk met ze, dus ging ik maar weer terug naar huis. Die groep 'Taliban-kinderen' was overigens erg gevarieerd: er zat een Hollandse jongen tussen, maar ook wat Somalische en Turkse en Marokkaanse kinderen.'
Foto's
Maar de vrouw van Bart Baars liet het er niet bij zitten en ging ook op haar beurt verhaal halen bij de groep. Toen de groep zich tegen haar dreigde te keren, liep ze weer terug naar huis.
'Ik kookte toen van woede, vertelt Bart Baars aan AD.nl. 'Ik ging weer terug naar die jongens en heb toen die foto's gemaakt die ik op Twitter heb gezet.' Maar enige conversatie bleek niet mogelijk. Ze bleven maar vragen waar mijn zoontje was. Ook moest ik stoppen met foto's nemen, maar dat deed ik natuurlijk niet.'
Aangifte of melding
Vandaag heeft Baars gesproken met de buurtagent in Sliedrecht. 'Ik had de keuze, melding maken of aangifte doen, maar bij aangifte moet mijn zoontje ook mee naar het politiebureau en dat wil ik hem niet aandoen. Ik houd het voorlopig even bij een melding.'
Uit de OP van dit topic:quote:
Ongelofelijkquote:Op maandag 2 september 2013 15:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag heropening van het topic. Bijgaand AD-artikel kan worden toegevoegd aan de OP.
[..]
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ren-Sliedrecht.dhtml
Wat is deze?quote:
Want?quote:Op maandag 2 september 2013 18:34 schreef Specularium het volgende:
Als Frutsel het een tweede kans heeft gegeven waren de kansen nu wel een keer op.
Nee, hoeft niet meer, laat maar.quote:Op maandag 2 september 2013 18:59 schreef Specularium het volgende:
Omdat ik het zeg.
Wil vanavond nog wel even kijken of er iets te redden valt aan dat topic maar ik denk het niet.
als het goed is werkt het weer?quote:Op zondag 1 september 2013 13:42 schreef Arcee het volgende:
WTF?
Crisis in Syrië-reeks.
Nee: Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Voorlijke?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:14 schreef Disana het volgende:
NWS / Nederland krijgt gratis Duits gesubsidieerd gas
NWS / De Duitsers zijn baas
Die voorlijke Duitsers toch.
als iemand of iets zich sneller ontwikkelt dan anderen of iets andersquote:
Nee serieus: bekijk die laatste reactie van me nog eens uit dat topic (als dat kan): die was gewoon on topic.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:55 schreef Specularium het volgende:
Ik vond het ook een beetje jammer allemaal.
Arme randomquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:12 schreef Tem het volgende:
Specularium is weer random aan het deleten.
quote:
ok nu!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:23 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nee: Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Hij doet 't weerquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:57 schreef sp3c het volgende:
deze chain dus
Topicreeks: Crisis in Syrie
volgens mij kan het zoals Disana zegt prima in dat andere topicquote:Op woensdag 4 september 2013 06:36 schreef Idisrom het volgende:
Het topic van de Cleveland-ontvoerder Ariel Castro kan weer heropend worden (van het slotje af), want hij heeft zo net zelfmoord gepleegd in zijn cel, hoorde ik voor het half-zeven journaal op Radio 1.
Edit: niet meer nodig, ik heb het topic weer tevoorschijn gegoogled.
Inderdaad en een ongelofelijke wreed filmpje met alpengetoeter.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:05 schreef firefly3 het volgende:
NWS / Crisis in Syrië #57 Westside
Begint een beetje extremistische vormen aan te nemen. Fotos van nazi duitsland en het amerikaans congres totaan beelden van dode mensen enzo.
valt nog mee, voor zover ik het kan zien maar het is idd wel weer even genoeg lol met plaatjes en filmpjesquote:Op woensdag 4 september 2013 22:05 schreef firefly3 het volgende:
NWS / Crisis in Syrië #57 Westside
Begint een beetje extremistische vormen aan te nemen. Fotos van nazi duitsland en het amerikaans congres totaan beelden van dode mensen enzo.
zie bovenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:37 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Inderdaad en een ongelofelijke wreed filmpje met alpengetoeter.
Dat noem ik minachting van users. Zou jij zelf niet eens uit het Syrie topic weggaan omdat het je blijkbaar toch allemaal niet uitmaakt?quote:Op donderdag 5 september 2013 04:32 schreef sp3c het volgende:
ik doe vandaag helemaal niets meer in FB
Als ik uit bad kom en hij staat nog open, kijk ik ernaar. Mobiel modden is kutquote:Op donderdag 5 september 2013 08:26 schreef Steven184 het volgende:
Echt geen mod die van te voren had kunnen bedenken dat dit topic compleet ondergesneeuwd zou raken in wederom een flamewar met nietszeggende argumenten? Een compleet verneukt topic zonder een mod die ingrijpt. Waardeloos.
Microsoft koopt Nokia 'Devices and services' afdeling voor 5,44 milja
Ja, ik heb het over sp3c.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:27 schreef timmmmm het volgende:
En van wie verwacht je nu reactie? Hier ben je als je feedback van de mods wil. Maar je post of je over sp3c praat ipv tegen hem. Wat ik trouwens al niet de meest nette vorm vindt maar dat terzijde. Als je het tegen sp3c hebt, praat dan ook tegen sp3c. Als je verwacht dat anderen hier over sp3c gaan oordelen, kom je van een koude kermis thuis. Het is niet onze taak om onze collega's te beoordelen, dat is aan de FA's.
Maar als je dat heel graag wil, kan ik je wel vertellen wat is mis is met je redeneringen?
De vraag is uiteraard waarom geen van de mods(sp3c, paddy, Frutsel, timmmmm, Specularium) van te voren al had bedacht dat dit topic wel eens uit zou kunnen lopen op een flame-war? Het was zeer fijn geweest als vanaf het begin af aan er kort gemod was, zeker omdat een van de zogenaamde flamers zelf een mod is.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:27 schreef timmmmm het volgende:
En van wie verwacht je nu reactie? Hier ben je als je feedback van de mods wil. Maar je post of je over sp3c praat ipv tegen hem. Wat ik trouwens al niet de meest nette vorm vindt maar dat terzijde. Als je het tegen sp3c hebt, praat dan ook tegen sp3c. Als je verwacht dat anderen hier over sp3c gaan oordelen, kom je van een koude kermis thuis. Het is niet onze taak om onze collega's te beoordelen, dat is aan de FA's.
Maar als je dat heel graag wil, kan ik je wel vertellen wat is mis is met je redeneringen?
De vraag was of je het ook tegen sp3c hebt? Over sp3c praten en dan verwachten dat wij daar antwoord op geven is niet mijn favoriete werkwijze namelijk, maar het leest wel of je over sp3c praat ipv tegen sp3c. Ik wil je ook best vertellen waarom je het mis hebt, maar sp3c vindt dat zelf ook heel leuk en ik wil dus niet voor mijn beurt pratenquote:
die post waarbij ik jou quote ging over jou, de andere over jos. Excuus voor de onduidelijkheid.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De vraag is uiteraard waarom geen van de mods(sp3c, paddy, Frutsel, timmmmm, Specularium) van te voren al had bedacht dat dit topic wel eens uit zou kunnen lopen op een flame-war? Het was zeer fijn geweest als vanaf het begin af aan er kort gemod was, zeker omdat een van de zogenaamde flamers zelf een mod is.
Nu is het te laat om in te grijpen vrees ik zonder 3/4 van het topic op te schonen en dat heeft imo ook geen zin. Frustratie kwam omdat ik een uitgebreide post had klaar staan over de mogelijke consequenties voor zowel Microsoft als Nokia, maar het vrij zinloos is om dat te posten wanneer het eraan toegaat als het desbetreffende topic.
Edit: Ging jou reactie die ik quote nou wel of niet over mijn post? Blijkbaar niet gezien de reactie van Jos.
Prima. Ik verwacht gewoon z.s.m. van een mod antwoord. Als hij hier niet wil posten vandaag maar wel in het Syrië topic is dat gewoon hypocriet.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De vraag was of je het ook tegen sp3c hebt? Over sp3c praten en dan verwachten dat wij daar antwoord op geven is niet mijn favoriete werkwijze namelijk, maar het leest wel of je over sp3c praat ipv tegen sp3c. Ik wil je ook best vertellen waarom je het mis hebt, maar sp3c vindt dat zelf ook heel leuk en ik wil dus niet voor mijn beurt praten
Ik vermoed, maar wat dat betreft kan ik niet voor sp3c spreken, dat hij met vandaag gisteren voor hij ging slapen bedoelde. Af en toe wat verwarrend omdat hij er een ander dagritme op nahoudt dan mensen die op normale tijden werken.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:10 schreef -jos- het volgende:
[..]
Prima. Ik verwacht gewoon z.s.m. van een mod antwoord. Als hij hier niet wil posten vandaag maar wel in het Syrië topic is dat gewoon hypocriet.
No problem, ik reageerde een keertje te snel.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
die post waarbij ik jou quote ging over jou, de andere over jos. Excuus voor de onduidelijkheid.
De eerste pagina ging nog goed, inhoudelijk met weinig gescheld. Daarna ging het mis en had er ingegrepen moeten worden. Niet gedaan en eat is zonde. Ik ben er een oplossing voor aan het bedenken
Kan gebeuren, snap ik ook wel qua afweging. Maar helaas lijkt elk stukje tekst waar dan ook online, zelfs de specifiek op 1 OS richtende sites, er last van te hebben. Bedankt voor de reactie in elk geval en hopelijk dat het volgende keer iets beter loopt.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:10 schreef timmmmm het volgende:
En we dealen met Syrie, israel&palestina, de dagelijkse moslimtopics etc. Ik verwachtte zelf dat een topic over nokia ietswat lager risico zou zijn qua ontvlambaarheid. Inschattingsfoutje dus, had ik ook eigenlijk wel kunnen weten
op fok! worden in principe geen meningen gecensureerdquote:Op donderdag 5 september 2013 08:20 schreef -jos- het volgende:
Ik heb het topic nu teruggelezen en ik vind het jammer dat het topic een beetje aan het ontsporen is. Dat terwijl er juist net regels aan het reactieveld zijn toegevoegd.
Ik heb het idee dat dit aan de mod ligt die zich in de discussies mengt en vrij persistent zijn eigen mening verkondigd. Eigen mening verkondigen is prima maar om het elke keer te herhalen en ondertussen ook meningen van andere mensen te censureren is gewoon niet handig als je een mod bent. Je zou een neutrale positie moeten innemen.
als je het complete topic daadwerkelijk had gelezen dan had je gezien dat dit een grapje was als reactie op een post van Whiskers waarin ze stelt dat niemand nog had gezegd dat ze dingen niet snapt omdat ze een meisje wasquote:
het land boeit me niet genoeg om in te grijpen neequote:En hier zegt de mod bijvoorbeeld dat Syrie hem niks boeit, prima, maar waarom zit je dan in het Syrie topic? Ga dan ergens anders zitten als het je toch niet interesseert. Dit topic is er juist voor mensen die Syrie WEL interesseert.
NWS / Crisis in Syrië #58 Westside
NWS / Crisis in Syrië #58 Westside
ik heb niemand weggestuurdquote:Conclusie:
De mod stuurt, in complete tegenstrijd met de nota bene gisteren opgestelde regels van het topic, een user weg. En vervolgens durft hij ook nog dit te beweren:
nee, waarom zou ik?quote:[..]
Dat noem ik minachting van users. Zou jij zelf niet eens uit het Syrie topic weggaan omdat het je blijkbaar toch allemaal niet uitmaakt?
de term hypocriet moeten we niet te vaak willen gebruiken want hij is niet overal van toepassing, hier ook nietquote:Op donderdag 5 september 2013 09:10 schreef -jos- het volgende:
[..]
Prima. Ik verwacht gewoon z.s.m. van een mod antwoord. Als hij hier niet wil posten vandaag maar wel in het Syrië topic is dat gewoon hypocriet.
Dat is tong op vrijdagmiddag na een halve krat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:15 schreef DeParo het volgende:
NWS / Laatste getuige van een held overleden
TT??
En als een willekeurige ander user zoiets post? Heb je die behoefte dan wel?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is tong op vrijdagmiddag na een halve krat.
Heb niet zo'n behoefte om dat aan te gaan passen, misschien een collega.
Dit. TS ken ik langer dan dit topic, gaat om de TT, rest boeit verder weinig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat is geen antwoord. Ik stoor me ook aan de TT, ongeacht wie het geschreven heeft en hoeveel bier in de TS zit.
Je vindt Hitler ook een held?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is tong op vrijdagmiddag na een halve krat.
Heb niet zo'n behoefte om dat aan te gaan passen, misschien een collega.
Het ging me dan ook om de opmerking die hij hier maakte dat hij niet de behoefte voelde om die TT aan te passen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:28 schreef sp3c het volgende:
hij heeft het gister al aangepast Remlof
put your shirt back on
Soms heb je weleens een schijtlollige bui.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Het ging me dan ook om de opmerking die hij hier maakte dat hij niet de behoefte voelde om die TT aan te passen.
Ik vind er weinig grappig aan om Hitler als held te bestempelen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soms heb je weleens een schijtlollige bui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |