Dat is te merken, je gaat helemaal door het lint. Gaat het wel een beetje? Moet ik mij zorgen maken? Het is ook wat, heh? Als ze negatief praten over een merk waar je achter staat.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:41 schreef Boterbartje het volgende:
Nah, meer geïrriteerd dat ik zulke domme mensen op de wereld rondlopen als Zargon
Nietwaar, ik geef jou helemaal geen gelijk op al jouw achterlijke argumenten over de meest kromme vergelijkingen enz enz. Ik zeg alleen dat jij gelijk hebt op iets wat waarneembaar is. Een speedboot met 140 pk heeft meer dan een standaard polo. Maar jij vergelijkt hier pk met koppel, water met melk.. lekker krom. En daarom ben jij een domme arrogante mongool.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Woei!.
[..]
Dat is subjectief, zowel Android als WP hebben hun sterke punten en tekortkomingen. Welke beter is hangt dus af van de gebruiker, er is geen duidelijke winnaar op te noemen.
[..]
Deze domme zarGon heeft zonder te schelden en door argumenten te gebruiken de almachtige Boterbartje overtuigd van zijn gelijk.
Whoop whoop.
Oh.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nietwaar, ik geef jou helemaal geen gelijk op al jouw achterlijke argumenten over de meest kromme vergelijkingen enz enz. Ik zeg alleen dat jij gelijk hebt op iets wat waarneembaar is. Een speedboot met 140 pk heeft meer dan een standaard polo. Maar jij vergelijkt hier pk met koppel, water met melk.. lekker krom. En daarom ben jij een domme arrogante mongool.
Even nogmaals:quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:51 schreef Boterbartje het volgende:
Mooie gefundeerd. Dikke pluim!
Aantal apps neemt harder toe dan bij Apple en Android, marktaandeel neemt harder toe dan voornoemde én de top apps zijn bijna allemaal beschikbaar.
De hardware is veel beter, de Nokia apps zoals HERE zijn veeeeeeeel beter en MS blijft tenminste lang ondersteunen en updaten.
DUN DUN DUNquote:De hardware is veel beter
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:36 schreef zarGon het volgende:
En we zijn het toch wel eens dat SGS4 qua hardware beter is dan de Nokia Lumia 1020 eh?.
quote:
Nou, laat jou argumenten eens horen. Argumenten waaruit blijkt dat de huidige Nokia's de betere hardware hebben. Niet de software, niet de combinatie van hard- en software. Alleen de hardware.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nietwaar, ik geef jouw helemaal geen gelijk op al jouw achterlijke argumenten over de meest kromme vergelijkingen enz enz.
En juist precies hierom ben ik de discussie aangegaan over de hardware; hardware is tastbaar en kun je dus daadwerkelijk objectieve conclusies trekken. Dit in tegenstelling tot software, iets wat jij af en toe meeneemt in je post.quote:Ik zeg alleen dat jij gelijk hebt op iets wat waarneembaar is.
Precies, een SGS4 is hardwarematig beter dan de Lumia 1020.quote:Een speedboot met 140 pk heeft meer dan een standaard polo.
Nee, dat is dus precies wat jij doet.quote:Maar jij vergelijkt hier pk met koppel, water met melk.. lekker krom.
Dus niet.quote:
Ik zie je nog steeds mijn argumenten niet weerleggen.quote:En daarom ben jij een domme arrogante mongool.
Eens, het is alleen ook nog eens zo. Daarbij is hardware meer dan specs geilen, maar dat snapt zargon niet. Want specs, daar is android zeker wel goed in. Misschien omdat het ook zo resource behoevend is..quote:Op woensdag 4 september 2013 23:09 schreef Sloggi het volgende:
Het punt dat Boterbartje als een ware zolderkamerautist probeert te maken is dat hardware op zich niet zoveel zegt. Het gaat erom op welke manier de hardware wordt ingezet door de software. Misschien gebeurt dat wel heel efficiënt bij WP8 / Lumia 1020, waardoor hij alsnog sneller is dan de SG4.
Wat overigens niet zo is, maar het gaat om het punt dat gemaakt wordt.
Dat is dus niet wat er in zijn post staat. Wat er in jouw post staat spreek ik dan ook niet tegen; niet alleen lijkt WP daar beter in te zijn dan Android, iOS op dat punt enorm sterk.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:09 schreef Sloggi het volgende:
Het punt dat Boterbartje als een ware zolderkamerautist probeert te maken is dat hardware op zich niet zoveel zegt. Het gaat erom op welke manier de hardware wordt ingezet door de software. Misschien gebeurt dat wel heel efficiënt bij WP8 / Lumia 1020, waardoor hij alsnog sneller is dan de SG4.
Wat overigens niet zo is, maar het gaat om het punt dat gemaakt wordt.
Eens, het is alleen ook nog eens zo.[/q] Dat stond niet in je post. En ik heb zoiets nooit tegengesproken.quote:
Dat weet je niet, want daar heb ik geen enkele mededeling over gedaan. Jij daarentegen beweerde dat Nokia veel betere hardware had, maar dat is ondertussen zelfs door jou tegengesproken.quote:Daarbij is hardware meer dan specs geilen, maar dat snapt zargon niet.
Mooi, want wat specs (hardware) betreft doet Android beter dan zowel iOS als WP. Alleen zegt dat in de praktijk niet alles. De zwakkere iPhone (een jaar oud nu?) kan Android nog steeds goed bijbenen.quote:Want specs, daar is android zeker wel goed in. Misschien omdat het ook zo resource behoevend is..
En dat hangt dus los van de hardware zelf, dan komt software om de hoek kijken. En laat het nou net zo zijn dat ik software en hardware de hele tijd los van elkaar heb gezien.quote:desalniettemin maakt het wel beter gebruik van hardware dan android
Deze mod is de hele tijd netjes gebleven en heeft constant met argumenten zijn beweringen ondersteund.quote:
Ik ben on-topic, er is een discussie ontstaan over de hardware van Nokia; en laat dat nou net hetgeen zijn wat Microsoft heeft overgenomen.quote:en niet gewoon ontopic gaat
Pak eens een lumia 520 met oude dualcore snapdragon. Als een zonnetje.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:31 schreef Igen het volgende:
een budget Android-toestel gehad, en scrollen in een webpagina was voldoende om alle achtergrondtaken (muziek bijv.) te onderbreken. En dan nog ging de beeldopbouw niet vloeiend. Blijkbaar is Android ontzettend veeleisend qua har
Welk toestel?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:31 schreef Igen het volgende:
Waar is dat geilen op hardware-specs goed voor?
Ik heb onlangs twee dagen een budget Android-toestel gehad, en scrollen in een webpagina was voldoende om alle achtergrondtaken (muziek bijv.) te onderbreken. En dan nog ging de beeldopbouw niet vloeiend. Blijkbaar is Android ontzettend veeleisend qua hardware, veel meer dan iOS of WP. Dus wat heb je dan aan al die rekenkracht? Het is appels met peren vergelijken.
Maakt niet uit, alles was niet high-end is op Android draait gewoon slecht.quote:
Klopt, daarom draai ik ook Jelly Bean op mijn bijna vier jaar oude Desire.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, alles was niet high-end is op Android draait gewoon slecht.
Gelukkig mag ik dat bepalen, en dat schelden van je maakt je argumenten nou niet echt sterker.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:13 schreef Boterbartje het volgende:
mod die hele topic verneukt... en niet gewoon ontopic gaat
Maakt wel uit, een budgettoestel uit 2011 heeft slechtere specs dan eentje uit 2013.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, alles was niet high-end is op Android draait gewoon slecht.
Waarschijnlijk nog op zichzelf gestemd ookquote:Op donderdag 5 september 2013 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik dat bepalen, en dat schelden van je maakt je argumenten nou niet echt sterker.
Je zou zelfs kunnen stellen dat het een topic verneukt.
Plus zG is #winning in de poll.
Sorry maar je weet dat een 510 op Windows Phone 7 series draait en een 520 op WP8? Dat dit 2 verschillende kernels zijn en absoluut niet te vergelijken zijn zoals je dat wel bij android 2.2 en 2.3 zou kunnen doen?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maakt wel uit, een budgettoestel uit 2011 heeft slechtere specs dan eentje uit 2013.
Hell, het verschil tussen Lumia 510 (nov 2012) en Lumia 520 (apr 2013) is al enorm. Durf je een 510 ook aan te raden?
Aan alle lezers van dit topic:quote:Op donderdag 5 september 2013 00:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog op zichzelf gestemd ookOch, zo'n ventje kun je niet serieus nemen..
- beiden zijn bugettoestellenquote:Op donderdag 5 september 2013 00:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sorry maar je weet dat een 510 op Windows Phone 7 series draait en een 520 op WP8? Dat dit 2 verschillende kernels zijn en absoluut niet te vergelijken zijn zoals je dat wel bij android 2.2 en 2.3 zou kunnen doen?
Nee hoor, zowel de Lumia 510 als de 520 zijn budgettoestellen.quote:Lekker weer hoor, die scheve vergelijkingen__!! jezus, ben je nou echt zo dom?
En welke Android-toestellen of -versies vergelijk je hier precies?quote:Maar desalniettemin zal een 510 v.s. 520 beter uit de bus komen dan een oude android v.s nieuwe android.
Precies, WP 7 is beperkt.quote:Omdat WinPho7 al een hele stabiele basis had, erg vloeiend was, alleen té beperkt.
Daarom ook de vraag welk toestel, er zit verschil tussen een GB-budgettoestel en een JB-budgettoestel.quote:Vandaar ook Windows Phone8.
Ja, en laat nou net die beperkingen zo beperkend zijn dat je niets hebt aan die stabiele en snelle boterham met pindakaas hebt, je kunt er weinig mee.quote:Maar buiten die beperkignen van wp7 om is dat OS zo stabiel en snel als een boterham met pindakaas.
En jij bent een mod?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aan alle lezers van dit topic:
Zo, dames en heren, nu jullie alle posts aandachtig door hebt gelezen wil ik u iets vragen: Zou u met een post willen aangeven wie u de winnaar uit de discussie vindt tussen Boterbartje en zarGon? Alleen de username post is genoeg.
Zo'n moderne Huawei (met Android 4.1) waar je alleen positieve recensies over vindt. Blijkbaar zijn Android-recensenten bijzonder weinig kritisch. De mensen die het als eerste smartphone kopen weten misschien ook niet beter.quote:
Ik leg net uit waarom de vergelijking krom is en jij komt met 'net maakt het toestel nog niet uit volgens jou'.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
- beiden zijn bugettoestellen
- net maakte het toestel nog niet uit volgens jou (en daarmee het jaartal ook niet)
- gok eens welke versie er van Android te vinden is op de oude bugettoestellen (hence mijn gerichte vraag aan Igen)
[..]
Nee hoor, zowel de Lumia 510 als de 520 zijn budgettoestellen.
Net zoals je een Android 2.3-budgettoestel met een Android 4.0-budgettoestel kunt vergelijken, kun je ook een WP 7- en een WP 8-budgettoestel vergelijken.
[..]
En welke Android-toestellen of -versies vergelijk je hier precies?
[..]
Precies, WP 7 is beperkt.
En dan komen we aan bij jou eerdere punt: langere support. Een WP-toestel uit de tweede helft van 2012 heeft geen ondersteuning meer in 2013.
[..]
Daarom ook de vraag welk toestel, er zit verschil tussen een GB-budgettoestel en een JB-budgettoestel.
[..]
Ja, en laat nou net die beperkingen zo beperkend zijn dat je niets hebt aan die stabiele en snelle boterham met pindakaas hebt, je kunt er weinig mee.
Dat bedoel ik; die flitser wist je van te voren maar hij draait wél hartstikke soepel, net als de high-end toestellen. Dat zie je een android toestel niet doen hoor, lag lag lag. Daarbij krijg je met jouw 520 elke keer de GDR updates, de 8.1 updates terwijl de android toestellen vaak als met een verouderde versie uitkomen en niet eens een update krijgenquote:Op donderdag 5 september 2013 07:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Zo'n moderne Huawei (met Android 4.1) waar je alleen positieve recensies over vindt. Blijkbaar zijn Android-recensenten bijzonder weinig kritisch. De mensen die het als eerste smartphone kopen weten misschien ook niet beter.
Ik heb nu een Lumia 520. Ook niet perfect (geen flitser, niet zo veel apps) maar ondanks dat het een budgettoestel is werkt 'ie net zo snel als de iPod Touch die ik hiervoor had.
Ik heb alleen ervaring met WP7, dus ik geef toe dat mijn mening niet meer relevant kan zijn (hoewel WP8 volgens mij hetzelfde werkt), maar here goes.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:07 schreef Igen het volgende:
De multitasking in iOS en WP is toch vergelijkbaar?
Afijn, verder ben ik het wel met je eens. Maar ja, een iPhone met de zekerheid van minstens 2 jaar ondersteuning kost het vierdubbele van een goedkoop WP- of Androidtoestel.
wat heb je dan nog meer nodig dan 'een heel goed OS' ?quote:Op donderdag 5 september 2013 09:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Verder heb je wel gelijk dat het voor budget telefoons een heel goed OS is. Maar meer ook niet imho.
http://www.theverge.com/2013/7/24/4550342/nokia-lumia-1020-reviewquote:I’m still so reliant on Google services both personally and professionally that Windows Phone remains something of a non-starter. But if I could do it all over again, I might choose Microsoft — the Outlook / Office / SkyDrive trio is seriously compelling, and in that universe Windows Phone 8 is a neatly integrated, useful tool. It just really, really needs more great third-party apps, and fewer cheap forgeries.
De bediening van de multitasking werkt in WP idd een beetje apart. Vooral ook dat het terug-bladeren op webpagina's ook nog eens aan dit mechanisme is gekoppeld. Maar technisch werkt het multitasken prima. Ik kan bijvoorbeeld internetradio luisteren en tegelijk wat anders doen, op dat Android-toestel in dezelfde prijsklasse was dat volstrekt onmogelijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring met WP7, dus ik geef toe dat mijn mening niet meer relevant kan zijn (hoewel WP8 volgens mij hetzelfde werkt), maar here goes.
1.
2.
3.
Maar ook pas sinds iOS 5, wat nog geen jaar geleden is uitgebracht. Tja, Rome was ook niet in één dag gebouwd.quote:4. Push notifications in WP zijn zinloos vanwege het gebrek aan een notificatiecentrum (semi-gerelateerd aan multitasking). iOS heeft een geweldig notificatiecentrum.
iOS 5 is in oktober 2011 uitgebracht. We zijn nu alweer 2 jaar verder. Microsoft loopt met dat soort dingen zo erg achter. WP is ondertussen alweer bijna 3 jaar oud, en ze spelen nog steeds catch-up. Android en iOS hebben de afgelopen 3 jaar grotere sprongen gemaakt dan Microsoft. De ontwikkeling gaat tergend langzaam, en daar klaagde Nokia ook over.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:18 schreef Igen het volgende:
[..]
De bediening van de multitasking werkt in WP idd een beetje apart. Vooral ook dat het terug-bladeren op webpagina's ook nog eens aan dit mechanisme is gekoppeld. Maar technisch werkt het multitasken prima. Ik kan bijvoorbeeld internetradio luisteren en tegelijk wat anders doen, op dat Android-toestel in dezelfde prijsklasse was dat volstrekt onmogelijk.
Die harde limiet van 5 apps is er in WP8 trouwens niet (meer).
[..]
Maar ook pas sinds iOS 5, wat nog geen jaar geleden is uitgebracht. Tja, Rome was ook niet in één dag gebouwd.
Ik vind het geen heel goed OS, ik vind het voor budget telefoons een heel goed OS, omdat het erg goed draait op budget telefoons, zonder concessies. Voor hogere prijsklasses vind ik het OS functioneel te beperkt.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:56 schreef andreas612 het volgende:
[..]
wat heb je dan nog meer nodig dan 'een heel goed OS' ?
Ik kan me zo voorstellen dat het ook niet zo handig was om eerst met WP7 een nieuwe UI uit te rollen die niet compatible was met eerdere Windows Mobile apps, en dan met WP8 pas te switchen naar een nieuwe kernel. Ze hebben vast een hoop dubbel werk gedaan.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
iOS 5 is in oktober 2011 uitgebracht. We zijn nu alweer 2 jaar verder. Microsoft loopt met dat soort dingen zo erg achter. WP is ondertussen alweer bijna 3 jaar oud, en ze spelen nog steeds catch-up. Android en iOS hebben de afgelopen 3 jaar grotere sprongen gemaakt dan Microsoft. De ontwikkeling gaat tergend langzaam, en daar klaagde Nokia ook over.
Dan zou ik straks waarschijnlijk idd voor een iPhone 5c gaan.quote:Je hebt trouwens wel gelijk dat jouw toestel beter is dan een Android-toestel van dezelfde prijsklasse, maar zodra je meer dan ¤300 gaat uitgeven hoef je WP m.i. niet meer te overwegen.
Er gaan al een jaar geruchten over een notificatiecentrum. Apple kon zich een trage ontwikkelingscyclus veroorloven omdat ze een groot marktaandeel hadden. WP moet de concurrentie inhalen en dus 3x zo snel ontwikkelen als de concurrentie, maar in plaats daar van zijn ze juist langzamer.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat het ook niet zo handig was om eerst met WP7 een nieuwe UI uit te rollen die niet compatible was met eerdere Windows Mobile apps, en dan met WP8 pas te switchen naar een nieuwe kernel. Ze hebben vast een hoop dubbel werk gedaan.
Een notificatiecentrum schijnt wel aan gewerkt te worden, dat is goed nieuws, aan de andere kant wordt de 'Amber' update dan weer best langzaam uitgerold...
Het is ook eerder andersom, de veiligheidsproblemen zijn een gevolg van de populariteit. Hoewel iOS vanwege het gesloten karakter en de gecontroleerde App Store geen veiligheidsproblemen kent.quote:[..]
Dan zou ik straks waarschijnlijk idd voor een iPhone 5c gaan.
Android heeft immers ook nog de beveiligingsproblemen. Samsung gaat nu standaard alle Android-telefoons van een virusscanner voorzien; als je pakweg Chinees of Japans wil typen dan moet je een third-party-invoermethode installeren, waarbij er geen certificatie is en Google je waarschuwt (zelfs bij hun eigen invoermethoden!) dat het een trojaans paard kan zijn wat je pincodes afluistert.
Maar goed, de enorme veiligheidsproblemen bij Windows op de desktop zijn ook nooit echt een serieuze bedreiging voor de populariteit van het platform geweest.
Hindi: https://play.google.com/s(...)ps.inputmethod.hindiquote:Op donderdag 5 september 2013 11:00 schreef Igen het volgende:
als je pakweg Chinees of Japans wil typen dan moet je een third-party-invoermethode installeren
Ja. Maar ook als je die wil installeren krijg je een waarschuwing dat het een trojaans paard zou kunnen zijn dat al je wachtwoorden en pincodes afluistert.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hindi: https://play.google.com/s(...)ps.inputmethod.hindi
Japans: https://play.google.com/s(...)inputmethod.japanese
Koreaans: https://play.google.com/s(...)d.inputmethod.korean
Chinees: https://play.google.com/s(...)d.inputmethod.pinyin
Allemaal van Google zelf.
Dat valt best mee aangezien MS strenge hardware-eisen stelt aan een ieder die het OS in licentie wil nemen.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:57 schreef raptorix het volgende:
Ze hadden dit eerder moeten doen, en dan exclusief eigen devices moeten uitgeven, nu heb je weer enorme last van fragmentatie.
Punt 2 en 3 zijn niet meer van toepassing bij wp8 en de rest is onder weg.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring met WP7, dus ik geef toe dat mijn mening niet meer relevant kan zijn (hoewel WP8 volgens mij hetzelfde werkt), maar here goes.
1. Fast-app switching werkt voor geen meter. Als ik de backknop ingedrukt houd en een app open, dan geeft dat niet hetzelfde resultaat als dat ik de app open vanaf het homescreen. Via het multitasking scherm gaat de app netjes verder waar ik gebleven was, via het homescreen start de app opnieuw op. Wut? Zo onlogisch. In iOS maakt het niet uit of je een app opent via het homescreen of via multitasking, het resultaat is altijd hetzelfde.
2. De backknop werkt op OS-niveau, niet op app-niveau. Dit betekent bijv. dat als ik in Whatsapp terug wil naar mijn contactenlijst, ik de app via het homescreen opnieuw zal moeten opstarten omdat ik via de backknop terugga naar waar ik vandaan kwam (een andere app). Er is geen andere mogelijkheid om terug te gaan naar de contactenlijst van Whatsapp. In iOS is er geen backknop, dus is dit probleem er ook niet.
3. Er is een limiet van 5 apps die je via het multitaskingscherm kan benaderen. Bij iOS is er geen limiet.
4. Push notifications in WP zijn zinloos vanwege het gebrek aan een notificatiecentrum (semi-gerelateerd aan multitasking). iOS heeft een geweldig notificatiecentrum.
Ik was in ieder geval behoorlijk teleurgesteld en gefrustreerd door de brakke multitasking van WP7. In iOS werkt het wel gewoon zonder problemen.
Verder heb je wel gelijk dat het voor budget telefoons een heel goed OS is. Maar meer ook niet imho.
Kan je uitleggen hoe punt 2 niet meer van toepassing is? Ben benieuwd.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Punt 2 en 3 zijn niet meer van toepassing bij wp8 en de rest is onder weg.
Punt 2 is nog wel van toepassing. Alleen niet (meer) op Whatsapp, die hebben hun app nu zo geprogrammeerd dat de terugknop en het opstarten vanaf het startscherm net zo werken als op Android. Maar dat is dus inconsistent met de rest van WP8.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan je uitleggen hoe punt 2 niet meer van toepassing is? Ben benieuwd.
Nouja, als je alles van google hebt is Android ook een logischere keuze. Ik heb outlook, windows pc's en een Surface. Al mijn documenten en foto's op Skydrive dus ik zit ook wel in het ecosysteem wat dat betreft.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:09 schreef Sloggi het volgende:
Dit vat het probleem van WP8 en Nokia wel goed samen denk ik:
[..]
http://www.theverge.com/2013/7/24/4550342/nokia-lumia-1020-review
Ik kan van gesprek naar contacten met de backknop in whatsapp. De backknop werkt ook op appniveauquote:Op donderdag 5 september 2013 13:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan je uitleggen hoe punt 2 niet meer van toepassing is? Ben benieuwd.
Dit is niet waar. De api's zijn aangepast en elke gebruiker kan het gebruiken. Zo werkt het bijvoorbeeld ook in de 9292 app, ING app, twitter, facebook en die 4 zijn de enige apps die ik nu even snel heb geprobeerd.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:07 schreef Igen het volgende:
[..]
Punt 2 is nog wel van toepassing. Alleen niet (meer) op Whatsapp, die hebben hun app nu zo geprogrammeerd dat de terugknop en het opstarten vanaf het startscherm net zo werken als op Android. Maar dat is dus inconsistent met de rest van WP8.
Interessant. Wist ik niet. Maar je hebt gelijk, voor ING wist ik het eigenlijk ook wel, en bijv de Mail-app werkt nu ook zo (heb het even getest).quote:Op donderdag 5 september 2013 14:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit is niet waar. De api's zijn aangepast en elke gebruiker kan het gebruiken. Zo werkt het bijvoorbeeld ook in de 9292 app, ING app, twitter, facebook en die 4 zijn de enige apps die ik nu even snel heb geprobeerd.
dus 100% van deze kleine test werkt met backknop op appniveau ergo; dit is sinds wp8 veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |