Dat is te merken, je gaat helemaal door het lint. Gaat het wel een beetje? Moet ik mij zorgen maken? Het is ook wat, heh? Als ze negatief praten over een merk waar je achter staat.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:41 schreef Boterbartje het volgende:
Nah, meer geïrriteerd dat ik zulke domme mensen op de wereld rondlopen als Zargon
Nietwaar, ik geef jou helemaal geen gelijk op al jouw achterlijke argumenten over de meest kromme vergelijkingen enz enz. Ik zeg alleen dat jij gelijk hebt op iets wat waarneembaar is. Een speedboot met 140 pk heeft meer dan een standaard polo. Maar jij vergelijkt hier pk met koppel, water met melk.. lekker krom. En daarom ben jij een domme arrogante mongool.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Woei!.
[..]
Dat is subjectief, zowel Android als WP hebben hun sterke punten en tekortkomingen. Welke beter is hangt dus af van de gebruiker, er is geen duidelijke winnaar op te noemen.
[..]
Deze domme zarGon heeft zonder te schelden en door argumenten te gebruiken de almachtige Boterbartje overtuigd van zijn gelijk.
Whoop whoop.
Oh.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nietwaar, ik geef jou helemaal geen gelijk op al jouw achterlijke argumenten over de meest kromme vergelijkingen enz enz. Ik zeg alleen dat jij gelijk hebt op iets wat waarneembaar is. Een speedboot met 140 pk heeft meer dan een standaard polo. Maar jij vergelijkt hier pk met koppel, water met melk.. lekker krom. En daarom ben jij een domme arrogante mongool.
Even nogmaals:quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:51 schreef Boterbartje het volgende:
Mooie gefundeerd. Dikke pluim!
Aantal apps neemt harder toe dan bij Apple en Android, marktaandeel neemt harder toe dan voornoemde én de top apps zijn bijna allemaal beschikbaar.
De hardware is veel beter, de Nokia apps zoals HERE zijn veeeeeeeel beter en MS blijft tenminste lang ondersteunen en updaten.
DUN DUN DUNquote:De hardware is veel beter
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:36 schreef zarGon het volgende:
En we zijn het toch wel eens dat SGS4 qua hardware beter is dan de Nokia Lumia 1020 eh?.
quote:
Nou, laat jou argumenten eens horen. Argumenten waaruit blijkt dat de huidige Nokia's de betere hardware hebben. Niet de software, niet de combinatie van hard- en software. Alleen de hardware.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nietwaar, ik geef jouw helemaal geen gelijk op al jouw achterlijke argumenten over de meest kromme vergelijkingen enz enz.
En juist precies hierom ben ik de discussie aangegaan over de hardware; hardware is tastbaar en kun je dus daadwerkelijk objectieve conclusies trekken. Dit in tegenstelling tot software, iets wat jij af en toe meeneemt in je post.quote:Ik zeg alleen dat jij gelijk hebt op iets wat waarneembaar is.
Precies, een SGS4 is hardwarematig beter dan de Lumia 1020.quote:Een speedboot met 140 pk heeft meer dan een standaard polo.
Nee, dat is dus precies wat jij doet.quote:Maar jij vergelijkt hier pk met koppel, water met melk.. lekker krom.
Dus niet.quote:
Ik zie je nog steeds mijn argumenten niet weerleggen.quote:En daarom ben jij een domme arrogante mongool.
Eens, het is alleen ook nog eens zo. Daarbij is hardware meer dan specs geilen, maar dat snapt zargon niet. Want specs, daar is android zeker wel goed in. Misschien omdat het ook zo resource behoevend is..quote:Op woensdag 4 september 2013 23:09 schreef Sloggi het volgende:
Het punt dat Boterbartje als een ware zolderkamerautist probeert te maken is dat hardware op zich niet zoveel zegt. Het gaat erom op welke manier de hardware wordt ingezet door de software. Misschien gebeurt dat wel heel efficiënt bij WP8 / Lumia 1020, waardoor hij alsnog sneller is dan de SG4.
Wat overigens niet zo is, maar het gaat om het punt dat gemaakt wordt.
Dat is dus niet wat er in zijn post staat. Wat er in jouw post staat spreek ik dan ook niet tegen; niet alleen lijkt WP daar beter in te zijn dan Android, iOS op dat punt enorm sterk.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:09 schreef Sloggi het volgende:
Het punt dat Boterbartje als een ware zolderkamerautist probeert te maken is dat hardware op zich niet zoveel zegt. Het gaat erom op welke manier de hardware wordt ingezet door de software. Misschien gebeurt dat wel heel efficiënt bij WP8 / Lumia 1020, waardoor hij alsnog sneller is dan de SG4.
Wat overigens niet zo is, maar het gaat om het punt dat gemaakt wordt.
Eens, het is alleen ook nog eens zo.[/q] Dat stond niet in je post. En ik heb zoiets nooit tegengesproken.quote:
Dat weet je niet, want daar heb ik geen enkele mededeling over gedaan. Jij daarentegen beweerde dat Nokia veel betere hardware had, maar dat is ondertussen zelfs door jou tegengesproken.quote:Daarbij is hardware meer dan specs geilen, maar dat snapt zargon niet.
Mooi, want wat specs (hardware) betreft doet Android beter dan zowel iOS als WP. Alleen zegt dat in de praktijk niet alles. De zwakkere iPhone (een jaar oud nu?) kan Android nog steeds goed bijbenen.quote:Want specs, daar is android zeker wel goed in. Misschien omdat het ook zo resource behoevend is..
En dat hangt dus los van de hardware zelf, dan komt software om de hoek kijken. En laat het nou net zo zijn dat ik software en hardware de hele tijd los van elkaar heb gezien.quote:desalniettemin maakt het wel beter gebruik van hardware dan android
Deze mod is de hele tijd netjes gebleven en heeft constant met argumenten zijn beweringen ondersteund.quote:
Ik ben on-topic, er is een discussie ontstaan over de hardware van Nokia; en laat dat nou net hetgeen zijn wat Microsoft heeft overgenomen.quote:en niet gewoon ontopic gaat
Pak eens een lumia 520 met oude dualcore snapdragon. Als een zonnetje.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:31 schreef Igen het volgende:
een budget Android-toestel gehad, en scrollen in een webpagina was voldoende om alle achtergrondtaken (muziek bijv.) te onderbreken. En dan nog ging de beeldopbouw niet vloeiend. Blijkbaar is Android ontzettend veeleisend qua har
Welk toestel?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:31 schreef Igen het volgende:
Waar is dat geilen op hardware-specs goed voor?
Ik heb onlangs twee dagen een budget Android-toestel gehad, en scrollen in een webpagina was voldoende om alle achtergrondtaken (muziek bijv.) te onderbreken. En dan nog ging de beeldopbouw niet vloeiend. Blijkbaar is Android ontzettend veeleisend qua hardware, veel meer dan iOS of WP. Dus wat heb je dan aan al die rekenkracht? Het is appels met peren vergelijken.
Maakt niet uit, alles was niet high-end is op Android draait gewoon slecht.quote:
Klopt, daarom draai ik ook Jelly Bean op mijn bijna vier jaar oude Desire.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, alles was niet high-end is op Android draait gewoon slecht.
Gelukkig mag ik dat bepalen, en dat schelden van je maakt je argumenten nou niet echt sterker.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:13 schreef Boterbartje het volgende:
mod die hele topic verneukt... en niet gewoon ontopic gaat
Maakt wel uit, een budgettoestel uit 2011 heeft slechtere specs dan eentje uit 2013.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, alles was niet high-end is op Android draait gewoon slecht.
Waarschijnlijk nog op zichzelf gestemd ookquote:Op donderdag 5 september 2013 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik dat bepalen, en dat schelden van je maakt je argumenten nou niet echt sterker.
Je zou zelfs kunnen stellen dat het een topic verneukt.
Plus zG is #winning in de poll.
Sorry maar je weet dat een 510 op Windows Phone 7 series draait en een 520 op WP8? Dat dit 2 verschillende kernels zijn en absoluut niet te vergelijken zijn zoals je dat wel bij android 2.2 en 2.3 zou kunnen doen?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maakt wel uit, een budgettoestel uit 2011 heeft slechtere specs dan eentje uit 2013.
Hell, het verschil tussen Lumia 510 (nov 2012) en Lumia 520 (apr 2013) is al enorm. Durf je een 510 ook aan te raden?
Aan alle lezers van dit topic:quote:Op donderdag 5 september 2013 00:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog op zichzelf gestemd ookOch, zo'n ventje kun je niet serieus nemen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |