Sigaret Hans Teeuwen krijgt staartje
HILVERSUM -
De sigaret die caberatier Hans Teeuwen zondagavond opstak tijdens de live-uitzending van Zomergasten, krijgt mogelijk nog een staartje. De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) stelt namelijk een onderzoek in naar het VPRO-programma.
Rel rond rokende Hans Teeuwen
De set van Zomergasten is een werkplek en dus mag daar niet worden gerookt. De VPRO riskeert een boete of waarschuwing.
,,Ik wil niet op de zaken vooruit lopen, maar een overtreding van het rookverbod weegt zwaar", zegt een woordvoerder van de NVWA. De VPRO was niet direct bereikbaar voor commentaar.
Ongeveer 812.000 mensen keken naar Hans Teeuwen in de eerste aflevering van de nieuwe Zomergasten
http://www.telegraaf.nl/b(...)_peuk_Teeuwen__.htmlenkele reakties op telegraaf.nl
Als je Hans uitnodigt, krijg je de sigaretten erbij..... lange uitzending. Dus laat 'm lekker. Oh nee, we zijn onze vrijheden van vroeger al 20 jaar kwijt.
Goh, die mensen van de NVWA doen echt belangrijk werk hoor. Dit is één van grootste gevaren van tegenwoordig. Mijn god....ga toch een baan zoeken
Dus tijdens een film opname waar de acteur een sigaret rookt in zijn rol mag dus ook niet meer.Maar daar hoor je de AUTORITEITEN niet overrrrrrr. En zo gaat de betutteling weer verder
Er stond een asbak op tafel dus blijkbaar was er al overeengekomen dat er gerookt mocht worden en niemand er bezwaar tegen had. Probleem opgelost. hoewel ik zelf niet rook vond ik het toch leuk om eindelijk weer eens iemand te zien roken tijdens zo'n programma, weer terug naar het oude nederland .. niet betuttelen maar laat mensen in hun waarde ...