Dafuq.quote:Aap rukt testikel van baby af in Chinese dierentuin
Een bezoek aan het Chinese Qianling wildpark is op een nachtmerrie uitgedraaid voor een moeder en haar baby. Terwijl ze het jongetje aan het verschonen was, ging een aap er met een testikel van het kind vandoor.
Dat schrijft de Britse krant de Daily Mail. Het Qianling wildpark in Guiyang (Guizhou provincie) is een zogenaamde 'open' dierentuin waar de apen vrij rondlopen. Naar verluidt is hun aantal op enkele jaren tijd geëxplodeerd van 70 dieren naar 500. Bezoekers hebben de gewoonte om de apen te voederen terwijl dit eigenlijk verboden is, met alle gevolgen van dien.
Een moeder was de luier van haar baby aan het verschonen toen de aap aanviel. Het dier rukte een testikel af en zette het op een lopen. Volgens getuigen liet de aap het lichaamsdeel vallen zodat een oude man het testikel kon oprapen maar het dier kon het afgerukte lichaamsdeel weer afhandig maken en at het zelfs op.
Het lokale journaal liet beelden zien van het acht maanden oude jongetje in het ziekenhuis. Zijn verwondingen zijn niet levensbedreigend. In de dierentuin zouden al honderden incidenten met de dieren hebben plaatsgevonden.
Bron: AD
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:09 schreef Sparqq het volgende:
Broodje aap, kinderen in China dragen geen luiers. Die hebben broekjes met een open kruis en doen overal hun behoeftes.
Verschonen? Als je in de Ikea bent laat je het kind gewoon in een flesje plassen;quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:22 schreef Gia het volgende:
Je verschoont een baby toch op het toilet, in een babyruimte!
Toch niet in het openbaar.
Of je geeft gewoon de bloemetjes water. Vaak genoeg gezien daarquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:30 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Verschonen? Als je in de Ikea bent laat je het kind gewoon in een flesje plassen;
[ afbeelding ]
http://www.scmp.com/news/(...)-adapting-local-ways
Heb ik ook wel eens gehoordquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:09 schreef Sparqq het volgende:
Broodje aap, kinderen in China dragen geen luiers. Die hebben broekjes met een open kruis en doen overal hun behoeftes.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:40 schreef JedimindhaX het volgende:
Ben je later met een meisje moet je uitleggen waarom je 1 bal hebt err ja die is er door een aap afgerukt![]()
Ik zie het dagelijks en dat is niet alleen onder de arme bevolking. Ik woon hier niet goedkoop (de Porsches en Land Rovers staan in parkeer garage) maar de kindjes van het complex pissen in het plantsoen en moeders houdt ze vast.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehoord
maar misschien is dat onder de armere bevolking...
Ah... oké ik wist het niet zeker of het overal zo was, dus dan zal het wel een broodje aap verhaal zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:51 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Ik zie het dagelijks en dat is niet alleen onder de arme bevolking. Ik woon hier niet goedkoop (de Porsches en Land Rovers staan in parkeer garage) maar de kindjes van het complex pissen in het plantsoen en moeders houdt ze vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |