quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mag 'rechtzaak' 'rechtszaak' worden in de TT van NWS / Rechtszaak tegen Jezus gaat niet door ?
Thx!
Welke topics bedoel je precies?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:25 schreef ReplaR het volgende:
Wat is dat toch met topics over allochtonen hier?
Liever niet?!
Nee, het mag niet gezegd worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:25 schreef ReplaR het volgende:
Liever niet?!
Topics die ik bijna altijd onder gesloten topics moet zoeken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke topics bedoel je precies?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:25 schreef ReplaR het volgende:
Liever niet?!
NWS / Vrouw gestompt door Iphone-rover (met foto)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Topics die ik bijna altijd onder gesloten topics moet zoeken.
Het was best veel knip en plak werkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:19 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme timmm, ik was diezelfde lijst aan het maken.
Alles voor niks gedaan.
Klopt. Er zijn dan ook grenzen. Er mag veel bij ons, maar je kan ook te ver gaan. Ik kan me vergissen, het is immers niet heel recent meer, maar ik meen dat we herhaaldelijk gewaarschuwd hebben toen, voor we tot sluiting overgingen. Daarna hebben we nog een paar keer een nieuw topic geprobeerd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:25 schreef arjan1212 het volgende:
mja dat topic over de rellen bij dat meertje werd wel 4 keer gesloten o.i.d
Goed gezienquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:35 schreef ReplaR het volgende:
Toch als ik die lijst doorneem zijn ze gesloten omdat er bv geen bron is, er al een topic over is, berichten die helemaal niets met nieuws te maken hebben of omdat de reeks vol is...
Speculaas is het ontgaan dat het een frontpagenieuwsartikel betreft?quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:18 schreef Terminator2000bc het volgende:
NWS / Reporter van Russische buis na kritiek op anti-homowetten
[..]
Actie van Piet reactie van mij?quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee nee, als men persoonlijk wordt mag je in mijn ogen persoonlijk terug doen, een tennisbal kaatsen en een bowlingbal terug verwachten lijkt me vrij op zijn plaats hier!!!!!
Succes verder, Bëtyär.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Actie van Piet reactie van mij?
Niks mis mee lijkt me.
[..]
Dank je.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:27 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Succes verder, Bëtyär.
zijn natuurlijk te simpel voor woorden. Enig fatsoen zou je toch wel moeten hebben. Gaat duidelijk veel te ver, al word je nog zo erg uitgelokt.quote:Ik hoop dat je in een goelag verdwijnt en door andere homo's wel zo hard wordt verkracht dat je de rest van je leven in je broek schijt omdat je sluitspier niet meer werkt.
Njah, het is een reactie van de opeenstapeling van de persoonlijke posts van piet waarmee je een punt wil maken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:49 schreef timmmmm het volgende:
Ja hallo.
Teksten als
[..]
zijn natuurlijk te simpel voor woorden. Enig fatsoen zou je toch wel moeten hebben. Gaat duidelijk veel te ver, al word je nog zo erg uitgelokt.
Het is maar FOK! hč? Als je je zo laat opnaaien dat je dit soort dingen uit je toetsenbord perst, zou ik voortaan maar even iets anders gaan doen, want dit gaat je jaren van je leven kosten.
Verder is het gemeld, we zijn ermee bezig. Over tot de orde van de nacht, en hou het in dat topic verder een beetje beschaafd. Deze discussie heeft in ieder geval geen zin daar.
Als je serieus dat soort uitspraken wil verdedigen, doe dat dan maar hier. Ik denk wel dat elke poging daartoe hogelijk lachwekkend over zal komen, maar proberen staat vrij
O, maar gister stond-ie er nog niet hč, TS is toch geen mod?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:38 schreef sp3c het volgende:
TS zelf lijkt me de meest logische gedachte
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
NWS / 75 arrestaties bij anti-Romaprotesten
Kan dit soort gedrag eens worden verbannen uit NWS? Als je verder niks zinnigs hebt te melden, blijf dan weg.
Het is maar 1 smiley.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
NWS / 75 arrestaties bij anti-Romaprotesten
Kan dit soort gedrag eens worden verbannen uit NWS? Als je verder niks zinnigs hebt te melden, blijf dan weg.
Klopt. En dat is precies het probleem. Minachting voor andermans mening laten blijken, zonder zelf ook maar een woord toe te voegen. Waarom niet uitleggen waarom het zo'n domme opmerking is?quote:
Precies, maar dat moet je even aan Dven vragen in dat topic.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom niet uitleggen waarom het zo'n domme opmerking is?
Is in het verleden een reeks van geweest in GC, is niet meer toegestaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hallo
Ik wil graag een voorstel doen voor een reeks binnen NWS.
Ik zou graag een centraal nieuwstopic zien waar men terecht kan voor de minder prettige kanten van het nieuws. Denk daarbij aan nieuwsberichten die komen van bestgore, liveleak, theync, reddit/.. etc.
Of beeldmateriaal wat bij dagelijks nieuws liever vermeden wordt; wat dan wel in de reeks geplaatst kan worden.
Alle afbeeldingen en filmpjes kunnen uiteraard onder een spoiler geplaats worden, zodat niemand direct bloot wordt gesteld aan gore, tenzij hij/zij daar expliciet voor kiest.
Is hier animo voor? Kan dit mbt de reglementen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |