quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mag 'rechtzaak' 'rechtszaak' worden in de TT van NWS / Rechtszaak tegen Jezus gaat niet door ?
Thx!
Welke topics bedoel je precies?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:25 schreef ReplaR het volgende:
Wat is dat toch met topics over allochtonen hier?
Liever niet?!
Nee, het mag niet gezegd worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:25 schreef ReplaR het volgende:
Liever niet?!
Topics die ik bijna altijd onder gesloten topics moet zoeken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke topics bedoel je precies?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:25 schreef ReplaR het volgende:
Liever niet?!
NWS / Vrouw gestompt door Iphone-rover (met foto)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Topics die ik bijna altijd onder gesloten topics moet zoeken.
Het was best veel knip en plak werkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:19 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme timmm, ik was diezelfde lijst aan het maken.
Alles voor niks gedaan.
Klopt. Er zijn dan ook grenzen. Er mag veel bij ons, maar je kan ook te ver gaan. Ik kan me vergissen, het is immers niet heel recent meer, maar ik meen dat we herhaaldelijk gewaarschuwd hebben toen, voor we tot sluiting overgingen. Daarna hebben we nog een paar keer een nieuw topic geprobeerd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:25 schreef arjan1212 het volgende:
mja dat topic over de rellen bij dat meertje werd wel 4 keer gesloten o.i.d
Goed gezienquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:35 schreef ReplaR het volgende:
Toch als ik die lijst doorneem zijn ze gesloten omdat er bv geen bron is, er al een topic over is, berichten die helemaal niets met nieuws te maken hebben of omdat de reeks vol is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |