Islam mag je niet haten en zeker niet opschrijven. Bukken zal je hoe dan ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:05 schreef Dance99Vv het volgende:
Waarom wordt die post net weggejorrist in het egypte topic waarin iemand een mening neerzet die gerechtvaardigt is , mischien het laatste stukje niet over islamhater maar dat had netjes weg gemodereerd kunnen worden
Islam mag je wel haten, je mag alleen niet haatzaaien richting moslims of tot geweld oproepen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 06:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Islam mag je niet haten en zeker niet opschrijven. Bukken zal je hoe dan ook.
Het zou de moderators eens sieren als ze een poosje naar Cairo of een andere islamitische brandhaard op visite gaan.
Hihihi een dildo-grot.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 07:22 schreef De_Coulance het volgende:
En de mods mogen met mij mee op vakantie naar een moslimland. Ik zit er nu toch al. Hier wat foto's uit Cappadocië (Turkije) die ik de afgelopen dagen heb gemaakt.
Alle mods zijn welkom!
[ afbeelding ]
Het was een belangrijke reactie m.b.t. tot het topic,maar op deze manier is het topic leeg en zonder meerwaarde meer, zonder mij nu.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:04 schreef sp3c het volgende:
je geeft het antwoord zelf toch al?
ik denk dat het om at islamhater stukje ging en de mod in kwestie geen tijd en/of zin had om in je post te gaan shoppen naar stukjes die wel of niet goed zijn
happens
zeker op vrijdag
Maar jij bent het dus niet geworden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:07 schreef Disana het volgende:
NWS / Verkleedpartij in Chinese dierentuin: hond is leeuw, rat is slang.
NWS / Bezoekers Chinese dierentuin kwaad vanwege nepleeuw
Bezoekers werden voor de leeuwen gegooid.
Ik had niet gesolliciteerd, en bovendien vind ik Specularium een prima keuzequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar jij bent het dus niet geworden..
Is-tie links dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had niet gesolliciteerd, en bovendien vind ik Specularium een prima keuze
Volgens mij weet niemand wat ie is, en dat is ook goedquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is-tie links dan?
Maar hoezo niet gesolliciteerd, valse bescheidenheid toch niet?
Alleen 10 jaar geleden werd je nog gevraagd hoor.
Scorpion oid dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij weet niemand wat ie is, en dat is ook goed
Of Dahab! Broedplaats van extremisme!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 06:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het zou de moderators eens sieren als ze een poosje naar Cairo of een andere islamitische brandhaard op visite gaan.
Wat voor journalist ben je nou hè, vraag ik me in toenemende mate af...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of Dahab! Broedplaats van extremisme!
Een hele beroerde.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat voor journalist ben je nou hè, vraag ik me in toenemende mate af....
Je wilt een felle discussie waarin ik mij tegen jouw aantijgingen verdedig?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ja, dat zeg je alleen maar voor argument sake..
Ben je nu boos.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je wilt een felle discussie waarin ik mij tegen jouw aantijgingen verdedig?
Jij verkeert toch helemaal niet in de positie om een oordeel te vellen over mijn functioneren?
Ja, ik ben hier het schertsfiguurquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben je nu boos..
Pluk een roos.
Zet hem op je hoed.
Dan ben je morgen weer goed!
Schertsfiguur..
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ik ben hier het schertsfiguur
Nee, niet dat ik weet.quote:
Ik ben weer 'one of the guys'.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, idd ik zie dat je ook niet blauw bent....
Naar de sc dan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben weer 'one of the guys'.
Akkoord.quote:
Lijkt me wel, daar moet specularium zich maar over buigen dan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zelfreinigend vermogen, krijg je een positieve note door, toch?
Ik heb die ene gewoon dichtgegooid, wat een Topshow.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:07 schreef Disana het volgende:
NWS / Verkleedpartij in Chinese dierentuin: hond is leeuw, rat is slang.
NWS / Bezoekers Chinese dierentuin kwaad vanwege nepleeuw
Bezoekers werden voor de leeuwen gegooid.
Zeg je nou helemaal niets over dat geslowchat hier?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb die ene gewoon dichtgegooid, wat een Topshow.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 06:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Heb je überhaupt al een note uitgedeeld trouwens?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:55 schreef Specularium het volgende:
Wat ga jij vanavond eten Ryan?
Ik moet nu even weg dus dat lees ik straks wel.
Groetjes.
Het is geen SC hier.quote:
Hoe is het in je villa sociale huurwoning? Nog lekker wezen bieren met je tokkieburen in het voortuintje langs de kliko's?quote:
Ik wist hetquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe is het in je villa sociale huurwoning? Nog lekker wezen bieren met je tokkieburen in het voortuintje langs de kliko's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |