Zal die eens aankaarten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:29 schreef Disana het volgende:
Ja, die sticky sc is het enige dat ik wel een beetje apart vind. Bij mijn weten is het de enige sc op Fok! die sticky staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Zal die eens aankaarten.
Feedback mag van mij ook wel los...moeten ze moeite doen voor ze klagen!! Net als bij de politie!!Maak het maar flink hoogdrempeligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles in TRquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Maak het maar flink hoogdrempelig
dat was meer omdat er vroeger nooit in gepost werd en we nog wel eens mensen vanuit feedback naar de SC door willen verwijzen (niet vaak, maar wel eens) gevolgd door 'waar is die dan' of 'het zou helpen als er een SC was'quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:29 schreef Disana het volgende:
Ja, die sticky sc is het enige dat ik wel een beetje apart vind. Bij mijn weten is het de enige sc op Fok! die sticky staat.
kickje ONZ kan dan ook welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:35 schreef Specularium het volgende:
Ik zou die SC gewoon stucky laten.
Aangezien het vrijwel nooit over NWS gaat is het een beetje raar om dat tussen de normale topics te zetten.
En als iedereen in de sloot springt, springt Disana mee. Het is immers apart om dan als enige op de kade te blijven staan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:29 schreef Disana het volgende:
Nu ik niet meer zo kwaad ben, wil ik zeggen: excuses aanvaard.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:58 schreef waht het volgende:
[..]
Excuses voor deze dwaling mijnerzijds.
Ja, en dan staat hexje op de kade flink te wijzen naar die rare Disana, in de hoop dat mensen zien hoe opmerkzaam ze is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:43 schreef hexje het volgende:
[..]
En als iedereen in de sloot springt, springt Disana mee. Het is immers apart om dan als enige op de kade te blijven staan.
Nope, hexje schudt dan meewarig haar hoofd en loopt door.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en dan staat hexje op de kade flink te wijzen naar die rare Disana, in de hoop dat mensen zien hoe opmerkzaam ze is.
Maar het moest toch even gezegd worden hèquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:28 schreef hexje het volgende:
[..]
Nope, hexje schudt dan meewarig haar hoofd en loopt door.
Als je dat weet of denkt, hap dan niet... en blijf weg nadat je je punt hebt gemaakt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:10 schreef Elfletterig het volgende:
Totaal kansloos topic: NWS / Agent en kroegmedewerker mishandeld in Zwolle
Niet omdat het onderwerp geen discussie verdient, maar omdat TS niet uit is op discussiëren.
Voorstel: sluiten.
niemand vroeg jou wat volgens mijquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:12 schreef arjan1212 het volgende:
Jij bent juist de reden dat het daar op uitdraaide 11
Welke rommel. Er zijn geen rare dingen gezegd, w.m.b.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je dat weet of denkt, hap dan niet... en blijf weg nadat je je punt hebt gemaakt?
topic blijft voorlopig open, rommel ruimen we wel even op
[..]
niemand vroeg jou wat volgens mij![]()
maar het ligt echt niet alleen aan 11
True, maar om te voorkomen dat het alleen maar userbash wordt omdat Elfjes dit of dat of omdat de TS alleen maar zus of zo, wilde ik er wel wat uit halen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke rommel. Er zijn geen rare dingen gezegd, w.m.b.
Doe maar dicht, het moderatiebeleid is weer zo subjectief als de neten zie ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
True, maar om te voorkomen dat het alleen maar userbash wordt omdat Elfjes dit of dat of omdat de TS alleen maar zus of zo, wilde ik er wel wat uit halen.
Beetje een prachtig stukje proza van mijn kant weghalen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
True, maar om te voorkomen dat het alleen maar userbash wordt omdat Elfjes dit of dat of omdat de TS alleen maar zus of zo, wilde ik er wel wat uit halen.
Omdat bias - en omdat Elfletterig, zodra hij gaat poepen in een topic - de modjes hem komen redden van de tegenargumenten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:38 schreef Xa1pt het volgende:
Waarom worden reacties waarin gewezen wordt op de rol die cultuur speelt weggehaald?
zat er copyright op?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje een prachtig stukje proza van mijn kant weghalen.
Ik laat het deze keer bij twee woorden, speciaal voor jou: prima gehandeldquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
Ik verwacht nu wel een opstel van drieduizend woorden van de hand van Elfletterig waarin hij zijn visie geeft op hetgeen dat is voorgevallen.
Uiteraard, daarom is het ook weggehaald.quote:
Overigens neem ik aan dat nu er sprake is van precedentwerking en dat elk topic waarin sprake is van een geweldincident of geweldsuitbarsting, religieuze of culturele discussies uit den boze zijn - tenzij het zeer goed aantoonbaar is dat er sprake is van een religieus of cultureel motief voor het geweldsincident.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je dat weet of denkt, hap dan niet... en blijf weg nadat je je punt hebt gemaakt?
topic blijft voorlopig open, rommel ruimen we wel even op
[..]
niemand vroeg jou wat volgens mij![]()
maar het ligt echt niet alleen aan 11
Ow, dan zie ik het vast nog wel eens verschijnenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom is het ook weggehaald.
Je bent gewoon weer aan het zuigen en trollen; ook nu, hier in feedback. En dat weet je best.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Overigens neem ik aan dat nu het precedent is geschept dat elk topic waarin sprake is van een geweldincident of geweldsuitbarsting, religieuze of culturele discussies uit den boze zijn - tenzij zeer hard aantoonbaar is dat er sprake is van een religieus of cultureel motief.
Volgens mij vroeg ik het aan een van de mods. Ga maar ergens anders lopen janken dat een topic dicht moet omdat een discussie je niet aanstaat. Kleuter.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent gewoon weer aan het zuigen en trollen; ook nu, hier in feedback. En dat weet je best.
Ik heb geprobeerd om een inhoudelijke discussie aan te gaan in het topic, maar Koos en jij kwamen niet verder dan kreten als "levenslang!" en "integratie!". Dan is toch echt wel duidelijk dat je helemaal geen discussie wilde, maar gewoon even je gram wilde halen.
Overigens had het topic open kunnen blijven van de mods, maar je hebt er zelf op aangedrongen dat het dicht moest. Dus dan moet je niet achteraf nog eens gaan mekkeren. Tot onze volgende aanvaring maar weer.
Dit is duidelijk te ingewikkeld voor mij op de vrijdagmiddag...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Overigens neem ik aan dat nu het precedent is geschept dat elk topic waarin sprake is van een geweldincident of geweldsuitbarsting, religieuze of culturele discussies uit den boze zijn - tenzij zeer hard aantoonbaar is dat er sprake is van een religieus of cultureel motief.
Waarom loop jij zo te zuigen in dat topic?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ik het aan een van de mods. Ga maar ergens anders lopen janken dat een topic dicht moet omdat een discussie je niet aanstaat. Kleuter.
Auteursrecht, copyright bestaat niet in het Nederlandse recht.quote:
Kom op man, het is een topic over een kroegruzie en het wordt alleen maar toegepast om een beetje lekker te trollen richting elfletterig door jou en koos, en dan lopen janken als het op slot gaat. Grow up.quote:
Er was echter geen sprake van een persoonlijke vete, maar een normale discussie (in eerste instantie). Hoewel er enkele provocatieve reacties waren, richten deze zich tot de inhoudelijke argumentatie van de desbetreffende persoon - en niet de persoon zelf. Desalniettemin vond deze persoon dat die discussie kosten wat het kost vermeden moest worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dit is duidelijk te ingewikkeld voor mij op de vrijdagmiddag...
Alles moet bespreekbaar zijn, alleen die persoonlijke vetes zijn immer kut
En ja koosvogels ook daar zit copyright op
En soms verdwijnt er dan teveel (of soms te weinig)
A) Het is mijn topic. B) het laat zien dat dergelijke incidenten ongeacht achtergrond plaatsvinden en dat derhalve religieuze factoren helemaal geen rol hoeven te spelen C) daar wezen wij elfletterig op - hoewel aan het begin wellicht provocatief, maar zeker niet op de persoon gericht. En ik vroeg om het topic op slot te gooien omdat Timmm weer lekker de posts van Elf liet staan en mijn onderbouwde posts aan het weghalen was. Als je niet weet wat er allemaal stond, bemoei je er dan ook niet mee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kom op man, het is een topic over een kroegruzie en het wordt alleen maar toegepast om een beetje lekker te trollen richting elfletterig door jou en koos, en dan lopen janken als het op slot gaat. Grow up.
Verneuk gewoon geen topics.
Zodra je op invoeren drukt is het niet meer 'jouw topic', dan heb je er verder geen zeggenschap meer over of het openblijft, gesloten wordt, of de OP blijft staan, of de TT hetzelfde blijft. Er is geen 'jouw topic' aan.quote:
Waarom provoceren? Ander woord voor provoceren is trouwens trollen.quote:B) het laat zien dat dergelijke incidenten ongeacht achtergrond plaatsvinden en dat derhalve religieuze factoren helemaal geen rol hoeven te spelen C) daar wezen wij elfletterig op - hoewel aan het begin wellicht provocatief, maar zeker niet op de persoon gericht.
Ik bemoei me met wat ik wil.quote:Als je niet weet wat er allemaal stond, bemoei je er dan ook niet mee.
Hij heeft Voorsvhrift van de eerste plaats weten te verstoten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:06 schreef Dagonet het volgende:
Stelletje kinderachtige kutkleuters, en ja mutant, daar hoor jij ook bij, net als zuigmeester 1e klas Koos.
Hey kijk, de volgende POL-SC troll.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij heeft Voorsvhrift van de eerste plaats weten te verstoten?
Op welke plaats staat hij? Wel na mij neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey kijk, de volgende POL-SC troll.
Ik heb oprecht medelijden met u.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey kijk, de volgende POL-SC troll.
Door al die allochtonen kan ik tegenwoordig zelfs niet meer als troll aan de bak komen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op welke plaats staat hij? Wel na mij neem ik aan?
Ik ga ervan uit dat jij daarvoor zorgt, de excuses van Mutant01?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:52 schreef waht het volgende:
Excuses van Mutant01 zijn hier op z'n plaats.
Ik dacht dat ik degene was die een persoonlijke vete aan het uitvechten was tegen jou?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:50 schreef Mutant01 het volgende:
Het is overigens duidelijk dat Dagonet een persoonlijke vete aan het uitvechten is - dit kan ook gezien worden als trollen. Ik zie dan ook graag dat er maatregelen genomen worden. Eerlijk is eerlijk.
Ik ben een uitstekende multitasker.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik degene was die een persoonlijke vete aan het uitvechten was tegen jou?
Of je voelt je gewoon snel aangevallen, ook mogelijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben een uitstekende multitasker.
Wie zegt dat ik mij aangevallen voel? Ik had het over de opmerking van Dagonet richting Reya.. faalhaas. Altijd maar proberen en falen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Of je voelt je gewoon snel aangevallen, ook mogelijk.
Precies, met zijn hele slechte topics.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:52 schreef waht het volgende:
Excuses van Mutant01 zijn hier op z'n plaats.
Mutant01 zorgt altijd voor een legendarische topshow.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, met zijn hele slechte topics.
sticky topic waard lijkt mequote:
Nou vooruit, een weekje of drie, dan kom ik wel zeuren dat het desticky moet.quote:
Jaja, volgende week ga ik een paar weken op vakantie, daarna kom ik wel wel leuren over stickies. Eerst jullie een beetje opvoeden en dan de rest van de fora maar weer eens afgaan.quote:
Hallon.quote:
Je weet dat sp3c niet op te voeden is hè?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jaja, volgende week ga ik een paar weken op vakantie, daarna kom ik wel wel leuren over stickies. Eerst jullie een beetje opvoeden en dan de rest van de fora maar weer eens afgaan.
Ik ga zo ook maar eens een vuurtje stokenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:49 schreef Frutsel het volgende:
Gewoon NWS-FB maar weer mensen, tis prachtig weer, ga BBQ'en ofzo... en bier drinken... (ga ik zo ook doen)
Het bovenstaande gaat mij te ver.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
Figuren als Nikita stonden vroeger ook vooraan om joden in de hoogovens te schuiven. Nu richt ze zich op moslims. Same shit, different day.
Jouw opmerking daarentegen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het bovenstaande gaat mij te ver.
Dat stond nergens en dat weet jij ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:13 schreef sp3c het volgende:
nou dat mag je nog wel zeggen
roepen dat je het positief vind dat ze elkaar uitroeien gaat mij een stapje te ver, dat snap je ook wel denk ik
Leer lezen en interpreteren.quote:
Een spiegel laat altijd de naakte waarheid zien.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien eens naar jezelf kijken, Nikita.
het stond er nagenoeg letterlijkquote:
nee want dat heb ik ook weggehaaldquote:Maargoed, ik mag dus figuren als Koosvogels ook persoonlijk aanvallen en zijdelings betichten van massamoordenaar e.d.?
Goed om te weten.
Nagenoeg.......................... met andere woorden: Zo stond het er niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
het stond er nagenoeg letterlijk
[..]
Had je rustig mogen laten staan maar volkomen begrijpelijk dat je het weggehaald hebt anders sta je voor schut..quote:nee want dat heb ik ook weggehaald
Veel langer dan jij en veel meer ervaring met echte mensen.quote:doe ff alsof je volwassen bent ofzo
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nagenoeg.......................... met andere woorden: Zo stond het er niet.
[..]
Had je rustig mogen laten staan maar volkomen begrijpelijk dat je het weggehaald hebt anders sta je voor schut..
[..]
Veel langer dan jij en veel meer ervaring met echte mensen.
leer lezen en interpreterenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nagenoeg.......................... met andere woorden: Zo stond het er niet.
hoe sta ik er in godsnaam mee voor schutquote:[..]
Had je rustig mogen laten staan maar volkomen begrijpelijk dat je het weggehaald hebt anders sta je voor schut..
ik vroeg niet hoe oud je bent en/of hoeveel verzorgers je gehad hebtquote:[..]
Veel langer dan jij en veel meer ervaring met echte mensen.
Islam mag je niet haten en zeker niet opschrijven. Bukken zal je hoe dan ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:05 schreef Dance99Vv het volgende:
Waarom wordt die post net weggejorrist in het egypte topic waarin iemand een mening neerzet die gerechtvaardigt is , mischien het laatste stukje niet over islamhater maar dat had netjes weg gemodereerd kunnen worden
Islam mag je wel haten, je mag alleen niet haatzaaien richting moslims of tot geweld oproepen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 06:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Islam mag je niet haten en zeker niet opschrijven. Bukken zal je hoe dan ook.
Het zou de moderators eens sieren als ze een poosje naar Cairo of een andere islamitische brandhaard op visite gaan.
Hihihi een dildo-grot.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 07:22 schreef De_Coulance het volgende:
En de mods mogen met mij mee op vakantie naar een moslimland. Ik zit er nu toch al. Hier wat foto's uit Cappadocië (Turkije) die ik de afgelopen dagen heb gemaakt.
Alle mods zijn welkom!
[ afbeelding ]
Het was een belangrijke reactie m.b.t. tot het topic,maar op deze manier is het topic leeg en zonder meerwaarde meer, zonder mij nu.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:04 schreef sp3c het volgende:
je geeft het antwoord zelf toch al?
ik denk dat het om at islamhater stukje ging en de mod in kwestie geen tijd en/of zin had om in je post te gaan shoppen naar stukjes die wel of niet goed zijn
happens
zeker op vrijdag
Maar jij bent het dus niet geworden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:07 schreef Disana het volgende:
NWS / Verkleedpartij in Chinese dierentuin: hond is leeuw, rat is slang.
NWS / Bezoekers Chinese dierentuin kwaad vanwege nepleeuw
Bezoekers werden voor de leeuwen gegooid.
Ik had niet gesolliciteerd, en bovendien vind ik Specularium een prima keuzequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar jij bent het dus niet geworden..
Is-tie links dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had niet gesolliciteerd, en bovendien vind ik Specularium een prima keuze
Volgens mij weet niemand wat ie is, en dat is ook goedquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is-tie links dan?
Maar hoezo niet gesolliciteerd, valse bescheidenheid toch niet?
Alleen 10 jaar geleden werd je nog gevraagd hoor.
Scorpion oid dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij weet niemand wat ie is, en dat is ook goed
Of Dahab! Broedplaats van extremisme!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 06:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het zou de moderators eens sieren als ze een poosje naar Cairo of een andere islamitische brandhaard op visite gaan.
Wat voor journalist ben je nou hè, vraag ik me in toenemende mate af...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of Dahab! Broedplaats van extremisme!
Een hele beroerde.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat voor journalist ben je nou hè, vraag ik me in toenemende mate af....
Je wilt een felle discussie waarin ik mij tegen jouw aantijgingen verdedig?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ja, dat zeg je alleen maar voor argument sake..
Ben je nu boos.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je wilt een felle discussie waarin ik mij tegen jouw aantijgingen verdedig?
Jij verkeert toch helemaal niet in de positie om een oordeel te vellen over mijn functioneren?
Ja, ik ben hier het schertsfiguurquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben je nu boos..
Pluk een roos.
Zet hem op je hoed.
Dan ben je morgen weer goed!
Schertsfiguur..
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ik ben hier het schertsfiguur
Nee, niet dat ik weet.quote:
Ik ben weer 'one of the guys'.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, idd ik zie dat je ook niet blauw bent....
Naar de sc dan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben weer 'one of the guys'.
Akkoord.quote:
Lijkt me wel, daar moet specularium zich maar over buigen dan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zelfreinigend vermogen, krijg je een positieve note door, toch?
Ik heb die ene gewoon dichtgegooid, wat een Topshow.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:07 schreef Disana het volgende:
NWS / Verkleedpartij in Chinese dierentuin: hond is leeuw, rat is slang.
NWS / Bezoekers Chinese dierentuin kwaad vanwege nepleeuw
Bezoekers werden voor de leeuwen gegooid.
Zeg je nou helemaal niets over dat geslowchat hier?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb die ene gewoon dichtgegooid, wat een Topshow.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 06:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Heb je überhaupt al een note uitgedeeld trouwens?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:55 schreef Specularium het volgende:
Wat ga jij vanavond eten Ryan?
Ik moet nu even weg dus dat lees ik straks wel.
Groetjes.
Het is geen SC hier.quote:
Hoe is het in je villa sociale huurwoning? Nog lekker wezen bieren met je tokkieburen in het voortuintje langs de kliko's?quote:
Ik wist hetquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe is het in je villa sociale huurwoning? Nog lekker wezen bieren met je tokkieburen in het voortuintje langs de kliko's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |