zat er copyright op?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje een prachtig stukje proza van mijn kant weghalen.
Ik laat het deze keer bij twee woorden, speciaal voor jou: prima gehandeldquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
Ik verwacht nu wel een opstel van drieduizend woorden van de hand van Elfletterig waarin hij zijn visie geeft op hetgeen dat is voorgevallen.
Uiteraard, daarom is het ook weggehaald.quote:
Overigens neem ik aan dat nu er sprake is van precedentwerking en dat elk topic waarin sprake is van een geweldincident of geweldsuitbarsting, religieuze of culturele discussies uit den boze zijn - tenzij het zeer goed aantoonbaar is dat er sprake is van een religieus of cultureel motief voor het geweldsincident.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je dat weet of denkt, hap dan niet... en blijf weg nadat je je punt hebt gemaakt?
topic blijft voorlopig open, rommel ruimen we wel even op
[..]
niemand vroeg jou wat volgens mij![]()
maar het ligt echt niet alleen aan 11
Ow, dan zie ik het vast nog wel eens verschijnenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom is het ook weggehaald.
Je bent gewoon weer aan het zuigen en trollen; ook nu, hier in feedback. En dat weet je best.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Overigens neem ik aan dat nu het precedent is geschept dat elk topic waarin sprake is van een geweldincident of geweldsuitbarsting, religieuze of culturele discussies uit den boze zijn - tenzij zeer hard aantoonbaar is dat er sprake is van een religieus of cultureel motief.
Volgens mij vroeg ik het aan een van de mods. Ga maar ergens anders lopen janken dat een topic dicht moet omdat een discussie je niet aanstaat. Kleuter.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent gewoon weer aan het zuigen en trollen; ook nu, hier in feedback. En dat weet je best.
Ik heb geprobeerd om een inhoudelijke discussie aan te gaan in het topic, maar Koos en jij kwamen niet verder dan kreten als "levenslang!" en "integratie!". Dan is toch echt wel duidelijk dat je helemaal geen discussie wilde, maar gewoon even je gram wilde halen.
Overigens had het topic open kunnen blijven van de mods, maar je hebt er zelf op aangedrongen dat het dicht moest. Dus dan moet je niet achteraf nog eens gaan mekkeren. Tot onze volgende aanvaring maar weer.
Dit is duidelijk te ingewikkeld voor mij op de vrijdagmiddag...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Overigens neem ik aan dat nu het precedent is geschept dat elk topic waarin sprake is van een geweldincident of geweldsuitbarsting, religieuze of culturele discussies uit den boze zijn - tenzij zeer hard aantoonbaar is dat er sprake is van een religieus of cultureel motief.
Waarom loop jij zo te zuigen in dat topic?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ik het aan een van de mods. Ga maar ergens anders lopen janken dat een topic dicht moet omdat een discussie je niet aanstaat. Kleuter.
Auteursrecht, copyright bestaat niet in het Nederlandse recht.quote:
Kom op man, het is een topic over een kroegruzie en het wordt alleen maar toegepast om een beetje lekker te trollen richting elfletterig door jou en koos, en dan lopen janken als het op slot gaat. Grow up.quote:
Er was echter geen sprake van een persoonlijke vete, maar een normale discussie (in eerste instantie). Hoewel er enkele provocatieve reacties waren, richten deze zich tot de inhoudelijke argumentatie van de desbetreffende persoon - en niet de persoon zelf. Desalniettemin vond deze persoon dat die discussie kosten wat het kost vermeden moest worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dit is duidelijk te ingewikkeld voor mij op de vrijdagmiddag...
Alles moet bespreekbaar zijn, alleen die persoonlijke vetes zijn immer kut
En ja koosvogels ook daar zit copyright op
En soms verdwijnt er dan teveel (of soms te weinig)
A) Het is mijn topic. B) het laat zien dat dergelijke incidenten ongeacht achtergrond plaatsvinden en dat derhalve religieuze factoren helemaal geen rol hoeven te spelen C) daar wezen wij elfletterig op - hoewel aan het begin wellicht provocatief, maar zeker niet op de persoon gericht. En ik vroeg om het topic op slot te gooien omdat Timmm weer lekker de posts van Elf liet staan en mijn onderbouwde posts aan het weghalen was. Als je niet weet wat er allemaal stond, bemoei je er dan ook niet mee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kom op man, het is een topic over een kroegruzie en het wordt alleen maar toegepast om een beetje lekker te trollen richting elfletterig door jou en koos, en dan lopen janken als het op slot gaat. Grow up.
Verneuk gewoon geen topics.
Zodra je op invoeren drukt is het niet meer 'jouw topic', dan heb je er verder geen zeggenschap meer over of het openblijft, gesloten wordt, of de OP blijft staan, of de TT hetzelfde blijft. Er is geen 'jouw topic' aan.quote:
Waarom provoceren? Ander woord voor provoceren is trouwens trollen.quote:B) het laat zien dat dergelijke incidenten ongeacht achtergrond plaatsvinden en dat derhalve religieuze factoren helemaal geen rol hoeven te spelen C) daar wezen wij elfletterig op - hoewel aan het begin wellicht provocatief, maar zeker niet op de persoon gericht.
Ik bemoei me met wat ik wil.quote:Als je niet weet wat er allemaal stond, bemoei je er dan ook niet mee.
Hij heeft Voorsvhrift van de eerste plaats weten te verstoten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:06 schreef Dagonet het volgende:
Stelletje kinderachtige kutkleuters, en ja mutant, daar hoor jij ook bij, net als zuigmeester 1e klas Koos.
Hey kijk, de volgende POL-SC troll.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij heeft Voorsvhrift van de eerste plaats weten te verstoten?
Op welke plaats staat hij? Wel na mij neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey kijk, de volgende POL-SC troll.
Ik heb oprecht medelijden met u.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey kijk, de volgende POL-SC troll.
Door al die allochtonen kan ik tegenwoordig zelfs niet meer als troll aan de bak komen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op welke plaats staat hij? Wel na mij neem ik aan?
Ik ga ervan uit dat jij daarvoor zorgt, de excuses van Mutant01?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:52 schreef waht het volgende:
Excuses van Mutant01 zijn hier op z'n plaats.
Ik dacht dat ik degene was die een persoonlijke vete aan het uitvechten was tegen jou?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:50 schreef Mutant01 het volgende:
Het is overigens duidelijk dat Dagonet een persoonlijke vete aan het uitvechten is - dit kan ook gezien worden als trollen. Ik zie dan ook graag dat er maatregelen genomen worden. Eerlijk is eerlijk.
Ik ben een uitstekende multitasker.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik degene was die een persoonlijke vete aan het uitvechten was tegen jou?
Of je voelt je gewoon snel aangevallen, ook mogelijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben een uitstekende multitasker.
Wie zegt dat ik mij aangevallen voel? Ik had het over de opmerking van Dagonet richting Reya.. faalhaas. Altijd maar proberen en falen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Of je voelt je gewoon snel aangevallen, ook mogelijk.
Precies, met zijn hele slechte topics.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:52 schreef waht het volgende:
Excuses van Mutant01 zijn hier op z'n plaats.
Mutant01 zorgt altijd voor een legendarische topshow.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, met zijn hele slechte topics.
sticky topic waard lijkt mequote:
Nou vooruit, een weekje of drie, dan kom ik wel zeuren dat het desticky moet.quote:
Jaja, volgende week ga ik een paar weken op vakantie, daarna kom ik wel wel leuren over stickies. Eerst jullie een beetje opvoeden en dan de rest van de fora maar weer eens afgaan.quote:
Hallon.quote:
Je weet dat sp3c niet op te voeden is hè?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jaja, volgende week ga ik een paar weken op vakantie, daarna kom ik wel wel leuren over stickies. Eerst jullie een beetje opvoeden en dan de rest van de fora maar weer eens afgaan.
Ik ga zo ook maar eens een vuurtje stokenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:49 schreef Frutsel het volgende:
Gewoon NWS-FB maar weer mensen, tis prachtig weer, ga BBQ'en ofzo... en bier drinken... (ga ik zo ook doen)
Het bovenstaande gaat mij te ver.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
Figuren als Nikita stonden vroeger ook vooraan om joden in de hoogovens te schuiven. Nu richt ze zich op moslims. Same shit, different day.
Jouw opmerking daarentegen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het bovenstaande gaat mij te ver.
Dat stond nergens en dat weet jij ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:13 schreef sp3c het volgende:
nou dat mag je nog wel zeggen
roepen dat je het positief vind dat ze elkaar uitroeien gaat mij een stapje te ver, dat snap je ook wel denk ik
Leer lezen en interpreteren.quote:
Een spiegel laat altijd de naakte waarheid zien.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien eens naar jezelf kijken, Nikita.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |