abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130514178
Niemand van de 25.000 Liberiaanse deelnemende kandidaten is geslaagd voor een toelatingsexamen van de Universiteit van Liberia. Komend academisch jaar komt er geen nieuwe lichting studenten, meldt de BBC.

De kandidaten waren niet gemotiveerd en hadden geen basiskennis Engels, zei een woordvoerder van de universiteit tegen de BBC. De onderwijsinstelling weigert de resultaten te herzien.

'Lijkt me sterk'

Liberia is nog steeds aan het herstellen van een burgeroorlog tien jaar geleden, waarbij zo'n 150.000 mensen omkwamen. Veel scholen hebben geen basislesmateriaal. Leraren zijn vaak slecht gekwalificeerd.

De minister van Onderwijs zegt dat ze niet kan geloven dat echt iedereen gezakt is. "Ik weet dat de scholen veel zwaktes hebben, maar een hele groep mensen die een examen aflegt en vervolgens zakt, dat lijkt me sterk", zei Etmonia David-Tarpeh. "Het lijkt wel massamoord." Ze gaat met de universiteit praten over de examenuitslag.

Een rommel

President Ellen Johnson Sirleaf gaf recent toe dat het Liberiaanse onderwijssysteem nog steeds een rommel is. Er moet volgens haar veel gedaan worden om het te verbeteren.

(nos.nl)

:D :') idd heel geloofwaardig dat iedereen gezakt is _O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_130514303
Jij bent sowieso gezakt voor het zoekexamen.
NWS / Niemand haalt toelatingsexamen universiteit Liberia
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_130514517
"Het lijkt wel massamoord" :') :') :')
Het is altijd raak met kaas van SJaaK
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:15:04 #6
265449 rechtsom
En anders gaan we linksom!
pi_130514575
Ik zie een grote markt voor een paar Rotterdamse Studenten :D
Als je snel last heb van een brok in de keel, moet je godverdomme eens van dat hondenvoer afblijven!
pi_130514617
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:08 schreef Rezania het volgende:
Jij bent sowieso gezakt voor het zoekexamen.
NWS / Niemand haalt toelatingsexamen universiteit Liberia
en ik heb eerst nog daadwerkelijk gekeken bij NWS :'( mijn ogen gaan achteruit :'(
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:21:51 #8
14505 OProg
A Life in Music
pi_130514802
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:13 schreef SJK het volgende:
"Het lijkt wel massamoord" :') :') :')
Dat is die mensen hun referentiekader.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_130514878
deze kan wel op slot trouwens :P
  Moderator dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:46:20 #10
8781 crew  Frutsel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')